Hier bestaat hij. Morgen ga ik testen, ik wil even de markt op.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Zeg lieverds, bestaaaat de 1,5 m samenleving eigenlijk wel? Ik zit nu in een bus want geen treinen, maar iedereen ging op een standaard dicht op elkaar kluitje voor de deur staan. In de supermarkt bestaat het ook niet. En op mijn werk al helemaal niet. Heb er tegen een paar man iets over gezegd en de reacties zaten tussen lacherig (maak je nou een grapje?) en bitcherig in.
Bestaat nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Zeg lieverds, bestaaaat de 1,5 m samenleving eigenlijk wel? Ik zit nu in een bus want geen treinen, maar iedereen ging op een standaard dicht op elkaar kluitje voor de deur staan. In de supermarkt bestaat het ook niet. En op mijn werk al helemaal niet. Heb er tegen een paar man iets over gezegd en de reacties zaten tussen lacherig (maak je nou een grapje?) en bitcherig in.
Ik heb al maaaaanden Limboland geboekt. Gaat primaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:24 schreef borisz het volgende:
*gaat vijf nachten Limboland boeken.
Omdat het hopelijk weer kan..
Ja... Wachtrijen voor de winkels. In die wachtrijen wel netjes 1,5 meter.... Maar in de bussen naar kantoor zitten te veel mensen, dan nu zou mogen. En bij de bushalte waar ik instap houdt men zich wel netjes aan die 1,5 meter.... In de bus is dat geen optiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Nou, in deze bus is de helft van alle stoelen verwijders, dus ik zit op ruime afstand van medepassagiers. Alleen dat dringen toen de deuren open gingen begrijp ik niet. Waren wel allemaal studentikoze jongeren en die voelen zich volgens mij ook onkwetsbaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja... Wachtrijen voor de winkels. In die wachtrijen wel netjes 1,5 meter.... Maar in de bussen naar kantoor zitten te veel mensen, dan nu zou mogen. En bij de bushalte waar ik instap houdt men zich wel netjes aan die 1,5 meter.... In de bus is dat geen optie
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:31 schreef Isabeau het volgende:
Nou, in deze bus is de helft van alle stoelen verwijderd, dus ik zit op ruime afstand van medepassagiers. Alleen dat dringen toen de deuren open gingen begrijp ik niet. Waren wel allemaal studentikoze jongeren en die voelen zich volgens mij ook onkwetsbaar.
Heerlen wordt de uitvalsbasis.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb al maaaaanden Limboland geboekt. Gaat prima
Naar welk stukje land wil je heen?
Ik heb al een banaanvraag gedaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Als ik zo doorga zet ik ook nog een topicreport.
Nauwelijks hier. Belde vanmiddag even aan bij een nieuwe bewoner om wat door te geven, de vader deed open en stond zowat op mn tenen, even later bij een ondergrondse container stond ik met iemand te praten en die kwam ook steeds dichterbij. En toen ik door Velp fietste, door de Hoofdstraat was het zo druk, wilde naar een winkel maar ben doorgefietst, laat maar.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Dit is ook steeds meer mijn ervaring. Heb ook 3 uitnodigingen voor feestjes volgende week...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nauwelijks hier. Belde vanmiddag even aan bij een nieuwe bewoner om wat door te geven, de vader deed open en stond zowat op mn tenen, even later bij een ondergrondse container stond ik met iemand te praten en die kwam ook steeds dichterbij. En toen ik door Velp fietste, door de Hoofdstraat was het zo druk, wilde naar een winkel maar ben doorgefietst, laat maar.
En een hele goede vriend wilde komen maar dat wil ik niet. Hij gaat een paar keer per week naar een vriendin waar ook veel anderen komen, van de week zag ik dat een gezamenlijke vriend bij m was en die man is van mening dat het allemaal maar onzin is, en gisteren was hij met een heel stel gezellig aan het borrelen, allemaal mensen die intensief met anderen afspreken met als opmerking “ik zie ze niet iedere dag tegelijk”...nee sukkels iedereen spreekt met anderen af...
Headshot.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Er zit hier ook iemand voor me de hele tijd snotterig adem te halen, alsof hij wat snurkt tijdens dutje. Ik word er heel kriebelig van.
De lokale Jumbo schijnt fantastische Limburgse gebakken pastei te hebbenquote:
Wegens genegeerd worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Als ik zo doorga zet ik ook nog een topicreport.
Nee, nee....in de sprinter tussen Assen en Hoogeveen waren alle beeldschermen duidelijk: vanaf 2 juni een mondkapje verplicht. Verder niet verwarrend hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:36 schreef AnneX het volgende:
@:Isa...en was jij de enige met mondmasker op?
...“Hoeft ook pas per 1 juni..” grrr...
Leuk pre-verjaardagskadootje Blues! En wat jammer dat de link naar de werkmail is gesloopt.🤪
Afgelopen uren zitten studeren op onderhoud, direct zonlicht, voeding en bewateren van 4 plantjes. 😳
Nee, wegens verkeerde knopjes indrukken.quote:
Heb ik ook weles.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, wegens verkeerde knopjes indrukken.
Ik las het ook meteen verkeerd ja /niet dyslectischquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:27 schreef derLudolf het volgende:
Jup, er loopt echt kilometers fietspad langs die rivier. Jammer dat het 25km fietsen is om bij die rivier te komen.
Die laatste foto, is genomen in Hilter. Daar wil je als dyslectisch persoon niet wonen denk ik
Had je van Helai?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:15 schreef Myraela het volgende:
Afghaans was de tweede avond ook nog erg lekker.Dat is wel het voordeel van zulke (stoof)gerechten, die worden niet minder lekker van een keertje opwarmen.
Hoei! Wat gas je precies doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:24 schreef borisz het volgende:
*gaat vijf nachten Limboland boeken.
Omdat het hopelijk weer kan..
Nee, Afsana. Mijn vriend vond Helai minder lekker. Maar Afsana komt sinds corona ook hier, dus misschien bij jou ook wel. Maar is ook minimaal 35 euro. Al zit je daar ook snel aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:11 schreef minilot het volgende: Had je van Helai?
Die bezorgen sinds Corona zelfs waar ik woon! Het hoge minimale bestelbedrag hlield ons tot dusver tegen.. Wel voorheen al een paar keer in het restaurant gegeten (want handig vlakbij de bios en vermakelijke inrichting) en dat was altijd prima
Dag Maastricht.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoei! Wat gas je precies doen?Er hangt mij wederom een kampeerdreiging boven het hoofd, begin juli een paar nachten in tent in nationaal park Maasduinen, ook Limburg dus! :U
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |