abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 mei 2020 @ 20:02:38 #101
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193293478
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, dat vonden we niks, das kijken naar Goes en Bruinisse maar er niet kunnen komen.
Ja klopt, wij zeggen altijd als je iets verder gaat je van de wereld afrijd hahaha.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 24 mei 2020 @ 20:04:47 #102
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193293526
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:55 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Heeft een reden.
Die meten de voorzieningen zoals bioscopen, winkels en recreatie en uitgaansmogelijkheden. Moet je wel van houden, in Rotterdam woonden we in een wijk waaruit je met de metro ook nog 40 minuten reistijd had naar het centrum. Hier zitten we dan ok in hartje Antwerpen.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:06:37 #103
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193293557
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die meten de voorzieningen zoals bioscopen, winkels en recreatie en uitgaansmogelijkheden. Moet je wel van houden, in Rotterdam woonden we in een wijk waaruit je met de metro ook nog 40 minuten reistijd had naar het centrum. Hier zitten we dan ok in hartje Antwerpen.
Dan ben je in Groningen/Drenthe slechter uit denk, vanuit Tholen ben je zo in BoZ.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 24 mei 2020 @ 20:07:05 #104
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193293564
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:02 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Ja klopt, wij zeggen altijd als je iets verder gaat je van de wereld afrijd hahaha.
ja das een hele vreemde plek. De bewoonde wereld zien maar er niet bij kunnen.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:07:43 #105
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193293575
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ja das een hele vreemde plek. De bewoonde wereld zien maar er niet bij kunnen.
Geen last van Christenen? Of ben je er zelf een.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 24 mei 2020 @ 20:08:43 #106
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193293587
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:06 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Dan ben je in Groningen/Drenthe slechter uit denk, vanuit Tholen ben je zo in BoZ.
Ja en die zijn ook lekker bezig, alle winkels bij elkaar. Ben er verder niet geweest vanwege de Corona maar prima stadje
  zondag 24 mei 2020 @ 20:09:20 #107
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193293596
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja en die zijn ook lekker bezig, alle winkels bij elkaar. Ben er verder niet geweest vanwege de Corona maar prima stadje
In de zomer is t ook heerlijk terrassen in t centrum moet ik zeggen
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 24 mei 2020 @ 20:11:39 #108
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193293628
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:07 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Geen last van Christenen? Of ben je er zelf een.
Nee, heb wel vier kinderen dus ze vinden ons wel grappig. Ze gaan hier al weken weer naar de kerk, beetje jammer aangezien hier veel Corona is geweest.

Vind de kerkklokken wel mooi, qua geluid. Beter dan dat getetter van een moskee.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:12:42 #109
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193293647
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:09 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

In de zomer is t ook heerlijk terrassen in t centrum moet ik zeggen
Dat dacht ik al. Ben benieuwd
pi_193293671
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:08 schreef Cockwhale het volgende:
Moslims hebben echt 0 humor.
En lange tenen. Niet normaal hoe die reageren. Op alles. Beledigd, verontwaardigd. Boos. Kwaad. Furieus. Het maakt geen flikker uit wat, ze zoeken overal vergelding voor.

Zal wel iets te maken hebben met hun eer of iets. Die is nogal snel aangetast. Om het minste of geringste.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:15:05 #111
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193293690
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, heb wel vier kinderen dus ze vinden ons wel grappig. Ze gaan hier al weken weer naar de kerk, beetje jammer aangezien hier veel Corona is geweest.

Vind de kerkklokken wel mooi, qua geluid. Beter dan dat getetter van een moskee.
Ja klopt maarja ga je toch niet tegen, heeft ook een keerzijde. Namelijk dat eens in de zoveel tijd op het eiland de Mazelen uitbreekt.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat dacht ik al. Ben benieuwd
Superdruk als het lekker weer is. Zeker aanbevolen. Ook de verschillende eettentjes in "Bergen" zijn zeer aanbevolen.

De Berk ook prachtig.

En in Scherpenisse zit een goede wok.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 24 mei 2020 @ 20:22:48 #112
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193293845
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:15 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Ja klopt maarja ga je toch niet tegen, heeft ook een keerzijde. Namelijk dat eens in de zoveel tijd op het eiland de Mazelen uitbreekt.
[..]

Superdruk als het lekker weer is. Zeker aanbevolen. Ook de verschillende eettentjes in "Bergen" zijn zeer aanbevolen.

De Berk ook prachtig.

En in Scherpenisse zit een goede wok.
ja, prima wonen hier. Vind de Oesterdam ook prachtig.

Heb nog geen kreeft gegeten, vroeg hier aan de installateur wie hier de kreeften illegaal vangt. Kreeg even een instructie hoe je ze zelf kan vangen... :D

Wacht wel even tot ze op de kaart staan hier in de restaurants. Zelf vangen, koken en dan opeten is wat teveel van het goede.

Die zeearend vliegt hier ook al weken over het huis.

Enfin lekker off-topic ondertussen, heeft bergen op zoom ook leuke festivals?
  zondag 24 mei 2020 @ 20:26:01 #113
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193293913
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ja, prima wonen hier. Vind de Oesterdam ook prachtig.

Heb nog geen kreeft gegeten, vroeg hier aan de installateur wie hier de kreeften illegaal vangt. Kreeg even een instructie hoe je ze zelf kan vangen... :D

Wacht wel even tot ze op de kaart staan hier in de restaurants. Zelf vangen, koken en dan opeten is wat teveel van het goede.

Die zeearend vliegt hier ook al weken over het huis.

Enfin lekker off-topic ondertussen, heeft bergen op zoom ook leuke festivals?
Euh als eerste natuurlijk de Vastenavend, niet echt een festival maar wel een enorm evenement.
https://www.90snolimits.nl/ Deze is ook wle leuk vaak
https://www.bergenopzoomnl.com/ Dit voor Nederlandstalig
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 24 mei 2020 @ 21:39:19 #114
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193295222
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

mooi artikel, ook van toepassing op gemeente Tholen, zie reactie hierboven.
Door de NRC uitgeroepen in 2013 als slechtste regio om in te wonen.

Veel mensen weten niet eens waar het ligt.

Ik vind Rotterdam vooral mooi vanwege de grote sociaal maatschappelijke mogelijkheden. En de grote verschillen in de verschillende wijken.
Tholen is zeeland vlakbij St Maartensdijk

Ik ben niet zo weg van Rotterdam , mede omdat ik er vroeger elke dag kwam ivm school
dus ben wel een beetje uitgekeken op die stad :-) ( ook daar vaak in het ziekenhuis gelegen en geweest )
Heb peron 0 nog meegemaakt en het oude CS met die snoepwinkel beneden en etenwinkel waar je door de zwervers en Junks door moest om naar de metro te gaan ( om vervolgens naar Prinsenlaan te gaan voor School en dat als 13 - 18 jarigen jonge daar tussen door moeten lopen ( toen totaal geen angst voor de mensen , maar als je achter af allemaal gehoort heb wat daar gebeurden :-)

wist wel dat het drugs gebruikers waren maar goed verder hield je gewoon een praatje met iedereen en je ging je weg weer vervolgen ... ( soms wel even balletje balletje doen) om vervolgens met 25 gulden winst , blij kan je weer normale sigaretten kopen , ipv van die gekleurde party sigaretten die je daar beneden ook los kon kopen voor 25 cent)( daar kreeg je een droge keel van en pijn in je hoofd ) ( kreeg 2,50 mee voor eten ) .... ja ja savond honger naturlijk want eten ... nop Sigaretten waren belangrijker _O-
of je had je volgevreten aan de nougat blokken ( roze geel) >:) (20 cent per stuk)dan eetje de hele dag niet meer een energie die we hadden _O- }) ( maar dik worden vergeet het maar, was toen die tijd te mager voor mijn lengte ) Good old days

[ Bericht 24% gewijzigd door RAVW op 24-05-2020 21:56:31 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193297718
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heb nog geen kreeft gegeten, vroeg hier aan de installateur wie hier de kreeften illegaal vangt. Kreeg even een instructie hoe je ze zelf kan vangen... :D

Wacht wel even tot ze op de kaart staan hier in de restaurants. Zelf vangen, koken en dan opeten is wat teveel van het goede.


Enfin lekker off-topic ondertussen, heeft bergen op zoom ook leuke festivals?
Paar jaar geleden dat ik in BoZ was om het Markiezenhof te bezoeken gingen we daarna even terrasje pakken en kwamen we middenin een fanfare-festival terecht oid :D

Markiezenhof is trouwens ook erg leuk voor kinderen. Weet hun leeftijd natuurlijk niet, maar Google maar.

Verder juist de kinderen aan het werk zetten om kreeft/oesters/garnalen/mosselen of weetikveel wat daar zit te laten vangen. Laat ze maar werken voor hun eten ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 25 mei 2020 @ 00:29:32 #117
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193298126
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 23:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Paar jaar geleden dat ik in BoZ was om het Markiezenhof te bezoeken gingen we daarna even terrasje pakken en kwamen we middenin een fanfare-festival terecht oid :D

Markiezenhof is trouwens ook erg leuk voor kinderen. Weet hun leeftijd natuurlijk niet, maar Google maar.

Verder juist de kinderen aan het werk zetten om kreeft/oesters/garnalen/mosselen of weetikveel wat daar zit te laten vangen. Laat ze maar werken voor hun eten ;)
leuk! Bedankt voor de tip!

We stonden inderdaad in de Oosterschelde voor het krabben vangen. Zagen wel veel kwallen.
Kinderen miste hun vakantie in Denemarken, het krabben vangen maar dat doen ze hier ook.

Corona en verhuizen blijft vreemd. Ze missen hun vrienden.
  maandag 25 mei 2020 @ 00:30:47 #118
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193298136
quote:
Ja lachen hè, zag de oproep ook voorbij komen van de stadsbejardier, of hoe noem je zo’n klokkenspeler. Kan er wel om lachen.
pi_193298148
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja lachen hè, zag de oproep ook voorbij komen van de stadsbejardier, of hoe noem je zo’n klokkenspeler. Kan er wel om lachen.
Kllinkt best goed. Zo kan het dus ook.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193298251
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

leuk! Bedankt voor de tip!

We stonden inderdaad in de Oosterschelde voor het krabben vangen. Zagen wel veel kwallen.
Kinderen miste hun vakantie in Denemarken, het krabben vangen maar dat doen ze hier ook.

Corona en verhuizen blijft vreemd. Ze missen hun vrienden.
Heb je PM gestuurd. Gaat te off-topic :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 25 mei 2020 @ 00:46:00 #121
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193298265
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:39 schreef RAVW het volgende:

[..]

Tholen is zeeland vlakbij St Maartensdijk

Ik ben niet zo weg van Rotterdam , mede omdat ik er vroeger elke dag kwam ivm school
dus ben wel een beetje uitgekeken op die stad :-) ( ook daar vaak in het ziekenhuis gelegen en geweest )
Heb peron 0 nog meegemaakt en het oude CS met die snoepwinkel beneden en etenwinkel waar je door de zwervers en Junks door moest om naar de metro te gaan ( om vervolgens naar Prinsenlaan te gaan voor School en dat als 13 - 18 jarigen jonge daar tussen door moeten lopen ( toen totaal geen angst voor de mensen , maar als je achter af allemaal gehoort heb wat daar gebeurden :-)

wist wel dat het drugs gebruikers waren maar goed verder hield je gewoon een praatje met iedereen en je ging je weg weer vervolgen ... ( soms wel even balletje balletje doen) om vervolgens met 25 gulden winst , blij kan je weer normale sigaretten kopen , ipv van die gekleurde party sigaretten die je daar beneden ook los kon kopen voor 25 cent)( daar kreeg je een droge keel van en pijn in je hoofd ) ( kreeg 2,50 mee voor eten ) .... ja ja savond honger naturlijk want eten ... nop Sigaretten waren belangrijker _O-
of je had je volgevreten aan de nougat blokken ( roze geel) >:) (20 cent per stuk)dan eetje de hele dag niet meer een energie die we hadden _O- }) ( maar dik worden vergeet het maar, was toen die tijd te mager voor mijn lengte ) Good old days

lachen, ik kwam vroeger vaak in Rotterdam. Wist die plekken wel te omzeilen, heb er vervolgens 10 jaar gewoond.

Den Haag, stad van mij stage, ook gaaf. Met Utrecht en Amsterdam heb ik helemaal niets, nooit gehad ook.

Sint Maartensdijk wordt trouwens flink onder handen genomen, net als Tholen stad. Bouwen in oude stijl. De oude woningen van 1960/1970 worden gesloopt en daar komt mooie nieuwbouw.

Leuke bedrijven hier, er zijn 43 boerenland winkels op het eiland. Die brengen ze nu in kaart.

Over die drugsgebruikers, ik woonde op de varkens markt in Den Haag. Kwam er zo’n junk op me af in de stad, die vroeg om geld. Zei dat ik dat niet deed, kon wel een six pack bier krijgen en een pakje shag. Vond die wel tof, hij wist precies wie ik was en waar ik woonde. Was toen 18 jaar.

Hij zou goed voor me zorgen, jaja doei en wegwezen. Vervolgens zag ik hem vaak en voelde me ook veilig. Geld heeft die nooit gehad van ons, wel eten en shag.
pi_193298271
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Kllinkt best goed. Zo kan het dus ook.
Ik geniet er altijd wel van hoor als dat hier gebeurt. Trots op mijn stadje (Delft) dan O+ , hoort erbij af en toe.
Dat je verder geen woord meer kan verstaan als je op een terrasje zit dat is dan jammer voor die 10 minuten ofzo.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 25 mei 2020 @ 00:49:07 #123
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193298287
Gewoon humor
pi_193298297
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik geniet er altijd wel van hoor als dat hier gebeurt. Trots op mijn stadje (Delft) dan O+ , hoort erbij af en toe.
Dat je verder geen woord meer kan verstaan als je op een terrasje zit dat is dan jammer voor die 10 minuten ofzo.
Op een Rotterdams terras kan je gewoon in het Nederlands een pilsje bestellen. Op veel terrasjes in Amsterdam hoef je dat niet te proberen :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193298340
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Op een Rotterdams terras kan je gewoon in het Nederlands een pilsje bestellen. Op veel terrasjes in Amsterdam hoef je dat niet te proberen :P
Daarom niet in Amsterdam op een terrasje gaan zitten :+
Geef mij maar Rotown of MeLief.

Ik weet dat Amsterdam en Utrecht bij de randstad horen maar zo voelt dat niet echt voor mij :@ Heb er ook weinig mee.
Rotterdam-Delft-Den Haag O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')