SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Je mag weer de wei in...quote:Op woensdag 20 mei 2020 07:39 schreef just me het volgende:
Zo maar de spieren wat losgooien, ben bang dat ik anders na het golfen spierpijn heb
quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag weer de wei in...![]()
Have fun!
[ afbeelding ]
Wel blijven trappen hè.quote:
Gewoon tóch stiekem doen! YOLO!quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zouden vandaag naar New York vliegen.... maar helaas.
Mondkapje op en gaan.quote:
Ik zag op tv gisteren een drietal Duitsers op een terras met elk een flinke fles pils voor zich. Ze droegen alledrie een mondkapje, maar trokken die, ook nog eens aan het kapje zelf, dus niet aan de elastiekjes, naar beneden om bier te drinken. Tja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mondkapje op en gaan.
Ik zag net op nu.nl een absurde foto van Italiaanse dames op een terras. Eentje droeg een spatscherm, maar dronk wel koffie onder dat ding. Iets zegt me dat die dames het niet helemaal begrijpen
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mondkapje op en gaan.
Ik zag net op nu.nl een absurde foto van Italiaanse dames op een terras. Eentje droeg een spatscherm, maar dronk wel koffie onder dat ding. Iets zegt me dat die dames het niet helemaal begrijpen
Precies, weg met die kapjes en schermen als schijnveiligheid wanneer je voldoende afstand kan én weet te houden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag op tv gisteren een drietal Duitsers op een terras met elk een flinke fles pils voor zich. Ze droegen alledrie een mondkapje, maar trokken die, ook nog eens aan het kapje zelf, dus niet aan de elastiekjes, naar beneden om bier te drinken. Tja.
Oh mijn god. Stiekem moet ik wel een beetje lachenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef livelink het volgende:
Fijn, zo'n super-eerlijk autistisch kind. Hij kreeg net een uitnodiging van de GGD om een enquete in te vullen en kreeg na afloop prompt de melding dat hij wordt uitgenodigd op het spreekuur van jeugdzorg![]()
Hij liet me de uitnodiging lezen: "je geeft aan dat je thuis wel eens genegeerd, uitgescholden of opgesloten wordt". Om die reden willen we je uitnodigen voor een gesprek met jeugdzorg![]()
Ik zeg verbaasd dat wij hem echt nooit uitschelden of opsluiten en dat ik hem best wel eens zou willen negeren, maar dat dat helaas onmogelijk is bij hem. "Dat klopt", zegt hij, "maar heel soms als je heel erg boos bent, dan scheld je wel eens en je vraagt me ook wel eens om naar boven te gaan omdat je even rust wilt en ik moest het toch eerlijk invullen."
Het is dat ik weet dat we toch al een aantekening hebben bij jeugdzorg, maar anders....
Wat DDM zegt...quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef livelink het volgende:
Fijn, zo'n super-eerlijk autistisch kind. Hij kreeg net een uitnodiging van de GGD om een enquete in te vullen en kreeg na afloop prompt de melding dat hij wordt uitgenodigd op het spreekuur van jeugdzorg![]()
Hij liet me de uitnodiging lezen: "je geeft aan dat je thuis wel eens genegeerd, uitgescholden of opgesloten wordt". Om die reden willen we je uitnodigen voor een gesprek met jeugdzorg![]()
Ik zeg verbaasd dat wij hem echt nooit uitschelden of opsluiten en dat ik hem best wel eens zou willen negeren, maar dat dat helaas onmogelijk is bij hem. "Dat klopt", zegt hij, "maar heel soms als je heel erg boos bent, dan scheld je wel eens en je vraagt me ook wel eens om naar boven te gaan omdat je even rust wilt en ik moest het toch eerlijk invullen."
Het is dat ik weet dat we toch al een aantekening hebben bij jeugdzorg, maar anders....
Eigenlijk had ik in stijl moeten reageren:quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh mijn god. Stiekem moet ik wel een beetje lachen
Je moet wel de deur dan op slot doen he? Anders telt het niet als opsluitenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik in stijl moeten reageren:
Stom rotjoch, hoe kon je dat nou invullen. Ga naar je kamer en blijf daar. Ik wil je de rest van de dag niet meer zien of horen!
Hij zou er zelf wel de humor van in hebben kunnen zien, maar helaas dat bedenk ik me weer te laat.
Ik gniffelde meequote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef livelink het volgende:
We hebben geen sloten op de deur. Dan zou ik de klink er uit moeten halen. Maar als hij zich echt opgesloten zou voelen dan zou hij dwars door de deur trappen of uit het raam klimmen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je moet wel de deur dan op slot doen he? Anders telt het niet als opsluiten
Maar goed ook...quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:03 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben geen sloten op de deur. Dan zou ik de klink er uit moeten halen. Maar als hij zich echt opgesloten zou voelen dan zou hij dwars door de deur trappen of uit het raam klimmen.
Hij is niet opsluitbaar
Dan zou ik hem dat bij Jeugdzorg laten vertellen: ik word thuis nooit opgesloten omdat mijn ouders zich niet elke keer weer een nieuwe deur kunnen veroorlovenquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:03 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben geen sloten op de deur. Dan zou ik de klink er uit moeten halen. Maar als hij zich echt opgesloten zou voelen dan zou hij dwars door de deur trappen of uit het raam klimmen.
Hij is niet opsluitbaar
Ja, daar is hij toch wel blij mee. Zal ook wel weer wennen zijn, maar hij wil heel graag weer naar school.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar goed ook...
Hoe gaat hij nu met het nieuws om dat er straks weer wat meer mag?
Stelt hem dat wat gerust of juist niet?
Mooi, hopelijk krijg je nu een wat rustiger (lang) weekend...quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar is hij toch wel blij mee. Zal ook wel weer wennen zijn, maar hij wil heel graag weer naar school.
Als ik het zo hoor, zijn veel van de problemen veroorzaakt doordat hij thuis zit en niet naar school kan/mag. Logischerwijs zou het dus voor iedereen wat makkelijker moeten worden als hij weer naar school gaat. Dat gun ik jou, je zoon en de rest van het gezin welquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar is hij toch wel blij mee. Zal ook wel weer wennen zijn, maar hij wil heel graag weer naar school.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef livelink het volgende:
Eerlijkheid duurt het langst. In het gesprek met Jeugdzorg komt het vast weer op z'n pootjes terecht. Hopelijk kan je zoon snel weer naar school.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef livelink het volgende:
Dan moet livelink wel die klink weer in de deur zetten.quote:
Lees het dan ook een beetje als autist.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef livelink het volgende:
Ik wou een flauw woordgrapje maken over liveklink, maar ik weersta de verleiding.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moet livelink wel die klink weer in de deur zetten.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou een flauw woordgrapje maken over liveklink, maar ik weersta de verleiding.
Het leek daar even goed te gaan, maar gelukkig kwam corona en schudde de boel weer flink door elkaar!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:44 schreef just me het volgende:
there's never a dull moment in huize livelink
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou een flauw woordgrapje maken over liveklink, maar ik weersta de verleiding.
Dat is helemaal waar. Maar ik heb dinsdagochtend vroeg mijn hartfilmpje gehad en ik had vrijdag al bloed en urine laten testen en ik ben noch gisteren, noch vandaag door de ha gebeld, dus ik heb voor mezelf in ieder geval vastgesteld dat er niks aan de hand isquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:44 schreef just me het volgende:
there's never a dull moment in huize livelink
Yes! Goed nieuws.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar ik heb dinsdagochtend vroeg mijn hartfilmpje gehad en ik had vrijdag al bloed en urine laten testen en ik ben noch gisteren, noch vandaag door de ha gebeld, dus ik heb voor mezelf in ieder geval vastgesteld dat er niks aan de hand is![]()
Anders hadden ze me wel gebeld. Dus die hele hoge bloeddruk is uiteindelijk een storm in een glas water geweest.
Nee hoor, daar maak ik me niet druk over. Als ze zijn dossier erbij pakken zullen ze zien dat het juist heel goed gaat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Yes! Goed nieuws.
Maar wel schrikken met je zoon hoor.
Ik hoop dat je er geen problemen mee krijgt.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, daar maak ik me niet druk over. Als ze zijn dossier erbij pakken zullen ze zien dat het juist heel goed gaat.
'Jullie' zijn tegenwoordig allemaal zo vroeg met draaien, vanaf 19.00 uur al.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:36 schreef Melting het volgende:
Toch maar even wat deuntjes ingestart.
Net pas thuis, dus kon niet eerder.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Jullie' zijn tegenwoordig allemaal zo vroeg, vanaf 19.00 uur al.
Ik heb dan vaak mijn eten nog eens niet achter mijn kiezen...
Ik moet zelfs nog beginnen met koken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Jullie' zijn tegenwoordig allemaal zo vroeg met draaien, vanaf 19.00 uur al.
Ik heb dan vaak mijn eten nog eens niet achter mijn kiezen...
En wat schaft de pot?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zelfs nog beginnen met koken.
Je stelt het koken nog even uit?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:40 schreef livelink het volgende:
Maar totdat ik ga koken, ga ik nog heel even luisteren.
Tagliatelli met broccoli en tomaatjes. Hopelijk lekker.quote:
Ja, ik was pas echt laat klaar met werk en toen moest ik nog boodschappen doen. Dus nu heel even zitten voordat ik ga koken.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Tagliatelli met broccoli en tomaatjes. Hopelijk lekker.
Heel verstandig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik was pas echt laat klaar met werk en toen moest ik nog boodschappen doen. Dus nu heel even zitten voordat ik ga koken.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf 20.15 of 20.30 uur is dat prima.
Even mijn eten laten zakken...
Ja, als je om 22:00 uur begint, luistert er geen hond meer. Het kamp-Knokkels/PietPiraat (alias de nachtbrakers) is niet meer zo actief.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Jullie' zijn tegenwoordig allemaal zo vroeg met draaien, vanaf 19.00 uur al.
Ik heb dan vaak mijn eten nog niet eens achter mijn kiezen...
Nee, eigenlijk niet. Pasta met broccoli wel, maar ik ben niet zo'n fan zelf van cherrytomaatjes en die gaan er nu ook doorheen. Dus ik hoop dat ik het zelf dan nog wel echt lekker vind.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, als je om 22:00 uur begint, luistert er geen hond meer. Het kamp-Knokkels/PietPiraat (alias de nachtbrakers) is niet meer zo actief.
Tegenwoordig moet je hopen dat Melting moet wachten op Efteling-kaartjes, wil je na middernacht nog muziek horen
Het hoeft voor mij ook geen nachtwerk te worden, maar draaien om 19.00 uur is mij persoonlijk meestal te vroeg qua timing...quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, als je om 22:00 uur begint, luistert er geen hond meer. Het kamp-Knokkels/PietPiraat (alias de nachtbrakers) is niet meer zo actief.
Tegenwoordig moet je hopen dat Melting moet wachten op Efteling-kaartjes, wil je na middernacht nog muziek horen
Ik begin zelf ook liever wat later (tenzij ik op zaterdag voor Melting draai). Maar omdat ik thuis werk, ben ik ook overal wat eerder mee klaar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij ook geen nachtwerk te worden, maar draaien om 19.00 uur is mij persoonlijk meestal te vroeg qua timing...
Succes met koken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik kende deze versie helemaal niet. Maar ik ga nu koken. Ik laat de radio wel aan, maar zal vast niet alles meekrijgen.
Die van 2 Unlimited of deze?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij heb ik deze nog ergens op cd-single in de kast liggen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Fine Young Cannibals - I'm Not The Man I Used To Be
Ik draai alleen maar leuke liedjes.quote:
Bedankt Meltingquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op voor mij. MadMaster neemt het nu over.
Veel plezier allemaal.
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan na z'n vertrek bij Bronski Beat, bij de Communards...
Ik zit nu in mijn map 'Singles' te grutten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah ok
En nu hoor ik Black Box. Altijd fijn
Luv 4 Luv (Stones Essential Mix)quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Luv 4 Luv... ik ken deze remix, maar weet de titel niet meer
Wie is Stevie V?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
The Adventures Of Stevie V - Dirty Cash (Money Talks) (Dime & Dollar Mix 7" Edit)
Leuk mixjequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
The Adventures Of Stevie V - Dirty Cash (Money Talks) (Dime & Dollar Mix 7" Edit)
Ach ja, ben wel eventjes weg geweest vandaag... werken en fysioquote:
lekker nummerquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Sparks - When Do I Get To Sing "My Way" (Vince Clarke Remix)
Raze - Break 4 Love?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Waar kennen we dit drumritme nog meer van?
Klopt, samen met de versie van Apotheosis die gelijktijdig uitkwam...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer was verboden, toch? Is het niet uit de Top 40 geschrapt, of zo? Melting... jij bent de Top 40-fetisjist, weet jij het?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer was verboden, toch? Is het niet uit de Top 40 geschrapt, of zo? Melting... jij bent de Top 40-fetisjist, weet jij het?
Sydney Youngblood (die het volgens mij ook weer van Raze heeft)quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik zo even niet, maar ik zal je zo laten horen wat ik in gedachten had...
https://www.hitdossier.nl/vandaag-vandaag-o-fortuna-uit-de-handelquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Je verzint de vragen niet zelf?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:10 schreef peaceman het volgende:
lekkere muziek wel...
ben bezig met de voorbereidingen voor weer een quiz voor de vrienden, dus ben een beetje op internet aan het zoeken naar originele vragen.
Alleen over muziek, of allerlei onderwerpen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:10 schreef peaceman het volgende:
lekkere muziek wel...
ben bezig met de voorbereidingen voor weer een quiz voor de vrienden, dus ben een beetje op internet aan het zoeken naar originele vragen.
grotendeels wel ja, maar laat me ook inspireren door wat ik zoal lees.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je verzint de vragen niet zelf?
Op zoek je thema's waarover je vragen kan stellen?
ja maar deze titel mag helemaal niet momenteelquote:
Je mag best wel dingesen...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar deze titel mag helemaal niet momenteel
daarbij is een vraag verzinnen 1 ding, maar dan moet je ook nog 4 plausibele antwoorden hebben...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
grotendeels wel ja, maar laat me ook inspireren door wat ik zoal lees.
elk onderwerp kan... heel divers.
Ik had deze in de I-show willen draaien, maar die was zo lang dat ik maar voor de radio-edit ben gegaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Cappella - Move On Baby (Mars Plastic Mix)
Dat is nog niet heel makkelijk, nee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarbij is een vraag verzinnen 1 ding, maar dan moet je ook nog 4 plausibele antwoorden hebben...
Deze link had ik nog nooit gelegd, maar ze passen naadloos in elkaarquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin jaren 90 leek er wel heel veel op elkaar...
Omdat we een app (Kahoot!) gebruiken en tijd een rol speelt, hoe sneller je antwoordt, hoe meer punten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is nog niet heel makkelijk, nee.
Maar waarom zou je er meerkeuzevragen van maken?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Faithless - Don't Leave (Euphoric edit), die echt helemaal niks met het originele nummer heeft te maken.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is dit een ander nummer, dat erg veel op lijkt. Gigi d'Agostino. Titel kwijt, maar ligt hier als cd-single in de kast
Dat je dat sowieso allemaal weet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Ach ja, natuurlijk![]()
Die track van Faithless lijkt er veel op, trouwens. Net zo'n soort nummer.
Een rekensom tussendoor is wel leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat we een app (Kahoot!) gebruiken en tijd een rol speelt, hoe sneller je antwoordt, hoe meer punten.
Opzoeken is vanwege de tijdslimiet ook niet aan de orde, want iedereen is via skype in beeld.
Ja die hebben we er ook bij. En natuurlijk dingen als: "welk woord is fout gespeld?" en rebussen.quote:
Foto's van een gebouw, waarbij je moet aangeven in welke stad dat gebouw staat?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja die hebben we er ook bij. En natuurlijk dingen als: "welk woord is fout gespeld?" en rebussen.
ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Foto's van een gebouw, waarbij je moet aangeven in welke stad dat gebouw staat?
Dat zijn inderdaad leuke vragen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:42 schreef peaceman het volgende:
Maar de vorige keer hadden we bijvoorbeeld ook de vraag: Hoe heet het restaurant waar Sponge Bob werkt?
A inderdaad...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad leuke vragen.
Iets met Krab's in ieder geval. Krusty Krab?
Ook leuk......quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Foto's van een gebouw, waarbij je moet aangeven in welke stad dat gebouw staat?
The Village People - Mega Mix (Extended Version)quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:45 schreef DJ11 het volgende:
In the Navy
(benieuwd of Go West ook nog komt)
Oh ja, Village people natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Village People - Mega Mix (Extended Version)
Dus vast wel...
De vorige keer hadden we dus 50 vragen (afwisselende onderwerpen en de onderwerpen ook door elkaar) en 20 intro's.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook leuk......Of voetbalstadions van over heel de wereld, waar welke staat.
En als laatste opdracht een doe opdracht zoals: beeld deze scene uit de film blabla uit. Of laat ze in het laatste uur een Rube Goldberg machine maken en filmen.
Geen punt hoor. Ik ken het nummer echt goed genoeg...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik merkte het.
Ik heb een megamix waar 'ie wel in zit, volgende keer beter...
Ik heb de CD single, maar dat andere nummer zegt me niks...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:54 schreef DJ11 het volgende:
De enige dubbele A-kant die de Pet Shop Boys ooit hebben uitgebracht. Voluit:
Where The Streets Have No Name (I Can't Take My Eyes Off You) / How Can You Expect To Be Taken Seriously?
(het paste amper op de hoes)
Pet Shop Boys - How can you expect to be taken seriously? (Extended Version)quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:54 schreef DJ11 het volgende:
De enige dubbele A-kant die de Pet Shop Boys ooit hebben uitgebracht. Voluit:
Where The Streets Have No Name (I Can't Take My Eyes Off You) / How Can You Expect To Be Taken Seriously?
(het paste amper op de hoes)
Radicaal geremixte versie van een nummer dat op hun album Behaviour staat. Een nogal sarcastisch nummer over het muziekwereldje en artiesten die zichzelf heel wat vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de CD single, maar dat andere nummer zegt me niks...
Klopt, op de cd-single staat een extended mix. Het is zelfs zo gek dat de 7-inch mix van het nummer nog nooit op cd is uitgebracht. Het staat alleen op de 7-inch single en op een dvd met alle videoclips.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pet Shop Boys - How can you expect to be taken seriously? (Extended Version)
Extended Version zelfs...
Een piano-uitvoering met wat saxofoon (volledig instrumentaal). Er zijn ook nog andere mixes van het nummer. Ik zal er binnenkort eens eentje draaien.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
En deze ook nog:
How can you expect to be taken seriously? (Classical Reprise)
Altijd een soort van wake up call...quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dit het goed doet op een festival.
Ik wel, en ook live in Ahoy en de HMH.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef peaceman het volgende:
ik kan me niet herinneren dit ooit op een festival gehoord te hebben...
Je hebt morgen toch gewoon vrij?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef Melting het volgende:
Mad, bedankt voor de muziekjes, maar ik moet echt naar bed.
Mijn ogen vallen dicht.
Fijne avond allemaal.
Slaap ze en droom van 4 dagen vrij...quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef Melting het volgende:
Mijn ogen vallen dicht.
Fijne avond allemaal.
Wij geloven dit nu gewoon niet meer. Jarenlang heb je ons dit kunnen wijsmaken, maar sinds dit weekend weten we beterquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef Melting het volgende:
Mijn ogen vallen dicht.
Fijne avond allemaal.
Klopt. Maar vandaag geen vrij gehad, dus heb ik vanmiddag geen dutje kunnen doen.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wij geloven dit nu gewoon niet meer. Jarenlang heb je ons dit kunnen wijsmaken, maar sinds dit weekend weten we beter
Fijne droomvlucht
Yes! Dank je.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slaap ze en droom van 4 dagen vrij...
Dit was het origineel: Fiesta...quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor deze versie eigenlijk liever dan met die vocals van Summer Jam er doorheen
Yep, het water loopt over mijn rug...quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
29.2 graden?![]()
Ik heb het hier binnen juist frisjes. Je mag wel een paar graden naar mij sturen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
Ja, ik juich nog even mee voor deze afsluiter![]()
Nogmaals bedankt Mad!
Anderhalf uur is lang, maar wat ik schokkender vind, is het tijdstip dat je zo lang gebeld hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:49 schreef Rafeiro het volgende:
What the fuck, gewoon bijna anderhalf uur gebeld. Weer een goed gesprek.
Ik lijk er goed in te worden. Maar echt, 1,5 uur, wie verzint dat.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:00 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, al lekker op de blote pootjes over het gras gelopen?
Je bent nu gewoon een stuk lammer geworden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Vroeger wel gedauwtrapt.. dauwgetrapt.. whatever.
Om 4 uur op en om 5 uur het veld in.
Nu vind ik het zielig voor de dauw.
Goedemorgen.
Geen idee wat lammer is, behalve het Drentse meervoud van lam (jong schaap), maar aangezien er "een" voor staat, kan het geen meervoud zijn. Maar ik zal het vast zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon een lammer geworden.
Goedemorgen ook.
Ik sliep nog half denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee wat lammer is, behalve het Drentse meervoud van lam (jong schaap), maar aangezien er "een" voor staat, kan het geen meervoud zijn. Maar ik zal het vast zijn
Ik doelde op lam, lammer, het lamst.... als zijnde geen zin om iets uit te voeren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Het Drentse "lammer", "kinder" en "eier" als meervoud voor lam, kind en ei is eigenlijk meer correct dan het Nederlandse lammeren, kinderen en eieren, wat stapelmeervouden zijn. En stapelmeervouden slaan natuurlijk als een tang op varkenens.
Dat weet ik, maar dat negeer ik bewust.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik doelde op lam, lammer, het lamst.... als zijnde geen zin om iets uit te voeren.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat negeer ik bewust.
quote:
quote:
Ja, een beetje welquote:
quote:
Dus toch te weinig het fortnite dansje gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel
maar aan de andere kant ook niet vreemd!
Ik heb ook geen plannen, ik ben al weken van plan om mijn kledingkast uit te zoeken maar ik heb het idee dat dat vandaag ook niet gaat lukkenquote:
Ik heb mijn kledingkast laatst al uitgezocht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook geen plannen, ik ben al weken van plan om mijn kledingkast uit te zoeken maar ik heb het idee dat dat vandaag ook niet gaat lukken![]()
Ik kan dat dansje wel gaan oefenen vandaagIk ga dinsdag pas weer golfen
Het is vandaag veel te warm om iets te doen, dit weekend wordt het veel minder warmquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook geen plannen, ik ben al weken van plan om mijn kledingkast uit te zoeken maar ik heb het idee dat dat vandaag ook niet gaat lukken![]()
Ik kan dat dansje wel gaan oefenen vandaagIk ga dinsdag pas weer golfen
dank voor het excuusquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is vandaag veel te warm om iets te doen, dit weekend wordt het veel minder warm
Alsof jij een excuus nodig hebt.quote:
Die hebben het dan niet begrepen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:21 schreef just me het volgende:
Ik snap iets niet, er wordt verzocht om alleen met de trein te gaan als het echt nodig is en hoe zit het dan met alle mensen die met de trein naar Zandvoort of andere stranden gaan ?
Die moeten kennelijk allemaal heel erg nodig naar Zandvoort.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:21 schreef just me het volgende:
Ik snap iets niet, er wordt verzocht om alleen met de trein te gaan als het echt nodig is en hoe zit het dan met alle mensen die met de trein naar Zandvoort of andere stranden gaan ?
ben benieuwd hoe het dan vandaag gaat wordenquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moeten kennelijk allemaal heel erg nodig naar Zandvoort.
Ik was er vorige week 's middags even met de auto en het was er toen compleet uitgestorven...
Half Nederland denkt dat alles weer kan en magquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:21 schreef just me het volgende:
Jep en met een beetje pech wordt straks weer veel teruggedraaid.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Half Nederland denkt dat alles weer kan en mag
Niet in paniek raken en zeker niet gaan peeuwen!quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en met een beetje pech wordt straks weer veel teruggedraaid.
Ach, dan hebben ze dus genoeg tijd om op de IC te liggen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en met een beetje pech wordt straks weer veel teruggedraaid.
Ik zit rustig thuis en ga alleen panieken omdat mijn naaimachine kapot is! Ik heb nu die van de buuf te leen en ik ga straks een heel rustig kijken hoe die werkt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet in paniek raken en zeker niet gaan peeuwen!
Op het gemakje dan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit rustig thuis en ga alleen panieken omdat mijn naaimachine kapot is! Ik heb nu die van de buuf te leen en ik ga straks een heel rustig kijken hoe die werkt.
Succes. We hebben nog wel de antieke naaimachine van de oma van Symph staan, hij is alleen een beetje te zwaar om op te sturen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit rustig thuis en ga alleen panieken omdat mijn naaimachine kapot is! Ik heb nu die van de buuf te leen en ik ga straks een heel rustig kijken hoe die werkt.
mijn broertje had ook nog een oude trap naaimachine staanquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Succes. We hebben nog wel de antieke naaimachine van de oma van Symph staan, hij is alleen een beetje te zwaar om op te sturen.
Het is dat ik een electrische heb, maar ooit ga ik eens kijken of ik dat antieke ding aan de praat krijg. Het lijkt me alleen zo lastig dat je je stof maar met 1 hand onder je naald door kunt sturen, want met de andere moet je de slinger bedienen. Dan heeft een trapmodel wel echt voordelenquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
mijn broertje had ook nog een oude trap naaimachine staan
![]()
Volgens mij moet je de app maximaliseren op het scherm dat je het wil hebben, en dan pas moet sluiten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat Windows niet onthoudt op welk scherm ik welke app heb en of er wat aan te doen is?
Het is niet zo'n heel groot probleem, maar wel behoorlijk irritant om steeds de vensters te verslepen.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:30 schreef Tuned22 het volgende:
Melting --- uw redder in nood ten tijde van barre pc ellende ---![]()
Voor elk probleem draagt hij een oplossing aan![]()
De oplossingen werken helaas niet, maar dat mag de pret niet drukken![]()
Desalniettemin kunt u gerust 0900 - Melting bellen.Let op: de lijn kan wegens de enorme stroom aan klachten voortdurend bezet zijn. Dan heeft u dus dubbel pech
Dat is hoe ik het doequote:Op donderdag 21 mei 2020 12:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de app maximaliseren op het scherm dat je het wil hebben, en dan pas moet sluiten.
Het zal wel liggen aan het feit dat ik niks beters te doen heb, maar kom niet meer bij van het lachen hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:50 schreef Rafeiro het volgende:
Het werkt hier helaas niet.
Maar bedankt voor de suggestie.
probeer je steeds 0900-Melting te bellen en je krijgt iemand anders ?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het zal wel liggen aan het feit dat ik niks beters te doen heb, maar kom niet meer bij van het lachen hier![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het zal wel liggen aan het feit dat ik niks beters te doen heb, maar kom niet meer bij van het lachen hier![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:49 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders belden mijn man gisteren omdat de lamp van de afzuigkap het niet meer deed. Of hij het kon komen vervangen. Nou is mijn man erg handig, maar niet met dat soort dingen. Dus wij gingen vanochtend naar mijn ouders en één stroomschok en kortsluiting later, lag de hele afzuigkap gedemonteerd op tafel en nog een paar uur later was de elektrische aansluiting verbeterd en vernieuwd en hing er een nieuwe afzuigkap![]()
Kijk, dat kan hij dus wel.
Ja, mijn ouders waren toch wel een beetje beduusd toen ze uiteindelijk een nieuwe afzuigkap hadden omdat de lamp van de vorige kapot was. Mijn broertje heeft het maar voor hen betaald.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:49 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders belden mijn man gisteren omdat de lamp van de afzuigkap het niet meer deed. Of hij het kon komen vervangen. Nou is mijn man erg handig, maar niet met dat soort dingen. Dus wij gingen vanochtend naar mijn ouders en één stroomschok en kortsluiting later, lag de hele afzuigkap gedemonteerd op tafel en nog een paar uur later was de elektrische aansluiting verbeterd en vernieuwd en hing er een nieuwe afzuigkap![]()
Kijk, dat kan hij dus wel.
Ja, dat lijkt mij ook en nu is het weer veilig en dat is ook belangrijk!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders waren toch wel een beetje beduusd toen ze uiteindelijk een nieuwe afzuigkap hadden omdat de lamp van de vorige kapot was. Mijn broertje heeft het maar voor hen betaald.
Maar de afzuigkap was al 30 jaar oud en bij het demonteren bleek wel dat sommige onderdelen aan het vergaan waren (zoals de ontsteker van de lamp). Het was denk ik wel de juiste beslissing, maar toch...
Nee, omdat de oplossing niet werktquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:28 schreef just me het volgende:
[..]
probeer je steeds 0900-Melting te bellen en je krijgt iemand anders ?
Ja, dat zeiden wij ook vantevoren. Gelukkig werkte hij met een goed geïsoleerde tang, dus de schok viel uiteindelijk nog mee.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:55 schreef Tuned22 het volgende:
[..]whahaha
Had ie beter eerst de groep even kunnen uitzetten alvorens het lampje te vervangen.
Maar knap staaltje werk dan achteraf
Mooie keuken wel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden wij ook vantevoren. Gelukkig werkte hij met een goed geïsoleerde tang, dus de schok viel uiteindelijk nog mee.
Het ziet er weer netjes uit (en ze hebben weer licht)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |