Begin van de middag volgens de T&T.quote:
Dus vanaf 12:00 ligt je bij de voordeur te waken?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Begin van de middag volgens de T&T.
Beetje opletten, amateurquote:
Oh, ik bedoelde 'm vooral vanwege de statistisch grotere kans (want meer tijd) om dat soort dingen mee te krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in 1998 een serie artikelen geschreven over drugsproblematiek in Spangen. Dus niet eens zozeer om de leeftijdskaart te trekken, maar het is gewoon heul heul lang geleden.
Plausibel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus vanaf 12:00 ligt je bij de voordeur te waken?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal een voorbeeld aan jou nemen, o oude, wijze mod
Voet voor voet.quote:
Gewoon met een AH tas buiten staan wapperen en puffen totdat bemoeibuur dingen gaat vragen en haar overtuigen om naar de winkel te gaan voor je?quote:
quote:
Zou ze nog doen ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon met een AH tas buiten staan wapperen en puffen totdat bemoeibuur dingen gaat vragen en haar overtuigen om naar de winkel te gaan voor je?
Gas geven en ruitenwissers aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga met de scooter dus dat scheelt. Merk dat ik mij echt kapot erger aan al die mensen die in je space komen
Problem solved.quote:
Dat wordt een rondje bezorgbeerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag trouwens toch per ongeluk ramadan, want de kookplaat en koelkast zijn verkocht en we vergaten houdbaar voedsel te kopen.
Ruitenwissers zijn wel makkelijk om al die voetgangers die je hebt geschept van je ruitje te krijgenquote:
Ik heb zon klein ruitenwissertje bij me omdat te doen :pquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruitenwissers zijn wel makkelijk om al die voetgangers die je hebt geschept van je ruitje te krijgen
Ik wist niet dat dat een ding was, dus die ene keer dat ik in zo'n regio was met bezorgberen heb ik me kapot gelachen.quote:
geloof dat ze tegenwoordig niet meer met die helm hoeven te rijdenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een ding was, dus die ene keer dat ik in zo'n regio was met bezorgberen heb ik me kapot gelachen.
Ik heb er nog nooit besteldquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een ding was, dus die ene keer dat ik in zo'n regio was met bezorgberen heb ik me kapot gelachen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze tegenwoordig niet meer met die helm hoeven te rijden
Dat zou wel verklaren waarom ik ze hier nooit zie, ze zitten wel op bezorgafstand.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze tegenwoordig niet meer met die helm hoeven te rijden
Ja, die hebben/hadden een berenkop als helmaankleding.quote:
De berenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, ik kende dit ook helemaal niet, hahaha wat.
[ afbeelding ]
Dit is mafquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, ik kende dit ook helemaal niet, hahaha wat.
[ afbeelding ]
Als ze geen berenhelm meer dragen, hoeft het van mij al niet meerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil dit nu enkel en alleen bestellen om te zien of 'ie zo'n mooi helmpje op heeft.
Dus zij zijn het welquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
nieuwe helm tegenwoordig
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nee, dit, wat een achtbaan aan emoties ditquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze geen berenhelm meer dragen, hoeft het van mij al niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |