Waar is de AIVD als je ze nodig hebtquote:
Koffiepauzequote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar is de AIVD als je ze nodig hebt
Ook aan de 400 ml mokken zeker. Dat gaat nog wel een tijdje duren danquote:
Kunnen ze daarna gelijk over op de vrijmiboquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook aan de 400 ml mokken zeker. Dat gaat nog wel een tijdje duren dan![]()
Eens.quote:
Dat laatste precies, die hebben de vrijmibo gewoon al woensdag tijdens de lunch gehad.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze daarna gelijk over op de vrijmibo
Wat zeg ik nou, die hebben natuurlijk gewoon lang weekend vandaag/
Bijna op hier iig!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook aan de 400 ml mokken zeker. Dat gaat nog wel een tijdje duren dan![]()
Nope maar hoef de tuin niet te doen vandaag, morgen ofzo weer eensquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet geen zoden aan de dijk maar is wel even goed dit.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tof is Jiddisch voor goed, in het Hebreeuws is het tov.
Tof is daarvan afgeleid.
Als er niet teveel kwasten zijn dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Molo het volgende:
Ik heb vorige week nog een zooi kwasten gehaald bij de Action, fijne winkel daarvoor, maar dan wel als het rustig is
Action, een fijne winkel en rustig zijn tegenstrijdigheden waar zelfs de meest ervaren filosofen niet meer uit kunnen komenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Molo het volgende:
Ik heb vorige week nog een zooi kwasten gehaald bij de Action, fijne winkel daarvoor, maar dan wel als het rustig is
Rotterdam Hillegersberg is super rustig filiaal, beleefd personeel, auto voor de deur, ideaalquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Action, een fijne winkel en rustig zijn tegenstrijdigheden waar zelfs de meest ervaren filosofen niet meer uit kunnen komen
Moet ik ook maar eens langs gaan, al is auto voor de deur neerzetten geen prequote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Rotterdam Hillegersberg is super rustig filiaal, beleefd personeel, auto voor de deur, ideaal
Mooie omgeving om te fietsen ook trouwens, straatweg enzoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens langs gaan, al is auto voor de deur neerzetten geen pre
Ik rij meestal bovenlangs als ik richting het Bergse Bos ga. Rotterdam zelf probeer ik zoveel mogelijk te mijden want stadverkeer.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie omgeving om te fietsen ook trouwens, straatweg enzo
Ben benieuwd of ik je al eens ben tegengekomen. Heb je al eens via kijkduin/hoek van holland en maassluis of zo gefietst?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik rij meestal bovenlangs als ik richting het Bergse Bos ga. Rotterdam zelf probeer ik zoveel mogelijk te mijden want stadverkeer.
Ik ben oktober vorig jaar wel eens naar Hoek van holland gereden en toen via Maasluis en Maasland terug naar huis. Dit jaar nog niet die kant op geweest eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik je al eens ben tegengekomen. Heb je al eens via kijkduin/hoek van holland en maassluis of zo gefietst?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:54 schreef Bos81 het volgende:
Ze hadden bloem bij de Plus, dus ik kan nu echt Gepaneerde Aubergines maken![]()
![]()
Die kan gewoon mee op de hangmat.quote:
Maar stel nou... dat doordat jij de bouwtekening op zijn kop hebt gehouden, in combinatie met een fabricage fout, jij bij het uitstappen verstrikt raakt in de mat en jezelf ophangt.quote:
Sex met die kale??quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
Een van mn leerlingen heeft z’n haar eraf gehaald. Hij ziet er uit als Sinead O’Connor. Uiteraard zijn er wat telefoon jingles thematisch aangepast
En tove is een Scandinavische meisjes naamquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tof is Jiddisch voor goed, in het Hebreeuws is het tov.
Tof is daarvan afgeleid.
Mijn jiddisch is beter dan mijn scandinavisch bij elkaar opgeteld.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En tove is een Scandinavische meisjes naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |