quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Hou opquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:09 schreef CrushedTinBox het volgende:
Hopelijk wordt deze dude niet afgewezen bij de kunstacademie
Hoezo eigenlijk ?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat doe je nog meer naast je werk.
Schiet me neer als iemand dit toch aan je vraagt
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:09 schreef itchycoo het volgende:
Hij zoekt een Ariër en wil naar Duitsland. Alarm alarm
Wat zijn je hobby’s?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat doe je nog meer naast je werk.
Schiet me neer als iemand dit toch aan je vraagt
Werk je nog?quote:
Het was meer de toon hoe ze het zeiquote:
Klopt.quote:
Ja dat hele gesprek tussen die 2 gaat al zo vanaf het beginquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was meer de toon hoe ze het zeiKlonk als een interview.
Ja downies ook.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:11 schreef itchycoo het volgende:
Zij komt een beetje simpel over maar op een hele aandoenlijke manier
Ook in boze erin gestoptquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:12 schreef itchycoo het volgende:
Aardbeienmeneer heeft denk ik zijn neusring er in een boze bui wild uit getrokken
Maakt niet uit, je cadeau neem je mee. Bastaquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:13 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Haha ik hou helemaal niet van aardbeien
quote:
Qua type echt heel ouwelijk ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:13 schreef Enawh het volgende:
[..]
Ben slecht met schattingen qua leeftijd, maar ziet ze d'r oud uit voor haar leeftijd ?
Supergiftigquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:14 schreef DKUp het volgende:
Kijk mij eens interessant zijn in Duitsland
Die vond je op mijn foto toch leuk?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:14 schreef Nine. het volgende:
Wat is dat toch met die (zwarte) coltruien?
Het werkt heel niet geil makendquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:14 schreef Nine. het volgende:
Wat is dat toch met die (zwarte) coltruien?
Welke foto?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vond je op mijn foto toch leuk?
Ja, hij was toch community organizer?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:15 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zijn idool deed ook leuke dingen in het buitenland
Sehr Arisch wieder.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:15 schreef Postbus100 het volgende:
Die donkere man (homo) heeft echt knetterblauwe ogen
Ze gedragen zich als damesquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen praten toch alleen dit soort geneuzel?
Ja dit inderdaad.quote:
Hakkuhhhh!!quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:20 schreef NoCigar het volgende:
Hij zou graag naar Defcon gaan als het moet?
Juist beterquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Ze is al wel een dikke reedt aan het ontwikkelen.
volgende date dus een negerquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Ze is al wel een dikke reedt aan het ontwikkelen.
Hahahha wow!quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:21 schreef ja_okay_whatever het volgende:
HITLER KOM TERUG. WE HEBBEN JE NODIG
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:21 schreef ja_okay_whatever het volgende:
HITLER KOM TERUG. WE HEBBEN JE NODIG
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:22 schreef Poefbank het volgende:
Vanavond gaan ze opzoek naar de donkere grotten der anale homolatieven
De redacteur heeft dat met een gniffel geschreven.quote:
Ja klopt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Dat zei hij toch? Of begreep ik het fout?
Of hij woont al in Hamburgquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Inderdaad. Roffa Damsko is een afstand, dat is niet te doen![]()
Ja deze ging er lekker in.quote:
Wat een dom gelulquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:23 schreef KennyPowers het volgende:
De afstand tussen Amsterdam en Rotterdam?
Hamburg toch.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:23 schreef KennyPowers het volgende:
De afstand tussen Amsterdam en Rotterdam?
Ah niet gehoord tussen al dat geneuzelquote:
quote:
Die ginger kwam oorspronkelijk uit Rotterdam, toen naar Hamburg verhuisd, woont nu in Amsterdam.quote:
Corona afleveringen danquote:
Bahquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Corona afleveringen dan
Volgende week herhalingen
Tot de nazomer jongensquote:
waarschijnlijk met vrouwen zonder onderkinquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zegt dat nou over jou als al je mannen vreemdgaan.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:42 schreef Craptacular het volgende:
[..]
waarschijnlijk met vrouwen zonder onderkin
Ik kwam een bepaalde periode veel in Brabant en vond ze altijd enorm gezellig.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Brabanders zijn alleen open en gezellig onder elkaar. Misschien nog met Limburgers maar voor de rest van NL zijn ze niet echt gezellig of open.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef Travok het volgende:
Zei hij nou dat hij zich het derde been voelt als hij als vrijgezel met vrienden uit eten gaat?? 😲😂
Om te besluiten of ze thee of Spa willen bestellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Welke 20 minuten hebben we nodig?Ik luisterde even niet goed.
Ik heb er gewoond maar vond ze heel erg op zichzelf gericht. Op hun dorp, vereniging en omgeving. Iemand van daarbuiten werd niet echt toegelaten.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kwam een bepaalde periode veel in Brabant en vond ze altijd enorm gezellig.
Oh op die manier, als je daar gaat wonen. Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond maar vond ze heel erg op zichzelf gericht. Op hun dorp, vereniging en omgeving. Iemand van daarbuiten werd niet echt toegelaten.
Heb op meerdere plekken gewoond maar vond Brabant er echt niet uitspringen ofzo. Behalve dan dat ze het van zichzelf wel enorm vinden
Is ook gewoon nergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond maar vond ze heel erg op zichzelf gericht. Op hun dorp, vereniging en omgeving. Iemand van daarbuiten werd niet echt toegelaten.
Heb op meerdere plekken gewoond maar vond Brabant er echt niet uitspringen ofzo. Behalve dan dat ze het van zichzelf wel enorm vinden
Wat zou ze hier van vinden als ze meeleest.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:49 schreef Poefbank het volgende:
Lizanne doet op de eerste date meteen anaal.
Dat zou ze vast "totally awkward" vinden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zou ze hier van vinden als ze meeleest.
Alles om haar haar mond te laten houden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:49 schreef Poefbank het volgende:
Lizanne doet op de eerste date meteen anaal.
Ow my gaaawd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zou ze vast "totally awkward" vinden.
Ze zou boos worden omdat het waar is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zou ze hier van vinden als ze meeleest.
en toch heeft ze iets lekkersquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zou ze vast "totally awkward" vinden.
Of het boeit haar niksquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ze zou boos worden omdat het waar is.
Waarom?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Blauw overhemd is een man die zich totaal niet aan kan (lees: wil) passen. En daarom forever single.
Komt een beetje nukkig over.quote:
Ik las het fout: ik dacht vanwege een blauw overhemd. Ik begreep niet waarom dat zo'n faux pas was.quote:
Staat die guy met zn condoompje te friemelen, lig hij er lekker relaxed bijquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word juist rustig als de ander nerveus is. Grappig dat zij zegt erin mee te gaan.
Oh toen was ik net drinken halen denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef phoenyx het volgende:
Die opa van zonet
'Ja ik weet niks positiefs over je te zeggen'
[ afbeelding ]
Wat een lul
Omdat ze vaker nee zegt in de relatie?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:05 schreef Poefbank het volgende:
Ze gaat nee zeggen. Daarom gaan mannen vreemd bij haar,
Ze laat die kerel betalen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ze vaker nee zegt in de relatie?
Maar als ze je morgen belt is het toch geen probleem meerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef fespo het volgende:
[..]
dacht ik eerst ook, maar ik kreeg nogal cock carousel gedachtes toen ze over bad boys begon.
Sowieso die hele focus van mensen op koopwoningen snap ik niet zo. Ongeacht leeftijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:12 schreef RickoKun het volgende:
wtf nu al op jezelf in een nieuwbouwwoning?
ze ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als ze je morgen belt is het toch geen probleem meer
Tja deze tijd hè...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sowieso die hele focus van mensen op koopwoningen snap ik niet zo. Ongeacht leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |