To smoke?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Thank you! God will bless you with all the grass of the world.
Ik heb afgelopen weekend ook moeten werken, maar nu eindelijk een lang weekend vrijquote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Thank you! God will bless you with all the grass of the world.
Dat krijg je ervan als je regels gaat versoepelen, maar sommige mensen snappen 'het' allemaal niet zo goedquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En blijkbaar heb je dit dus ook al in Nederland!(Rotterdam)
Yaayyy!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ook moeten werken, maar nu eindelijk een lang weekend vrij
En het gaat waarschijnlijk erger worden met het 'misbruik van de versoepeling'.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je regels gaat versoepelen, maar sommige mensen snappen 'het' allemaal niet zo goed
Familiefoto van jou?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:40 schreef stokj het volgende:
Kijk deze mensen dan
[ afbeelding ]
Dat er geen dier te voorschijn komt die daar links dat vlees opeet.
quote:
Die kans is voor 450% aanwezig inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:37 schreef stokj het volgende:
[..]
En het gaat waarschijnlijk erger worden met het 'misbruik van de versoepeling'.
tweede van linksquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:43 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
nee gelukkig niet. Maar stel dat het zo was, wie van die personen zou ik dan volgens jou zijn
Huisgenoten mogen wel, he. De kinderen lijken me te jong om al apart te wonen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:40 schreef stokj het volgende:
Kijk deze mensen dan
[ afbeelding ]
Dat er geen dier te voorschijn komt die daar links dat vlees opeet.
Ga je al inslaan voor een totale lockdown met leger en politie die je in je eigen huis gevangen houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kans is voor 450% aanwezig inderdaad.
Ah joh, tegenwoordig is de jeugd zo dat als ze het thuis niet naar hun zin hebben er altijd wel een niffo of niffa is die die ruimte wel biedtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:45 schreef Amee het volgende:
[..]
Huisgenoten mogen wel, he. De kinderen lijken me te jong om al apart te wonen.
Ik heb de schuur al helemaal volgepropt met houdbaar eten en drinkenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je al inslaan voor een totale lockdown met leger en politie die je in je eigen huis gevangen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |