abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2020 @ 07:38:18 #1
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193219215

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/

Klik hier voor onze Facebookpagina

Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2020 @ 07:39:20 #2
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193219221
Zo maar de spieren wat losgooien, ben bang dat ik anders na het golfen spierpijn heb :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  woensdag 20 mei 2020 @ 08:08:01 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193219392
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 07:39 schreef just me het volgende:
Zo maar de spieren wat losgooien, ben bang dat ik anders na het golfen spierpijn heb :D
Je mag weer de wei in... ^O^
Have fun!

† In Memoriam † woensdag 20 mei 2020 @ 08:12:00 #4
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193219422
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Je mag weer de wei in... ^O^
Have fun!

[ afbeelding ]
*O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_193219664
Goedemorgen :W
  woensdag 20 mei 2020 @ 08:40:49 #6
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_193219677

Lekker just me, geniet ervan!

Wij zouden vandaag naar New York vliegen.... maar helaas. -O-
We houden nog wel hoop dat we op vakantie naar Gran Canaria kunnen in de zomer, als het kan en mag dan gaan we wel.
Make love, not war ☮
pi_193219988

Zo, de nieuwe jeu de boules ballen zijn besteld:

Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 20 mei 2020 @ 09:35:47 #8
20720 brother52
Dus..........
pi_193220333
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:08:37 #9
20720 brother52
Dus..........
pi_193220663
En daar ging de stroom... -O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 11:05:11 #10
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193221433
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:08 schreef brother52 het volgende:
:o
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_193222183
quote:
Het zal weer eens niet -O-
pi_193222228
Net bij de Aldi een paar klimplanten gescoord, ik ben de lelijke schutting beu, dus nu komen er mooie clematissen tegenaan. En een passiebloem voor over de pergola, de vorige week geplante kamperfoelie verhuis ik wel naar achterin de tuin.
  woensdag 20 mei 2020 @ 12:16:05 #13
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_193222322
Hier in de plaats ook op 2 plekken uitval vandaag las ik net. 1 opgelost en de ander hopen ze rond 16:00u opgelost te hebben.
Gedoe allemaal.

Ik ga zo maar eens kijken hoe en waar ik al dat verpakkingsmateriaal ga opruimen. De hele bank ligt nu vol :@ Even wat lego van de deka wegbrengen werd een bbq gisteren.
Die doos van de schoenen is gewoon oudpapier, maar die van het scherm en het piepschuim gaat denk ik maar naar de schuur, mocht er iets mis gaan ivm retourzending dan.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_193222830
quote:
Wel blijven trappen hè.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193222839
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zouden vandaag naar New York vliegen.... maar helaas. -O-
Gewoon tóch stiekem doen! YOLO!
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193223041
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Mondkapje op en gaan.
Ik zag net op nu.nl een absurde foto van Italiaanse dames op een terras. Eentje droeg een spatscherm, maar dronk wel koffie onder dat ding. Iets zegt me dat die dames het niet helemaal begrijpen
pi_193223088
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mondkapje op en gaan.
Ik zag net op nu.nl een absurde foto van Italiaanse dames op een terras. Eentje droeg een spatscherm, maar dronk wel koffie onder dat ding. Iets zegt me dat die dames het niet helemaal begrijpen
Ik zag op tv gisteren een drietal Duitsers op een terras met elk een flinke fles pils voor zich. Ze droegen alledrie een mondkapje, maar trokken die, ook nog eens aan het kapje zelf, dus niet aan de elastiekjes, naar beneden om bier te drinken. Tja.
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:11:33 #18
114177 Diaan73
pi_193223156
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:D
Make love, not war ☮
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:39:43 #19
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193223617
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Mondkapje op en gaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zag op tv gisteren een drietal Duitsers op een terras met elk een flinke fles pils voor zich. Ze droegen alledrie een mondkapje, maar trokken die, ook nog eens aan het kapje zelf, dus niet aan de elastiekjes, naar beneden om bier te drinken. Tja.
Precies, weg met die kapjes en schermen als schijnveiligheid wanneer je voldoende afstand kan én weet te houden.
Maar ja, het moet in sommige landen en dus krijg je de meest idiote capriolen met die dingen...

Ik heb mijn Amsterdamse mondkapjes inmiddels in huis, maar die zal ik niet of zo min mogelijk dragen...
pi_193223709
Van de week een mevrouw bij de Deka, compleet ingepakt in jas met capuchon, mondkapje, sjaal, handschoentjes, het leek wel een ruimtereiziger. Het heeft geen enkele zin, zeker niet als je niet weet wat je doet met beschermingsmiddelen. Jezelf bescherm je er in elk geval niet mee en ik gok toch dat de meeste mensen denken dat ze zichzelf ermee beschermen.
Symph heeft zich aangemeld voor de jeu de boules vanaf volgende week, ik ben heel benieuwd hoe het daar gaat, want het gros van de leden valt in de categorie eigenwijze zeventigplussers. Vanuit de club zullen ze er alles aan doen om het volgens de richtlijnen te doen hoor, daar twijfel ik niet aan.
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:47:15 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_193223715
Fijn, zo'n super-eerlijk autistisch kind. Hij kreeg net een uitnodiging van de GGD om een enquete in te vullen en kreeg na afloop prompt de melding dat hij wordt uitgenodigd op het spreekuur van jeugdzorg ;(

Hij liet me de uitnodiging lezen: "je geeft aan dat je thuis wel eens genegeerd, uitgescholden of opgesloten wordt". Om die reden willen we je uitnodigen voor een gesprek met jeugdzorg :o

Ik zeg verbaasd dat wij hem echt nooit uitschelden of opsluiten en dat ik hem best wel eens zou willen negeren, maar dat dat helaas onmogelijk is bij hem. "Dat klopt", zegt hij, "maar heel soms als je heel erg boos bent, dan scheld je wel eens en je vraagt me ook wel eens om naar boven te gaan omdat je even rust wilt en ik moest het toch eerlijk invullen."

Het is dat ik weet dat we toch al een aantekening hebben bij jeugdzorg, maar anders....
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_193223743
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef livelink het volgende:
Fijn, zo'n super-eerlijk autistisch kind. Hij kreeg net een uitnodiging van de GGD om een enquete in te vullen en kreeg na afloop prompt de melding dat hij wordt uitgenodigd op het spreekuur van jeugdzorg ;(

Hij liet me de uitnodiging lezen: "je geeft aan dat je thuis wel eens genegeerd, uitgescholden of opgesloten wordt". Om die reden willen we je uitnodigen voor een gesprek met jeugdzorg :o

Ik zeg verbaasd dat wij hem echt nooit uitschelden of opsluiten en dat ik hem best wel eens zou willen negeren, maar dat dat helaas onmogelijk is bij hem. "Dat klopt", zegt hij, "maar heel soms als je heel erg boos bent, dan scheld je wel eens en je vraagt me ook wel eens om naar boven te gaan omdat je even rust wilt en ik moest het toch eerlijk invullen."

Het is dat ik weet dat we toch al een aantekening hebben bij jeugdzorg, maar anders....
Oh mijn god. Stiekem moet ik wel een beetje lachen
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:56:52 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193223839
quote:

Wat DDM zegt...
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:59:52 #24
37150 livelink
pi_193223885
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Oh mijn god. Stiekem moet ik wel een beetje lachen
Eigenlijk had ik in stijl moeten reageren:
Stom rotjoch, hoe kon je dat nou invullen. Ga naar je kamer en blijf daar. Ik wil je de rest van de dag niet meer zien of horen!

Hij zou er zelf wel de humor van in hebben kunnen zien, maar helaas dat bedenk ik me weer te laat.
pi_193223895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:59 schreef livelink het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik in stijl moeten reageren:
Stom rotjoch, hoe kon je dat nou invullen. Ga naar je kamer en blijf daar. Ik wil je de rest van de dag niet meer zien of horen!

Hij zou er zelf wel de humor van in hebben kunnen zien, maar helaas dat bedenk ik me weer te laat.
Je moet wel de deur dan op slot doen he? Anders telt het niet als opsluiten
pi_193223912
quote:

Ik gniffelde mee :@
Maar echt, welk kind voelt zich thuis nou nooit genegeerd of uitgescholden? En in figuurlijke zin opgesloten.
  woensdag 20 mei 2020 @ 14:03:38 #27
37150 livelink
pi_193223940
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Je moet wel de deur dan op slot doen he? Anders telt het niet als opsluiten
We hebben geen sloten op de deur. Dan zou ik de klink er uit moeten halen. Maar als hij zich echt opgesloten zou voelen dan zou hij dwars door de deur trappen of uit het raam klimmen.
Hij is niet opsluitbaar :P
  woensdag 20 mei 2020 @ 14:07:29 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193223995
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:03 schreef livelink het volgende:

[..]

We hebben geen sloten op de deur. Dan zou ik de klink er uit moeten halen. Maar als hij zich echt opgesloten zou voelen dan zou hij dwars door de deur trappen of uit het raam klimmen.
Maar goed ook...

Hoe gaat hij nu met het nieuws om dat er straks weer wat meer mag?
Stelt hem dat wat gerust of juist niet?
pi_193224099
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:03 schreef livelink het volgende:

[..]

Dan zou ik hem dat bij Jeugdzorg laten vertellen: ik word thuis nooit opgesloten omdat mijn ouders zich niet elke keer weer een nieuwe deur kunnen veroorloven
  woensdag 20 mei 2020 @ 14:34:40 #30
37150 livelink
pi_193224314
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Maar goed ook...

Hoe gaat hij nu met het nieuws om dat er straks weer wat meer mag?
Stelt hem dat wat gerust of juist niet?
Ja, daar is hij toch wel blij mee. Zal ook wel weer wennen zijn, maar hij wil heel graag weer naar school.
  woensdag 20 mei 2020 @ 14:44:31 #31
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193224417
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:34 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, daar is hij toch wel blij mee. Zal ook wel weer wennen zijn, maar hij wil heel graag weer naar school.
Mooi, hopelijk krijg je nu een wat rustiger (lang) weekend...
pi_193224591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:34 schreef livelink het volgende:

[..]

Als ik het zo hoor, zijn veel van de problemen veroorzaakt doordat hij thuis zit en niet naar school kan/mag. Logischerwijs zou het dus voor iedereen wat makkelijker moeten worden als hij weer naar school gaat. Dat gun ik jou, je zoon en de rest van het gezin wel ^O^
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:13:53 #33
114177 Diaan73
pi_193226544
quote:

:o heerlijk die eerlijke kinderen maar niet altijd handig.

Fijn dat hij binnenkort weer naar school mag.
Make love, not war ☮
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:30:23 #34
469185 DJ11
Radio 49
pi_193226811
quote:

Eerlijkheid duurt het langst. In het gesprek met Jeugdzorg komt het vast weer op z'n pootjes terecht. Hopelijk kan je zoon snel weer naar school.
pi_193226910
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:30 schreef DJ11 het volgende:
Hopelijk kan je zoon snel weer naar school.
Dan moet livelink wel die klink weer in de deur zetten.
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:36:04 #36
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_193226912
quote:

Lees het dan ook een beetje als autist.
Of, of, of, er hoeft maar een ja in te zitten om op ja uit te komen.
Niet leuk, dat snap ik, maar het denken is dan vrij letterlijk.
Maar heb je jeuk, last van je nek of een droge keel. Dan ga je niet voor elk punt, denken, maar puur 1x ja is ja.
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:38:10 #37
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_193226955
Het oude "grapje": wil je koffie of thee? "Ja"
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:38:16 #38
469185 DJ11
Radio 49
pi_193226957
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan moet livelink wel die klink weer in de deur zetten.
Ik wou een flauw woordgrapje maken over liveklink, maar ik weersta de verleiding. :7
pi_193226978
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:38 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ik wou een flauw woordgrapje maken over liveklink, maar ik weersta de verleiding. :7
_O-
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2020 @ 17:44:35 #40
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193227054
there's never a dull moment in huize livelink :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_193227121
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:44 schreef just me het volgende:
Het leek daar even goed te gaan, maar gelukkig kwam corona en schudde de boel weer flink door elkaar! :+
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:26:01 #42
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_193227793
Grrrr, wachten op een herbezorging van pizza.
Snijden doe ze nu blijkbaar niet ivm covid-19, maar de bodem mag wel gewoon gaar zijn.
En ik ben echt geen lastige klant, maar als de bodem nog gewoon plakkerig is, dan maar nee.
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:21:43 #43
37150 livelink
pi_193228775
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:38 schreef DJ11 het volgende:

[..]

woensdag 20 mei 2020 @ 19:23:56 #44
37150 livelink
pi_193228803
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:44 schreef just me het volgende:
Dat is helemaal waar. Maar ik heb dinsdagochtend vroeg mijn hartfilmpje gehad en ik had vrijdag al bloed en urine laten testen en ik ben noch gisteren, noch vandaag door de ha gebeld, dus ik heb voor mezelf in ieder geval vastgesteld dat er niks aan de hand is *O*
Anders hadden ze me wel gebeld. Dus die hele hoge bloeddruk is uiteindelijk een storm in een glas water geweest.
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:32:28 #45
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193228936
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:23 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar. Maar ik heb dinsdagochtend vroeg mijn hartfilmpje gehad en ik had vrijdag al bloed en urine laten testen en ik ben noch gisteren, noch vandaag door de ha gebeld, dus ik heb voor mezelf in ieder geval vastgesteld dat er niks aan de hand is *O*
Anders hadden ze me wel gebeld. Dus die hele hoge bloeddruk is uiteindelijk een storm in een glas water geweest.
Yes! Goed nieuws. *O*

Maar wel schrikken met je zoon hoor.
Ik hoop dat je er geen problemen mee krijgt. :@
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:36:32 #46
37150 livelink
pi_193229030
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:32 schreef Melting het volgende:

[..]

Yes! Goed nieuws. *O*

Maar wel schrikken met je zoon hoor.
Ik hoop dat je er geen problemen mee krijgt. :@
Nee hoor, daar maak ik me niet druk over. Als ze zijn dossier erbij pakken zullen ze zien dat het juist heel goed gaat.
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:36:44 #47
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229037
Toch maar even wat deuntjes ingestart. :@
Net pas thuis, dus kon niet eerder. :P
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:37:13 #48
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229049
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:36 schreef livelink het volgende:

[..]

Nee hoor, daar maak ik me niet druk over. Als ze zijn dossier erbij pakken zullen ze zien dat het juist heel goed gaat.
Gelukkig maar. *O* En nu lang weekend?
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:37:47 #49
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229064
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:38:59 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193229094
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:36 schreef Melting het volgende:
Toch maar even wat deuntjes ingestart. :@
Net pas thuis, dus kon niet eerder. :P
'Jullie' zijn tegenwoordig allemaal zo vroeg met draaien, vanaf 19.00 uur al.
Ik heb dan vaak mijn eten nog niet eens achter mijn kiezen...
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:39:35 #51
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229112
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:

[..]

'Jullie' zijn tegenwoordig allemaal zo vroeg, vanaf 19.00 uur al.
Ik heb dan vaak mijn eten nog eens niet achter mijn kiezen...

Als je het over wil nemen, graag. :D
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:39:52 #52
37150 livelink
pi_193229118
quote:

[..]

Ik heb dan vaak mijn eten nog eens niet achter mijn kiezen...
Ik moet zelfs nog beginnen met koken.
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:40:47 #53
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229143
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:39 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik moet zelfs nog beginnen met koken.
En wat schaft de pot? :s)
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:40:54 #54
37150 livelink
pi_193229146
Maar totdat ik ga koken, ga ik nog heel even luisteren.
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:40:57 #55
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229150
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:41:13 #56
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229157
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:40 schreef livelink het volgende:
Maar totdat ik ga koken, ga ik nog heel even luisteren.
Je stelt het koken nog even uit? :D
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:41:29 #57
37150 livelink
pi_193229167
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:40 schreef Melting het volgende:

[..]

En wat schaft de pot? :s)
Tagliatelli met broccoli en tomaatjes. Hopelijk lekker.
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:42:05 #58
37150 livelink
pi_193229177
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:41 schreef Melting het volgende:

[..]

Je stelt het koken nog even uit? :D
Ja, ik was pas echt laat klaar met werk en toen moest ik nog boodschappen doen. Dus nu heel even zitten voordat ik ga koken.
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:42:08 #59
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:41 schreef livelink het volgende:

[..]

Tagliatelli met broccoli en tomaatjes. Hopelijk lekker.
Je hebt het nog nooit gemaakt?
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:42:26 #60
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229185
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, ik was pas echt laat klaar met werk en toen moest ik nog boodschappen doen. Dus nu heel even zitten voordat ik ga koken.
Heel verstandig. :Y
Take your time.
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:42:29 #61
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193229188
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:39 schreef Melting het volgende:

[..]

Als je het over wil nemen, graag. :D
Vanaf 20.15 of 20.30 uur is dat prima.
Even mijn eten laten zakken...
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:43:03 #62
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229196
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Vanaf 20.15 of 20.30 uur is dat prima.
Even mijn eten laten zakken...
^O^
Geef maar een seintje.
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:43:04 #63
469185 DJ11
Radio 49
pi_193229197
quote:

[..]

Ik heb dan vaak mijn eten nog niet eens achter mijn kiezen...
Ja, als je om 22:00 uur begint, luistert er geen hond meer. Het kamp-Knokkels/PietPiraat (alias de nachtbrakers) is niet meer zo actief.

Tegenwoordig moet je hopen dat Melting moet wachten op Efteling-kaartjes, wil je na middernacht nog muziek horen ;)
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:43:29 #64
37150 livelink
pi_193229208
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef Melting het volgende:

[..]

Je hebt het nog nooit gemaakt?
Nee, eigenlijk niet. Pasta met broccoli wel, maar ik ben niet zo'n fan zelf van cherrytomaatjes en die gaan er nu ook doorheen. Dus ik hoop dat ik het zelf dan nog wel echt lekker vind.
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:43:36 #65
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ja, als je om 22:00 uur begint, luistert er geen hond meer. Het kamp-Knokkels/PietPiraat (alias de nachtbrakers) is niet meer zo actief.

Tegenwoordig moet je hopen dat Melting moet wachten op Efteling-kaartjes, wil je na middernacht nog muziek horen ;)
_O-
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:44:14 #66
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229225
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:44:40 #67
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193229235
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Het hoeft voor mij ook geen nachtwerk te worden, maar draaien om 19.00 uur is mij persoonlijk meestal te vroeg qua timing...
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:45:08 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:48:03 #69
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229309
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:48:21 #70
469185 DJ11
Radio 49
pi_193229316
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:44 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Het hoeft voor mij ook geen nachtwerk te worden, maar draaien om 19.00 uur is mij persoonlijk meestal te vroeg qua timing...
Ik begin zelf ook liever wat later (tenzij ik op zaterdag voor Melting draai). Maar omdat ik thuis werk, ben ik ook overal wat eerder mee klaar.
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:50:37 #71
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:51:01 #72
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Bon Jovi - Het Is Mijn Lijf
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:53:47 #73
37150 livelink
pi_193229427
Ik kende deze versie helemaal niet. Maar ik ga nu koken. Ik laat de radio wel aan, maar zal vast niet alles meekrijgen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:54:20 #74
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik kende deze versie helemaal niet. Maar ik ga nu koken. Ik laat de radio wel aan, maar zal vast niet alles meekrijgen.
Succes met koken. :W
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:56:04 #75
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229472
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:59:38 #76
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229548
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:00:56 #77
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:01:15 #78
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:01:18 #79
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229587
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij heb ik deze nog ergens op cd-single in de kast liggen.
Die van 2 Unlimited of deze?
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:01:33 #80
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229595
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
_O_ Fine Young Cannibals - I'm Not The Man I Used To Be
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:03:52 #81
469185 DJ11
Radio 49
pi_193229644
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:01 schreef Melting het volgende:

[..]

Die van 2 Unlimited of deze?
Deze ook, maar dan als track op hun best of-album :Y
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:09:02 #82
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229782
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:10:45 #83
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229844
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:11:37 #84
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:12:50 #85
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229914
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Leuk liedje wel
Ik draai alleen maar leuke liedjes. :P
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:12:55 #86
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229917
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:13:16 #87
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:13:44 #88
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193229937
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ehhhm....
_O-
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:18:35 #89
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193230060
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:19:10 #90
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:19:31 #91
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:19:35 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:19:45 #93
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193230089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Wat moet ik nu horen?
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:20:16 #94
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:21:40 #95
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193230154
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:23:49 #96
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:23:52 #97
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193230213
Het zit er weer op voor mij. MadMaster neemt het nu over.
Veel plezier allemaal. :s)

Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:24:17 #98
469185 DJ11
Radio 49
pi_193230220
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op voor mij. MadMaster neemt het nu over.
Veel plezier allemaal. :s)

[ afbeelding ]
Bedankt Melting
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:25:36 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:26:34 #100
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193230282
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Bedankt Melting
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Geen dank.
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:26:55 #101
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:27:33 #102
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193230300
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Ah, Jimmy Sommerville
Ja, maar dan na z'n vertrek bij Bronski Beat, bij de Communards...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:30:34 #103
469185 DJ11
Radio 49
pi_193230362
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ja, maar dan na z'n vertrek bij Bronski Beat, bij de Communards...
Ah ok :)

En nu hoor ik Black Box. Altijd fijn
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:31:26 #104
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193230376
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ah ok :)

En nu hoor ik Black Box. Altijd fijn
Ik zit nu in mijn map 'Singles' te grutten.
Allemaal eigen CD singles die ik gedigitaliseerd heb...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:11 #105
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:26 #106
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193230480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Luv 4 Luv... ik ken deze remix, maar weet de titel niet meer
Luv 4 Luv (Stones Essential Mix)
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:52 #107
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:41:59 #108
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:42:45 #109
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:45:22 #110
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193230623
The Adventures Of Stevie V - Dirty Cash (Money Talks) (Dime & Dollar Mix 7" Edit)
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:46:19 #111
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193230642
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
The Adventures Of Stevie V - Dirty Cash (Money Talks) (Dime & Dollar Mix 7" Edit)
Wie is Stevie V?
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:47:55 #112
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:48:35 #113
469185 DJ11
Radio 49
pi_193230689
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Leuk mixje
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:49:00 #114
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:52:01 #115
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:53:27 #116
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:55:03 #117
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:55:16 #118
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:56:04 #119
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:56:29 #120
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:57:15 #121
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:58:03 #122
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193230858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Goedenavond thuisblijver...
Ach ja, ben wel eventjes weg geweest vandaag... werken en fysio
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:58:32 #123
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193230865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Sparks - When Do I Get To Sing "My Way" (Vince Clarke Remix)
lekker nummer
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:59:04 #124
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193230875
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:56 schreef peaceman het volgende:
:W
Goede avond. :W
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:00:32 #125
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:01:06 #126
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193230914
Ik vind het origineel toch beter. ;)
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:01:19 #127
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:01:53 #128
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:02:39 #129
469185 DJ11
Radio 49
pi_193230946
Dit nummer was verboden, toch? Is het niet uit de Top 40 geschrapt, of zo? Melting... jij bent de Top 40-fetisjist, weet jij het?
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:02:46 #130
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193230950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Raze - Break 4 Love?
Dat weet ik zo even niet, maar ik zal je zo laten horen wat ik in gedachten had...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:03:13 #131
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193230960
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer was verboden, toch? Is het niet uit de Top 40 geschrapt, of zo? Melting... jij bent de Top 40-fetisjist, weet jij het?
Klopt, samen met de versie van Apotheosis die gelijktijdig uitkwam...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:03:35 #132
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193230962
quote:
_O-

Niet dat ik weet. :@
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:04:04 #133
469185 DJ11
Radio 49
pi_193230972
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dat weet ik zo even niet, maar ik zal je zo laten horen wat ik in gedachten had...
Sydney Youngblood (die het volgens mij ook weer van Raze heeft)
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:05:07 #134
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193230996
quote:
https://www.hitdossier.nl/vandaag-vandaag-o-fortuna-uit-de-handel

Ja dus. :P
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:05:10 #135
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:05:34 #136
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:08:30 #137
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:10:21 #138
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193231091
lekkere muziek wel...

ben bezig met de voorbereidingen voor weer een quiz voor de vrienden, dus ben een beetje op internet aan het zoeken naar originele vragen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:10:56 #139
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193231102
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:10 schreef peaceman het volgende:
lekkere muziek wel...

ben bezig met de voorbereidingen voor weer een quiz voor de vrienden, dus ben een beetje op internet aan het zoeken naar originele vragen.
Je verzint de vragen niet zelf?
Op zoek je thema's waarover je vragen kan stellen?
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:11:01 #140
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193231103
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:10 schreef peaceman het volgende:
lekkere muziek wel...

Alleen over muziek, of allerlei onderwerpen?
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:18 #141
37150 livelink
pi_193231143
En weer ingetuned *O*
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:33 #142
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193231150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
En weer ingetuned *O*
Welkom terug. :W
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:40 #143
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193231153
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Je verzint de vragen niet zelf?
Op zoek je thema's waarover je vragen kan stellen?
grotendeels wel ja, maar laat me ook inspireren door wat ik zoal lees.
elk onderwerp kan... heel divers.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:43 #144
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:25 #145
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193231168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Je mag raden...
ja maar deze titel mag helemaal niet momenteel
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:48 #146
37150 livelink
pi_193231179
Total Touch Trijntje
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:15:39 #147
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193231191
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef peaceman het volgende:

[..]

ja maar deze titel mag helemaal niet momenteel
Je mag best wel dingesen... :Y
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:15:45 #148
37150 livelink
pi_193231194
Met Touch me here.

Goed anti-corona liedje.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:15:46 #149
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:16:24 #150
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:16:45 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:18:37 #152
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193231246
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef peaceman het volgende:

[..]

grotendeels wel ja, maar laat me ook inspireren door wat ik zoal lees.
elk onderwerp kan... heel divers.
daarbij is een vraag verzinnen 1 ding, maar dan moet je ook nog 4 plausibele antwoorden hebben...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:20:27 #153
469185 DJ11
Radio 49
pi_193231289
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Cappella - Move On Baby (Mars Plastic Mix)
Ik had deze in de I-show willen draaien, maar die was zo lang dat ik maar voor de radio-edit ben gegaan. :+
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:21:10 #154
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:21:30 #155
37150 livelink
pi_193231312
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:18 schreef peaceman het volgende:

[..]

daarbij is een vraag verzinnen 1 ding, maar dan moet je ook nog 4 plausibele antwoorden hebben...
Dat is nog niet heel makkelijk, nee.
Maar waarom zou je er meerkeuzevragen van maken?
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:22:09 #156
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:23:08 #157
469185 DJ11
Radio 49
pi_193231348
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Begin jaren 90 leek er wel heel veel op elkaar...
Deze link had ik nog nooit gelegd, maar ze passen naadloos in elkaar
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:23:34 #158
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193231359
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:21 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat is nog niet heel makkelijk, nee.
Maar waarom zou je er meerkeuzevragen van maken?
Omdat we een app (Kahoot!) gebruiken en tijd een rol speelt, hoe sneller je antwoordt, hoe meer punten.
Opzoeken is vanwege de tijdslimiet ook niet aan de orde, want iedereen is via skype in beeld. 8-)
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:31:10 #159
469185 DJ11
Radio 49
pi_193231504
Faithless - Don't Leave (Euphoric edit), die echt helemaal niks met het originele nummer heeft te maken.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:31:47 #160
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:31:56 #161
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193231519
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Faithless - Don't Leave (Euphoric edit), die echt helemaal niks met het originele nummer heeft te maken.
:N
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:32:29 #162
469185 DJ11
Radio 49
pi_193231525
Volgens mij is dit een ander nummer, dat erg veel op lijkt. Gigi d'Agostino. Titel kwijt, maar ligt hier als cd-single in de kast
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:32:51 #163
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193231531
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is dit een ander nummer, dat erg veel op lijkt. Gigi d'Agostino. Titel kwijt, maar ligt hier als cd-single in de kast
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:33:43 #164
469185 DJ11
Radio 49
pi_193231554
Ach ja, natuurlijk :|W

Die track van Faithless lijkt er veel op, trouwens. Net zo'n soort nummer.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:34:09 #165
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193231564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Ach ja, natuurlijk :|W

Die track van Faithless lijkt er veel op, trouwens. Net zo'n soort nummer.
Dat je dat sowieso allemaal weet. :D
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:34:46 #166
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:38:21 #167
37150 livelink
pi_193231642
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef peaceman het volgende:

[..]

Omdat we een app (Kahoot!) gebruiken en tijd een rol speelt, hoe sneller je antwoordt, hoe meer punten.
Opzoeken is vanwege de tijdslimiet ook niet aan de orde, want iedereen is via skype in beeld. 8-)
Een rekensom tussendoor is wel leuk
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:38:38 #168
37150 livelink
pi_193231647
Sand & sky of zoiets
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:40:00 #169
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193231672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:38 schreef livelink het volgende:

[..]

Een rekensom tussendoor is wel leuk
Ja die hebben we er ook bij. En natuurlijk dingen als: "welk woord is fout gespeld?" en rebussen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:40:45 #170
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:41:01 #171
37150 livelink
pi_193231690
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ja die hebben we er ook bij. En natuurlijk dingen als: "welk woord is fout gespeld?" en rebussen.
Foto's van een gebouw, waarbij je moet aangeven in welke stad dat gebouw staat?
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:41:11 #172
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193231693
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:38 schreef livelink het volgende:
Sand & sky of zoiets
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:41:16 #173
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193231697
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:41 schreef livelink het volgende:

[..]

ook :Y
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:41:27 #174
37150 livelink
pi_193231700
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lekker nummer vind ik dit.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:42:00 #175
37150 livelink
pi_193231715
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:41 schreef Melting het volgende:

[..]

Toch nog best een bekend nummer.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:42:29 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193231726
Maar de vorige keer hadden we bijvoorbeeld ook de vraag: Hoe heet het restaurant waar Sponge Bob werkt?
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:43:17 #177
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193231742
Dit waren de antwoordmogelijkheden:
De krokante krab
Mac Krab
De meesterlijke mossel
De Zoete zeester
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:43:22 #178
37150 livelink
pi_193231745
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:42 schreef peaceman het volgende:
Maar de vorige keer hadden we bijvoorbeeld ook de vraag: Hoe heet het restaurant waar Sponge Bob werkt?
Dat zijn inderdaad leuke vragen.
Iets met Krab's in ieder geval. Krusty Krab?
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:44:45 #179
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193231769
Dat is inderdaad het doel. Een grote diversiteit in de vragen.
Vorige keer is dat goed gelukt.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:45:32 #180
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:45:48 #181
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193231784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:43 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad leuke vragen.
Iets met Krab's in ieder geval. Krusty Krab?
A inderdaad...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:45:59 #182
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193231788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:41 schreef livelink het volgende:

[..]

Ook leuk...... :Y Of voetbalstadions van over heel de wereld, waar welke staat.
En als laatste opdracht een doe opdracht zoals: beeld deze scene uit de film blabla uit. Of laat ze in het laatste uur een Rube Goldberg machine maken en filmen.
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:46:08 #183
37150 livelink
pi_193231792
In the navy - YMCA
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:46:18 #184
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193231797
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:45 schreef DJ11 het volgende:
In the Navy *G*

(benieuwd of Go West ook nog komt)
The Village People - Mega Mix (Extended Version)

Dus vast wel...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:47:14 #185
37150 livelink
pi_193231819
Of topografische vragen. Omtrek van een land en vragen welk land dat is. Of gewoon de hoofdstad van een Afrikaans land.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:47:15 #186
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:47:38 #187
37150 livelink
pi_193231826
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]

The Village People - Mega Mix (Extended Version)

Dus vast wel...
Oh ja, Village people natuurlijk.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:48:12 #188
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:49:06 #189
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193231847
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:45 schreef Melting het volgende:

[..]

Ook leuk...... :Y Of voetbalstadions van over heel de wereld, waar welke staat.
En als laatste opdracht een doe opdracht zoals: beeld deze scene uit de film blabla uit. Of laat ze in het laatste uur een Rube Goldberg machine maken en filmen.
De vorige keer hadden we dus 50 vragen (afwisselende onderwerpen en de onderwerpen ook door elkaar) en 20 intro's.

Dit keer gaan we naar 50 of 60 vragen en 40 geluidsfragmenten
Kortom net weer iets anders. Is best leuk om te maken, ondanks dat het natuurlijk wel tijd kost.
En ach naar New York gaan we toch niet.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:49:45 #190
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:50:57 #191
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193231882
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Geen Go West... - wél Felix ^O^
Ik merkte het.
Ik heb een megamix waar 'ie wel in zit, volgende keer beter...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:52:28 #192
469185 DJ11
Radio 49
pi_193231914
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik merkte het.
Ik heb een megamix waar 'ie wel in zit, volgende keer beter...
Geen punt hoor. Ik ken het nummer echt goed genoeg...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:53:20 #193
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:54:55 #194
469185 DJ11
Radio 49
pi_193231961
De enige dubbele A-kant die de Pet Shop Boys ooit hebben uitgebracht. Voluit:

Where The Streets Have No Name (I Can't Take My Eyes Off You) / How Can You Expect To Be Taken Seriously?

(het paste amper op de hoes)
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:55:47 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193231982
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:54 schreef DJ11 het volgende:

Where The Streets Have No Name (I Can't Take My Eyes Off You) / How Can You Expect To Be Taken Seriously?

Ik heb de CD single, maar dat andere nummer zegt me niks...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:56:30 #196
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193232000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:54 schreef DJ11 het volgende:

Pet Shop Boys - How can you expect to be taken seriously? (Extended Version)

Extended Version zelfs...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:56:56 #197
469185 DJ11
Radio 49
pi_193232011
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik heb de CD single, maar dat andere nummer zegt me niks...
Radicaal geremixte versie van een nummer dat op hun album Behaviour staat. Een nogal sarcastisch nummer over het muziekwereldje en artiesten die zichzelf heel wat vinden.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:56:58 #198
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:57:48 #199
469185 DJ11
Radio 49
pi_193232024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Pet Shop Boys - How can you expect to be taken seriously? (Extended Version)

Extended Version zelfs...
Klopt, op de cd-single staat een extended mix. Het is zelfs zo gek dat de 7-inch mix van het nummer nog nooit op cd is uitgebracht. Het staat alleen op de 7-inch single en op een dvd met alle videoclips.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:58:36 #200
469185 DJ11
Radio 49
pi_193232036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
En deze ook nog:

How can you expect to be taken seriously? (Classical Reprise)
Een piano-uitvoering met wat saxofoon (volledig instrumentaal). Er zijn ook nog andere mixes van het nummer. Ik zal er binnenkort eens eentje draaien.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:05:32 #201
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:05:48 #202
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:06:53 #203
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:07:23 #204
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:07:56 #205
469185 DJ11
Radio 49
pi_193232216
Overigens heeft Moby net weer een nieuw album uit. Ik ben de tel ergens kwijtgeraakt, een paar albums geleden. Helaas is het begrip quality control niet aan hem besteed. Hij blijft maar muziek uitbrengen, maar iets goeds zit er amper tussen, helaas.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:08:13 #206
37150 livelink
pi_193232225
Ik kan me voorstellen dat dit het goed doet op een festival.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:08:43 #207
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193232235
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dit het goed doet op een festival.
Altijd een soort van wake up call... :Y
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:08:52 #208
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:08:59 #209
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193232243
ik kan me niet herinneren dit ooit op een festival gehoord te hebben...
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:09:44 #210
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193232260
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef peaceman het volgende:
ik kan me niet herinneren dit ooit op een festival gehoord te hebben...
Ik wel, en ook live in Ahoy en de HMH.
Is wel op single uitgebracht ook:

woensdag 20 mei 2020 @ 22:11:16 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:12:43 #212
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193232330
Mad, bedankt voor de muziekjes, maar ik moet echt naar bed.
Mijn ogen vallen dicht. :@

Fijne avond allemaal. :W
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:12:59 #213
37150 livelink
pi_193232336
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef Melting het volgende:

Je hebt morgen toch gewoon vrij?
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:13:13 #214
37150 livelink
pi_193232344
Erasure - Lay all your love on me
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:13:29 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193232356
quote:

Slaap ze en droom van 4 dagen vrij... ;)
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:14:06 #216
469185 DJ11
Radio 49
pi_193232370
quote:

Wij geloven dit nu gewoon niet meer. Jarenlang heb je ons dit kunnen wijsmaken, maar sinds dit weekend weten we beter :P

Fijne droomvlucht :W
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:14:24 #217
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193232376
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef livelink het volgende:

[..]

Je hebt morgen toch gewoon vrij?
Klopt. Maar vandaag geen vrij gehad, dus heb ik vanmiddag geen dutje kunnen doen.
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:14:28 #218
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:14:31 #219
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193232382
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:14 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Wij geloven dit nu gewoon niet meer. Jarenlang heb je ons dit kunnen wijsmaken, maar sinds dit weekend weten we beter :P

Fijne droomvlucht :W
_O-
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:14:41 #220
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193232387
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Slaap ze en droom van 4 dagen vrij... ;)
Yes! Dank je. :)
Ain't it funny how it is
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:17:27 #221
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:18:51 #222
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:20:14 #223
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193232491
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor deze versie eigenlijk liever dan met die vocals van Summer Jam er doorheen
Dit was het origineel: Fiesta...
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:21:04 #224
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193232512
Dank Mad. ^O^
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:21:18 #225
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:21:50 #226
37150 livelink
pi_193232526
29.2 graden? :o
Ik heb het hier binnen juist frisjes. Je mag wel een paar graden naar mij sturen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:22:29 #227
37150 livelink
pi_193232540
En natuurlijk bedankt voor de muziek, MadMaster *O*
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:22:39 #228
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193232549
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
29.2 graden? :o
Ik heb het hier binnen juist frisjes. Je mag wel een paar graden naar mij sturen.
Yep, het water loopt over mijn rug...
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:29:25 #229
37150 livelink
pi_193232670
Dit is ook wel lekker hoor *O*
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:30:44 #230
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:31:24 #231
37150 livelink
pi_193232713
Ja, ik juich nog even mee voor deze afsluiter *O*
Nogmaals bedankt Mad!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:31:38 #232
469185 DJ11
Radio 49
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:32:38 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:32:55 #234
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:37:20 #235
469185 DJ11
Radio 49
  donderdag 21 mei 2020 @ 00:49:43 #236
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_193234635
What the fuck, gewoon bijna anderhalf uur gebeld. Weer een goed gesprek.
Ik lijk er goed in te worden. Maar echt, 1,5 uur, wie verzint dat.
  donderdag 21 mei 2020 @ 07:17:26 #237
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193235812
:O :O :O
Ain't it funny how it is
  donderdag 21 mei 2020 @ 07:17:58 #238
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193235814
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2020 00:49 schreef Rafeiro het volgende:
What the fuck, gewoon bijna anderhalf uur gebeld. Weer een goed gesprek.
Ik lijk er goed in te worden. Maar echt, 1,5 uur, wie verzint dat.

Anderhalf uur is lang, maar wat ik schokkender vind, is het tijdstip dat je zo lang gebeld hebt. :P
Ain't it funny how it is
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:00:11 #239
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_193236034
Goedemorgen, al lekker op de blote pootjes over het gras gelopen?
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:04:00 #240
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236055
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:00 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, al lekker op de blote pootjes over het gras gelopen?
Goedemorgen. :W
Ik heb geen gras. :{
Ain't it funny how it is
pi_193236192
Vroeger wel gedauwtrapt.. dauwgetrapt.. whatever.
Om 4 uur op en om 5 uur het veld in.
Nu vind ik het zielig voor de dauw.

Goedemorgen.
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:24:05 #242
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Vroeger wel gedauwtrapt.. dauwgetrapt.. whatever.
Om 4 uur op en om 5 uur het veld in.
Nu vind ik het zielig voor de dauw.

Goedemorgen.
Je bent nu gewoon een stuk lammer geworden. :P

Goedemorgen ook. ;)
Ain't it funny how it is
pi_193236214
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:24 schreef Melting het volgende:

[..]

Je bent nu gewoon een lammer geworden. :P

Goedemorgen ook. ;)
Geen idee wat lammer is, behalve het Drentse meervoud van lam (jong schaap), maar aangezien er "een" voor staat, kan het geen meervoud zijn. Maar ik zal het vast zijn :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:26:34 #244
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236221
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Geen idee wat lammer is, behalve het Drentse meervoud van lam (jong schaap), maar aangezien er "een" voor staat, kan het geen meervoud zijn. Maar ik zal het vast zijn :Y
Ik sliep nog half denk ik. :P
Ain't it funny how it is
pi_193236257
i Het Drentse "lammer", "kinder" en "eier" als meervoud voor lam, kind en ei is eigenlijk meer correct dan het Nederlandse lammeren, kinderen en eieren, wat stapelmeervouden zijn. En stapelmeervouden slaan natuurlijk als een tang op varkenens.
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:31:48 #246
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236261
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:31 schreef spijkerbroek het volgende:
i Het Drentse "lammer", "kinder" en "eier" als meervoud voor lam, kind en ei is eigenlijk meer correct dan het Nederlandse lammeren, kinderen en eieren, wat stapelmeervouden zijn. En stapelmeervouden slaan natuurlijk als een tang op varkenens.
Ik doelde op lam, lammer, het lamst.... als zijnde geen zin om iets uit te voeren. :6
Ain't it funny how it is
pi_193236264
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:31 schreef Melting het volgende:

[..]

Ik doelde op lam, lammer, het lamst.... als zijnde geen zin om iets uit te voeren. :6
Dat weet ik, maar dat negeer ik bewust. ^O^
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:32:46 #248
37150 livelink
pi_193236269
Goedemorgen kinder :W
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:32:53 #249
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar dat negeer ik bewust. ^O^
:|W
En ik trap er in.
Ain't it funny how it is
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:33:04 #250
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236275
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:32 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen moeders. :W

Ain't it funny how it is
pi_193236280
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:32 schreef livelink het volgende:
:W
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:38:00 #252
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:38:25 #253
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236333
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:38 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dag mam en de rest! c_/
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 08:57:36 #254
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193236517
c_/ goedemorgen c_/
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:04:11 #255
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236590
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:57 schreef just me het volgende:
c_/ goedemorgen c_/
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 09:05:48 #256
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193236606
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:04 schreef Melting het volgende:

[..]

:W nog plannen voor vandaag?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_193236618
En, spierpijn, just me?
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 09:07:37 #258
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193236627
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:06 schreef Doedezemaar het volgende:
En, spierpijn, just me?
Ja, een beetje wel :@
maar aan de andere kant ook niet vreemd!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:07:49 #259
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236629
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:05 schreef just me het volgende:

[..]

:W nog plannen voor vandaag?
Ik denk maar rustig thuis blijven.
Ain't it funny how it is
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:08:11 #260
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236637
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:07 schreef just me het volgende:

[..]

Ja, een beetje wel :@
maar aan de andere kant ook niet vreemd!
Dus toch te weinig het fortnite dansje gedaan. :P
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 09:11:05 #261
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193236681
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:07 schreef Melting het volgende:

[..]

Ik denk maar rustig thuis blijven.
Ik heb ook geen plannen, ik ben al weken van plan om mijn kledingkast uit te zoeken maar ik heb het idee dat dat vandaag ook niet gaat lukken 8-)

Ik kan dat dansje wel gaan oefenen vandaag *) Ik ga dinsdag pas weer golfen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:12:31 #262
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236698
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:11 schreef just me het volgende:

[..]

Ik heb ook geen plannen, ik ben al weken van plan om mijn kledingkast uit te zoeken maar ik heb het idee dat dat vandaag ook niet gaat lukken 8-)

Ik heb mijn kledingkast laatst al uitgezocht. :D
Ik denk dat ik wat later deze morgen maar naar buiten ga, en daar wat ga lezen. :s)

En ik het al helemaal voor me, hoe je dat dansje doet. _O-
Ain't it funny how it is
pi_193236701
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:11 schreef just me het volgende:

[..]

Het is vandaag veel te warm om iets te doen, dit weekend wordt het veel minder warm
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 09:13:39 #264
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193236710
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:12 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Het is vandaag veel te warm om iets te doen, dit weekend wordt het veel minder warm
dank voor het excuus *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:16:18 #265
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236735
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:13 schreef just me het volgende:

[..]

dank voor het excuus *)
Alsof jij een excuus nodig hebt. :D
Ain't it funny how it is
pi_193236766
Ik ga ook pas dit weekend weer verder, en dan eerst de tuin, als het tenminste niet regent
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 09:21:18 #267
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193236789
Ik snap iets niet, er wordt verzocht om alleen met de trein te gaan als het echt nodig is en hoe zit het dan met alle mensen die met de trein naar Zandvoort of andere stranden gaan ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:22:56 #268
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193236800
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:21 schreef just me het volgende:
Ik snap iets niet, er wordt verzocht om alleen met de trein te gaan als het echt nodig is en hoe zit het dan met alle mensen die met de trein naar Zandvoort of andere stranden gaan ?
Die hebben het dan niet begrepen. :N
Ain't it funny how it is
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:26:46 #269
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193236851
quote:
Die moeten kennelijk allemaal heel erg nodig naar Zandvoort.
Ik was er vorige week 's middags even met de auto en het was er toen compleet uitgestorven...
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 09:37:39 #270
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193237020
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Die moeten kennelijk allemaal heel erg nodig naar Zandvoort.
Ik was er vorige week 's middags even met de auto en het was er toen compleet uitgestorven...
ben benieuwd hoe het dan vandaag gaat worden :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_193237043
quote:
Half Nederland denkt dat alles weer kan en mag
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 09:41:00 #272
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193237075
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Half Nederland denkt dat alles weer kan en mag
Jep en met een beetje pech wordt straks weer veel teruggedraaid.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:41:55 #273
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193237087
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:41 schreef just me het volgende:

[..]

Niet in paniek raken en zeker niet gaan peeuwen! :P
Ain't it funny how it is
pi_193237106
Ik hoor net dat de veiligheidsregio Kennemerland, waar Zandvoort onder valt, afspraken met o.a. NS en busmaatschappijen hebben gemaakt dat als het te druk wordt in Zandvoort of Bloemendaal, er geen treinen en bussen meer daar naartoe rijden.
pi_193237117
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:41 schreef just me het volgende:

[..]

Ach, dan hebben ze dus genoeg tijd om op de IC te liggen.

Edit: en met IC bedoel ik niet de InterCity.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 09:43:47 #276
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193237121
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:41 schreef Melting het volgende:

[..]

Niet in paniek raken en zeker niet gaan peeuwen! :P
Ik zit rustig thuis en ga alleen panieken omdat mijn naaimachine kapot is! Ik heb nu die van de buuf te leen en ik ga straks een heel rustig kijken hoe die werkt.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:44:22 #277
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193237130
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:43 schreef just me het volgende:

[..]

Ik zit rustig thuis en ga alleen panieken omdat mijn naaimachine kapot is! Ik heb nu die van de buuf te leen en ik ga straks een heel rustig kijken hoe die werkt.
Op het gemakje dan. :Y
Ain't it funny how it is
pi_193237165
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:48:49 #279
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193237207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ain't it funny how it is
pi_193237319
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:43 schreef just me het volgende:

[..]

Succes. We hebben nog wel de antieke naaimachine van de oma van Symph staan, hij is alleen een beetje te zwaar om op te sturen.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 10:03:52 #281
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193237410
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Succes. We hebben nog wel de antieke naaimachine van de oma van Symph staan, hij is alleen een beetje te zwaar om op te sturen.
mijn broertje had ook nog een oude trap naaimachine staan

_O- _O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_193237646
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:03 schreef just me het volgende:

[..]

mijn broertje had ook nog een oude trap naaimachine staan

_O- _O-
Het is dat ik een electrische heb, maar ooit ga ik eens kijken of ik dat antieke ding aan de praat krijg. Het lijkt me alleen zo lastig dat je je stof maar met 1 hand onder je naald door kunt sturen, want met de andere moet je de slinger bedienen. Dan heeft een trapmodel wel echt voordelen
  donderdag 21 mei 2020 @ 10:28:29 #283
20720 brother52
Dus..........
pi_193237785
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:13:48 #284
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_193238226
Weet iemand hoe het kan dat Windows niet onthoudt op welk scherm ik welke app heb en of er wat aan te doen is?
Het is niet zo'n heel groot probleem, maar wel behoorlijk irritant om steeds de vensters te verslepen.
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:13:21 #285
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193238933
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat Windows niet onthoudt op welk scherm ik welke app heb en of er wat aan te doen is?
Het is niet zo'n heel groot probleem, maar wel behoorlijk irritant om steeds de vensters te verslepen.
Volgens mij moet je de app maximaliseren op het scherm dat je het wil hebben, en dan pas moet sluiten.
Ain't it funny how it is
pi_193239157
Melting --- uw redder in nood ten tijde van barre pc ellende --- :D

Voor elk probleem draagt hij een oplossing aan *O*

De oplossingen werken helaas niet, maar dat mag de pret niet drukken _O-

Desalniettemin kunt u gerust 0900 - Melting bellen.

i Let op: de lijn kan wegens de enorme stroom aan klachten voortdurend bezet zijn. Dan heeft u dus dubbel pech :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:32:12 #287
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193239181
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:30 schreef Tuned22 het volgende:
Melting --- uw redder in nood ten tijde van barre pc ellende --- :D

Voor elk probleem draagt hij een oplossing aan *O*

De oplossingen werken helaas niet, maar dat mag de pret niet drukken _O-

Desalniettemin kunt u gerust 0900 - Melting bellen.

i Let op: de lijn kan wegens de enorme stroom aan klachten voortdurend bezet zijn. Dan heeft u dus dubbel pech :P
o|O

Foei Tuned. :6
Ain't it funny how it is
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:37:30 #288
249756 Symphonic
Look o Look
pi_193239250
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:13 schreef Melting het volgende:

[..]

Volgens mij moet je de app maximaliseren op het scherm dat je het wil hebben, en dan pas moet sluiten.
Dat is hoe ik het doe :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:50:40 #289
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_193240917
Het werkt hier helaas niet.
Maar bedankt voor de suggestie.
pi_193241178
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:50 schreef Rafeiro het volgende:
Het werkt hier helaas niet.
Maar bedankt voor de suggestie.
Het zal wel liggen aan het feit dat ik niks beters te doen heb, maar kom niet meer bij van het lachen hier _O- _O- _O- _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2020 15:10:16 ]
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 15:28:11 #291
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193241411
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Het zal wel liggen aan het feit dat ik niks beters te doen heb, maar kom niet meer bij van het lachen hier _O- _O- _O- _O-
probeer je steeds 0900-Melting te bellen en je krijgt iemand anders ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:49:24 #292
37150 livelink
pi_193241826
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Mijn ouders belden mijn man gisteren omdat de lamp van de afzuigkap het niet meer deed. Of hij het kon komen vervangen. Nou is mijn man erg handig, maar niet met dat soort dingen. Dus wij gingen vanochtend naar mijn ouders en één stroomschok en kortsluiting later, lag de hele afzuigkap gedemonteerd op tafel en nog een paar uur later was de elektrische aansluiting verbeterd en vernieuwd en hing er een nieuwe afzuigkap :')
Kijk, dat kan hij dus wel.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 15:51:00 #293
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193241860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:49 schreef livelink het volgende:

[..]

Mijn ouders belden mijn man gisteren omdat de lamp van de afzuigkap het niet meer deed. Of hij het kon komen vervangen. Nou is mijn man erg handig, maar niet met dat soort dingen. Dus wij gingen vanochtend naar mijn ouders en één stroomschok en kortsluiting later, lag de hele afzuigkap gedemonteerd op tafel en nog een paar uur later was de elektrische aansluiting verbeterd en vernieuwd en hing er een nieuwe afzuigkap :')
_O_ _O_
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:53:49 #294
37150 livelink
pi_193241912
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef just me het volgende:

[..]

_O_ _O_
Ja, mijn ouders waren toch wel een beetje beduusd toen ze uiteindelijk een nieuwe afzuigkap hadden omdat de lamp van de vorige kapot was. Mijn broertje heeft het maar voor hen betaald.

Maar de afzuigkap was al 30 jaar oud en bij het demonteren bleek wel dat sommige onderdelen aan het vergaan waren (zoals de ontsteker van de lamp). Het was denk ik wel de juiste beslissing, maar toch...
pi_193241945
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:49 schreef livelink het volgende:

[..]

_O- whahaha

Had ie beter eerst de groep even kunnen uitzetten alvorens het lampje te vervangen.

Maar knap staaltje werk dan achteraf w/
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 15:55:31 #296
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193241949
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, mijn ouders waren toch wel een beetje beduusd toen ze uiteindelijk een nieuwe afzuigkap hadden omdat de lamp van de vorige kapot was. Mijn broertje heeft het maar voor hen betaald.

Maar de afzuigkap was al 30 jaar oud en bij het demonteren bleek wel dat sommige onderdelen aan het vergaan waren (zoals de ontsteker van de lamp). Het was denk ik wel de juiste beslissing, maar toch...
Ja, dat lijkt mij ook en nu is het weer veilig en dat is ook belangrijk!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_193241964
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:28 schreef just me het volgende:

[..]

probeer je steeds 0900-Melting te bellen en je krijgt iemand anders ?
Nee, omdat de oplossing niet werkt _O-

Wat gemeen eigenlijk... :{
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:56:51 #298
37150 livelink
pi_193241976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:55 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

_O- whahaha

Had ie beter eerst de groep even kunnen uitzetten alvorens het lampje te vervangen.

Maar knap staaltje werk dan achteraf w/
Ja, dat zeiden wij ook vantevoren. Gelukkig werkte hij met een goed geïsoleerde tang, dus de schok viel uiteindelijk nog mee.

Het ziet er weer netjes uit (en ze hebben weer licht)

pi_193242087
Mooi ^O^
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:04:58 #300
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_193242127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:56 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, dat zeiden wij ook vantevoren. Gelukkig werkte hij met een goed geïsoleerde tang, dus de schok viel uiteindelijk nog mee.

Het ziet er weer netjes uit (en ze hebben weer licht)

[ afbeelding ]
Mooie keuken wel.
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:16:53 #301
37150 livelink
pi_193242306
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:04 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Mooie keuken wel.
Die is dus ook al 30 jaar oud. In 1990 hebben ze hem laten plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')