Dat klinkt als een vrij normale zaterdagquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was opruimen; beetje poetsen; even langs mijn ouders en vanavond met vrienden wat gaan drinken.
Ja, op dat vlak is het een gewone zaterdag. Zijn in totaal met 4 personen en verder komt er niemand.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt als een vrij normale zaterdag
Kattenbak verschonen, garnalenbak verschonen, boodschappen, zooi verkopen via marktplaats, stofzuigen, de was, de afwas, vuilnis wegbrengen en even overschrijfformulieren invullen voor wat leerlingen.quote:
Museum zou ik ook wel willen, heb ik toch minder moeite mee dan een bioscoop. Maar het wordt lastig als je niet met de trein mag en ik dan in hartje Leiden of Amsterdam moet parkeren.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, op dat vlak is het een gewone zaterdag. Zijn in totaal met 4 personen en verder komt er niemand.
Ga vandaag ook even kijken om wat musea te reserveren
Straks hou je niets meer over als je alles verkoopt!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kattenbak verschonen, garnalenbak verschonen, boodschappen, zooi verkopen via marktplaats, stofzuigen, de was, de afwas, vuilnis wegbrengen en even overschrijfformulieren invullen voor wat leerlingen.
Je mag toch met de trein?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Museum zou ik ook wel willen, heb ik toch minder moeite mee dan een bioscoop. Maar het wordt lastig als je niet met de trein mag en ik dan in hartje Leiden of Amsterdam moet parkeren.
Alleen Loka en de katten toch.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks hou je niets meer over als je alles verkoopt!
In Amsterdam heb je wel een aantal parkeergarages die goed bereikbaar zijn en voor mij op loopafstand van het centrum. Denk dat ik het Rijksmuseum en misschien Stedelijk Museum maar eens op de lijst ga zetten.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Museum zou ik ook wel willen, heb ik toch minder moeite mee dan een bioscoop. Maar het wordt lastig als je niet met de trein mag en ik dan in hartje Leiden of Amsterdam moet parkeren.
Alleen voor werk toch? En daar zou ik me ook niet veilig voelenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag toch met de trein?
Parkeren in het centrum is een hel, helemaal mee eens.
https://www.rijksoverheid(...)i-in-eenvoudige-taalquote:Reis alleen met de bus, tram, metro en trein als het niet anders kan.
Als je niet kan/wil parkeren in Amsterdam dan kun je niet anders dan met het OV gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:57 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)i-in-eenvoudige-taal
Is het? Heb niet echt op zitten letten, aangezien niemand zich iets aan lijkt te trekken van wat Rutte van ons verwacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen voor werk toch? En daar zou ik me ook niet veilig voelen
Denk niet dat dat bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet kan/wil parkeren in Amsterdam dan kun je niet anders dan met het OV gaan
Ik zou toch wel een pan bewaren nog naast Loka en de kattenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen Loka en de katten toch.
Vandaag al een ps4 game en een pan verkocht.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Denk niet dat dat bedoeld wordt.
En je moet het niet willen. Daar zit je echt ruim een uur veel te dicht bij andere mensen. Bah
Lijkt mij prima te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Bij de arena parkeren en de rest met de vouwfiets.
Wandelen! Dat is goed voor de hersenenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Geen musea waar je nog heen wil in iets beter bereikbare steden?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Leidenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen musea waar je nog heen wil in iets beter bereikbare steden?
Amsterdam lijkt me echt kut.
Gelukkig heb ik weinig met musea.
Ja geen idee of dat te doen is. Dat soort dingen deed ik echt met de trein. Of zo'n plek buiten de stad en dan ov.quote:
Er zijn wel wat plekken nu in het centrum, ondergronds.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja geen idee of dat te doen is. Dat soort dingen deed ik echt met de trein. Of zo'n plek buiten de stad en dan ov.
Iedere dag laten bezorgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zou toch wel een pan bewaren nog naast Loka en de katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |