Topquote:
Nee ik ga niet naar mijn zus toequote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:08 schreef Dotteke het volgende:
Maar goed, We maken er hier een heel utopia verleden van niet leuk voor de users die er niet waren
Inver ga je nog wat leuks doen het weekend?
Mrmsl Ga jij nog naar je zus
@:aKboR waar blijft die koffie....................
Geeft niks het lijkt allemaal ook zo makkelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat weet ik dat een ban eerst bekeken wordt.. ik druk me denk ik onhandig uit.
maar bravo voor jullie inzet en ik ben wijzer geworden ervan bedankt voor deze informatie. wist niet van bedreigingen in dm![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Beetje rust is goed af en toequote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:10 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar vroeger had ik je hier een ban voor gegeven.![]()
![]()
![]()
![]()
Heyy maatquote:
ik ben oprecht blij gizz dat wij open over hebben gehad ik hoop echt dat voor jou de lucht nu geklaard is tussen ons. want mijn excuus was oprecht... en met soul en crab was not done . al heb ik er niet aan mee gedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geeft niks het lijkt allemaal ook zo makkelijk.
Ik ben van het geven en nemen, maar er zijn wel grenzen en zow. En zoals er met Soul en Appeltje werd omgegaan was gewoon niet oke. We hebben als mod zijnde keihard gewerkt om alles goed te laten verlopen. Jammer dat er wat haatdragende personen tussen zaten, maar dart heb je denk ik overal.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Beetje rust is goed af en toe
[..]
Heyy maat
Heb ik blijkbaar al eerder tot halverwege geluisterd. Gisteren da tweekaz en sound rush was ook leukmaar teveel gelul tussendoor om terug te luisteren denk ik.
Gezellig, wil ook naar mijn vader heb ik al niet meer gezien sinds de corona uitbraak.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:10 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zo even naar mijn vader. En voor de rest wat dingen in huis doen.
Nee, andere plannen?quote:
Hallo Punkquote:
Nicequote:
Weet nog niet wat ik ga doen, sowieso wachtend op telefoon of bericht van mijn vaderquote:
Nice!!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nice![]()
Vanaf 3 uur weer live hardcore als ik me niet vergis.. Even zoeken
Was ook voorspeld he,quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:17 schreef Zeroku het volgende:
Niet buiten zitten vandaag. Wat een weer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |