SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2020 12:44:22 ]
Oke doen we dat. 50 euro Nintendo tegoed of PSN, even kijken wat er tegen die tijd aan leuke games uit is maat. Volle capaciteit is inderdaad nogal een dubieus begrip, laten we zeggen zonder restricties qua bezoekersaantallen. Gewoon hoe het was dus. Ga je daarmee akkoord?quote:
Wat?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neh inderdaad, jouw voorstel om ze in kooien in het buitenland te laten spelen was wel wat beter
Ik wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:45 schreef GGMM het volgende:
Niemand vindt die weddenschap interessant behalve elan en scrummie zelf
Yep, akkoordquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke doen we dat. 50 euro Nintendo tegoed of PSN, even kijken wat er tegen die tijd aan leuke games uit is maat. Volle capaciteit is inderdaad nogal een dubieus begrip, laten we zeggen zonder restricties qua bezoekersaantallen. Gewoon hoe het was dus. Ga je daarmee akkoord?
Ik verwacht dat jij even het Schoen opeten topic een kick geeft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Prima weddenschap tussen elan en Scrummie
Doe dat lekker zelf.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij even het Schoen opeten topic een kick geeft.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:46 schreef Zipportal het volgende:
Verandering van geslacht in burgerlijke stand Hongarije mag niet meer
https://nos.nl/artikel/23(...)e-mag-niet-meer.html
HongarijeGoden.
boem zo danquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wietgebruiker @:scrummie2.1 projecteert zijn eigen waardeloze leven op de rest van de sc.
Hopelijk kan jij mijn counter wel waarderen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
boem zo dan
Ik was even daadwerkelijk werk aan het doen, zie ik nu dat ik heel wat leuks gemist heb in de SC.
Even teruglezen
Mention niet ontvangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |