Ach autovakantie met de betere helft is ook leuk. We rijden morgen richting de Tatras, dan zal ik mn fiets ook wel missen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Iets met rijklare voertuigen en toch wel weer een keer samen op vakantie willen na 6 jaar. Maar elke keer dat ons een motor tegemoet komt, doet 't wel een beetje pijn.![]()
Morgen door naar de Vogezen. En alles gewoon achterin kunnen pleuren is ook wel handig stiekem.
Ongetwijfeld. Helaas is Sarasi de betere helft...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ach autovakantie met de betere helft is ook leuk.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Helaas is Sarasi de betere helft...
Toffe foto!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
P1 Gisteravond bij de Spijkenissebrug
Misschien toch iets minder gamen...?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:36 schreef Salatrel het volgende:
Net alsof je in GTA naar een gebied wil wat je nog niet vrijgespeeld hebt
Toch nog eens lol van je aboquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:57 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]![]()
.
Hij was er wel retesnel: 12 minuten! En in 1 minuutje hadden we hem weer lopen.
Nou die lol heb ik de komende jaren nog... na het IJsland debacle heb ik mijn abbelemendsgeld er voor de komende jaren al uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toch nog eens lol van je abo
Je moet maar zo rekenen, dat een berging in NL inclusief een transportje naar huis of je garage, zo'n beetje 4 jaar abo kost.. en die ene keer dat je écht in de shit zit, zoals idd in het buitenland, is de hulp gewoon pricelessquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Nou die lol heb ik de komende jaren nog... na het IJsland debacle heb ik mijn abbelemendsgeld er voor de komende jaren al uit
Eerste keer in 15 jaar dat ik ze nodig hebquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toch nog eens lol van je abo
Het binnenlandse transport van egilsstathir naar Reykjavik was bijna 900 euroquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je moet maar zo rekenen, dat een berging in NL inclusief een transportje naar huis of je garage, zo'n beetje 4 jaar abo kost.. en die ene keer dat je écht in de shit zit, zoals idd in het buitenland, is de hulp gewoon priceless
Ja, afstanden zijn vet groter, meer uren onderweg. logisch.. dus je kunt wel weer een paar jaartjes vooruit met afbetalenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Het binnenlandse transport van egilsstathir naar Reykjavik was bijna 900 euro
Mjah, er zijn soms ook alternatieve hulpdiensten..quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Eerste keer in 15 jaar dat ik ze nodig heb. Dus dat mocht wel een keertje.
Nu staat ie fris gewassen in de garage van mijn vader stroom te eten.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, er zijn soms ook alternatieve hulpdiensten..
Nieuwe accu gekregen van de ANWB danquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu staat ie fris gewassen in de garage van mijn vader stroom te eten.
Oh wauw, is dat nog steeds zo? Ik dacht dat dat met de moderne techniek inmiddels wel verleden tijd zou zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:39 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb een nieuwe motor besteld, deze moet de eerste 1.000km onder een bepaald toerental blijven, en na 1.000km een beurt. Maar hoe denken jullie over inrijden met een passagier achterop, dat is in principe toch ook extra belasting voor de motor? Wel of niet doen.
Het is eigenlijk de motor namelijk voor mijn vrouw, en die heeft nog geen rijbewijsHeb het liefst dat die ingereden en klaar voor gebruik is zodra ze die gehaald heeft
Thnx!quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:44 schreef Maegrim het volgende:
Gefeliciteerd 👍🏻
Waarschijnlijk mist van die sleutel de transponder?
Thnx!quote:
Dikke piece.quote:Op maandag 14 september 2020 00:30 schreef CoExist het volgende:
[..]
Thnx!
Vandaag ff zo’n 150km gereden op de Hornet.
Wat een fijne motorfiets zeg.
Een heel andere beleving dan mijn bokkige ietwat slome Aprilia Motó 6.5
Het enige waar ik last van hem is dat ik weinig zie in beide spiegels. Probeer het steeds bij te stellen maar het zicht blijft weinig.
Ik zal ff een paar spiegelverbreders kopen van SW-Mototech.
[ afbeelding ]
Heb het even nagekeken maar jij bedoeld een ouder type sleutel dan ik heb.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:21 schreef Maegrim het volgende:
Als die nieuwe degene is die niet werkt hebben ze em alleen gekopieerd zonder transponder erin. Het honda logo kan je er aan 1 kant afhalen, daaronder hoort een plastic rechthoekje in rubber te zitten. Maar zo te horen hebben ze alleen de sleutelbaard bij laten maken.
Wat rijd je nu dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:24 schreef Maegrim het volgende:
Ah top
Ja mijn ervaring met Honda's stopt bij 2005 ongeveer 😅
Honda zelf ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:24 schreef Maegrim het volgende:
Ah top
Ja mijn ervaring met Honda's stopt bij 2005 ongeveer 😅
Je weet dat het binnenwerk uitneembaar en wasbaar is hè? Uit hygiënisch oogpuntquote:Op woensdag 16 september 2020 13:39 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Is er een markt voor gebruikte, minimaal gedragen motorhelmen? Vanuit hygiënisch standpunt kan ik me voorstellen van niet, maar goed, mocht iemand interesse hebben in een Shoei Neotec II die al een flinke poos stof ligt te happen, hoor ik het graag.
Goed om te weten.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Je weet dat het binnenwerk uitneembaar en wasbaar is hè? Uit hygiënisch oogpunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |