Waar is de AIVD als je ze nodig hebtquote:
Koffiepauzequote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar is de AIVD als je ze nodig hebt
Ook aan de 400 ml mokken zeker. Dat gaat nog wel een tijdje duren danquote:
Kunnen ze daarna gelijk over op de vrijmiboquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook aan de 400 ml mokken zeker. Dat gaat nog wel een tijdje duren dan![]()
Eens.quote:
Dat laatste precies, die hebben de vrijmibo gewoon al woensdag tijdens de lunch gehad.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze daarna gelijk over op de vrijmibo
Wat zeg ik nou, die hebben natuurlijk gewoon lang weekend vandaag/
Bijna op hier iig!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook aan de 400 ml mokken zeker. Dat gaat nog wel een tijdje duren dan![]()
Nope maar hoef de tuin niet te doen vandaag, morgen ofzo weer eensquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet geen zoden aan de dijk maar is wel even goed dit.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tof is Jiddisch voor goed, in het Hebreeuws is het tov.
Tof is daarvan afgeleid.
Als er niet teveel kwasten zijn dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Molo het volgende:
Ik heb vorige week nog een zooi kwasten gehaald bij de Action, fijne winkel daarvoor, maar dan wel als het rustig is
Action, een fijne winkel en rustig zijn tegenstrijdigheden waar zelfs de meest ervaren filosofen niet meer uit kunnen komenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Molo het volgende:
Ik heb vorige week nog een zooi kwasten gehaald bij de Action, fijne winkel daarvoor, maar dan wel als het rustig is
Rotterdam Hillegersberg is super rustig filiaal, beleefd personeel, auto voor de deur, ideaalquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Action, een fijne winkel en rustig zijn tegenstrijdigheden waar zelfs de meest ervaren filosofen niet meer uit kunnen komen
Moet ik ook maar eens langs gaan, al is auto voor de deur neerzetten geen prequote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Rotterdam Hillegersberg is super rustig filiaal, beleefd personeel, auto voor de deur, ideaal
Mooie omgeving om te fietsen ook trouwens, straatweg enzoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens langs gaan, al is auto voor de deur neerzetten geen pre
Ik rij meestal bovenlangs als ik richting het Bergse Bos ga. Rotterdam zelf probeer ik zoveel mogelijk te mijden want stadverkeer.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie omgeving om te fietsen ook trouwens, straatweg enzo
Ben benieuwd of ik je al eens ben tegengekomen. Heb je al eens via kijkduin/hoek van holland en maassluis of zo gefietst?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik rij meestal bovenlangs als ik richting het Bergse Bos ga. Rotterdam zelf probeer ik zoveel mogelijk te mijden want stadverkeer.
Ik ben oktober vorig jaar wel eens naar Hoek van holland gereden en toen via Maasluis en Maasland terug naar huis. Dit jaar nog niet die kant op geweest eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik je al eens ben tegengekomen. Heb je al eens via kijkduin/hoek van holland en maassluis of zo gefietst?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:54 schreef Bos81 het volgende:
Ze hadden bloem bij de Plus, dus ik kan nu echt Gepaneerde Aubergines maken![]()
![]()
Die kan gewoon mee op de hangmat.quote:
Maar stel nou... dat doordat jij de bouwtekening op zijn kop hebt gehouden, in combinatie met een fabricage fout, jij bij het uitstappen verstrikt raakt in de mat en jezelf ophangt.quote:
Sex met die kale??quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
Een van mn leerlingen heeft z’n haar eraf gehaald. Hij ziet er uit als Sinead O’Connor. Uiteraard zijn er wat telefoon jingles thematisch aangepast
En tove is een Scandinavische meisjes naamquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tof is Jiddisch voor goed, in het Hebreeuws is het tov.
Tof is daarvan afgeleid.
Mijn jiddisch is beter dan mijn scandinavisch bij elkaar opgeteld.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En tove is een Scandinavische meisjes naam
Teveel eerquote:
In dat heel specifieke geval, best.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar stel nou... dat doordat jij de bouwtekening op zijn kop hebt gehouden, in combinatie met een fabricage fout, jij bij het uitstappen verstrikt raakt in de mat en jezelf ophangt.
Dan....
Nope, waren bij een boerderij winkeltje aardbeien halen en ff naar de Dirk, helaas was aanbieding opquote:
Chill.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaae eindelijkHoe hangt die?
Oh super vetquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chill.
Grappig genoeg vindt m'n rug het ook fijn.
Ja! Valt niets aan te verprutsen.quote:
Te veel plantenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
er staan wat planten teveel op het meubel, die TV kan groter
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
er staan wat planten teveel op het meubel, die TV kan groter
quote:
Sexy benen waarquote:
Ik dacht al, ben ik zo scheel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:47 schreef Karzai het volgende:
nee niet jouw benen, die van ijsdraakje in haar hangmat
Volgens mij was de volgende optie 82 of 85 inch trouwensquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
You're the Samsung in disguise! Oh yes you are, the Samsung in disguise.
ik wil die cactus!quote:
Het lampje? Gaaf is ie hèquote:
ruimte plek voor, je gaat over een week al weer groter willenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij was de volgende optie 82 of 85 inch trouwens. Ik wist niet eens dat dat bestond
.
nice, ff kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het lampje? Gaaf is ie hè. Te koop bij de Praxis.
Bevriend stel van Uitstraling op Hawaï heeft een 217 inch.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij was de volgende optie 82 of 85 inch trouwens. Ik wist niet eens dat dat bestond
.
de tv is gewoon 1 wand van het huis.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Bevriend stel van Uitstraling op Hawaï heeft een 217 inch.
Ik geef niet zo veel om zulke techniek, heb zelf een vet oude HD Ready tv staan die kleiner is dan het gemiddelde computerscherm tegenwoordig en als ik in mijn eentje verhuisd was, was ik die gewoon blijven gebruikenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ruimte plek voor, je gaat over een week al weer groter willen
ze bestaan volgens mij ook nog groter, al worden de prijzen dan wel absurd
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet eens een home cinema? Matigjes hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik hoor liever dezequote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
You're the Samsung in disguise! Oh yes you are, the Samsung in disguise.
Mooi nummer!quote:
Valt tegen, ik heb een 300 inch.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Omg, het bestaat: https://gizmodo.com/nhk-p(...)-8k-resoluti-5018448quote:
Jezus dat ding kan ik aan de overkant van de straat ophangen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg, het bestaat: https://gizmodo.com/nhk-p(...)-8k-resoluti-5018448
Dat wordt herhaald ja?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:09 schreef Modus het volgende:
Kan je lekker op 12 miljard DPIpixels DWDD kijken.
Diegenen die dat kunnen dokken boeit dat soort zaken vaak maar matigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben eigenlijk geen milieugekkie, maar help, zo'n ding is zo slecht voor het milieu.
Ja, klopt inderdaad. Ik zou zelf denk ik juist iets milieubewustere keuzes maken als ik wat meer te besteden zou hebben. Maar ik denk dat daarin ook nog een flink mentaliteitsverschil zit tussen mensen die het 'gewoon goed' hebben en mensen die stinkend rijk zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Diegenen die dat kunnen dokken boeit dat soort zaken vaak maar matig
Matig, matig. Ik heb een 450 inch thuis staan.quote:
dat klinkt fantastischquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Matig, matig. Ik heb een 450 inch thuis staan.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Matig, matig. Ik heb een 450 inch thuis staan.
Echt wel!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt wel!
Kun je echt geweldig gedetailleerd zien hoe iemand een beeldje van 50 cent kapot stampt
Of een hangmat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:22 schreef Karzai het volgende:
Belangrijker is een goede bank die lekker ligt
Die kunnen we tussen 1 juni en 1 juli verwachtenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:22 schreef Karzai het volgende:
Belangrijker is een goede bank die lekker ligt
Oplossing: een hangmat buiten en een hangmat binnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Al waai ik daar op dit moment een beetje hard uit, dus weer naar binnen verhuisd.
I like your thinking.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oplossing: een hangmat buiten en een hangmat binnen.
Van je huis en tuin een grote hangmat makenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oplossing: een hangmat buiten en een hangmat binnen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van je huis en tuin een grote hangmat maken![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Met bakkes richting tuin oogt het wel wat beter metbraam
.
[ afbeelding ]
ze hebben bij de xenos van die hangstoelenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
Wij zagen gisteren een vet gave schommelbank bij de Praxis. Ondanks dat het niet praktisch is voor op het balkon en we al een gewone loungeset hebben gekocht kan ik het idee niet helemaal uit mijn hoofd zetten. Misschien dat er in de toekomst een eenpersoons schommelbank bijkomt als het past
.
Die zitten ook best relaxedquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben bij de xenos van die hangstoelen
Wat voor tattoo heb je?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Met bakkes richting tuin oogt het wel wat beter metbraam
.
[ afbeelding ]
Bestaat de Xenos nogquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben bij de xenos van die hangstoelen
Hier nog wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bestaat de Xenos nog? Overal waar ik wel eens kom is die vervangen door de Casa.
Hier in den haag nog wel maar misschien is dat een kwestie van tijdquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bestaat de Xenos nog? Overal waar ik wel eens kom is die vervangen door de Casa.
Hier ging het allemaal raar, Xenos werd een Casa, paar maanden daarna werd een grote Big Bazaar die er vlakbij zat een Xenosquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier hebben we beide nog maar blijkbaar zelfde eigenaar?
quote:
das hier dus ook zo gegaan. De bazaar vervagen door xenosquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier ging het allemaal raar, Xenos werd een Casa, paar maanden daarna werd een grote Big Bazaar die er vlakbij zat een Xenos
Gelukkig maar :p daarom heb ik er nog geen 1, bang dat ik erop uit gekeken raakquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Zoveel mensen, zoveel smaken.Zelf word ik er nog steeds blij van gelukkig.
Ieder z'n meug, ik vind tattoos meestal vreselijk, maar da's mijn meningquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig maar :p daarom heb ik er nog geen 1, bang dat ik erop uit gekeken raak
Zeker wel! Hier was 'ie net gezet, plaatje van de instagram van de artist gejat, want zelf is het nogal onmogelijk om op de foto te krijgen.quote:
quote:
Ik ga eens kijken dit weekend danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier in den haag nog wel maar misschien is dat een kwestie van tijd
Cthulhu?quote:
Ahhhh ik dacht dat het een stock foto was ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker wel! Hier was 'ie net gezet, plaatje van de instagram van de artist gejat, want zelf is het nogal onmogelijk om op de foto te krijgen.
XDquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
welke tattoo heb je ?
en dan een stockfoto van google plukken
Gewoon een random octopus. Was verliefd geworden op de stijl en toen ik dat na tig maanden nog steeds was, artist gemaild.quote:
was die duur?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een random octopus. Was verliefd geworden op de stijl en toen ik dat na tig maanden nog steeds was, artist gemaild.
Mwehehehe. Nee, exact deze heeft niemand.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
welke tattoo heb je ?
Heb er wel eentje gevonden van UitStralingquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
welke tattoo heb je ?
En dan een neger of zoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
welke tattoo heb je ?
Zeg me dat die 2e fake isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er wel eentje gevonden van UitStraling
[ afbeelding ]
*ideequote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er wel eentje gevonden van UitStraling
[ afbeelding ]
Pijnlijke plek zeker?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel van 13 tot 17 (met een half uurtje pauze totaal) bezig geweest en (zoals het hoort) gratis bijgewerkt (want soms pakt de inkt niet helemaal lekker/missen ze een stukje).
Redelijk normaal I guess, het is een stuk custom kunst.quote:
Daar is het toch al een tijdje een puinhoop.. of vergis ik me ??quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
wat is gaande in libanon? gaat mis daar?
Linkje?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
blijkbaar bankroet en dan nu corona? mensen mogen nauwelijks nog geld opnemenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar is het toch al een tijdje een puinhoop.. of vergis ik me ??
Vooral knieholte en de stukken op mijn scheen waren niet grappig.quote:
Had iets dergelijks ook hier verw8, valt mee nog tot dusverrequote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blijkbaar bankroet en dan nu corona? mensen mogen nauwelijks nog geld opnemen
ZIjn er al woordgrapjes gemaakt icm de hoofdstad??quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
libanon is toch lange tijd zeer welvarend geweest?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had iets dergelijks ook hier verw8, valt mee nog tot dusverre
Nee nog nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ZIjn er al woordgrapjes gemaakt icm de hoofdstad??
Ik hou me inquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ZIjn er al woordgrapjes gemaakt icm de hoofdstad??
Is dat niet eerder Abu Dhabi of Dubai??quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
beiroet was tch ook de uitgaansstad van het midden oosten?
https://nos.nl/collectie/(...)lf-groente-verbouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat komt in Zweden ook, die gaan de prijs hard betalen voor het gewoon open laten van de economie en de samenleving.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slecht management zo te zien https://www.volkskrant.nl(...)feest-zijn~b9e93254/quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
sneuquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slecht management zo te zien https://www.volkskrant.nl(...)feest-zijn~b9e93254/
Vreemd dat die scheen dan zo gevoelig is, daar zitten toch maar relatief weinig zenuwen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral knieholte en de stukken op mijn scheen waren niet grappig.Het vlezige stuk wende best snel.
heb je welles je scheen gestotenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreemd dat die scheen dan zo gevoelig is, daar zitten toch maar relatief weinig zenuwen?
Komt geloof ik omdat je redelijk dicht op het bot zit.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreemd dat die scheen dan zo gevoelig is, daar zitten toch maar relatief weinig zenuwen?
Ja tegen een dashboard dat het open lag tot op het botquote:
ik las het jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Beetje eng nieuws voor balletje.
Ook Coca Cola is vertrokken
De eigenaar van de buurtsupermarkt wijst om zich heen. Geen Unilever-chips meer, maar chips uit Syrië. Koekjes uit Turkije. Marlboro-sigaretten zijn ingeruild voor het lokale merk Ceders. De rotonde die de toegangspoort vormt tot de Nieuwe Weg heet Cola, naar de Amerikaanse frisdrankfabriek die hier vroeger stond. Vorige maand verliet het Coca Cola-concern Libanon. Vanwege de valutaproblemen wordt het steeds moeilijker om hier zaken te doen. Niet ver van de Cola-rotonde steekt een oudere dame, ze heet Hassana Shaaban, haar handen omhoog. Geen trouwring. Geen armbanden. ‘Ik heb mijn gouden sieraden verkocht. Want we hebben eten nodig en medicijnen.’
Volgende keer als jullie seks hebben tijdens het voorspel ineens het onderbeen van LDTVD tegen de bedrand aan rammen, mannen onthouden ervaringen beter dan de theorie.quote:
Probeer nu al 10 keer het plaatje naar beneden te scrollenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit was wel echt het rotste stuk. Lekker dikke lijnen ook.![]()
[ afbeelding ]
Dat is al een tijdje gaandequote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bips is privé.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer nu al 10 keer het plaatje naar beneden te scrollen
ja sjiek hequote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/den-haa(...)ks-uitzien~a62d025f/
Fucking mooi
Die vervanger van de Xenos is echt 10 keer niks...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje gaande
Las net in de krant dat willempie ook zijn paleisje heeft laten inrichten op kosten van de staat en die spulletjes komen niet van de xenos
Ik las dat jij AC speelt. Doe je dat op de switch? Collega van me is er nogal fan van en ik dacht dat het alleen voor PS was maar zie dat het ook voor switch bestaat. Ik heb iets nodig voor wanneer ik Zelda heb uitgespeeldquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las dat jij AC speelt. Doe je dat op de switch? Collega van me is er nogal fan van en ik dacht dat het alleen voor PS was maar zie dat het ook voor switch bestaat. Ik heb iets nodig voor wanneer ik Zelda heb uitgespeeld
Rare switch ditquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las dat jij AC speelt. Doe je dat op de switch? Collega van me is er nogal fan van en ik dacht dat het alleen voor PS was maar zie dat het ook voor switch bestaat. Ik heb iets nodig voor wanneer ik Zelda heb uitgespeeld
Als AC Animal Crossing is dan ja, dat kan op de Switch. Stiefzoon kocht het eerder deze week en speelt het op zijn Switch.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die heb ik al.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als AC Animal Crossing is dan ja, dat kan op de Switch. Stiefzoon kocht het eerder deze week en speelt het op zijn Switch.
Werd wel een keer tijd ja. Nu Duindorp nog aanpakken en wat andere aso buurten.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wordt nog wel wat hoor met den haag
Dat tuig gewoon allemaal de stad uitquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd wel een keer tijd ja. Nu Duindorp nog aanpakken en wat andere aso buurten.
Die hebben ze ookquote:
Container en de zee in hoppaaaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat tuig gewoon allemaal de stad uit
nicequote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Container en de zee in hoppaaa
Dan is het gelijk leeg dat je al die ruimte niet nodig hebt om wat nieuws te bouwen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat tuig gewoon allemaal de stad uit
Oh.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spierscheuring in mijn kuit sinds vanmorgen
Ik las kut. Vond het bijna naar voor je.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spierscheuring in mijn kuit sinds vanmorgen
Rondje teveel gerendquote:
Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ken je het en vind je het leuk?
Voor een dagje zou ik die best willen hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik las kut. Vond het bijna naar voor je.
Kan de buuf het een beetje masseren? Balen joh, beterschap ermee.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rondje teveel gerend![]()
Gaat wel weer over maar dansen ziet er nu uit als een ooievaar die op een kikkertje loert.
Teveel vechten? Leek me wel een beetje vergelijkbaar met Zelda maar volgens haar veel vechten en af en toe vind ik een gevecht wel leuk maar het moet niet het hoofddoel zijn zeg maar.quote:
Mwa is maar een kleine blessure, meer irritant dan wat anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan de buuf het een beetje masseren? Balen joh, beterschap ermee.
Schema? Of wil ik dat niet weten.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa is maar een kleine blessure, meer irritant dan wat anders.
Wel mijn schema in de war
fattyquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie corona thuiswerk kilo's die eraf moeten.
Ah. Naja het is nog steeds corona thuiswerk crisis toch? Doe je over een paar weken 4 kilo.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
*gooit chloor bij haar terrasplanten
Anders ik welquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een dagje zou ik die best willen hebben
Paar maanden geleden had ik een antibiotica kuurtje, 5 kilo in een weekjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plantenmoordenaar!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Is een ideequote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah. Naja het is nog steeds corona thuiswerk crisis toch? Doe je over een paar weken 4 kilo.
Dat is niet iets om grappen over te maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Vooral niet mijn soort gevechten, ik ben meer van turnbased.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Teveel vechten? Leek me wel een beetje vergelijkbaar met Zelda maar volgens haar veel vechten en af en toe vind ik een gevecht wel leuk maar het moet niet het hoofddoel zijn zeg maar.
Eindelijk de vorm van een bitterbal in plaats van een McDonald's frietjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen weegschaal maar denk dat ik tcoh wel wat bij heb gefrituurd
Wil ik nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eindelijk de vorm van een bitterbal in plaats van een McDonald's frietje
eten maken, douchen en dan serietje kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:07 schreef Muck het volgende:
Ik weet nog niet wat ik lekkerder vind:
Douchen na een dag klussen of douchen na een vierdaags festival...
Dat eerste was in elk geval heerlijk![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je dikke Duitse genen zeggen kiekeboe
Klopt met voor die regio weinig ellende qua gelovenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
libanon is toch lange tijd zeer welvarend geweest?
Ik geloof hier niets van.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
Nee hoor grapje, geen chloor bij plantjes, ben ik te aardig en te teerhartig voor.
Is ze straks een kroketje ipv een bitterballetje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je dikke Duitse genen zeggen kiekeboe
Dat heb ik bij bijna iedere post van hem..quote:
Volgens mij is dat nog een ware opmerking ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
Nee hoor grapje, geen chloor bij plantjes, ben ik te aardig en te teerhartig voor.
Meer voor jou om van te genieten?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ze straks een kroketje ipv een bitterballetje.
bitterstaafjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterbal XXLquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een kwekkeboomquote:
bittergehaktbalquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen ze het stiekem al samen zonder ons uit te nodigen voor een trouwfeest?quote:
Ik heb een broek waar ik het aan merk en dat is mijn lievelingsbroek, zo'n zwierige Italiaanse linnen zomerbroek, ben daar teveel aan gehecht en die staat echt fan-tas-tisch lekker om mijn kont dus dan maar even afzien en ik wil gewoon lekker blijven eten wat ik wel dus -------> lopen lopen lopen fietsen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:28 schreef Karzai het volgende:
mijn broek gaat nog dicht, maar wel een buikje
Maar dan is alle zachte smeuïge ragout er uitquote:
Geen idee, weet niet eens of ze elkaar ooit wel eens gemeet hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doen ze het stiekem al samen zonder ons uit te nodigen voor een trouwfeest?
Zou wat zijn, walvisburger bij de mc.quote:
ben druk aan het tinderen voor een escapeplanquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet eens of ze elkaar ooit wel eens gemeet hebben.Maar vind het een leuk setje.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben druk aan het tinderen voor een escapeplan
Sinds deze week mag je een iemand uitzoeken om seks mee te hebben toch weer?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zeiden ze jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds deze week mag je een iemand uitzoeken om seks mee te hebben toch weer?
Iedereen ineens enorm kritisch natuurlijk of met zijn allen achter die ene hunk en stoeipoes aanquote:
Of enorm wanhopig?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ineens enorm kritisch natuurlijk of met zijn allen achter die ene hunk en stoeipoes aan
Ja want ik ga voor geen goud in een stad wonenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k niet in een dorp met 2 geiten en een kipquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want ik ga voor geen goud in een stad wonen
Mietje. Den Haag is prachtigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want ik ga voor geen goud in een stad wonen
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mietje. Den Haag is prachtig
Weer op zoek naar een surfboy of badr?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nooit in een dorp geweestquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k niet in een dorp met 2 geiten en een kip
altijdquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer op zoek naar een surfboy of badr?
nee geen reden om de stad te verlatenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nooit in een dorp geweest
Groeten aan je verslaafde Pool en de roedel zigeunersquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk om een dagje te zijn maar niet om te wonen met bovenburen en dronken Polen en ander tuig in je straatquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mietje. Den Haag is prachtig
Dan had je wel geweten dat een dorp wel meer dieren heeft dan geiten en kippen..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee geen reden om de stad te verlaten
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik zat me al af te vragen of ik de verkeerde post had gequote. Raarrrrr.
Wij hebben ook wallaby'squote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan had je wel geweten dat een dorp wel meer dieren heeft dan geiten en kippen..
Ik heb geen boven of onderburenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk om een dagje te zijn maar niet om te wonen met bovenburen en dronken Polen en ander tuig in je straat
Er is ooit een erg epische KSC-meet geweest in een gehucht (dus nog erger dan een dorp) in de achterhoek..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hebben ook wallaby's
Waar bitterbal dagelijks om loopt te zeuren dat ik ze moet ontvoeren omdat ze ze zo schattig vindt
ja oke maar das niet typisch voor een dorpquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hebben ook wallaby's
Waar bitterbal dagelijks om loopt te zeuren dat ik ze moet ontvoeren omdat ze ze zo schattig vindt
Test.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent gewoon stiekem Willem-Alexander.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen boven of onderburen
Dan stond er wijquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent gewoon stiekem Willem-Alexander.
Nee maar jij woont gewoon in een buitenwijk, dat is praktisch hetzelfde als een dorp alleen met hogere huizenprijzen en gekut met parkeren.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar jij woont gewoon in een buitenwijk, dat is praktisch hetzelfde als een dorp alleen met hogere huizenprijzen en gekut met parkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |