Je hebt een allroad motor, of een crosser?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik denk een stukje door Brabant heen, of wat wegen binnendoor gaan verkennen in België.
Haha, nee. Een Honda CBF 600 Squote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:34 schreef DW457 het volgende:
[..]
Je hebt een allroad motor, of een crosser?
Eens, met die mijnenvelden die ze wegen noemen daarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:08 schreef Salatrel het volgende:
Dan is in België een allroad nog steeds geen overbodige luxe
MG TF Spark SE gekochtquote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:26 schreef vosss het volgende:
Owja ik zou nog even melden als het zover was dat ik een motorrijbewijs ging halen voor een motorscooter.
Dat hele motorscooter verhaal gaat niet door wegens een gescheurde pees in mn schouder wat, klaarblijkelijk, 9 maanden gaat duren. Dat schiet dus niet op, want ik kan nog geen 2 minuten in een motorhouding zitten zegmaar met die kutschouder.
Dus ga ik een cabrio kopen denk ik.
Toch bedankt voor het lachen toen
Ja, ik zit in de Eifelquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 08:39 schreef DW457 het volgende:
Vandaag heerlijk motorweer. Gaat er nog iemand van jullie op pad?
Waarom zou je hier met de auto heen gaan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Blacklining en ik ook, maar wel met een auto.
Op de motor geen airco.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Waarom zou je hier met de auto heen gaan?
Oetlul, doeiquote:
Iets met rijklare voertuigen en toch wel weer een keer samen op vakantie willen na 6 jaar. Maar elke keer dat ons een motor tegemoet komt, doet 't wel een beetje pijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Waarom zou je hier met de auto heen gaan?
Ah, rijklaar is wel handig als je wil gaan rijden inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Iets met rijklare voertuigen en toch wel weer een keer samen op vakantie willen na 6 jaar. Maar elke keer dat ons een motor tegemoet komt, doet 't wel een beetje pijn.![]()
Morgen door naar de Vogezen. En alles gewoon achterin kunnen pleuren is ook wel handig stiekem.
Hoe oud zijn die dingen ondertussen?quote:
Die ik gekocht heb is uit 2004quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die dingen ondertussen?
Hoe bevalt die 790 Adventure?quote:
Je linkje is dood... te weinig animo denk..quote:
Utrechtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Je linkje is dood... te weinig animo denk..
Maarrrrreeeee, waarom komen jullie allemaal vandaan?
Wel eens zin in een ritje
Mijn KTM-kennisje gaat hem binnenkort toch nog proberen te reanimeren in plaats van er meteen een nieuwe accu in te steken. En dan krijgt ie meteen ook weer een beurtje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:03 schreef Anne het volgende:
Ow jee. Ik geloof dat mijn accu aan het overlijden is. Ik krijg steeds vaker de foutmelding JG_1.7.3 bij het starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |