Inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhDat was dan tenminste nog een leuke vervanging geweest!
Wel de verzekering van sneeuw en wintersport elk jaar natuurlijk. Dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
55 meter boven zeeniveau ja, ijle lucht boven op de berg. Arme mensen die er boven op wonen.
En dan gaat ook nog de trimmer er overheen! We moeten je nog wel terug kunnen herkennen hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja! En het was best een spontane beslissing
Nou dan hoop ik dat je ons wel nog even kunt meepikken!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb nu gewoon hele saaie verplichtingen
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
55 meter boven zeeniveau ja, ijle lucht boven op de berg. Arme mensen die er boven op wonen.
Heel de stad kon genieten van jouw slasausbenenquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja! En het was best een spontane beslissing
Ja maar om die zorg meteen weg te nemen: Ik ga m'n benen niet scheren!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan gaat ook nog de trimmer er overheen! We moeten je nog wel terug kunnen herkennen hoor!
Hoge flat, hopelijk was er een lift.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb in Colombia nog een tijd op 2600 meter gewoond
Dat seizoen is in Nederland vandaag ook begonnen zag ik!quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
Nog meer groot nieuws:
Vandaag is bij mij het kortebroekenseizoen begonnen!
slasausbenenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel de stad kon genieten van jouw slasausbenen
Nou inderdaad, melkflessen zijn hetquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel de stad kon genieten van jouw slasausbenen
Nou mooi!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar om die zorg meteen weg te nemen: Ik ga m'n benen niet scheren!
Gierenquote:
Mwhewehwehequote:
Ik ben nog Nederlandser dan ik al dachtquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat seizoen is in Nederland vandaag ook begonnen zag ik!
Toen liep je zeker ook veel in korte broek?quote:
Nee in Colombia droeg ik altijd een jurk. Het was een gekke tijd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen liep je zeker ook veel in korte broek?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee in Colombia droeg ik altijd een jurk. Het was een gekke tijd.
Maar vast wel een wat hogere temperatuurquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nog Nederlandser dan ik al dachtIk loop gewoon synchroon met jullie!
Oh wauwquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gebruikte gewoon mijn eigen(Maar wel geblondeerd, natuurlijk)
Haha ja dat kan, 26 graden nu hier. En bij jullie?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar vast wel een wat hogere temperatuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |