quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
De held had altijd de blanke vrouw en de boef de zwarte vrouwquote:
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Volgens mij heeft ze veel ideeën maar jaagt ze die niet naquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:40 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Serieus wat de neuk is dit allemaal
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:41 schreef DKUp het volgende:
Surfdude, oh er zijn er net een paar overleden.
Ik ben net ingeschakeld. Wat is dezequote:
Beetje maarquote:
'Hun tweede date kon niet doorgaan' dacht ik al.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:41 schreef DKUp het volgende:
Surfdude, oh er zijn er net een paar overleden.
Deze baas met een fetish voor donkere vrouwen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net ingeschakeld. Wat is deze
Of ze heeft een Fok!-account aangemaakt tien jaar terug.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:44 schreef Craptacular het volgende:
10 jaar vrijgezel dan is er wat mis met je
Gesponsord door FDFquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:46 schreef Oostblokkert het volgende:
Agrarische uitzending, Boer zoekt vrouw is er niets bij.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze baas met een fetish voor donkere vrouwen.
https://www.dumpert.nl/item/6684525_9e9a8dc3
Verstond ik ook. Raar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:47 schreef DKUp het volgende:
Ze moet zeker ook geen kinderen willen?
Uh wat zei hij?
Mensenmensquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:47 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ik sta open voor vrienden en familie
Zo een Rico of Badr rug.quote:
Van die forse vrouwen die op een bank liggen, met hun benen gevouwen, bril half op de neus.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Godverdomme, je mag niet eens op de bank liggen. Het enige wat ik doe
Dat knisperende plastic maakt het zo awkward, net een scene van the officequote:
Het surfdude geilende meisje gaat die jongen zo hard friendzonen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo een Rico of Badr rug.JAAAAAAA /DKUp
Ze lijkt wel 12quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Aan Helma-types moet je niet beginnen.
Jonge broer van Arie Boomsma. En nog een mix van van allesquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Hij doet me heel erg denken aan iemand, maar wie?
Hij bracht het super lompquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:49 schreef KennyPowers het volgende:
Hij heeft zo veel moeite gedaan en zij is niet echt enthousiast
Die aardbeien keurde ze amper eeen blik waardig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:49 schreef KennyPowers het volgende:
Hij heeft zo veel moeite gedaan en zij is niet echt enthousiast
Ja 15 zei ik net, maar dat heeft ook te maken dat ze over zo'n stom konijn moet praten.quote:
Ik zie er ook een beetje Peter Faber in, maar dan jong en harig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jonge broer van Arie Boomsma. En nog een mix van van alles
Waarbij?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die aardbeien keurde ze amper eeen blik waardig.
ze komt zeker uit Friesland?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja 15 zei ik net, maar dat heeft ook te maken dat ze over zo'n stom konijn moet praten.
Ja goed gezienquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie er ook een beetje Peter Faber in, maar dan jong en harig.
Gevalletje resting bitch face.quote:
Zul je net zien he.quote:
Reclasseringsmedewerker. Kan een hele lieve man zijn. Of een wacko met zelf ook een verleden.quote:
Dat komt door de botox.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Die donkere vrouw lijkt 0% geinteresseerd.
Datquote:
Beter een snee in je neus, dan..quote:
De inhammen zijn flink opgerukt.quote:
Wel een knappe man, wat vind jij?quote:
dat die een vrouw heeft gevonden is een wonder. wat een scheve paardenkop heeft die.quote:
Die komt dus nooit op de bingokaart hequote:Op donderdag 21 mei 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
HET IS ZO GRAPPIG DAT WE OP HETZELFDE FESTIVAL WAREN MAAR ELKAAR NIET GEZIEN HEBBEN
Hahaha dat dusquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
HET IS ZO GRAPPIG DAT WE OP HETZELFDE FESTIVAL WAREN MAAR ELKAAR NIET GEZIEN HEBBEN
Mattie of dezequote:Op donderdag 21 mei 2020 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wel een knappe man, wat vind jij?
Geen idee. Half met een oor gevolgd. Skipquote:
Die zijn er al legio geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:57 schreef fespo het volgende:
wanneer komt de eerst Fokfer op First dates.
Wat zei die?quote:
Is dat zo bijzonder?quote:
Nu is er eenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:57 schreef fespo het volgende:
wanneer komt de eerst Fokfer op First dates.
En wat zei Viktor daarop?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij liet de telefoon uit de jas vallen
En die jongen speelt nog met Lego technic.quote:
Een incel?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Hij lijkt mij zo’n type die heel boos wordt als een vrouw hem afwijst, en haar dan begint aan te randen.
"Weet je wat ik had willen zijn? Een bloemmetjesgordijn..."quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Komt geen einde aan die bloemetjespatronen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Hij lijkt mij zo’n type die heel boos wordt als een vrouw hem afwijst, en haar dan begint aan te randen.
Nooit doen, zo opdringerig.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:04 schreef itchycoo het volgende:
Hahaha wat kijkt die vrouw ongemakkelijk
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:05 schreef itchycoo het volgende:
Haha nu ze hem afgewezen heeft komt ze ineens tot leven
Ja maar dan wel homo zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:06 schreef DKUp het volgende:
Jezus redt, Jezus redt, alle mensen opgelet
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:06 schreef DKUp het volgende:
Jezus redt, Jezus redt, alle mensen opgelet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |