Laat 'm maar, hij heeft het al zwaar genoeg in deze tijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sow furieus na deze keiharde burn van @:scrummie2.1 aka Scrummeister
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-winkelend-den-haag
Video: scheidsrechter Blom deelt geel en rood uit aan winkelend Den Haag
[ afbeelding ]
Ws werkt ie vandaag ook nogquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat 'm maar, hij heeft het al zwaar genoeg in deze tijd.
Ga eens werken halve zoolquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik toe was aan een lach heb ik dit filmpje weer gekeken.
Nog geen glimlach. Sorry.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik toe was aan een lach heb ik dit filmpje weer gekeken.
quote:
twitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 16:54:05Weggestuurd VVD-kamerlid Wybren van Haga niet welkom bij fractie Forum voor Democratie, aldus Thierry Baudet: 'wij moeten niets hebben van zetelrovers.' https://t.co/B27SzP9LW7 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Wire is nu al mijn favoriete serie
@:Scrummie voor jou :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Scrummie voor jou :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Scrummie voor jou :Nederlandse ondertitelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt he, loonslavenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met mensen die een werkgever hebben die ze vandaag laten werken hoor.
Ga je nog weer WoW spelen of neemt die boodschappen act op Twitter nu al je kostbare tijd in beslag?quote:
Waarom zou ik nu vrij vragen, we mogen de kroegen toch niet in.quote:
Oh, najah ben geen goeie lezer (en schrijver)quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
zelf ingetrokken maat
heeft gewoon in de app gestaan
?????????quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, zonder dat zouden de screenshots er een beetje nietszeggend uitkomen nietwaar?
samequote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu vrij vragen, we mogen de kroegen toch niet in.
Zou mooi weer wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu vrij vragen, we mogen de kroegen toch niet in.
Een beetje zoals de rest van je posts.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, zonder dat zouden de screenshots er een beetje nietszeggend uitkomen nietwaar?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga je nog weer WoW spelen of neemt die boodschappen act op Twitter nu al je kostbare tijd in beslag?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje zoals de rest van je posts.
Het zou een beetje raar zijn om bij iedere post een screenshot te plaatsen makkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje zoals de rest van je posts.
Was wel behoorlijk warm en ik heb nu een beetje spierpijn (ja mietje) maar wel mooi wat gedaan ja. De rest zou vandaag gedaan worden maar dat viel een beetje in het water.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou een beetje raar zijn om bij iedere post een screenshot te plaatsen makker
(Is het straten nog gelukt?)
Graag pics van het eindresultaatquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was wel behoorlijk warm en ik heb nu een beetje spierpijn (ja mietje) maar wel mooi wat gedaan ja. De rest zou vandaag gedaan worden maar dat viel een beetje in het water.
Ah, je bent hier al net zo sociaal als met WoWquote:
Prima jongens.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende reactie maat. Wat vind je van haar tieten eigenlijk?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, je bent hier al net zo sociaal als met WoW. Goed om te zien dat dat tenminste geen act is.
nee, ik zag je post van gisteren wel maar ik had zoiets van rot lekker op joh.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had je gezien hoe @:kingroland tegen mij deed in fb
Stel je niet zo aan je bent toch geen kanjerwatjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had je gezien hoe @:kingroland tegen mij deed in fb
Begrijpelijk. Een aangelegde straat is natuurlijk zeer persoonlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is bij een maat thuis dus dat wordt hem niet.
Niet iedereen maakt constant foto’s van dingen die totaal niet boeiend zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Een aangelegde straat is natuurlijk zeer persoonlijk
Het is een terras.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Een aangelegde straat is natuurlijk zeer persoonlijk
Schaam je je voor ons ofzo?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is bij een maat thuis dus dat wordt hem niet.
Dit is een klap in het gezicht van al mijn twittervolgersquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt constant foto’s van dingen die totaal niet boeiend zijn.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De pinpas is nog niet opgehaald door de rechtmatige eigenaar, dat zou tussen 15u en 16u gebeuren.
Het is 16:00:00
Ik zou hem doormidden knippenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De pinpas is nog niet opgehaald door de rechtmatige eigenaar, dat zou tussen 15u en 16u gebeuren.
Het is al 16:01????quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Even boodschappen doen, pinnen en dan doodknippen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Alsof ie niet al geblocked is lolquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Even boodschappen doen, pinnen en dan doodknippen.
doodknippenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Even boodschappen doen, pinnen en dan doodknippen.
Waarom niet? Schaamt hij zich voor zijn huis?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik ben er nu niet en ik maak niet zomaar foto's van iemand anders zijn huis.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom niet? Schaamt hij zich voor zijn huis?
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
De limiet per contactloze betaling is door Rabobank en andere banken tijdelijk verhoogd van ¤ 25 naar ¤ 50. Dit betekent dat klanten bij contactloze betalingen tot ¤ 50 geen pincode hoeven in te toetsen. De komende dagen krijgen alle betaalautomaten hiervoor een automatische update.
Komt het totaal van opeenvolgende contactloze betalingen door een pashouder boven de ¤ 100, dan is er wel een pincode nodig.
Ik had allang voor 100 euro aan alcohol gekocht
Heb jij een vriendin dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik mijn ABN pasje tijdelijk kan blocken
Wel handig als je vriendin naar de stad is
Ja dat kan ook pas 5 jaar ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik mijn ABN pasje tijdelijk kan blocken
Wel handig als je vriendin naar de stad is
Hebben jullie een vriendin dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom enkelvoud?
[..]
Via de app? Wel genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |