quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
De held had altijd de blanke vrouw en de boef de zwarte vrouwquote:
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Volgens mij heeft ze veel ideeën maar jaagt ze die niet naquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:40 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Serieus wat de neuk is dit allemaal
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:41 schreef DKUp het volgende:
Surfdude, oh er zijn er net een paar overleden.
Ik ben net ingeschakeld. Wat is dezequote:
Beetje maarquote:
'Hun tweede date kon niet doorgaan' dacht ik al.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:41 schreef DKUp het volgende:
Surfdude, oh er zijn er net een paar overleden.
Deze baas met een fetish voor donkere vrouwen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net ingeschakeld. Wat is deze
Of ze heeft een Fok!-account aangemaakt tien jaar terug.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:44 schreef Craptacular het volgende:
10 jaar vrijgezel dan is er wat mis met je
Gesponsord door FDFquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:46 schreef Oostblokkert het volgende:
Agrarische uitzending, Boer zoekt vrouw is er niets bij.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze baas met een fetish voor donkere vrouwen.
https://www.dumpert.nl/item/6684525_9e9a8dc3
Verstond ik ook. Raar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:47 schreef DKUp het volgende:
Ze moet zeker ook geen kinderen willen?
Uh wat zei hij?
Mensenmensquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:47 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ik sta open voor vrienden en familie
Zo een Rico of Badr rug.quote:
Van die forse vrouwen die op een bank liggen, met hun benen gevouwen, bril half op de neus.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Godverdomme, je mag niet eens op de bank liggen. Het enige wat ik doe
Dat knisperende plastic maakt het zo awkward, net een scene van the officequote:
Het surfdude geilende meisje gaat die jongen zo hard friendzonen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo een Rico of Badr rug.JAAAAAAA /DKUp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |