quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Mwoah, komt wel volwassen over. Heeft d’r zaakjes voor elkaar en ze weet wat ze wil.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:24 schreef MisChrartin het volgende:
Zou met een grote boog om Esmee heen lopen. Lijkt me zo’n instabiele die de eerste keer een condoom van het prikbord pakt.
Allemaal een act. Ze weet NIKS. Is ze ook gewoon nog veel te jong voor.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:27 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Mwoah, komt wel volwassen over. Heeft d’r zaakjes voor elkaar en ze weet wat ze wil.
Oh saaiquote:Op maandag 25 mei 2020 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het goed is weer een herhaling zoals vrijdag.
Luie mond?quote:Op maandag 25 mei 2020 19:40 schreef DKUp het volgende:
Luie mond, lieve jongen weer. Toya gaat wel friendzonen, Marvin kan lekker betalen
Belgiëquote:
Echt?quote:Op maandag 25 mei 2020 19:42 schreef Poefbank het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn ze homo.
Gentle manquote:Op maandag 25 mei 2020 19:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik wist niet dat Gentl een jongensnaam was.
Is nog te vroeg om te zeggen.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:42 schreef Poefbank het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn ze homo.
Niet alleen daar aanquote:Op maandag 25 mei 2020 19:43 schreef itchycoo het volgende:
Bij die Jip zie je aan z’n ogen al dat ie gay is
Telkens lekker op het kruisje drukkenquote:Op maandag 25 mei 2020 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word helemaal gek van die Microsoft banner
Hier nog eenquote:Op maandag 25 mei 2020 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word helemaal gek van die Microsoft banner
Nee, ben meer van honden.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:44 schreef Poefbank het volgende:
Iemand de docu ‘don’t fuck with cats’ gezien?
quote:Op maandag 25 mei 2020 19:44 schreef Poefbank het volgende:
Iemand de docu ‘don’t fuck with cats’ gezien?
In zijn reet te worden geneuktquote:Op maandag 25 mei 2020 19:45 schreef Vatta het volgende:
Dit type homo vraagt er gewoon om om door een bepaald type noord Afrikanen in elkaar gerost te worden.
Nou nouquote:Op maandag 25 mei 2020 19:45 schreef Vatta het volgende:
Dit type homo vraagt er gewoon om om door een bepaald type noord Afrikanen in elkaar gerost te worden.
Geen carpaccio/gaspatziejoooquote:Op maandag 25 mei 2020 19:45 schreef itchycoo het volgende:
Oh dit was nog in de tijd van de oesters (en de bavette waarschijnlijk)
Ja maar de commentaren waren zo heftig hier dat ik niks heb gezegd.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:53 schreef Vatta het volgende:
Is er hier iemand die wel eens heeft meegedaan?
Vind ze wel bij elkaar passenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |