abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 22 mei 2020 @ 18:53:49 #176
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193260847
'N avond saam! :W

Zo die machinist, dat is niet misselijk zeg! Hoe kom jij nu op je werk Isa?

Tevens blauwe G. En cat met minder katten.. en jongens dromen van Krea ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Klus snacks - Barrels Basic Binnen en Buitenhuis klut topic
pi_193260989
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:41 schreef sigme het volgende:

Loonwerker. En die schijnt er redelijk vanaf gekomen te zijn (lichamelijk), in tegenstelling tot de machinist -O- .
Edit: inmiddels bevestigd: de machinist is overleden.

Ik heb vandaag nog mensen van het spoor gestuurd, verdwaalde wandelaars, die dachten dat ze dan wel langs het spoor konden. Hoe verzin je het o|O
Ja, ik las het ook. Trieste dag voor zijn of haar familie.

En eh ,er rijden nu toch geen treinen tussen Assen en Grun? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  PR en moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 19:07:41 #178
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193261006
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

J. FOK!t? :o
Hij lurkt her en der. Vooral in AMV.

Project voor vandaag afgekregen, tegen verwachting :s)
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:08:46 #179
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193261012
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hij lurkt her en der. Vooral in AMV.
Wat is amv nou weer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Klus snacks - Barrels Basic Binnen en Buitenhuis klut topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:09:32 #180
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193261024
Oh jongens, wellicht 2 juni scholen weer open... Nog niet zeker, maar goede hoop. En woensdag gaan speeltuinen weer open!

Ooh, ik vind het spannend om terug te gaan richting normaal, maar ook wel fijn...
  PR en moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 19:12:51 #181
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193261060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat is amv nou weer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AMerikaanse Verkiezingen, in POL. Inmiddels niet meer specifiek over verkiezingen maar wel over de politiek daar.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
pi_193261090
Afghaans was de tweede avond ook nog erg lekker. :9 Dat is wel het voordeel van zulke (stoof)gerechten, die worden niet minder lekker van een keertje opwarmen.
pi_193261308
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

AMerikaanse Verkiezingen, in POL. Inmiddels niet meer specifiek over verkiezingen maar wel over de politiek daar.
Leerzaam topic vind ik dat :Y
pi_193261310
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh jongens, wellicht 2 juni scholen weer open... Nog niet zeker, maar goede hoop. En woensdag gaan speeltuinen weer open!

Ooh, ik vind het spannend om terug te gaan richting normaal, maar ook wel fijn...
Kan me voorstellen dat het dubbel voelt. Fijn dat jullie letterlijk weer meer ruimte krijgen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193261729
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:09 schreef Jagärtrut het volgende:

Da’s begrijpelijk. Moeten jij en de Duutser dan ook weer naar kantoor?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:05:17 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193261906
Zaag Een en zaag twee gekauft.

Morgen betreffende topics wel ff spammen
The Big Yin on Christian Rockmusic: they should be called 'The Beige Sisters of Premenstrual Agony', or something.. [ https://youtu.be/1cfWRQPcE8A ]
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:08:07 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_193261963
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:05 schreef fietsie het volgende:
Zaag Een en zaag twee gekauft.

Morgen betreffende topics wel ff spammen
Twee keer gezaagd en nog te kort.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Statistieken zijn als bikinis: ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:14 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193262008
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:08 schreef z80 het volgende:

[..]

Twee keer gezaagd en nog te kort.
Gheghe nou was wel gedoe.
Heen en weer tussen winkels 1, 2 en drie in Groningen voor ik bijelkaar had wat ik wilde
The Big Yin on Christian Rockmusic: they should be called 'The Beige Sisters of Premenstrual Agony', or something.. [ https://youtu.be/1cfWRQPcE8A ]
  PR en moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 20:16:45 #189
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193262116
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Leerzaam topic vind ik dat :Y
Wij ook. Het Amerikaanse topic in COR ook trouwens.
pi_193262432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Overigens.bingte ik vd week steenrijk strastarm en 2 rijke stinkerds in een sloeberhuis zaten Mario 1 en de NES die daar stond af te zeiken :( :( :(
Wist je dat ze onze straat daar ook een keer in gehad hebben? :D Zo rijk zijn de rijkerds niet :N
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_193262787
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik las het ook. Trieste dag voor zijn of haar familie.

En eh ,er rijden nu toch geen treinen tussen Assen en Grun? :+
Dat weten die wandelaars toch niet?
de Poetin van de lage landen
pi_193262829
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wist je dat ze onze straat daar ook een keer in gehad hebben? :D Zo rijk zijn de rijkerds niet :N
Sukkeltjes van de wijk?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193263258
Wat triest voor die machinist/nabestaanden :{

Jeej, ok, geen idee hoe het gaat lopen, maar we hadden een mail gestuurd naar een ecodorp in NL, (om eens te overleggen of we in aanmerking zouden kunnen komen voor een (huur)huis daar) en de reactie is in elk geval al heel positief! :)
Nu extra informatie gekregen, linkje ook naar een docu, zodat we zelf ook even verder kunnen kijken of we achter alle ideeën staan. En dan verder de aanmeldingsprocedure volgen, om aan te geven dat we geīnteresseerd zijn. Kennismakingsprocedure gaat nog wel even anders i.v.m. corona.

Dit weekend maar eens even voor gaan zitten *O*
pi_193263348
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:15 schreef Candaasje het volgende:
Wat triest voor die machinist/nabestaanden :{

Jeej, ok, geen idee hoe het gaat lopen, maar we hadden een mail gestuurd naar een ecodorp in NL, (om eens te overleggen of we in aanmerking zouden kunnen komen voor een (huur)huis daar) en de reactie is in elk geval al heel positief! :)
Nu extra informatie gekregen, linkje ook naar een docu, zodat we zelf ook even verder kunnen kijken of we achter alle ideeën staan. En dan verder de aanmeldingsprocedure volgen, om aan te geven dat we geīnteresseerd zijn. Kennismakingsprocedure gaat nog wel even anders i.v.m. corona.

Dit weekend maar eens even voor gaan zitten *O*
Waar moet ik aan denken met zo'n ecodorp?
pi_193263548
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waar moet ik aan denken met zo'n ecodorp?
Homepage-680x353.png

Het is een behoorlijk project waar o.a. de gemeente Brabant, de Tu Eindhoven, Fontys Hogeschool en Enexis veel aan meewerken.

Het zijn dus wel gewoon huizen met een douche, keuken en wc :P . Maar dan zonder beton, met groene daken, zonnepanelen, verwarming met een soort basaltopslag, etc. Het zijn huurhuizen, met ook een aantal mantelzorgwoningen ertussen, een soort gezamenlijke ruimte, een woning voor wisselende 'artists' en 2 boomhutten voor verhuur. Er is een voedselbos (permacultuur) waar zo'n 60% van het voedsel voor de bewoners van het dorp vandaan komt (dat bestaat al 4 jaar lang, want de initiatiefnemers wonen er al in tijdelijke woningen). Oh en ze proberen de biodiversiteit te verhogen (de straatverlichting is bijvoorbeeld al aangepast voor vleermuizen, de daken zijn begroeid, etc.)

:) Het klinkt in elk geval wel als goed over nagedacht, ook gebruikmakend van technologische ontwikkelingen. Dat vonden we er wel fijn aan. Ik lever niet graag teveel op comfort in ;)
pi_193263622
Wow mijn telefoon deed raar, ik heb nu een topic report gedaan geloof ik. :@
pi_193263649
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:33 schreef Candaasje het volgende:
Nu gaat alarm in huize Lucky af :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193263687
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is een behoorlijk project waar o.a. de gemeente Brabant, de Tu Eindhoven, Fontys Hogeschool en Enexis veel aan meewerken.

Het zijn dus wel gewoon huizen met een douche, keuken en wc :P . Maar dan zonder beton, met groene daken, zonnepanelen, verwarming met een soort basaltopslag, etc. Het zijn huurhuizen, met ook een aantal mantelzorgwoningen ertussen, een soort gezamenlijke ruimte, een woning voor wisselende 'artists' en 2 boomhutten voor verhuur. Er is een voedselbos (permacultuur) waar zo'n 60% van het voedsel voor de bewoners van het dorp vandaan komt (dat bestaat al 4 jaar lang, want de initiatiefnemers wonen er al in tijdelijke woningen). Oh en ze proberen de biodiversiteit te verhogen (de straatverlichting is bijvoorbeeld al aangepast voor vleermuizen, de daken zijn begroeid, etc.)

:) Het klinkt in elk geval wel als goed over nagedacht, ook gebruikmakend van technologische ontwikkelingen. Dat vonden we er wel fijn aan. Ik lever niet graag teveel op comfort in ;)
Wow, dat klinkt heel tof! Het nieuwe wonen. _O_
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:42:35 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193263771
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:29 schreef Candaasje het volgende:

Het zijn dus wel gewoon huizen met een douche, keuken en wc :P . Maar dan zonder beton, met groene daken, zonnepanelen, verwarming met een soort basaltopslag, etc. Het zijn huurhuizen, met ook een aantal mantelzorgwoningen ertussen, een soort gezamenlijke ruimte, een woning voor wisselende 'artists' en 2 boomhutten voor verhuur.
En waar moet je, qua huurprijs, dan aan denken?
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 21:45:00 #200
217702 crew  Lonaa
hef 't goedwies kapot
pi_193263816
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik was helemaal verbaasd om uberhaupt een TR te zien voor dit topic. :')
But you carry on in pictures and in song
And the unmade bed you slept in
Where I laid you down to rest one last time
Goodbye, dear friend, goodbye, dear friend.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')