Er is geen vatverse zuurkool meer te krijgen hierquote:
Maar HAK heeft heerlijke zuurkool.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:36 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Er is geen vatverse zuurkool meer te krijgen hier
Uit zo'n potjequote:
Dan maak je het zelf.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:36 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Er is geen vatverse zuurkool meer te krijgen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er lekker uit!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond deze pasta:
[ afbeelding ]
http://lovemyfood.nl/love(...)romige-knoflooksaus/
Ik had er dus wat meer doorheen gedaan en ook nog een rood pepertje er in verwerkt. Niet al te scherp, maar aangenaam pittig. (en kippendijenfilet ipv kipfilet)quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ziet er lekker uit!
Maar snap de naam niet; een 0,5 theelepel chili maakt iets niet pittig.
Goeie aanpassingenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had er dus wat meer doorheen gedaan en ook nog een rood pepertje er in verwerkt. Niet al te scherp, maar aangenaam pittig. (en kippendijenfilet ipv kipfilet)
Ik moet vrijdag gewoon werkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:51 schreef InverHouse het volgende:
Biertje...het is tenslotte bijna weekend.
Ik wil ook mcdonals. Kan helaas niet weg, zit te wachten op de vaatwasser monteur. Groentesoepje op, zometeen denk ik koude soba noodles, tempura van groenten en garnaal.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
McDonald's was een mcchicken en nuggets met mosterdsaus
Toch fijn dat je in de Kinkerstraat binnen een straal van nog geen 50 meter al je ingrediënten kunt scoren. Volkskruidentuin, Ten Katemarkt en Kemaquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:41 schreef Karzai het volgende:
bezig met rendang volgens oma's recept
https://www.24kitchen.nl/recepten/rendang-van-oma-ita
[ afbeelding ]
was rustig 4 mensen binnen, er mogen er achtquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:13 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Toch fijn dat je in de Kinkerstraat binnen een straal van nog geen 50 meter al je ingrediënten kunt scoren. Volkskruidentuin, Ten Katemarkt en Kema![]()
Druk bij de Kema? (BBQ-volk dat vlees komt inslaan).. ik ben nog niet buiten geweest namelijk![]()
Jup ik weet. Al een paar zaterdagen mogen aansluiten in een rij. Het is ook gewoon een klein hokquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
was rustig 4 mensen binnen, er mogen er acht
Ooh mix tempura! Vind ik zo ontzettend lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:27 schreef anndb het volgende:
[..]
Ik wil ook mcdonals. Kan helaas niet weg, zit te wachten op de vaatwasser monteur. Groentesoepje op, zometeen denk ik koude soba noodles, tempura van groenten en garnaal.
En drink nu een alcoholvrije cider met een blokje ijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje jammer.. net klaar met eten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:47 schreef golfer het volgende:
Risotto: CUL / Kook mee met CUL: Risotto op woensdag 20 mei
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:17 schreef Karzai het volgende:
Eindresultaat, rendang goed gelukt, moest wel wat zout bij dat was oma vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:17 schreef Karzai het volgende:
Eindresultaat, rendang goed gelukt, moest wel wat zout bij dat was oma vergetenKarzai wat ben je toch een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik zou de groene stokjes niet opeten.quote:
wat is dat?quote:
Lekker toch? Turkse pizza?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:02 schreef anndb het volgende:
Gezien alleen maar een broodje doner kebab besteld en een pizza. Ga ik niet op krijgen maargoed, rest morgen maar als lunch.
Vlierbloesem beignetsquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat is dat?
ik had een tosti oude kaas / salami
maak zo quacamole met tortilla chips en een biertje erbij
De bruine ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou de groene stokjes niet opeten.
Wat heft iedereen toch metquote:
Goed idee, ik heb nu een paar schermen in het water staan voor siroop.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat heft iedereen toch metvandaag?
Ik had geen bruine vlierbloesemstengel gezien nog, maar de rest s meestal wel lekker, ik droog de bloemetjes om later thee van te zetten
Hier ook een döner besteld met extra knoflooksausquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:02 schreef anndb het volgende:
Gezien alleen maar een broodje doner kebab besteld en een pizza. Ga ik niet op krijgen maargoed, rest morgen maar als lunch.
Gisteravond ook nog popcorn gemaakt, terwijl ik eigenlijk nog vol zat maar goed. Beetje popcorn gaat er altijd in. Ice tea green zero nu.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoute popcorn, handje m&m's, thee en limonade.
Helaas zitten die ik het minst lekker, of nee, gewoon vies vindt het meeste erinquote:
Ha stond dinsdag ermee in mn hand en toch teruggelegd.. Maar ga t vnv nu echt halenquote:
TumtumtumtTuuuuuuummmmmmquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ha stond dinsdag ermee in mn hand en toch teruggelegd.. Maar ga t vnv nu echt halen
Waarom komt me dit niet als een verrassingquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ha stond dinsdag ermee in mn hand en toch teruggelegd.. Maar ga t vnv nu echt halen
Omdat ik een voorspelbare snoepkont benquote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom komt me dit niet als een verrassing
Nu thee en 2 rijstwafels met jam.
Dat probleem kan ik wel voor je oplossen hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Omdat ik een voorspelbare snoepkont ben![]()
Maar net niet gehaald![]()
Mag eigenlijk ook niet want heb nog zoute rijen, zure matten en pinballs... (kan ik me overigens misschien morgen weer niks van aantrekken hoor)
Wij zijn gewoon candy-soulmatesquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Omdat ik een voorspelbare snoepkont ben![]()
Maar net niet gehaald![]()
Mag eigenlijk ook niet want heb nog zoute rijen, zure matten en pinballs... (kan ik me overigens misschien morgen weer niks van aantrekken hoor)
Hahaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat probleem kan ik wel voor je oplossen hoor.
Jeeeejquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon candy-soulmates![]()
Ja jammer dat Pietverdriet niet meer post die vervloekte zequote:
Mis ook helaas wat mensen piet, robinook, iwanius maar het is zo. We hebben de posthistory nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer dat Pietverdriet niet meer post die vervloekte ze
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:09 schreef anndb het volgende:
[..]
Mis ook helaas wat mensen piet, robinook, iwanius maar het is zo. We hebben de posthistory nog.
Ik ben mijn bordje sushi aan het samenstellen. Straks nog een ijsje.
Het recept staat hier CUL / Zelf hamburger vlees makenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:19 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Lekker, welke ingredienten heb je gebruikt?
haha heerlijk die discussie dat iemand zich zo druk kan maken over half om half gehakt gebruiken voor hamburgersquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Het recept staat hier CUL / Zelf hamburger vlees maken
Je laat cola met ijsblokjes bezorgenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:29 schreef mascara-klodder het volgende:
De Döner die ik eerder deze week had besteld was zo goed dat ik nu een schotel had besteld. Dammmzzzz echt gigantisch veel vleesch
Cola met veel ijsblokjes erbij
Ja ik mis hemquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
haha heerlijk die discussie dat iemand zich zo druk kan maken over half om half gehakt gebruiken voor hamburgers
En half om half gebruiken is ook bijna hetzelfde als vloeken...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
haha heerlijk die discussie dat iemand zich zo druk kan maken over half om half gehakt gebruiken voor hamburgers
Blikje cola openen, in groot glas schenken, ijsblokjes uit de vriezer erbijquote:
Ik las ladys chicken wingsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Lay's chicken wings chips met limo
Vind je bicky burgers echt lekker? Ik snap nooit wat mensen er nou zo lekker aan vinden eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 mei 2020 01:51 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Ik las ladys chicken wings![]()
Deed me even denken aan bicky chips, waar ik zo op hoopte dat die naar de burger smaakte.
Helaas, was het gewoon pickles chips van smaak
Ja ik ben wel fan. Ik denk door de gefrituurde uitjes en die gele sausquote:Op zondag 24 mei 2020 12:43 schreef anndb het volgende:
[..]
Vind je bicky burgers echt lekker? Ik snap nooit wat mensen er nou zo lekker aan vinden eerlijk gezegd.
Heerlijk pasteitje met ragoutquote:Op maandag 25 mei 2020 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Thee, maïswafels met kaas, tomaatjes.
Vanmiddag broodjes met achterham + selderiesalade.
Vanavond mam's groentesoep en pasteitjes met ragout.
Heb gegoogled; grizzly lijkt me erg lekkerquote:Op maandag 25 mei 2020 17:48 schreef anndb het volgende:
[..]
Heerlijk pasteitje met ragout
Wij gaan frietjes halen, grizzly erbij als snack en zigeunerstick voor mij.
Doe ik eigenlijk nooit daarom idd. Maar had zin in koffiequote:Op maandag 25 mei 2020 20:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kan je dan nog wel pitten vanavond?
Klinkt niet zo fantastisch. Wel de worstjesquote:Op maandag 25 mei 2020 19:48 schreef borisz het volgende:
Vriezer leegeten
HEt werd dus [ afbeelding ]
En daarbij worstjes.
Ik zal het geen tweede keer meenemen. Dan gewoon boontjes en worteltjes oidquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt niet zo fantastisch. Wel de worstjes![]()
Zaten er lekkere kruiden door? Of een sausje ofzo?
Deze ziet er idd niet zo erg lekker uit. Soms sta ik weleens met zo’n doos of zak in mijn handen, maar de prijs houdt me vooral tegen dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zal het geen tweede keer meenemen. Dan gewoon boontjes en worteltjes oid
Vanavond biefstuk met..... wortels en iets van bleek selderij.
Hmm die nam ik ooit eens mee als handige snelle hap.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:48 schreef borisz het volgende:
Vriezer leegeten
HEt werd dus [ afbeelding ]
En daarbij worstjes.
Die zakken van aviko zijn wel te doen.. en weleens in de aanbieding als 2 Zakken voor de prijs van 1.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze ziet er idd niet zo erg lekker uit. Soms sta ik weleens met zo’n doos of zak in mijn handen, maar de prijs houdt me vooral tegen dan.
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier vandaag “mexicaanse lasagne”.
Tacovulling gemaakt met gehakt, nex kruiden, zwarte bonen, mais en een bosuitje.
En dan stuk over 4 laagjes met tortilla, refried beans, vulling en kaas.
Bovenop kaas, een versnipperde tortilla en dan nog klein beetje kaas.
Omdat ik zo slim was geraspte kaas te vergeten zaten er plakjes jong belegen kaas tussen..
en de rasp bovenop van een klein stukje pecorino.
Looking good. Vindalooquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:34 schreef investeerdertje het volgende:
Vandaag eet ik vindaloo met een beetje rijst en naan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen nog even lang wachten totdat het klaar is.
En zo smaakte het ook! Ik moet eens leren foto's te maken als het klaar is. Ging weer veel te snel op hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt lekker
[..]
Looking good. Vindaloo![]()
Ik had halve zak Zwitserse schotel met een puntpaprika en parmezaan erdoor. Gegrilde kipvleugels ernaast. Morgen weer
Mooi zo! Niet voor niks je best op gedaanquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:25 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
En zo smaakte het ook! Ik moet eens leren foto's te maken als het klaar is. Ging weer veel te snel op haha
Dat had ik alleen niet in huisquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mooi zo! Niet voor niks je best op gedaan
Met kippendij vind ik het nóg lekkerder
Lekker, welke kruiden heb je allemaal gebruikt?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:34 schreef investeerdertje het volgende:
Vandaag eet ik vindaloo met een beetje rijst en naan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen nog even lang wachten totdat het klaar is.
komijn, kurkuma, chilipoeder, garam masala, kaneel, mosterdpoeder, korianderpoeder, kaneel, cayennepeper, gember, suiker, zwarte peper, chilipeper en zout. De garam masala is nog geen eigen recept omdat ik hier nog een prepped mix van had liggen. Verder natuurlijk de nodige tenen knoflook en rode uien.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker, welke kruiden heb je allemaal gebruikt?
ik had een kommetje yoghurt met ananas en een knackebrod met pindakaas
Ooh een Lion!quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tussen de middag broodjes gekookt ei. Net een Lion. Vanavond broodjes hamburger met een salade.
Lekker menu vandaagquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
koffie, water, citroen/gember thee
banaan en een gekookt ei
4 boterhammen met mayo, sambal, kaas, ham en komkommer
vanavond broodje hamburger, patat, tomaat, komkommer en feta
Ik heb jouw Lion nog niet voorbij zien komenquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker menu vandaag![]()
Ik had zojuist een cup a soup en pakje maïswafels paprika.
Heb ik op terugweg van werk gehaald bij de pomp! Een Lion peanut. Weet niet of ik die al wel eens op heb.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb jouw Lion nog niet voorbij zien komen![]()
Vanavond een bakje geluk (zelfgemaakte veelgroente/rundvlees/tomatensoep) met een broodje.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden ...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekkere burgers![]()
Ik had vanavond roerbak met kip en basmatirijst. Cassave en seroendeng erbij.
Toe mona vla trio.
Net anderhalve zak pomtips met limo
quote:
Lekker spek!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:21 schreef golfer het volgende:
Buikspek van Livarvarken uit de oven met krokant zwoerd en o.a. 5-spiceskruiden en daarbij een salade van venkel en sinaasappel.
[ link | afbeelding ]
Dit stuk is helemaal opgegaan, maar nog zat op mijn eigen buik te vinden.quote:
Ach moet je onderhouden tochquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit stuk is helemaal opgegaan, maar nog zat op mijn eigen buik te vinden.
Deze isquote:
Ik zag volgens mij wat nieuwe soepen erbij staan. Wil de coutgettesoep wel proberenquote:
Halve kip van de snackbar? Dat durf ik nooit. Ziet er zo ellendig droog uit in de vitrine. Snap überhaupt niet dat mensen dat in de vitrine zetten.quote:
Pak het hier wel eens, maar is ook wel echt een goed tentje moet ik zeggen (ze hadden vroeger ook een restaurant gedeelte erbij). Daar liggen ze ook niet al klaar in de vitrine maar half-garen ze ze al van te voren, en bij bestelling garen ze ze verder. Lekker knapperig en toch sappig, dat doen ze daar wel goed. Waar ze al kant en klaar liggen of al een dag aan het spit draaien hoef ik ze ook niet. Zit hier verderop een tentje en daar staat het spit al buiten in de ochtend, draaien ze al aan. Staat ook in de volle zon nu, daar hoef ik er om 6 uur 's avonds echt geen meer van hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Halve kip van de snackbar? Dat durf ik nooit. Ziet er zo ellendig droog uit in de vitrine. Snap überhaupt niet dat mensen dat in de vitrine zetten.
Ik heb ook het idee dat niemand het koopt dus dat het sowieso al rot is als iemand het besteld..quote:Op zondag 31 mei 2020 10:22 schreef anndb het volgende:
[..]
Pak het hier wel eens, maar is ook wel echt een goed tentje moet ik zeggen (ze hadden vroeger ook een restaurant gedeelte erbij). Daar liggen ze ook niet al klaar in de vitrine maar half-garen ze ze al van te voren, en bij bestelling garen ze ze verder. Lekker knapperig en toch sappig, dat doen ze daar wel goed. Waar ze al kant en klaar liggen of al een dag aan het spit draaien hoef ik ze ook niet. Zit hier verderop een tentje en daar staat het spit al buiten in de ochtend, draaien ze al aan. Staat ook in de volle zon nu, daar hoef ik er om 6 uur 's avonds echt geen meer van hoor.
Vanmorgen broodje filet americain op. Heb nog gyros over van gisteren, denk dat vanmiddag warm te maken.
Vanavond gepaneerde kabeljauw, tomaten-room sausje, zelfgesneden frietjes, worteltjes, erwtjes, en nog andere groenten die ik in de koelkast kan vinden.
Lekker laat... ze hadden het volgens mijn laten komen via de markt, was vers en lekker... Maar mijn guilty pleasure is stiekem eentje een frituur, zoals bij een Chineesquote:Op zondag 31 mei 2020 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat niemand het koopt dus dat het sowieso al rot is als iemand het besteld..
Fijn dat jij een goeie hebt iig. Gelukkig lus ik verder alles uit de snackbar dus kiezen is altijd moeilijk![]()
Nu thee, 2 gekookte eieren en rijstwafel met smeerkaas en tomaat.
Ipv ijs een flesje cola. Ook lekker alleen niet koud helaas.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Hamkaascroissant, aardbeien met beetje suiker, vitaminewater en thee.
Later denk 2 bolletjes Italiaans ijs. Vanavond döner met patat.
Domme dingenquote:Op maandag 1 juni 2020 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker laat... ze hadden het volgens mijn laten komen via de markt, was vers en lekker... Maar mijn guilty pleasure is stiekem eentje een frituur, zoals bij een Chinees![]()
Vandaag was kwark, boterham kaas en mosterd, tosti, roggebrood stroop, appel, cracker, nog wat domme dingen.
STraks een maaltijdsalade hollandse garnalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |