@Fok-it, weet je dit?quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:03 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
tja, dat appartement heeft de eigenaar niet gratis ontvangen en niemand dwingt je toch om er te wonen?
is het wel legaal want daar ging het me om?
Ja.quote:
Ik heb geen idee, ik ben niet zo juridisch onderlegd helaasquote:
Definieer ho.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:20 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
can't wife a ho - wetenschappers, in andere bewoording.
Is beter toch als je elkaars eerste bentquote:
eens maar waarom vind je dat en ben je zelf maagd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is beter toch als je elkaars eerste bent
Lijkt me leuker als je beide geen ervaring hebt en ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:26 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
eens maar waarom vind je dat en ben je zelf maagd?
he, wil nog masturberen, wil je weer reviewe?quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:25 schreef 00wildchild het volgende:
Moet echt seksbuddy gaan vinden weer m’n maagdenvlies groeit terug![]()
Nee dankje.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:27 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
he, wil nog masturberen, wil je weer reviewe?
incel of laatbloeier/niet echt moeite voor gedaan?quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt me leuker als je beide geen ervaring hebt en ja.
Ik vecht er al jaren voor vriendquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:28 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
incel of laatbloeier/niet echt moeite voor gedaan?
quote:
wereldwijd en historisch gezien is dat extreem veel, rondneuzen is iets van de laatste jaren in het westen sinds het feminisme.quote:
Ja hoor maar heb in totaal wel meer dan 1 hand gehad aan sekspartners.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:32 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
echt? dacht altijd dat jij heel loyaal was met lange relaties.
hoe doe je dat en waarom lukt 't niet? hoe maagd ben je, verder gekomen dan zoenen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vecht er al jaren voor vriend
Als jij vanaf je 16de seksueel actief bent en je bent nu pakweg 30 en je hebt 6 sekspartners gehad hoef je echt niet aan het rondneuken geweest te zijn hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wereldwijd en historisch gezien is dat extreem veel, rondneuzen is iets van de laatste jaren in het westen sinds het feminisme.
vroeg begonnen? hoeveel (handen) als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja hoor maar heb in totaal wel meer dan 1 hand gehad.
Gewoon tinderen. En nee.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:34 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hoe doe je dat en waarom lukt 't niet? hoe maagd ben je, verder gekomen dan zoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |