Hier geen regenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vanmiddag komt het met bakken uit de hemel gezet, dus dan is het ook wel weer frisser.
Hier als het goed is ook niet. Moet buiten nog wat verven vanmiddag.quote:
Ja dan is droog weer beterquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hier als het goed is ook niet. Moet buiten nog wat verven vanmiddag.
Schiet niet op anders hequote:
Pics?!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:46 schreef engine het volgende:
[..]
Schiet niet op anders he![]()
Maar begint er hier eigenlijk steeds beter uit te zien.
Geen verschil dus met wanneer je adblock aan heb staan. Haha!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, een oude advertentie voor heroïne voor kinderen!
Adblock? Krijg je daar geen gezeik mee hier op FOK! ?
Ik heb het uitgeschakeld voor hier, maar krijg nog steeds geen reclames te zien en krijg steeds die akelige pop-up.
Herhaaldelijk wegklikken en uiteindelijk blijft het een dagje weg.
Alle kinderen doen zo! Haha! Ik herinner me dat ik dat ook veel deed en ook van mijn rug koprollen.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:51 schreef Amee het volgende:
Dit topic gaat wel snel, voor de verandering!
Godverquote:
Geen tijd voor je eilandquote:
Ik heb de addblock geen uitzondering laten maken. Je had een derde keuze van 'Nu niet'. Dan kan je gewoon met addblock alles zien.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:23 schreef Amee het volgende:
[..]
Omdat ik addblock gebruik krijg ik deze afbeelding niet te zien op de PC. Haha!
En vooral de zitbank als trampoline gebruiken wanneer je merkt dat je daar goed op kan veren.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Alle kinderen doen zo! Haha! Ik herinner me dat ik dat ook veel deed en ook van mijn rug koprollen.
Ah okay!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb de addblock geen uitzondering laten maken. Je had een derde keuze van 'Nu niet'. Dan kan je gewoon met addblock alles zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |