quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Dan haakt iedereen na 2 min afquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:22 schreef matthijst het volgende:
Ah Giovanca. Die zouden ze een avondje met Fidan moeten laten presenteren.
Harry Mensquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:22 schreef matthijst het volgende:
Fidan zit wel naast Pauw hé. Zij heeft het sowieso het moeilijkst.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:22 schreef matthijst het volgende:
quote:
Genot jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een van de beste stukjes tv van de laatste jaren.
Virus is niet pleite, er is nu ruimte op de IC.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:24 schreef matthijst het volgende:
Ach hou toch op man, dat kutvirus is bijna pleite. Nog een paar 85+ers en we zijn er vanaf![]()
![]()
Waarover de leugenaar zei: "Ik verheug me op de samenwerking met de redactie en het werken met medepresentator Fidan Ekiz, die ik ten tijde van Pauw en Witteman heb leren kennen als een slimme en vrolijke collega en een bevlogen en origineel journalist.”quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:23 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Fidan zit wel naast Pauw hé. Zij heeft het sowieso het moeilijkst.
OK baasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Virus is niet pleite, er is nu ruimte op de IC.
Hoop dat Tijs en Andries hem stevig aan de tand gaan voelen. Andries heeft zich al meerdere keren kritisch uitgelaten over de eurobonds en/of transferunie.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Komt Rubberen Robbie weer pleiten om nog eens duizend miljard euro naar knoflooklanden te sturen? Uit solidariteit.![]()
Van Giovanca zal geen kritische vraag komen. Lekker makkelijk.
Niet aan Rubberen Robbie komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Komt Rubberen Robbie weer pleiten om nog eens duizend miljard euro naar knoflooklanden te sturen? Uit solidariteit.![]()
Van Giovanca zal geen kritische vraag komen. Lekker makkelijk.
IrmaGodin?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:27 schreef OProg het volgende:
Kluytmans is samen met Gommers en Kuipers toch wel één van de grote helden van dit alles.
Vet veel.quote:
Op zich is Arie wel een goede sportschool vertegenwoordiger, welbespraakt met nuances en een fatsoenlijk voorkomenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:29 schreef matthijst het volgende:
Imago van sportscholen is gewoon kut Arie.
Nee, drinken in een cafe is zeker belangrijkerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:33 schreef Oostblokkert het volgende:
De sportschool is echt de laatste prioriteit waar we mee bezig moeten zijn.
Jazekerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, drinken in een cafe is zeker belangrijker
Ik heb niks met sportscholen, maar laat ze lekker open gaan, ook dat is weer wat economische verlichting die dringend nodig isquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:33 schreef Oostblokkert het volgende:
De sportschool is echt de laatste prioriteit waar we mee bezig moeten zijn.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
Kees van der Staaij stuurt regelmatig haat tweets naar Rob Jetten.
SAD
SINNERquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
SAD
Onder het pseudoniem Kees Kankernicht zeker.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
SAD
Kees=Deksletquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
SAD
nou nou nouquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Onder het pseudoniem Kees Kankernicht zeker.
Onder zijn pseudoniem DeusVult243quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
SAD
Het was ook niet lullig bedoeldquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:34 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik heb niks met sportscholen, maar laat ze lekker open gaan, ook dat is weer wat economische verlichting die dringend nodig is
Ik schoot in de lach.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Onder het pseudoniem Kees Kankernicht zeker.
Achterlijke pisnichtquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
SAD
Mwah, ff Zweden afwachten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Tijs is het type low IQ person dat uit een vliegtuig springt, zijn parachute opentrekt, veilig land en dan zegt "Ik ben veilig geland, heb ik voor niets de parachute open getrokken?"
Sorry, ik kan me voorstellen dat nicht door sommigen als ongepast wordt ervaren.quote:
ja dat kan je dus over alle horeca zeggen dan, klerenwinkels, kleren kopen kan ook via zalando, bioscopen dicht, kan netlfixen etcquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het was ook niet lullig bedoeld![]()
Er zijn veel alternatieven wat sportscholen betreft, vandaar dat ik vind dat het niet de grootste prio heeft.
De horeca is niet één en dat alles economisch en psychologisch niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja dat kan je dus over alle horeca zeggen dan, klerenwinkels, kleren kopen kan ook via zalando, bioscopen dicht, kan netlfixen etc
Niet alleen z’n verstand zit in z’n reet was wel een goeiequote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:39 schreef BlackNero het volgende:
Ik heb dit een paar keer gezien en ik moet nog steeds lachen.
Die ene was geniaal. Dat verstand niet het enige was dat in z'n reet zat.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:39 schreef BlackNero het volgende:
Ik heb dit een paar keer gezien en ik moet nog steeds lachen.
Het M woord en het I woord mogen niet genoemd wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
hij gaat de moslimachtergrond van 80% van de daders niet benoemen
Dat was Jesse toch?quote:
"Kankerhomo" rolt ook goed van de tong.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:41 schreef matthijst het volgende:
Gast, homohaat.
Het bekt ook gewoon lekker. "Pisnicht", "flikker"
Wist niet eens dat ie homo was, maar tis gewoon een Pisnicht.
Doen niets?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mwah, ff Zweden afwachten.
Doen niks, maar misschien neemt 't daar ook wel af als alle zwakke bejaarden dood zijnl
Kiek anquote:
daarnet in Opsporing Verzocht wilde een mocro kankergeld van het kassameisjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
"Kankerhomo" rolt ook goed van de tong.
Wowquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Doen niets?
Theaters dicht, concerten afgelast, sportevenementen afgelast, groepen >50 mensen verboden, inreisverbod, horeca beperkingen, zorgcentra mogen niet bezocht worden, examens afgelast met als resultaat hoge mortaliteit per miljoen die in de buurt komt van Frankrijk.
En volgens zowel de EU als de Zweedse centrale bank gaan ze het economisch gezien uiteindelijk niet beter doen dan gemiddeld in de EU.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Doen niets?
Theaters dicht, concerten afgelast, sportevenementen afgelast, groepen >50 mensen verboden, inreisverbod, horeca beperkingen, zorgcentra mogen niet bezocht worden, examens afgelast met als resultaat hoge mortaliteit per miljoen die in de buurt komt van Frankrijk.
die maakt al je geld met genoegen over naar de rest van Europaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:43 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat D66 een van de meest pragmatische verstandige partij was, maar Rob Jetten maakt die partij kapot met zijn opportunistisch gewauwel.
Rob zit altijd op de pookquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Na de uitzending gaat Rob nog even voor z'n Arie?
Nou op Twitter klopt dat wel hoor als je de mentions bekijkt die Rob jetten krijgt, maar die rioolput kun je beter negeren als politicusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tientallen berichten per dag. Waarschijnlijk niet. Al die anekdotes zijn verzonnen.
Ja, maar waar dat beeld dan vandaan komt... Volgens mij omdat ze altijd wel terrassen hebben open gehouden ofzo daar kunnen mooie beelden van gemaakt worden voor het nieuwsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik moet bekennen dat ik 't coronanieuws niet meer volg, maar hoor te pas en te onpas "kijk maar naar Zweden, die doen niks".
Ook gelul dus
Zegt vooral veel over twitter.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:44 schreef Ronald het volgende:
[..]
Nou op Twitter klopt dat wel hoor als je de mentions bekijkt die Rob jetten krijgt, maar die rioolput kun je beter negeren als politicus
Inderdaad.quote:
een god in kinderen aborteren jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
Pechtold was wel echt een God vergeleken met deze robot
Wist niet dat dit over Pechtold ging:quote:
Boven op de 700 miljard euro die al eerder is opgehaald.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:46 schreef matthijst het volgende:
500 miljard voor een suf fonds.
Euro bonds v0.1
Die apenlanden lachen ons gewoon uit aan het eind van de rit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Jetten deelt graag onze centen uit aan apenlanden in Zuid-Europa
Lekker onafhankelijk tochquote:
Als we nou met z'n alleen daarheen migreren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die apenlanden lachen ons gewoon uit aan het eind van de rit.
hij zette haar onder druk meen ik, maar weet eerlijk gezegd de details niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:49 schreef svann het volgende:
[..]
Dat deed die dame zelf hoor.
Ze ging ook hemaal zelf met hem vreemd.
Inderdaad. Naief ventjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Bij de invoering van de euro hebben we precies dezelfde afspraken gemaakt.
Waarom zou het nu wel lukken?
Dat boomergriepje? Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zou je het kabinet laten vallen tijdens een pandemie, waarom vraagt Tijs dat 4x
de arrogantie en de domheid van Jettenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:52 schreef Ronald het volgende:
Ergerlijk dat Jetten steeds over de Italianen praat als een soort derde wereld land dat onze tomaten en komkommers koopt, terwijl het noorden eigenlijk steenrijk is.
Misschien kunnen ze al dat geld van de bank halen stelletje knoflookvretersquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:52 schreef Ronald het volgende:
Ergerlijk dat Jetten steeds over de Italianen praat als een soort derde wereld land dat onze tomaten en komkommers koopt, terwijl het noorden eigenlijk steenrijk is.
Publieke armoede, private rijkdom.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:52 schreef Ronald het volgende:
Ach kom nou.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:51 schreef 3rr0r het volgende:
hij zette haar onder druk meen ik, maar weet eerlijk gezegd de details niet meer
https://www.groene.nl/artikel/tijd-voor-een-nieuw-jubeljaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Publieke armoede, private rijkdom.
Of die ruim 100 miljard aan goudstaven die ze in Rome hebben liggenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze al dat geld van de bank halen stelletje knoflookvreters
Ja zie niet hoe dat Pechtold excuseert in zijn doenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:54 schreef svann het volgende:
[..]
Ach kom nou.
Ze gaan allebei vreemd en ze raakt zwanger.
Ze was al die tijd baas in eigen buik.
En de eventuele partners van iedereen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
En dan moet dat hele team plus de staf + het team waartegen gespeeld hebben 2 weken in quarantaine en dan hebben ze weer niet genoeg tijd om de competitie uit te spelen.
Baas in eigen buik is onzin, vanuit familiedruk of een de druk van een man kun je niet echt zeggen dat een vrouw zelf de beslissing maakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:54 schreef svann het volgende:
[..]
Ach kom nou.
Ze gaan allebei vreemd en ze raakt zwanger.
Ze was al die tijd baas in eigen buik.
Welkom op1.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:57 schreef matthijst het volgende:
NBA gaat 't seizoen afmaken in Disneyworld. Pleur de eredivisie maar naar de Efteling.
Disney World heeft ook wel echt de voorzieningen alquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:57 schreef matthijst het volgende:
NBA gaat 't seizoen afmaken in Disneyworld. Pleur de eredivisie maar naar de Efteling.
Ik bedoel dat het van begin tot eind haar eigen keuzes waren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Ja zie niet hoe dat Pechtold excuseert in zijn doen
Oke Mohammedquote:
Ik dacht al, waar blijf je.quote:
Kerkdeuren zijn altijd open.quote:
quote:
Lukas 21:11quote:
wil je ze een ster opplakken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Oostblokkert het volgende:
Zijn er mensen hier die religieus zijn eigenlijk?
Godverdommequote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Oostblokkert het volgende:
Zijn er mensen hier die religieus zijn eigenlijk?
Ik zou de eerste week niet gaan, veel te druk in die eerste week vanaf 1 juno.quote:
ja, nu die moskee gebedsoproepen via de speaker mag doen lopen ze zo over als je niet oppastquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:09 schreef Gehrman het volgende:
Kees is bang dat er teveel van hun geloof afvallen.
Alles al vol maatquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik zou de eerste week niet gaan, veel te druk in die eerste week vanaf 1 juno.
Moslims moet je sowieso deporterenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja, nu die moskee gebedsoproepen via de speaker mag doen lopen ze zo over als je niet oppast
quote:
Is ie zelf ookquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Alle gereformeerden vallen nu Knevel aan
Hoe meer open hoe beterquote:
Precies, gewoon niet zingen; dan kun je prima met 100 man naar de kerk. Bij de gemiddelde kerkdienst komen trouwens niet eens zoveel mensen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef svann het volgende:
Kerken zijn groot genoeg voor stevige spreiding van bezoekers.
Maar zingen lijkt me niet verstandig.
Dat zijn andere spirits.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef OProg het volgende:
De kroeg is belangrijker en gaan meer mensen naar toe Arie.
Je kunt van de man vinden wat je wilt, maar hij biedt hier tenminste nog een beetje een kritisch tegengeluid.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef svann het volgende:
Knevel is duidelijk gewend de presentator te zijn.
@Pechtoldquote:
De kerk is afhankelijk van de wetenschapquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:14 schreef OProg het volgende:
In de kerk van Kees heeft straks niemand een vaccin dus maakt eigenlijk geen verschil of je nu wel of niet wacht.
De kale is Nick volgens Cobain.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |