combineer hetquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:37 schreef devzero het volgende:
Ik moet eigenlijk nog wat werken, maar heb net nieuwe computer spulletjes gekregen met de postLastig
Welke spelletjes? Heb gehoord dat Tetris echt een keiharde is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:37 schreef devzero het volgende:
Ik moet eigenlijk nog wat werken, maar heb net nieuwe computer spulletjes gekregen met de postLastig
Dat is wel lastig ja, misschien tijds limiet instellen tot hoe laat je ermee bezig magquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:37 schreef devzero het volgende:
Verslavend spel....vroeger dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Welke spelletjes? Heb gehoord dat Tetris echt een keiharde is.
Spulletjes, geen spelletjesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Welke spelletjes? Heb gehoord dat Tetris echt een keiharde is.
Klinkt spannendquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Spulletjes, geen spelletjesNieuw moederbord, cpu, geheugen, cpu koeler en graphische kaart.
Heb op mijn mobiel een soortgelijk spel. Net wat anders maar idee is een beetje hetzelfde.quote:
o wtf ik las ook spelletjesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Spulletjes, geen spelletjesNieuw moederbord, cpu, geheugen, cpu koeler en graphische kaart.
Sebbebolk beste bolk.quote:
Dus niet eens iets kant en klaar, je moet er ook nog mee aan de slagquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik speel nooit spelletjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb op mijn mobiel een soortgelijk spel. Net wat anders maar idee is een beetje hetzelfde.
Mariokart heb ik ook veel plezier aan gehadquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:42 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik speel nooit spelletjes.
Soms nog mariokart met mijn jongste, maar verder niet.
Geniet nog van je avond en tot een andere keer.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga weer
tot miss een andere keer. Doei
dankjewel jij ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Geniet nog van je avond en tot een andere keer.
Toedeloetjesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga ook lieve luitjes. Jullie zullen zonder uitzondering een opwelling van opluchting voelen, maar ik zal weer terugkeren
Sebbequote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga ook lieve luitjes. Jullie zullen zonder uitzondering een opwelling van opluchting voelen, maar ik zal weer terugkeren
Je bent wel heel snel terug zegquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dag liefjes.
Wees er voor elkaar, want als de poep de ventilator raakt is er geen weg meer terug.
Welcome back maatquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dag liefjes.
Wees er voor elkaar, want als de poep de ventilator raakt is er geen weg meer terug.
quote:
Denk hetquote:
Kijken wat er van die humor overblijft als jij de kontadmiraal bent. Oh sorry schout bij nacht Xdquote:
ik gun jouquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kijken wat er van die humor overblijft als jij de kontadmiraal bent. Oh sorry schout bij nacht Xd
Lekker nummertje voeg hem gelijk toe aan me spotify.quote:
quote:
Niks mis met Green Dayquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:08 schreef devzero het volgende:
Volgens mij heb ik de verkeerde playlist geklikt op YT. Green Day
Nieuwe track is weer leukquote:
Ze hebben op zich wel knap in elkaar gezette nummers, maar het is me allemaal net iets te glad en poppy.quote:
Roltrap maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben aan het kijken voor traprenovatie.
Boskamp zit erquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks maar even vi kijken bij gebrek aan beter.
Boeiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt wel een dure grap voor 3 trappen.
Hele dag regen hier, en fokking benauwd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof mensen van het lekkere weer aan het genieten zijn.
Lekker toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hele dag regen hier, en fokking benauwd.
Ik zit zelf te twijfelen of ik de AC aan zal doen. Benauwd weer is op zich wel te doen, maar niet te langquote:
Ik heb geen ACquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit zelf te twijfelen of ik de AC aan zal doen. Benauwd weer is op zich wel te doen, maar niet te lang
Ik doe hem pas aan als de temperaturen in de nacht niet meer beneden de 18 graden komen. Dat is wel een kritiek puntje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit zelf te twijfelen of ik de AC aan zal doen. Benauwd weer is op zich wel te doen, maar niet te lang
Dan doe je em eerder aan dan ikquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe hem pas aan als de temperaturen in de nacht niet meer beneden de 18 graden komen. Dat is wel een kritiek puntje.
Als het overdag 31 graden is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer is voor jou de grens bereikt dan?
Zeer ged thnxquote:
nja ik ben overdags nauwelijks thuis dus hem dan aan doen heeft voor ons niet echt meerwaarde of zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het overdag 31 graden is.
oh wacht
Als ik op werk ben dan staat die in de zomer ook op 27 om het huis niet te warm te laten worden. Maar ik werk nu al 2 maanden thuis.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nja ik ben overdags nauwelijks thuis dus hem dan aan doen heeft voor ons niet echt meerwaarde of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |