abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 mei 2020 @ 20:07:34 #201
327807 Mariposas
יה&#14
pi_193278303
Ik bega pas een doodzonde... als ik groene thee drink haal ik het zakje er vaak niet eens uit. :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_193278313
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Ik bega pas een doodzonde... als ik groene thee drink haal ik het zakje er vaak niet eens uit. :+
Ik ook niet. Bij Sterrenmunt en Marroco Mint ook niet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193278316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Ik bega pas een doodzonde... als ik groene thee drink haal ik het zakje er vaak niet eens uit. :+
Ik laat altijd mijn zakjes zitten :D

Maar zet groene thee wel op 80c. Anders wordt ie vies.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 23 mei 2020 @ 20:09:06 #204
269689 crew  Viv
pi_193278323
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 19:48 schreef Bottoms_up het volgende:
Als ik ergens op bezoek ben hou ik vaak mijn hart vast. Soms hebben mensen alleen fruitthee :r :r

Sinds mijn zwangerschap vorig jaar bijna volledig cafeïneloos. Cola zero ook vervangen door de cafeïnevrije variant.

Geen wonder dat ik altijd moe ben :')
Als iemand mij thee aanbiedt vraag ik altijd eerst welke ze hebben. Indien alleen fruitthee, dan liever iets fris. :D

Oh en cola zonder suiker en zonder cafeïne is geen cola. :P Ik drink alleen de originele Coca Cola. In een restaurant dus hetzelfde als bij thee: als ze alleen Pepsi hebben, wil ik liever bitter lemon of zo.

Okay, misschien ben ik geen thee-snob, maar gewoon een snob. :+

Tijdens mijn zwangerschap en borstvoedingsperiode dronk ik decaf Earl Grey van Twinings. Ik miste de cafeïne niet, maar het is wel een stuk duurder.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 20:09:12 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_193278324
Ik haal mijn theezakje er ook nooit uit hoor Mari. Al drink ik heel sec genomen geen thee, maar kruiden :+
disclaimer
pi_193278335
Pepsi :r letterlijk. Ik krijg dan zo'n last van mijn maag.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193278347
Ik hou niet van te sterke thee. Even vlug trekken en dan klaar. :P ~O>
pi_193278348
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:09 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]
Oh en cola zonder suiker en zonder cafeïne is geen cola. :P Ik drink alleen de originele Coca Cola. In een restaurant dus hetzelfde als bij thee: als ze alleen Pepsi hebben, wil ik liever bitter lemon of zo.
Ik heb dit met sinas. Als ze Sisi schenken, doe me dan maar een cassis.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 20:11:06 #209
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193278352
Zwarte thee, en dan echt zwart, minutenlang laten hangen. Slappe thee is echt zo goor!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_193278368
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:00 schreef exode het volgende:
En thee: mijn gehele schoonfamilie heeft theetimers, ik bega steeds een doodzonde door mijn zakje er snel uit te halen. Echt, theetimers...ik wist niet dat ze bestonden maar ja dus.

Thee maakt me dan weer niet veel uit als het maar geen zwarte thee is dus geen earl grey of zo. Merk boeit me ook niet veel.

Mijn vriendin is gek op de losse kerstthee van De Tuinen dus die hebben we voor haar altijd in huis, in een Kerstblik :)
Wat zijn theetimers? :?
pi_193278377
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:10 schreef vencodark het volgende:
Ik hou niet van te sterke thee. Even vlug trekken en dan klaar. :P ~O>
:o

En dan toch 2 kinderen he....
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193278386
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat zijn theetimers? :?
Van die dingen die piepen als je zakje er lang genoeg in heeft gehangen :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 20:13:40 #213
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_193278394
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:11 schreef Tink89 het volgende:
Zwarte thee, en dan echt zwart, minutenlang laten hangen. Slappe thee is echt zo goor!
Nee dit wat jij beschrijft is juist goor :P

17 miljoen meningen, het is duidelijk weer :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_193278396
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:00 schreef exode het volgende:
En thee: mijn gehele schoonfamilie heeft theetimers, ik bega steeds een doodzonde door mijn zakje er snel uit te halen. Echt, theetimers...ik wist niet dat ze bestonden maar ja dus.

Thee maakt me dan weer niet veel uit als het maar geen zwarte thee is dus geen earl grey of zo. Merk boeit me ook niet veel.

Mijn vriendin is gek op de losse kerstthee van De Tuinen dus die hebben we voor haar altijd in huis, in een Kerstblik :)
:D een vriend van mij heeft ook een thee-timer. Die heb ik dan weer niet. Wel een waterkoker die je kan instellen op graden, want sommige theeën zijn nu eenmaal lekkerder op 80 of 60 graden.

Oeh gemmaicha, dat vind ik ook een hele lekkere thee Room! Ik drink die het liefst in de avond :)
pi_193278408
Ik ben al een paar dagen in discussie met de jongste (7) over het behang in haar kamer. Ik wil haar eigenlijk haar zin geven maar het behang past gewoon nergens bij... Zwart met papegaaien :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193278409
Ik moest aan Baard vragen wat voor koffiezetapparaat wij hebben. :'). Een volautomatische blijkbaar. Waar je van die bonen in moet gooien. Hij drinkt een of twee kopjes per dag.

Ik drink dus geen koffie. :+. Overdag sowieso alleen water en 's avonds een kop kamillethee met honing. Wel jammer dat ik bij het koffietentje hier in de buurt nooit voor de specialiteiten met heel veel slagroom en sprinkles en koekjes bovenop en weet ik veel wat kan kiezen, maar ik vind koffie echt te smerig voor woorden. De geur alleen al. :N.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_193278429
Toen ik zwanger was kreeg ik maagzuur van de geur alleen al. En als ik het moest "zetten" voor visite ging ik over mijn nek.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193278436
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:13 schreef Tally het volgende:

[..]

Van die dingen die piepen als je zakje er lang genoeg in heeft gehangen :P
Tjonge jonge. :D
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:12 schreef Tally het volgende:

[..]

:o

En dan toch 2 kinderen he....
Je verwacht het niet. *)
pi_193278461
De vader van mijn neefjes had eens Afrikaanse thee meegenomen. Kersenthee met een vleugje chocolade. Lekker! :9
Maar doosje was snel leeg. -O-
  zaterdag 23 mei 2020 @ 20:19:15 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_193278473
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:14 schreef Tally het volgende:
Ik ben al een paar dagen in discussie met de jongste (7) over het behang in haar kamer. Ik wil haar eigenlijk haar zin geven maar het behang past gewoon nergens bij... Zwart met papegaaien :')
Waarom past het nergens bij? Ik vind het tof klinken!

Ik ga in mijn inloopkastbabykamer van dat allover flamingobehang plakken :7
disclaimer
pi_193278492
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:09 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Als iemand mij thee aanbiedt vraag ik altijd eerst welke ze hebben. Indien alleen fruitthee, dan liever iets fris. :D

Oh en cola zonder suiker en zonder cafeïne is geen cola. :P Ik drink alleen de originele Coca Cola. In een restaurant dus hetzelfde als bij thee: als ze alleen Pepsi hebben, wil ik liever bitter lemon of zo.

Okay, misschien ben ik geen thee-snob, maar gewoon een snob. :+

Tijdens mijn zwangerschap en borstvoedingsperiode dronk ik decaf Earl Grey van Twinings. Ik miste de cafeïne niet, maar het is wel een stuk duurder.
Je hebt gelijk. Eigenlijk drink ik gewoon bruin water :D

Het zit niet in mijn DNA om eerst te vragen wat voor thee ze hebben. En dan te moeten zeggen nee bedankt ik moet jullie vieze thee niet... Nu ja zo klinkt dat in mijn hoofd dan. Dat is niet mijn cultuur zeg maar.

Edit: ik kan mij goed voorstellen dat het andersom ook gebeurt. Ik heb 1 vakje in mijn theedoos met smaken die ik niet drink voor visite. Gekregen zooi meestal. En veel succes ermee :P
  zaterdag 23 mei 2020 @ 20:24:56 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193278547
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:09 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Oh en cola zonder suiker en zonder cafeïne is geen cola. :P Ik drink alleen de originele Coca Cola. In een restaurant dus hetzelfde als bij thee: als ze alleen Pepsi hebben, wil ik liever bitter lemon of zo.
Dit idd, ik drink niet vaak Cola, maar als ik het drink dan alleen echte Coca Cola, geen zero of weet ik het.

Als ze Pepsi hebben hebben ze vaak ook 7-Up, dus dan dat maar, of gewoon water

Sprite weer niet, want kunstmatige zoetstoffen.
Sisi om die reden ook niet.
7-Up is met stevia.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193278550
Toen ik in 2005 stage liep (ik was 20) dronk ik thuis alleen nog maar yogho. Dus tijdens mijn stage moest ik weleens op bedrijfsbezoek.
Zo ook bij een uitzendbureau waar ik heul professioneel en volwassen een bakje thee nam, aardbei.
Ik dacht: hoe langer je trekt, hoe lekkerder die smaakt.

I was wrong. :r :@ :')
pi_193278690
Groene thee... 🤮
Dat vind ik zo niet lekker..
Nou ja Lipton Ice Tea green wel.. maar das heel anders.

Aantal jaar geleden had Lipton BlueBerry Muffin thee.. dat vond ik zo lekker. Maar dat kan ik nergens meer vinden.

Verse muntthee vind ik wel erg lekker

Oh ja Venco.. dat is echt goor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_193278695
Wij hebben een filter koffie apparaat voor als er visite is.

& verder zo’n Chemex-kan met ook een filter en dan met versgemalen bonen.

Ik heb koffie leren drinken tijdens mijn eerste zwangerschap, toen vond ik het opeens zo lekker! Ik drink meestal wel alleen koffie in de ochtend en maar 2 kopjes ofzo. Anders kan ik niet fijn slapen ‘s avonds.

Thee hebben we meestal van Clipper. Die vind ik echt het lekkerst! Groene thee met Citroen drink ik het liefst. & Sinaasappel Kurkuma 💖!
  zaterdag 23 mei 2020 @ 20:39:00 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193278706
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:38 schreef Vicky het volgende:
Groene thee... 🤮
Dat vind ik zo niet lekker..
Nou ja Lipton Ice Tea green wel.. maar das heel anders.

Aantal jaar geleden had Lipton BlueBerry Muffin thee.. dat vond ik zo lekker. Maar dat kan ik nergens meer vinden.

Verse muntthee vind ik wel erg lekker

Oh ja Venco.. dat is echt goor
De effe ontspannen thee (of iets wat daarop lijkt) met blauwe bessen of bosbessen ofzoiets en kaneel van pickwick komt er in de buurt O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 23 mei 2020 @ 20:39:12 #227
344469 Amsel
zonder t
pi_193278710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 19:51 schreef BE het volgende:
Brrrr, tijdens mijn stage in Engeland had ik het ook echt zwaar. Daar krijg je altijd van die sterke bakken thee. :X
Door m'n Engelse schoonfamilie ben ik thee met melk gaan waarderen :9 :@
pi_193278739
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:19 schreef SQ het volgende:

[..]

Waarom past het nergens bij? Ik vind het tof klinken!

Ik ga in mijn inloopkastbabykamer van dat allover flamingobehang plakken :7
Die kwam op de 2de plek :+

Nu heb ik dr zo ver dat het iets anders word.
Nog steeds Papegaaien want die wil ze maar nu wat meer pastelkleurtjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193278825
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:39 schreef Amsel het volgende:

[..]

Door m'n Engelse schoonfamilie ben ik thee met melk gaan waarderen :9 :@
Een London Fog O+
pi_193278859
Mijn O+ Oma O+ dronk altijd thee met melk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193278907
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

De effe ontspannen thee (of iets wat daarop lijkt) met blauwe bessen of bosbessen ofzoiets en kaneel van pickwick komt er in de buurt O+
Thnx!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_193278935
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

De effe ontspannen thee (of iets wat daarop lijkt) met blauwe bessen of bosbessen ofzoiets en kaneel van pickwick komt er in de buurt O+
Die is fijn ja. O+

Ik zoek nog een vervanger voor de witte thee met gember en blauwe bessen die ze een poos gehad hebben. Die is hier helemaal uit het assortiment lijkt wel. :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_193279261
Ooooh, koffie :9 thee :9

Ik ben echt de makkelijkste drinker ook. Ik lust alles, in alle varianten en smaken.
Koffie liefst met melk, maar zonder ook prima.
Theesmaken lust ik allemaal. Fruit, groene, rooibos, kruiden, zwarte.

Senseo is trouwens wel de minst favoriete, maar indien niets anders aanwezig krijg ik het ook prima weg.

En zo fijn, ik werk in een Lunchroom, dus ook enorm lekkere koffie, met Lattiz-melk. Dus altijd een mooi figuurtje in de cappuccino als ik werk O+ Geen bedrijfsautomaten voor ons *)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193279306
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:39 schreef Amsel het volgende:

[..]

Door m'n Engelse schoonfamilie ben ik thee met melk gaan waarderen :9 :@
Mijn trinidadse schoonfamilie en man drinken dat ook. :Y
Ik ben er niet van. :P
  zaterdag 23 mei 2020 @ 21:12:21 #235
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_193279406
Ik ben zo simpel met thee, ik lust elk soort op zoethout na.
Goedkoop, duur, 1 miljoen x met een zakje doen, schuimlaagje, melk :P interesseert me allemaal niet.

Ik heb bij de Starbucks gewerkt en toen ging ik wel hard op de gratis koffie (volgens mij doen ze dat niet meer), maar de allerlekkerste koffie hebben ze hier bij de kinderboerderij :D
pi_193279647
Ik lust geen thee en koffie. Heb wel 9,5 jaar als barista gewerkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193279845
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 21:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik lust geen thee en koffie. Heb wel 9,5 jaar als barista gewerkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
c_/ Proost.
pi_193279854
MevrC, hoe dan? Barista als je geen koffie lust? Hoe ben je daar ingerold?

En die theetimers, daar schrok ik me het apelazerus van. Wtf is dat dacht ik de eerste keer. Het is gewoon een soort van stopwatch maar dan speciaal....

De 1e keer dat ik mijn schoonmoeder volledig onverwachts ontmoette, was nogal uhm, nou ja apart. Maar goed ze kwam op theebezoek bij mijn vriendin, spontaan. Met thee en theetimer in haar tas. Ik ben dagen verwonderd gebleven. Mijn vriendin is namelijk zo anders.
pi_193279900
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:13 schreef Aure het volgende:

[..]

:D een vriend van mij heeft ook een thee-timer. Die heb ik dan weer niet. Wel een waterkoker die je kan instellen op graden, want sommige theeën zijn nu eenmaal lekkerder op 80 of 60 graden.

Oeh gemmaicha, dat vind ik ook een hele lekkere thee Room! Ik drink die het liefst in de avond :)
Zo'n waterkoker zou ik dan wel weer willen, is beter voor mijn koffie, gloeiend hete, kokend water is minder goed voor gemalen bonen is mij verteld. Dan kan ik hem minder warm instellen.
pi_193282195
voor de statestieken: THEE!
En dan zwart of kruiden thee. Groene thee heb ik moeten leren drinken, maar vind ik ondertussen ook lekker.
En thuis gaat dat met de goedkoopste metalen waterkoker die de blokker toen had. Doen zakjes AH en Lidl thee het prima mee.
(Een uitgebreide losse kruidenthee collectie vraagt uiteraard om 80 of 60 graden).

Fruitthee, sterrenmix thee, rooibos is :r kouwgomballen thee van de AH bij t idee alleen al draait mn maag om. Maar ook als er kunstmatige aroma's aan zwarte thee is toegevoegd :r :r :r krijg daar ook koppijn van.

Ben team slappe thee (uilenzijk). Maar zwarte thee mag wel eens sterker zijn.

Koffie malen en zetten ruikt overigens wel heel lekker en geeft fijne jeugdherinneringen.
Maar echt lekker vind ik t niet.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 23:22:26 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_193282314
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:40 schreef Tally het volgende:

[..]

Die kwam op de 2de plek :+

Nu heb ik dr zo ver dat het iets anders word.
Nog steeds Papegaaien want die wil ze maar nu wat meer pastelkleurtjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh die is ook hartstikke leuk!
Al vraag ik me af hoe die wel overal bij kan passen en met een zwarte achtergrond niet, maar vooruit :P
disclaimer
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 01:02:18 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193283742
Wat is er mis met ouderwetse filterkoffie? Wij zetten elke ochtend een kan en daar drinken we beiden van. Toen we nog buiten de deur werkten namen we allebei een thermosbeker met koffie mee. Sinds ik zwanger ben drink ik 1 kopje per dag.

Nespresso/Senseo krijg je maar een klein kopje uit. Doe mij maar een flinke mok zwarte koffie :9

En mensen die zeuren dat bepaalde koffie goor is: ga eens naar Amerika en drink daar koffie. Daarna waardeer je alle soorten koffie die er in Nederland zijn :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_193284838
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:40 schreef Tally het volgende:

[..]

Die kwam op de 2de plek :+

Nu heb ik dr zo ver dat het iets anders word.
Nog steeds Papegaaien want die wil ze maar nu wat meer pastelkleurtjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie van mij willen zwart met luipaarden. Ze hebben pech want de muren zijn gestuct dus die verf ik.

Voor de statistieken ik lust geen koffie en geen thee. Wel team 2 theezakjes hier.

Wij hebben een Senseo voor de visite een mijn vader heeft een dokce gusto hier neer gezet. Leuk heb al amper ruimte op mijn aanrecht.
  zondag 24 mei 2020 @ 07:11:57 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193284866
Ik drink thee.. nu meestal van clipper.. de lemon and ginger thee geeft mij een instant comfy gevoel.. en verse thee. Gember of munt thee O+ al is de gember thee in de horeca vaak TE sterk en vind ik het irritant dat ze de velletjes er aan laten zitten.. -O-


Thuis hebben we een Nespresso apparaat, voor visite en K. drinkt 1 kopje per dag.. dan wel illy cupjes want die passen er ook in en die vind ie het lekkerst.. zo'n mokka apparaat hebben we ook, voor als ie zin heeft om uitgebreid koffie te maken..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193284943
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 21:33 schreef exode het volgende:
MevrC, hoe dan? Barista als je geen koffie lust? Hoe ben je daar ingerold?
Bekenden van me startten een koffie/thee zaakje en zochten personeel. Ik zocht een bijbaantje. En daar ben ik toen 9,5 jaar blijven plakken. Ik kan de meest lekkere koffies maken (volgens de gasten), maar vind er zelf echt niets aan.

Maar die geur van een pak bonen wanneer je het open maakt is wel O+
pi_193285031
Oeh ja de geur van een pak bonen. O+

Ik drink zowel koffie als thee. Thuis zetten we koffie met zo'n volautomatisch apparaat met melkopschuimer. Ik vond het een dure aanschaf maar als ik kijk naar wat we nu maandelijks uitgeven aan bonen is dat veel goedkoper dan gemalen koffie kopen van DE en nog véél goedkoper dan de Nespresso die we hiervoor hadden. Ik denk dat we met dit apparaat in the end goedkoper uit zijn dan met een normale filterkoffie machine. Zeker omdat de kinderen ook koffiedrinkers zijn/worden. Op zondagochtend bij het ontbijt mogen ze nu ook een kopje, maar liefst zouden ze elke dag koffie drinken.

Qua thee heb ik één favoriet en dat is winter magic moments thee van Lidl met appel/kaneel smaak. Die hebben ze alleen in de winter, dus ik koop in de winter zo'n beetje alle pakjes die in de winkel staan zodat ik het hele jaar door thee kan drinken. :@
Verder vind ik verse muntthee ook erg lekker, maar ook wel relatief duur.
  zondag 24 mei 2020 @ 08:09:38 #247
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_193285037
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 07:11 schreef Barreltje het volgende:
Ik drink thee.. nu meestal van clipper.. de lemon and ginger thee geeft mij een instant comfy gevoel..
Ja lemon&Ginger thee O+. Van Pukka de lemon, Ginger& honey is ook fijn. Net zoals de lemongrass & Ginger.
  zondag 24 mei 2020 @ 08:11:16 #248
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_193285044
Ik kwam vroeger met de trein vaak langs de koffiebranderij van DE, die geur O+ en ik heb gewoond bij een koekjes en cruesli fabriek, daar rook het altijd naar appeltaart :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 24 mei 2020 @ 08:14:45 #249
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_193285057
Oh en jongens ik ben gisteren verhuisd, van mn mini appartementje in de stad naar een nieuwbouwhuis in schubbenkuttenveen *O* wat is het hier oorverdovend stil snachts :D geen schreeuwende junks, dronken studenten, aso's met autoradio's op standje kneiterhard :o .

Straks maar eens wat dozen uitpakken en bedenken hoe ik de keuken ga indelen, zo veel kastjes :o :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_193285065
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 08:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oeh ja de geur van een pak bonen. O+


Verder vind ik verse muntthee ook erg lekker, maar ook wel relatief duur.
Ik heb in een koffie- en theewinkeltje gewerkt, beetje ala Simon Leevelt. Op zaterdagochtend koffie malen voor klanten, dat rook zo heerlijk!

Verde muntthee is ook lekker ja. Daarom hebben we mynt in de tuin geplant. Groeit als onkruid dus we moeten nog doordrinken deze zomer :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')