Begin van de middag volgens de T&T.quote:
Dus vanaf 12:00 ligt je bij de voordeur te waken?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Begin van de middag volgens de T&T.
Beetje opletten, amateurquote:
Oh, ik bedoelde 'm vooral vanwege de statistisch grotere kans (want meer tijd) om dat soort dingen mee te krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in 1998 een serie artikelen geschreven over drugsproblematiek in Spangen. Dus niet eens zozeer om de leeftijdskaart te trekken, maar het is gewoon heul heul lang geleden.
Plausibel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus vanaf 12:00 ligt je bij de voordeur te waken?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal een voorbeeld aan jou nemen, o oude, wijze mod
Voet voor voet.quote:
Gewoon met een AH tas buiten staan wapperen en puffen totdat bemoeibuur dingen gaat vragen en haar overtuigen om naar de winkel te gaan voor je?quote:
quote:
Zou ze nog doen ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon met een AH tas buiten staan wapperen en puffen totdat bemoeibuur dingen gaat vragen en haar overtuigen om naar de winkel te gaan voor je?
Gas geven en ruitenwissers aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga met de scooter dus dat scheelt. Merk dat ik mij echt kapot erger aan al die mensen die in je space komen
Problem solved.quote:
Dat wordt een rondje bezorgbeerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag trouwens toch per ongeluk ramadan, want de kookplaat en koelkast zijn verkocht en we vergaten houdbaar voedsel te kopen.
Ruitenwissers zijn wel makkelijk om al die voetgangers die je hebt geschept van je ruitje te krijgenquote:
Ik heb zon klein ruitenwissertje bij me omdat te doen :pquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruitenwissers zijn wel makkelijk om al die voetgangers die je hebt geschept van je ruitje te krijgen
Ik wist niet dat dat een ding was, dus die ene keer dat ik in zo'n regio was met bezorgberen heb ik me kapot gelachen.quote:
geloof dat ze tegenwoordig niet meer met die helm hoeven te rijdenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een ding was, dus die ene keer dat ik in zo'n regio was met bezorgberen heb ik me kapot gelachen.
Ik heb er nog nooit besteldquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een ding was, dus die ene keer dat ik in zo'n regio was met bezorgberen heb ik me kapot gelachen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze tegenwoordig niet meer met die helm hoeven te rijden
Dat zou wel verklaren waarom ik ze hier nooit zie, ze zitten wel op bezorgafstand.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze tegenwoordig niet meer met die helm hoeven te rijden
Ja, die hebben/hadden een berenkop als helmaankleding.quote:
De berenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, ik kende dit ook helemaal niet, hahaha wat.
[ afbeelding ]
Dit is mafquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, ik kende dit ook helemaal niet, hahaha wat.
[ afbeelding ]
Als ze geen berenhelm meer dragen, hoeft het van mij al niet meerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil dit nu enkel en alleen bestellen om te zien of 'ie zo'n mooi helmpje op heeft.
Dus zij zijn het welquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
nieuwe helm tegenwoordig
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nee, dit, wat een achtbaan aan emoties ditquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze geen berenhelm meer dragen, hoeft het van mij al niet meer
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:49 schreef bitterbal het volgende:
oh hier presenteren ze de verandering
Jezus Haags, wil je me depri hebben?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week zondag 35 graden mogelijk
RIP IJs en Buda.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:49 schreef bitterbal het volgende:
oh hier presenteren ze de verandering
Kan er niks aan veranderenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus Haags, wil je me depri hebben?
Waterdraakjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik een nickchange aanvragen voor Gesmoltendraakje?
Ik ga mijn nick veranderen naar Novosibirskenaar. Misschien dat dat helptquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik een nickchange aanvragen voor Gesmoltendraakje?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:55 schreef Fogel het volgende:
11-16 graden hier de hele week![]()
Het is zomer!
Het ís dat ik geen zin heb in nog meer klonen.quote:
Ik ga emigrerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:55 schreef Fogel het volgende:
Het is zomer!
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ís dat ik geen zin heb in nog meer klonen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga mijn nick veranderen naar Novosibirskenaar. Misschien dat dat helpt
Tuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dit kan nog veranderen toch?
Bij de bezorgbeer ben ik wel eens op sollicitatie geweest (wel op de grafische afdelingquote:
Ik overweeg nu om naar Noorwegen te emigrerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:55 schreef Fogel het volgende:
Het is zomer!
Moest je als vormgever ook zo’n helm op? Of had je dan een beeldscherm met berenoren?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de bezorgbeer ben ik wel eens op sollicitatie geweest (wel op de grafische afdeling), dagje meegelopen maar werkte te hard dat het andere werknemers in een slecht daglicht zette
Gewoon doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik overweeg nu om naar Noorwegen te emigreren
Waar heb jij klonen voor dan? In de nachtelijke uren bagger je ONZ vol onder een andere naam?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Het ís dat ik geen zin heb in nog meer klonen.
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
Al deze gekke pakjes doen me denken aan de keer dat de verbouwde Lidl in ons dorp feestelijk geopend werd. Dit was tijdens een hittegolf en er liepen mascottes rond met enorme aardbeienpakken aan. Een klant vroeg aan een van de aarbeiden: "[naam], ben jij dat?" en toen kwam er zo'n heel zacht kreunend stemmetje uit de aardbei "ja...". Er volgde zo'n Brabants gesprek van "och meid toch trek da ding toch uut!"
.
Maar ja, super zielig eigenlijk, je gaat je werknemers toch niet zo'n pak aan laten trekken tijdens een hittegolf.
Animatieteams op warme plekken lopen ook in beren/giraf/whatever pakken rond, het is een keuze... je moet natuurlijk niet voor zo'n baan kiezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
Al deze gekke pakjes doen me denken aan de keer dat de verbouwde Lidl in ons dorp feestelijk geopend werd. Dit was tijdens een hittegolf en er liepen mascottes rond met enorme aardbeienpakken aan. Een klant vroeg aan een van de aarbeiden: "[naam], ben jij dat?" en toen kwam er zo'n heel zacht kreunend stemmetje uit de aardbei "ja...". Er volgde zo'n Brabants gesprek van "och meid toch trek da ding toch uut!"
.
Maar ja, super zielig eigenlijk, je gaat je werknemers toch niet zo'n pak aan laten trekken tijdens een hittegolf.
Omdat matige bui.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar heb jij klonen voor dan? In de nachtelijke uren bagger je ONZ vol onder een andere naam?
Geen idee meer eigenlijk, is al best wat jaartjes geledenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je als vormgever ook zo’n helm op? Of had je dan een beeldscherm met berenoren?
Trouwens, wat ben jij op een lullige manier je baan uit gefrommeld
Ja, zij hebben er nog voor gekozen. Dit waren gewoon een aantal vulploegmedewerkers die pech hadden en waren uitgekozen om tijdens de opening urenlang in zo'n dom pak rond te lopenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Animatieteams op warme plekken lopen ook in beren/giraf/whatever pakken rond, het is een keuze... je moet natuurlijk niet voor zo'n baan kiezen.
Ik was 20 jaar geleden eigenlijk op vakantie maar ben maar gebleven.quote:
"Staat niet in mijn taakbeschrijving"quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, zij hebben er nog voor gekozen. Dit waren gewoon een aantal vulploegmedewerkers die pech hadden en waren uitgekozen om tijdens de opening urenlang in zo'n dom pak rond te lopen![]()
.
Ik las het gisteravond maar was te moe om nog te reageren. Ik hoop dat je snel weer een leuke baan vindt! En een beetje in de buurt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee meer eigenlijk, is al best wat jaartjes geleden.
En ja dat verdient niet bepaald de schoonheidsprijs
ZIt ik even goed.... hier verwachten ze dan maar 20 graden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja ik ook, zou niet eens in dit vakgebied hoeven zijn, weet niet of ik nog zo veel zin heb om 40 uur per week op een kantoor te zittenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las het gisteravond maar was te moe om nog te reageren. Ik hoop dat je snel weer een leuke baan vindt! En een beetje in de buurt.
Veel beter. Ruilen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
ZIt ik even goed.... hier verwachten ze dan maar 20 graden.
Ik heb wel een vrij taalafhankelijke baan (marketing). Maar goed, ik ben notabene in het buitenland in de marketing terecht gekomen dus het kan wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was 20 jaar geleden eigenlijk op vakantie maar ben maar gebleven.
Voor EU-burgers is het vrij makkelijk. Ligt natuurlijk ook een beetje aan wat voor werk je doet en hoe snel je Noors leert of je dingen als makkelijk kan zien.
Ik vond het niet moeilijk in ieder geval.
Snap ik. Maar wat zou je dan willen doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook, zou niet eens in dit vakgebied hoeven zijn, weet niet of ik nog zo veel zin heb om 40 uur per week op een kantoor te zitten
Gewoon mogelijkheden zien ipv beperkingen en je komt een eind.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een vrij taalafhankelijke baan (marketing). Maar goed, ik ben notabene in het buitenland in de marketing terecht gekomen dus het kan wel.
Ja dat weet ik dus nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Maar wat zou je dan willen doen?
Hee, daar kreeg ik net ook bericht van. Alleen komt het pakket pas de 26e volgens de SMS.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Zending gesorteerd. Er zit beweging in.
Developer worden en de digital nomad gaan uithangen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nietIets waarvoor ik veel moet reizen zou ik wel willen zodat ik niet zo opgesloten zit in een hok (en dan niet reizen als in reistijd naar een kantoor).
Als ik er 1 nodig heb, vraag ik wel of mijn vrouw er eentje maakt. Die is een soort productielijn gestart, omdat collega's er ook om vroegenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik kan vandaag mijn mondkapjes afhalen.
Daar mis ik de technische skills voor denk ikquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Developer worden en de digital nomad gaan uithangen?
Ah ja, ik ben niet zo goed in naaien dus ik heb de wegwerpvariant besteld.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik er 1 nodig heb, vraag ik wel of mijn vrouw er eentje maakt. Die is een soort productielijn gestart, omdat collega's er ook om vroegen.
Gewoon een bandana om je mond vouwen en een beetje Spaans brabbelenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik er 1 nodig heb, vraag ik wel of mijn vrouw er eentje maakt. Die is een soort productielijn gestart, omdat collega's er ook om vroegen.
Enorme IT tekorten, dus iedereen is weer IT-concultant nu joh, lekker boeiend dat je niks kan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar mis ik de technische skills voor denk ik
Ja ik heb alleen adobe programmakennis en ergens heel diep misschien nog wat minder legale skills uit de tijd dat FTP's superhip waren voor 0-day releasesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Enorme IT tekorten, dus iedereen is weer IT-concultant nu joh, lekker boeiend dat je niks kan.
Subforum hier toch?quote:
goed vooruitzicht dusquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kaarten/vooruitzichten van volgende week
Kan nog veranderen ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Geloof er niks van dat we die zondag 35 aantikken
Nou, dan weet je al meer dan sommige van je nieuwe collegasquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen adobe programmakennis en ergens heel diep misschien nog wat minder legale skills uit de tijd dat FTP's superhip waren voor 0-day releases
Ik hoop het niet. Anders ga ik asiel aanvragen in Noorwegen. Klimaatvluchtelingquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Geloof er niks van dat we die zondag 35 aantikken
Dat dacht ik van die 41 graden ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee dat gaan we nooit halen. Niet tijdens ons leven.
Och, 39 jaar geleden was gisteren óók een bijzonder warme dag heb ik me laten vertellen.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, 39 jaar geleden was gisteren óók een bijzonder warme dag heb ik me laten vertellen.
* IJsdraakje d'r ouders zijn ouwe lijken die elkaar nog steeds aardig vinden.
Aaaawquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, 39 jaar geleden was gisteren óók een bijzonder warme dag heb ik me laten vertellen.
* IJsdraakje d'r ouders zijn ouwe lijken die elkaar nog steeds aardig vinden.
Augustus is doorgaans geen maand meer waarin dergelijke records vallen, zeker niet later in de maand. Kan natuurlijk nog goed warm zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik van die 41 graden ook.
Ken alleen niet echt bedrijven in de regio hier die zulke zaken doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, dan weet je al meer dan sommige van je nieuwe collegas
In het land der blinden is éénoog koning!
In augustus merk je al dat de dagen weer korter worden. Iets waar ik blij van word want ik vind die lange avonden vreselijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Augustus is doorgaans geen maand meer waarin dergelijke records vallen, zeker niet later in de maand. Kan natuurlijk nog goed warm zijn.
Goeie, ik heb nog rekjes achterin staan, die kan ik wel gaan uitgraven.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
krijg vanmiddag van die plantenrekjes voor klimop's. maar goed ook want 1 is al ingestort
Ja me2. Sta ook veel lekkerder op in het donker.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In augustus merk je al dat de dagen weer korter worden. Iets waar ik blij van word want ik vind die lange avonden vreselijk.
In Boedapest is het ‘s zomers om negen uur donker. Heerlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja me2. Sta ook veel lekkerder op in het donker.
Eigenlijk is het wel grappig. Rond 22 juni gaan de dagen al weer korten, en dat gaat altijd best in een rap tempoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest is het ‘s zomers om negen uur donker. Heerlijk
Mja, 3 minuten per dag toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel grappig. Rond 22 juni gaan de dagen al weer korten, en dat gaat altijd best in een rap tempo
Die lange avonden zijn leuk in het weekend, verder vind ik het maar mal.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In augustus merk je al dat de dagen weer korter worden. Iets waar ik blij van word want ik vind die lange avonden vreselijk.
Ik zou heel graag willen dat we kappen met die zomertijd. Ik lijd er echt onder dat het zo lang licht is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lange avonden zijn leuk in het weekend, verder vind ik het maar mal.
Ik weet niet of ik er echt onder lijd, denk het niet maar heb wel liever wintertijd ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen dat we kappen met die zomertijd. Ik lijd er echt onder dat het zo lang licht is.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
KReeg gister app van stiefmonster die van een bevriende architect had gehoord dat het plafond inspuiten echt niet gaat werken hoor.
Dus ik denk al die heeft een ander verhaal verteld, bel hem net. Zegt die ja ze zei dat je er iets ging opspuiten
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
KReeg gister app van stiefmonster die van een bevriende architect had gehoord dat het plafond inspuiten echt niet gaat werken hoor.
Dus ik denk al die heeft een ander verhaal verteld, bel hem net. Zegt die ja ze zei dat je er iets ging opspuiten
Op de vloer van bovengnoom.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar dan ook opspuiten? Aan de onderkant van het plafond ofzo?
Ik heb ergens vleermuisgenen. Ik hou van donkere, grijze dagenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er echt onder lijd, denk het niet maar heb wel liever wintertijd ja.
Permafoamparty.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ligt er zon losse schuimlaag ofzo waar hij zich door heen moet bewegen :p
Dat wordt niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar dan ook opspuiten? Aan de onderkant van het plafond ofzo?
Holbewoner ben je ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ergens vleermuisgenen. Ik hou van donkere, grijze dagenDan maakt de temperatuur me nog niet eens zoveel uit.
Paar discoledstrips erbij en gaan.quote:
gewoon simpel. En omdat het dan van hem komt denkt ze een soort autoriteit te hebben ofzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:47 schreef Koen66 het volgende:
Raar mens lijkt me dat stiefmonster van Ballie
Iets met een klok en een klepelquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
KOEKOEKquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:47 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Waarom denk je dat we nog niet getrouwd zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:47 schreef Koen66 het volgende:
Nee, jij doet je huiswerk wel goedquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zei ook van ja je lijkt mij ook niet het type die hier in zou trappen :p
Nederland krijgt een mediterraan klimaat, mediterrane landen worden woestijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk moeten we onze huizen gaan aanpassen aan ons nieuwe klimaat. Kleinere ramen, dikkere muren, dak goed isoleren. Van die leuke louvre-luikjes voor de ramen
Je moet ook niet met stiefmonster trouwen he?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we nog niet getrouwd zijn
heeeeeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederland krijgt een mediterraan klimaat, mediterrane landen worden woestijn.
Ja kloptquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk moeten we onze huizen gaan aanpassen aan ons nieuwe klimaat. Kleinere ramen, dikkere muren, dak goed isoleren. Van die leuke louvre-luikjes voor de ramen
Hij snapt het gewoon nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet met stiefmonster trouwen he?
Krijgen we in West Europa alleen miljoenen klimaat vluchtelingen erbijquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeerlijk.
zag die zwerfhonden in thailand toch niet zo zitten :p
Ons Hongaarse huis hou je in de zomer goed koel. De muren zijn een halve meter dik, het dak is geïsoleerd met hooi, overal rolluikenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederland krijgt een mediterraan klimaat, mediterrane landen worden woestijn.
Nee maar die krijg je er wel gratis en voor niks bijquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet met stiefmonster trouwen he?
zwerfafrikanen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Krijgen we in West Europa alleen miljoenen klimaat vluchtelingen erbij
+zwerf Italianen, Spanjaarden etc als het daar ook woestijn wordtquote:
italianen en grieken mogen komen hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
+zwerf Italianen, Spanjaarden etc als het daar ook woestijn wordt
Quequote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
moet ook weten dat haag serieus echt overal op fok zit
Af en toe wat flessen water droppen met je voiture en de rest aan Bitter overlaten.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar die krijg je er wel gratis en voor niks bij
Dat kan toch niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
italianen en grieken mogen komen hoor
Als er 5 miljoen van naar NL komen praat je ook wel andersquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
italianen en grieken mogen komen hoor
Ja lekker haar probleemquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe wat flessen water droppen met je voiture en de rest aan Bitter overlaten.
Waar moeten die wonen dan? In die huizen die er nu al niet zijn?quote:
Dat gaat de stortvloed die nog aan de poorten rammelt niet uitmaken hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Het maakt me niet uit waar ze vandaan komen, maar het is hier wel serieus dichtbevolkt genoeg.
julle denken alleen maar in problemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar moeten die wonen dan? In die huizen die er nu al niet zijn?
Joepie?quote:
Jij denkt met het verkeerde lichaamsdeel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
julle denken alleen maar in problemen.
Italianen
Alsof jij alleen niet al een hand vol bentquote:
Dit klinkt wel als een goed idee jaquote:
*uistraling logt uit bitterbal account*quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij denkt met het verkeerde lichaamsdeel.
Twee handen wel, althans, wat ik op de foto’s zag.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij alleen niet al een hand vol bent
Krijg je tenminste een leuke schoonmoeder erbij die altijd voorrang krijgt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
julle denken alleen maar in problemen.
Italianen
COVIDquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik nies mij weer eens helemaal de tering.
Is wel goed tegen corona kennelijk, pollenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik nies mij weer eens helemaal de tering.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee handen wel, althans, wat ik op de foto’s zag.
/uitstralingmodus
Zie die stof en pollen vliegen danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
COVID
Nee, het is inderdaad lekker stoffig dankzij die droogte.
ja maar ik heb ook een irritante in de aanbiedingquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je tenminste een leuke schoonmoeder erbij die altijd voorrang krijgt.
Ik zou het niet in het verkooppraatje erbij gooienquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik heb ook een irritante in de aanbieding
Jep.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zie die stof en pollen vliegen dan
Oeh roddels.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem zag werd ie boos op US
daarom zei je ook nooit iets over MCH zeker :pquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:06 schreef Koen66 het volgende:
Online je aan iemand ergeren is zo zinloos, beter negeren dan
Heb Fles verschillende keren gemeet, zo'n goede acteur is het nietquote:
Klopt, na MCH en die vuurdinges maar gestopt met irriteren en de negeermodus weer opgepaktquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom zei je ook nooit iets over MCH zeker :p
Nee dat geloof ik ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb Fles verschillende keren gemeet, zo'n goede acteur is het niet
Vuurdinges was ook wel echt irritant.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, na MCH en die vuurdinges maar gestopt met irriteren en de negeermodus weer opgepakt
Kennelijk waren er meer die zich irriteerden dat ie zo snel een streepje kreegquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vuurdinges was ook wel echt irritant.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kennelijk waren er meer die zich irriteerden dat ie zo snel een streepje kreeg
Ik heb daar echt veel mentaal van geblokt geloof ikquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vuurdinges was ook wel echt irritant.
Zombies.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
CBS: sterfte in week 20 lager dan normaal
Het CBS schat voor week 20, van 11 tot en met 17 mei, het aantal overledenen in Nederland op bijna 2850. Daarmee zit de sterfte zo'n 200 onder het niveau van wat normaal zou zijn in deze periode.
Van week 11 tot en met week 19 was de sterfte hoger dan verwacht; er was toen sprake van 'oversterfte'. In die weken overleden bijna 9000 mensen meer dan je in deze periode zou verwachten.
hoe kan dit?
Alle zwakkelingen die normaal nu het loodje zouden leggen, zijn al dood.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Het CBS schat voor week 20, van 11 tot en met 17 mei, het aantal overledenen in Nederland op bijna 2850. Daarmee zit de sterfte zo'n 200 onder het niveau van wat normaal zou zijn in deze periode.
Van week 11 tot en met week 19 was de sterfte hoger dan verwacht; er was toen sprake van 'oversterfte'. In die weken overleden bijna 9000 mensen meer dan je in deze periode zou verwachten.
hoe kan dit?
Minder verkeersdoden, minder mislukte operaties?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
hoe kan dit?
Hoe denk je dat het kan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
hoe kan dit?
Stoppen met 1.5 meter voordat het te laat isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
hoe kan dit?
Door de coronamaatregelen zijn er ook minder andere infectieziekten.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
hoe kan dit?
Ik heb 'm maar onder m'n foes gegooid toen, want dat kon toch.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb daar echt veel mentaal van geblokt geloof ik
Net als in OUD, er had een keer een vriendin van me mot met iemand, ik heb heel de posts van die laatste niet gezien omdat OUD annoying en dat blokkeer ik mentaal geloof ik maar gewoon automatisch tegenwoordig dus niet aan geërgerd ook
Vind dat teveel moeite hoor om allemaal anders te doen, zit hier gewoon ter vermaak, het is geen verplichting ofzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:10 schreef Molo het volgende:
Ik snap alleen de mensen die op Fok compleet anders zijn dan in het echt niet, waarommmm zo'n toneelstuk opvoeren. Beetje onzin ophangen voor de grap, ok, beetje slap ouwehoeren is dan best lollig, maar als je er zelf ongeveer in gaat geloven is het wel vrij sneu
Maarrrrr, het is een mooie dag vandaag, en de vogels fluiten
Toffe serie dat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kingdom serie op Netflix kijken. Is best goed.
Ook minder sexueel overdraagbare ziektes hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Door de coronamaatregelen zijn er ook minder andere infectieziekten.
Snap ik, heb ik ook bij een paar personenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar onder m'n foes gegooid toen, want dat kon toch.
Ik ben daar normaal gesproken ook goed in, mentaal blokken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb daar echt veel mentaal van geblokt geloof ik
Net als in OUD, er had een keer een vriendin van me mot met iemand, ik heb heel de posts van die laatste niet gezien omdat OUD annoying en dat blokkeer ik mentaal geloof ik maar gewoon automatisch tegenwoordig dus niet aan geërgerd ook
Dit.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat teveel moeite hoor om allemaal anders te doen, zit hier gewoon ter vermaak, het is geen verplichting ofzo.
Lucky you. Ik niet. En ik vergeet ook niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben daar normaal gesproken ook goed in, mentaal blokken.
Vind het allemaal wel een beetje karige en matige start van de apocalyps dit hoor, kabbelt allemaal maar een beetje door.quote:
Ziekelijke toffe alterego's in stand houden, de tering wat een leven heb je danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat teveel moeite hoor om allemaal anders te doen, zit hier gewoon ter vermaak, het is geen verplichting ofzo.
Ter vermaak en soms voor tips/inspiratie. Zoals m'n tuingebazel enzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verbaast me dat Noren überhaupt aan seks doenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook minder sexueel overdraagbare ziektes hier.
Oh, ken ik niet, zombies dus?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kingdom serie op Netflix kijken. Is best goed.
ik ook, maar in quotes zie je het dan toch nog steedsquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar onder m'n foes gegooid toen, want dat kon toch.
Wanneer ben ik jarig?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lucky you. Ik niet. En ik vergeet ook niks.
quote:
Momenteel prima eigenlijk, nauwelijks mensen waar ik me echt aan irriteerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lucky you. Ik niet. En ik vergeet ook niks.
Ik ben in het echt gewoon net zo saai als hierquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziekelijke toffe alterego's in stand houden, de tering wat een leven heb je dan
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook minder sexueel overdraagbare ziektes hier.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben in het echt gewoon net zo saai als hier
Hoezo? One nights stands is zowat de norm hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verbaast me dat Noren überhaupt aan seks doen
Ik kon zonder dit mental image.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Zitten daar nog leeftijdscategorieën bij? Ik weet dat de laatste jaren in Nederland de 50+ers koning waren in SOA-sparen iig
Net gescheiden en lossssss zonder condooms
Dood met een sisserquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel een beetje karige en matige start van de apocalyps dit hoor, kabbelt allemaal maar een beetje door.
quote:
Ahquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel even opletten dat je de originele taal aanzet. Ik heb me de eerste vijf minuten doodgeërgerd voor ik doorhad dat ik een nasynchronisatie aan had staan.
Badum tssssssssssssquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dood met een sisser
Bij defecte beademingsapparatuur ook letterlijk
Syfilis blijft zo lekker hangen tussen die rimpelsquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Zitten daar nog leeftijdscategorieën bij? Ik weet dat de laatste jaren in Nederland de 50+ers koning waren in SOA-sparen iig
Net gescheiden en lossssss zonder condooms
Koreaans dacht ik.quote:
Ome Henk die Corrie van de hoek onder spuitquote:
Ja ipv allemaal explosies en toffe Mad Max voertuigen en zulksquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dood met een sisser
Bij defecte beademingsapparatuur ook letterlijk
Giev doofwagon.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ipv allemaal explosies en toffe Mad Max voertuigen en zulks
Volgende meet stiekem hyperdrugs voeren dusquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:17 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben irl wel wat stilliger zeker in het begin![]()
Ik ook hoor, kreeg op de basisschool op mijn rapporten ook altijd de opmerking 'kijkt eerst de kat uit de boom'.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:17 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben irl wel wat stilliger zeker in het begin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |