Sowieso jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben allemaal een elektrische fiets tegenwoordig.
Binnenkort ook maar 1 aanschaffen...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben allemaal een elektrische fiets tegenwoordig.
Je had er een.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar 1 aanschaffen...
Ja, maar toen had ik nog geen grijze haren en toen vind ik het niet nodigquote:
Mijn grootouders ook, maar hun fietsen zijn dan ook wel echt veel aangenamer dan de elektrische fiets van mijn moeder zonder trapondersteuning.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben daar ook echt een vermogen aan uitgegeven.
Voor mijn vader is het ook echt een uitkomst. Die zou zonder elektrische fiets een stuk beperkter zijn in wat die nog kan doen qua fietsen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn grootouders ook, maar hun fietsen zijn dan ook wel echt veel aangenamer dan de elektrische fiets van mijn moeder zonder trapondersteuning.
En mede dankzij zijn elektrische fiets was mijn opa vorig jaar na zijn hartoperatie alweer vrij snel actief en in beweging.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik nog geen grijze haren en toen vind ik het niet nodig
Mijne ook. Maar snap het ook wel. Zo kunnen die oudjes nog lekker een heel eind fietsen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben daar ook echt een vermogen aan uitgegeven.
Grijze harenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Tijd om mij in te ruilen voor ene jonger modelquote:
Maandag naar de kapperquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Grijze haren![]()
Arme jij. Zou inderdaad die fiets maar kopen.
Snel inruilen, nu je nog in de proeftijd zit.quote:
Hij heeft nog 6 dagenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snel inruilen, nu je nog in de proeftijd zit.
Kan ik me voorstellenquote:
Grijze haren door de zorgen om je relatie? Snap ik wel als ik zie hoe CE hier zit te flirten met allerlei dames.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Kreeg net ook al een dm van hemquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grijze haren door de zorgen om je relatie? Snap ik wel als ik zie hoe CE hier zit te flirten met allerlei dames.
Tot zover mijn aanname dat ik de enige man ben bij wie hij ook avances maakt.quote:
Jij bent gewoon een nummertje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot zover mijn aanname dat ik de enige man ben bij wie hij ook avances maakt.
Zijn nummer één, zei hij meer dan eens.quote:
Lijkt mij wel ingewikkeld om zo geliefd te zijn en al die nummers 1 uit elkaar te houden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn nummer één, zei hij meer dan eens.
En ik danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn nummer één, zei hij meer dan eens.
Zijn nummer één bij de vrouwen? Tot je grijze haren kreeg.quote:
Iewquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:43 schreef Senn88 het volgende:
CL ik heb je nodig, heb een puistje oid op mijn nek/haarlijn en mam wil er voor mij geen naald in drukken
Geprobeerd naar kan niet zien wat ik doe. Ik moet gewoon iemand hebben die gek is op dr pimple popperquote:
Verstandig want ze moet afstand houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:43 schreef Senn88 het volgende:
CL ik heb je nodig, heb een puistje oid op mijn nek/haarlijn en mam wil er voor mij geen naald in drukken
dit geldt eigenlijk ook voor de flamoesquote:
Was opruimen; beetje poetsen; even langs mijn ouders en vanavond met vrienden wat gaan drinken.quote:
Dat klinkt als een vrij normale zaterdagquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was opruimen; beetje poetsen; even langs mijn ouders en vanavond met vrienden wat gaan drinken.
Ja, op dat vlak is het een gewone zaterdag. Zijn in totaal met 4 personen en verder komt er niemand.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt als een vrij normale zaterdag
Kattenbak verschonen, garnalenbak verschonen, boodschappen, zooi verkopen via marktplaats, stofzuigen, de was, de afwas, vuilnis wegbrengen en even overschrijfformulieren invullen voor wat leerlingen.quote:
Museum zou ik ook wel willen, heb ik toch minder moeite mee dan een bioscoop. Maar het wordt lastig als je niet met de trein mag en ik dan in hartje Leiden of Amsterdam moet parkeren.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, op dat vlak is het een gewone zaterdag. Zijn in totaal met 4 personen en verder komt er niemand.
Ga vandaag ook even kijken om wat musea te reserveren
Straks hou je niets meer over als je alles verkoopt!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kattenbak verschonen, garnalenbak verschonen, boodschappen, zooi verkopen via marktplaats, stofzuigen, de was, de afwas, vuilnis wegbrengen en even overschrijfformulieren invullen voor wat leerlingen.
Je mag toch met de trein?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Museum zou ik ook wel willen, heb ik toch minder moeite mee dan een bioscoop. Maar het wordt lastig als je niet met de trein mag en ik dan in hartje Leiden of Amsterdam moet parkeren.
Alleen Loka en de katten toch.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks hou je niets meer over als je alles verkoopt!
In Amsterdam heb je wel een aantal parkeergarages die goed bereikbaar zijn en voor mij op loopafstand van het centrum. Denk dat ik het Rijksmuseum en misschien Stedelijk Museum maar eens op de lijst ga zetten.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Museum zou ik ook wel willen, heb ik toch minder moeite mee dan een bioscoop. Maar het wordt lastig als je niet met de trein mag en ik dan in hartje Leiden of Amsterdam moet parkeren.
Alleen voor werk toch? En daar zou ik me ook niet veilig voelenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag toch met de trein?
Parkeren in het centrum is een hel, helemaal mee eens.
https://www.rijksoverheid(...)i-in-eenvoudige-taalquote:Reis alleen met de bus, tram, metro en trein als het niet anders kan.
Als je niet kan/wil parkeren in Amsterdam dan kun je niet anders dan met het OV gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:57 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)i-in-eenvoudige-taal
Is het? Heb niet echt op zitten letten, aangezien niemand zich iets aan lijkt te trekken van wat Rutte van ons verwacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen voor werk toch? En daar zou ik me ook niet veilig voelen
Denk niet dat dat bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet kan/wil parkeren in Amsterdam dan kun je niet anders dan met het OV gaan
Ik zou toch wel een pan bewaren nog naast Loka en de kattenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen Loka en de katten toch.
Vandaag al een ps4 game en een pan verkocht.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Denk niet dat dat bedoeld wordt.
En je moet het niet willen. Daar zit je echt ruim een uur veel te dicht bij andere mensen. Bah
Lijkt mij prima te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Bij de arena parkeren en de rest met de vouwfiets.
Wandelen! Dat is goed voor de hersenenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Geen musea waar je nog heen wil in iets beter bereikbare steden?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Leidenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen musea waar je nog heen wil in iets beter bereikbare steden?
Amsterdam lijkt me echt kut.
Gelukkig heb ik weinig met musea.
Ja geen idee of dat te doen is. Dat soort dingen deed ik echt met de trein. Of zo'n plek buiten de stad en dan ov.quote:
Er zijn wel wat plekken nu in het centrum, ondergronds.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja geen idee of dat te doen is. Dat soort dingen deed ik echt met de trein. Of zo'n plek buiten de stad en dan ov.
Iedere dag laten bezorgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zou toch wel een pan bewaren nog naast Loka en de katten
Topding dus!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe oplader binnen voor de laptop.
Hij laadt alleen op als ik niks nieuws open. Als ik een nieuw tabblad open, stopt ie
Dank je wel, coolblue
Handig.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij laadt alleen op als ik niks nieuws open. Als ik een nieuw tabblad open, stopt ie
Dank je wel, coolblue
Stopte met lezen bij "Hij laadt alleen op"; concludeerde dat hij werkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank je wel, coolblue
Mijn scherm wordt iedere keer donker als ik wat nieuws open. Ik word hier niet vrolijk van. Kwestie van tijd voordat er ruiten sneuvelen. De tweede defenestratie van Leiden zal een feit zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stopte met lezen bij "Hij laadt alleen op"; concludeerde dat hij werkt.
Gewoon coolblue even bellen dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn scherm wordt iedere keer donker als ik wat nieuws open. Ik word hier niet vrolijk van. Kwestie van tijd voordat er ruiten sneuvelen. De tweede defenestratie van Leiden zal een feit zijn.
quote:
Iedereen heeft wel iets dat hij niet lust. Waarom mag dat geen kaas zijn?quote:
Ja maar kaasquote:Op zondag 24 mei 2020 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel iets dat hij niet lust. Waarom mag dat geen kaas zijn?
Rare structuur, vieze smaak. Valt niks lekker aan te vinden.quote:
Je hebt zelf een vieze smaakquote:Op zondag 24 mei 2020 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare structuur, vieze smaak. Valt niks lekker aan te vinden.
Kaasquote:
Juist die dingenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kaas
Maar kaaskrokettjes, kaassoufflés etc ben ik ook geen fan van
Doe eens lief.quote:
Blauwe kaas met chutney en portquote:Op zondag 24 mei 2020 21:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kaas
Maar kaaskrokettjes, kaassoufflés etc ben ik ook geen fan van
CLquote:
door de 4 dagen kwam ik net een beetje in een goed slaapritme.quote:
ja, mij hoor je niet klagen.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi gianni![]()
Goed weekend gehad?
Lekker hoorquote:
Hemelvaartdag en gisteren.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker hoorNog gefietst op Hemelvaartsdag?
Heerlijk even bijgekomen van alles, ja
Deze week 5 dagen werken maar dan de volgende week maandag vrij, vrijdag vrij en de maandag erop ookquote:Op maandag 25 mei 2020 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier maar 2![]()
Volgend weekend gelukkig wel weer 3 dagen; en deze week ook vakantiegeld
Lekker. Ja, hier was het ook druk op de weg met Hemelvaartquote:Op maandag 25 mei 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hemelvaartdag en gisteren.
maar hemelvaartsdag was behoorlijk druk op de weg.
Al naar iets nieuws aan het zoeken?
wat was het aanbod?quote:Op maandag 25 mei 2020 08:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker. Ja, hier was het ook druk op de weg met Hemelvaart
Ja, maar ik ga ook niet akkoord met de overeenkomst die ze mij bieden. Vandaag heeft mijn adviseur daar contact over met de werkgever. Beter aanbod, anders laten ze mijn contract maar 'gewoon' aflopen
300 bruto mee en er stond iets in van dat 'er meerdere gesprekken tussen werkgever en werknemer zijn geweest en dat we het niet eens konden worden over de uitvoering van de functie'. Waar ze dat vandaan halen mag Joost weten, ik heb nog nooit gesprekken gehad die ook maar enigszins over mijn functioneren of de invulling daarvan gingen, laat staan dat ik het daar niet eens over zou zijn met de werkgever.quote:
Ja leuk hčquote:Op maandag 25 mei 2020 08:48 schreef Q. het volgende:
Toch fijn dat Facebook Memories me elke dag laat weten waar ik x jaar geleden op vakantie was.
quote:Op maandag 25 mei 2020 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
300 bruto mee en er stond iets in van dat 'er meerdere gesprekken tussen werkgever en werknemer zijn geweest en dat we het niet eens konden worden over de uitvoering van de functie'. Waar ze dat vandaan halen mag Joost weten, ik heb nog nooit gesprekken gehad die ook maar enigszins over mijn functioneren of de invulling daarvan gingen, laat staan dat ik het daar niet eens over zou zijn met de werkgever.
Mijn eigenlijke contract loopt tot eind augustus. Dat zou nog 2x 2200 bruto zijn (ten opzichte van de overeenkomst).
goh, wat vreemd dat je daar niet mee akkoord gaatquote:Op maandag 25 mei 2020 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
300 bruto mee en er stond iets in van dat 'er meerdere gesprekken tussen werkgever en werknemer zijn geweest en dat we het niet eens konden worden over de uitvoering van de functie'. Waar ze dat vandaan halen mag Joost weten, ik heb nog nooit gesprekken gehad die ook maar enigszins over mijn functioneren of de invulling daarvan gingen, laat staan dat ik het daar niet eens over zou zijn met de werkgever.
Mijn eigenlijke contract loopt tot eind augustus. Dat zou nog 2x 2200 bruto zijn (ten opzichte van de overeenkomst).
Ik moest ook even voor vandaag tekenen. Woensdag eind van de middag kreeg ik het opgestuurd. Mijn adviseur zei gelijk 'die vent is niet goed'quote:Op maandag 25 mei 2020 08:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat ze dan nog denken dat mensen er wel in zullen trappen
Mijn pa heeft ook ooit zo'n akkefietje gehad over functioneren toen er een nieuwe chef kwam waar hij niet goed mee overweg kon.
Dat was toen 1 bericht van de vakbond en alles was van tafel. "Wilt u ons even alle, door beide partijen ondertekende, verslagen vsn functioneringsgesprekken van de afgelopen 5 jaar overleggen?"
Ja, gek hequote:Op maandag 25 mei 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goh, wat vreemd dat je daar niet mee akkoord gaat
Ze proberen het toch altijd weer hč, die werkgevers.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik eruit als iemand die makkelijk over zich heen laat lopen. Want ik heb vaker dat mensen denken het er makkelijk van af te kunnen brengen bij mij, maar dat valt ze altijd vies tegenquote:Op maandag 25 mei 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze proberen het toch altijd weer hč, die werkgevers.
Je ziet er uit als een lief katjequote:Op maandag 25 mei 2020 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik eruit als iemand die makkelijk over zich heen laat lopen. Want ik heb vaker dat mensen denken het er makkelijk van af te kunnen brengen bij mij, maar dat valt ze altijd vies tegen
Haha, nou, dat ook weer nietquote:Op maandag 25 mei 2020 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een lief katje, maar in werkelijkheid ben je een valse hond.
adviseur is via rechtsbijstand?quote:Op maandag 25 mei 2020 09:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nou, dat ook weer niet![]()
Ik laat wel mijn adviseur 'het vuile werk' oplossen, dat doe ik dan weer niet zelf
Nee, ik heb toevallig een zwager die heel goed is in dit soort dingen en dit met liefde doetquote:
altijd handigquote:Op maandag 25 mei 2020 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik heb toevallig een zwager die heel goed is in dit soort dingen en dit met liefde doet
Zeker. Hij kan het ook wel goed zakelijk houden denk ik. Daar heb ik dan weer moeite mee, emotioneel stuk stront dat ik benquote:
Altijd handigquote:Op maandag 25 mei 2020 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik heb toevallig een zwager die heel goed is in dit soort dingen en dit met liefde doet
Ze hadden me eens 1800 teveel gestort. En ik had het niet in de gatenquote:Op maandag 25 mei 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg 200 euro meer deze maand, dan dat ik zelf uitgerekend had.![]()
Edit: Blijkbaar heb ik het bedrag aan loonheffing verkeerd berekend...
Gewoon blijven pinnen toch!quote:Op maandag 25 mei 2020 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden me eens 1800 teveel gestort. En ik had het niet in de gaten
Dat zou ik wel merken.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heb je dat niet in de gatenquote:Op maandag 25 mei 2020 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je natuurlijk maandelijks al een paar ton binnen harkt, merk je zo'n klein bedrag niet natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe heb je dat niet in de gaten
Ah, is dat hetquote:Op maandag 25 mei 2020 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je natuurlijk maandelijks al een paar ton binnen harkt, merk je zo'n klein bedrag niet natuurlijk.
Doen alsof de neus bloedt.quote:
Ik kijk nooit naar mijn rekening. Ik weet dat ik geen honger hoef te hebben.quote:
Omdat ik nooit op mijn rekening kijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe heb je dat niet in de gaten
Ben Dino niet.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je natuurlijk maandelijks al een paar ton binnen harkt, merk je zo'n klein bedrag niet natuurlijk.
Jammer dat ze er altijd achter komen.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen alsof de neus bloedt.
[..]
Ik kijk nooit naar mijn rekening. Ik weet dat ik geen honger hoef te hebben.
In mijn contract had ik een deel vervangingsuren van een collega die ziek thuis zat. Deze collega kwam niet meer terug. Toen hadden ze haar uren nogmaals aan mij (en een andere collega die haar verving) toegekend 2 maanden lang.
De directeur riep me bij zich in zijn kantoor. Ik dacht: wat heb ik gedaan dan?![]()
Maar was gelukkig slechts de vraag wat voor mij het fijnste was om het glad te trekken.
Okequote:Op maandag 25 mei 2020 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik nooit op mijn rekening kijk.
Eerste paar keer wel gekeken naar salarisstrookje. Moest ik ook zelf mijn uren doorgeven omdat ik werkte via detachering.
Daarna geloofde ik het wel.
Oh sorry, was ik met hem in de war.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik nooit op mijn rekening kijk.
Eerste paar keer wel gekeken naar salarisstrookje. Moest ik ook zelf mijn uren doorgeven omdat ik werkte via detachering.
Daarna geloofde ik het wel.
[..]
Ben Dino niet.
Same!quote:Op maandag 25 mei 2020 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik kijk bijna dagelijks op mijn rekening
Wel spijtig. Maar liever vroeg dan laat.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat ze er altijd achter komen.
Gewoon even genieten van al je geld?quote:Op maandag 25 mei 2020 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik kijk bijna dagelijks op mijn rekening
Ik denk dat het gewoon een gevoel van controle is. Ik weet het niet, het is niet alsof ik rijk ben ofzoquote:Op maandag 25 mei 2020 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon even genieten van al je geld?
Beetje als een digitale Dagobert?
ik doe dat ook dagelijksquote:Op maandag 25 mei 2020 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een gevoel van controle is. Ik weet het niet, het is niet alsof ik rijk ben ofzo
Ja, nou, precies. Ik weet een beetje wanneer er geld af moet zijn gegaan, en dan kijk ik gewoon even of het klopt met de verwachting en hoeveel er nog over isquote:Op maandag 25 mei 2020 09:23 schreef gcjoel het volgende:
ik hou in de gaten wat eraf gaat o.a.
en ik hou ook echt bij wat er maandelijks af zou moeten
Controle
Heb wel al eens gehad dat er iets afging dat niet van mij was. Werd mijn rekeningnummer gebruikt voor een incasso van iemand anders.
ik had laatst opeens geld er bij, waarvan ik totaal geen idee waar het vandaan kwamquote:Op maandag 25 mei 2020 09:23 schreef gcjoel het volgende:
Controle
Heb wel al eens gehad dat er iets afging dat niet van mij was. Werd mijn rekeningnummer gebruikt voor een incasso van iemand anders.
Ditquote:Op maandag 25 mei 2020 09:23 schreef gcjoel het volgende:
Controle
Loka ook niet, maar ze geniet er even zo goed van.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een gevoel van controle is. Ik weet het niet, het is niet alsof ik rijk ben ofzo
Heb je die vaak?quote:
Mijn ex kon dat ook goed, ging een keer met hem zijn rekening doornemen. Had gewoon maandelijks een incasso voor iets dat hij niet kende.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit. En inderdaad, vooral om ook de afschrijvingen te controleren, KM laatst die er in maart achter kwam dat er in o.a. januari iets was afgeschreven wat ie niet kon plaatsen... echt, hoe dan. We zwemmen niet in het geld ofzo.
Ik kijk eigenlijk iedere dag wel op mijn bankrekening.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:23 schreef gcjoel het volgende:
Controle
als kindquote:Op maandag 25 mei 2020 09:27 schreef Debsterr het volgende:
Iemand hier ervaring met verwijderen van keelamandelen toevallig?
Elk half jaar wel eens raak. Nu valt 'ie mee, alleen 1 dikke amandel met witte plek erop, geen koorts. Maar vorig jaar nog aan de antibiotica gezeten omdat het zo heftig was.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je die vaak?![]()
Ik had dat vroeger bijna maandelijks, tot ik een keer een zware longontsteking had en daarna heb ik eigenlijk zelden nog een keelontsteking gehadGeen aanrader overigens.
Damnquote:Op maandag 25 mei 2020 09:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Elk half jaar wel eens raak. Nu valt 'ie mee, alleen 1 dikke amandel met witte plek erop, geen koorts. Maar vorig jaar nog aan de antibiotica gezeten omdat het zo heftig was.
Ik wil het wel voor je doen. Heb het bij 2 vrienden van mij ook gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:27 schreef Debsterr het volgende:
Omdat ik me meestal niet bij de huisarts meldt denk ikquote:Op maandag 25 mei 2020 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Damn![]()
Weet je ook waarom er tot nu toe nog niet voor gekozen is je amandelen weg te halen?
Bij mij lag de keelontsteking niet aan de amandelen, dus ik heb daar geen ervaring mee
haha whut?quote:Op maandag 25 mei 2020 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je doen. Heb het bij 2 vrienden van mij ook gedaan.
Ahquote:Op maandag 25 mei 2020 09:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat ik me meestal niet bij de huisarts meldt denk ik.
Ik kijk hooguit 1x in de week. Meestal on even te kijken of het saldo nog overeenkomt met wat het ongeveer zou moeten zijn. Dan scroll ik er snel even doirheen om te kijken of er nog dingen tussen zitten die ik niet verwacht had.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:23 schreef gcjoel het volgende:
Controle
Je vriend een piercing gevenquote:Op maandag 25 mei 2020 09:27 schreef Debsterr het volgende:
Het is wat laat maar bedankt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alle hondjes zijn puppy, want cute. En deze is geen uitzondering
Er komt over een week of 7 een puppy bij ons wonenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:18 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het is wat laat maar bedankt.Wat heb jij rondlopen aan (huis)dieren?
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er komt over een week of 7 een puppy bij ons wonen.
Puppyquote:Op maandag 25 mei 2020 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er komt over een week of 7 een puppy bij ons wonen.
Schitterend weer?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is het vandaag weer schitterend weer en moet ik werken?
Yep, vorig weekend, middels keizersnedequote:
Geef maar wat meer regen. Planten hebben het nodig.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is het vandaag weer schitterend weer en moet ik werken?
Ja, gisteren was het zwaar bewolkt, maar de regen die er uit viel, was zeer matig. Het zou best wel wat meer mogen regenen wanneer ik moet werken en dan mooi zonnig weer wanneer ik vrij ben.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef maar wat meer regen. Planten hebben het nodig.
Zou er causaal verband bestaan tussen pijpen en een keelontsteking? Misschien wat ongewenste bacteriėn naar binnen halen? Jij weet dit soort dingen.quote:
Ja ik ben expert.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zou er causaal verband bestaan tussen pijpen en een keelontsteking? Misschien wat ongewenste bacteriėn naar binnen halen? Jij weet dit soort dingen.
Spannend! Welk ras?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yep, vorig weekend, middels keizersnedekei sneu! Komend weekend kijken want dan zijn ze 2 weken oud
Wel tussen pijpen en keelkanker.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zou er causaal verband bestaan tussen pijpen en een keelontsteking? Misschien wat ongewenste bacteriėn naar binnen halen? Jij weet dit soort dingen.
Met dat kaneelstokje van je?quote:
Heeft te maken met verschillende strengen HPV geloof ik.quote:
Het probleem is dat het gaat om een ziekte waarvan de man niet weet of kan zien dat hij het heeft. Nergens last van. Maar hij kan het wel overdragen en op die manier last veroorzaken.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dan blijft er wel heel weinig over zeg
Ja heerlijk he, gewoon alles netjes op tijd binnenquote:Op maandag 25 mei 2020 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van m'n pakketjes verzonden. Voordeel van thuiswerken is wel dat ik nu praktisch altijd thuis ben
En nog steeds krijg je briefjes met 'Helaas, u was niet thuis' in je brievenbus.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van m'n pakketjes verzonden. Voordeel van thuiswerken is wel dat ik nu praktisch altijd thuis ben
Ook een veroorzaker van baarmoederhalskanker, toch?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem is dat het gaat om een ziekte waarvan de man niet weet of kan zien dat hij het heeft. Nergens last van. Maar hij kan het wel overdragen en op die manier last veroorzaken.
Kunnen ze beter veranderen naar "helaas, ik had geen zin om aan te bellen"quote:Op maandag 25 mei 2020 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
En nog steeds krijg je briefjes met 'Helaas, u was niet thuis' in je brievenbus.
Dat valt hier gelukkig wel mee; kan ook de hele dag op de uitkijk zitten nu.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
En nog steeds krijg je briefjes met 'Helaas, u was niet thuis' in je brievenbus.
Jazeker. Corrie! De name tag is al besteldquote:
Weet niet zeker of dit dezelfde streng is. Er zijn er meer dan 30. Maar iig zelfde idee en probleem.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook een veroorzaker van baarmoederhalskanker, toch?
quote:Op maandag 25 mei 2020 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jazeker. Corrie! De name tag is al besteld.
Puppy accountsquote:Op maandag 25 mei 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie de instagramaccount al voor me.
Als jij van alles wil kopen voor Corrie, dan wel. Spreken we gewoon in een park af en mag iedereen een cadeautje brengen.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als jij van alles wil kopen voor Corrie, dan wel. Spreken we gewoon in een park af en mag iedereen een cadeautje brengen.
Niksquote:
Uitdelen ermee.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
NiksOp de spaarrekening
![]()
Of nouja....misschien een heel klein beetje spenderen aan een vlieger of model
Veel dingen van een paar tientjes is ook veel tientjes!quote:Op maandag 25 mei 2020 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had nog nooit zoveel geld gekregen als deze maand
Maar weet ook niet echt iets om te kopen, alles wat ik zou willen hebben is hoogstens een paar tientjes.
Corrie wil graag een snuffelmat en een mooie halsband.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
NiksOp de spaarrekening
![]()
Of nouja....misschien een heel klein beetje spenderen aan een vlieger of model
quote:Op maandag 25 mei 2020 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Corrie wil graag een snuffelmat en een mooie halsband.
Duh!quote:Op maandag 25 mei 2020 15:54 schreef Debsterr het volgende:
Zou ik een OnlyFans kunnen maken voor Corrie?
Vastwelquote:Op maandag 25 mei 2020 15:54 schreef Debsterr het volgende:
Zou ik een OnlyFans kunnen maken voor Corrie?
quote:Op maandag 25 mei 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)ntehuis-kennemerland
Whoa een pug van 16
Leer je meteen de dierenarts kennen.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
wel een goede om mee te beginnen, als het niks is kan het nooit te lang duren
Wel fijn dat ie al snel een baas heeft weer. zo zielig voor zo'n oud beestje.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leer je meteen de dierenarts kennen.
Al die veranderingenquote:Op maandag 25 mei 2020 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel fijn dat ie al snel een baas heeft weer. zo zielig voor zo'n oud beestje.
Als je ziet hoeveel knaagdieren er nu ook gekocht worden, die worden zo allemaal weer gedumpt.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra het thuiswerken voorbij is zullen de asiels ook wel weer vollopen ben ik bang.
Wat een gedrochtquote:Op maandag 25 mei 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)ntehuis-kennemerland
Whoa een pug van 16
Het lijkt meer een mislukte vleermuis dan een hondquote:Op maandag 25 mei 2020 16:45 schreef Debsterr het volgende:
Je ziet wel wie hier geen honden mensen zijn.
Met een lekker spekrandjequote:Op maandag 25 mei 2020 17:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het lijkt meer een mislukte vleermuis dan een hond
Jij hebt er wel verstand van baas. Vanwaar deze interesses?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem is dat het gaat om een ziekte waarvan de man niet weet of kan zien dat hij het heeft. Nergens last van. Maar hij kan het wel overdragen en op die manier last veroorzaken.
Ben bioloog.quote:Op maandag 25 mei 2020 17:47 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Jij hebt er wel verstand van baas. Vanwaar deze interesses?
Meer een practicum.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:04 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Is biologie nog een vak tegenwoordig?
quote:
Ik zou niet durven! Maar de hamster mag van mij wel hamsteren.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
High five.quote:
Ik heb vanmorgen een belafspraak, althans via Teams. Zodra ik die heb gehad, rest van de dag beetje rustig aan doen. Ik kwam maar slecht in slaap vannacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
High five.
Gelukkig heb ik vandaag twee belafspraken en moet ik vanmiddag ergens zijn. Dan voelt het maar als een half dagje
Vanavond lekker op tijd naar bed danquote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een belafspraak, althans via Teams. Zodra ik die heb gehad, rest van de dag beetje rustig aan doen. Ik kwam maar slecht in slaap vannacht.![]()
Ja, dat had ik mezelf ook gelijk voorgenomen vanmorgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond lekker op tijd naar bed dan![]()
Oh.quote:Ik heb wel heel erg goed geslapen, maar toch ben ik nog moe
Ja, dan mag het. De boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig heb ik gisteren al echt tantoe veel werk verricht. Ik vind dat ik vandaag rustiger aan mag doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |