Dit.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:44 schreef daNpy het volgende:
Ik vind het vooral vervelend zo'n zak aardappelen achterop.
Geen probleem, slopen is kopen.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:11 schreef Anne het volgende:
Gelukkig heb ik een tasje zitten, daar waar normaal iemand achterop zou kunnen zitten.
Dus het wordt mij gelukkig nooit gevraagd.
Ik heb wel eens de gevraagd gehad of iemand een rondje mocht maken op mijn motor ->.
Koop er maar lekker zelf een.
Ik ook....quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:09 schreef loveli het volgende:
Ik kom me ook maar eens voorzichtig melden in dit topic, heropstapper.
En eens met de TT, die van mij heeft carburateurs.
Hmm, als het idd je balans naar de knoppen helpt is dat wel minder..quote:Op donderdag 17 september 2020 12:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is het niet per se, maar vriendin is bijv langer dan mij en dat rijd gewoon vervelend. Ook vind ze het niet fijn als ik bij haar achterop zit
Psies, denk ook niet dat jouw motor zich daar heel erg voor leent, of het moet een ukkie zijn..quote:Op donderdag 17 september 2020 15:11 schreef Anne het volgende:
Gelukkig heb ik een tasje zitten, daar waar normaal iemand achterop zou kunnen zitten.
Dus het wordt mij gelukkig nooit gevraagd.
Ik heb wel eens de gevraagd gehad of iemand een rondje mocht maken op mijn motor ->.
Koop er maar lekker zelf een.
Carbs zijn dé shit.. karakter is een goed dingquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:09 schreef loveli het volgende:
Carburateurs is ook voor echte mannen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:09 schreef loveli het volgende:
Meld zichquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Carburateurs is ook voor echte mannen.
Kantoorklerkjes zitten achter de PC
Good busyquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:17 schreef daNpy het volgende:
Nieuwe gaskabels zitten erop
Het was even frotten om de gas-dicht kabel te monteren, maar uiteindelijk lukte het. De gas-open zit bovenop dus die zat er een stuk sneller is (was nog pielen om die kabel goed te krijgen, maar allé).
Morgen het luchtfilter en de tank er weer op en broem!
Fc-Moto bijna black fridayquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:58 schreef CoExist het volgende:
Vandaag ff bij MotorKledingCenter in Assen geweest. Jezus wat een assortiment hebben ze daar zeg. Veel meer dan de MotoPort in mijn woonplaats. Die houden zich wat krampachtig vast aan hun Difi en Dane merken. Oh, en die fugly Bayard helmen ofzo.
Was in de markt voor een softshell jas, kevlar jeans, sneakers en handschoenen.
Met al die warme dagen vind ik het toch echt te warm in mijn all-seasons motorpak.
Was wat aan het sneupen voor een end-of-season sale maar dan zit je bij MKC toch wel verkeerd. Prijzen zijn sky-high daar helaas. Nog maar ff een paar weekjes wachten.
Daar twee keer een MotoBatt accu gekocht, prima leveringquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:24 schreef Qunix het volgende:
Bij het vervangen van de accu, adviseren jullie exact dezelfde te kopen, of is een vervanger ook goed? En zou ik dan voor AGM, Li-ion of Gel gaan? (huidige is een AGM)
De vervanger is overigens de helft van de prijs van exact dezelfde.
En iemand ervaring met Mymotor.nl?
Is dat gewoon in November?quote:
Lekker! Waar online?quote:Op zondag 20 september 2020 10:25 schreef CoExist het volgende:
Zojuist maar online geslaagd.
[ afbeelding ]
REV'IT! Burn softshell jas ¤ 160,- i.p.v. ¤ 249,-
[ afbeelding ]
REV'IT! Austin TS kevlar jeans ¤ 99,- i.p.v. ¤ 199,-
[ afbeelding ]
REV'IT! Mission sneakers ¤ 143,99,- i.p.v. ¤ 159,99,-
[ afbeelding ]
REV'IT! Neutron 3 handschoenen ¤ 62,99,- i.p.v. ¤ 69,99,-
De softshell jas @ RAD.eu (België)quote:
¤119,-quote:Op zondag 20 september 2020 17:41 schreef daNpy het volgende:
Goeie deals.
Is de Dainese carbon 3 long ook in de aanbieding toevallig?
Vage Slowaakse webshop, ze verkopen vinyl, motor-accessoires, zeil- en golfspullen. Ik weet niet of ik daar zou shoppen zonder nader onderzoek.quote:Op zondag 20 september 2020 20:31 schreef CoExist het volgende:
[..]
¤119,-
https://www.muziker.nl/da(...)cEAUYCCABEgIFG_D_BwE
¤83,16 bij Alie!quote:Op zondag 20 september 2020 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zoek een Stig helm
Alleen zijn die tering duur
Niet veel goedkoper als Chrome burner dus, ik sluit me aan bij loveli.quote:Op zondag 20 september 2020 20:31 schreef CoExist het volgende:
[..]
¤119,-
https://www.muziker.nl/da(...)cEAUYCCABEgIFG_D_BwE
Ik ben toch voor exact dezelfde gegaan.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
Als de capaciteit en startcapaciteit niet minder is dan wat er eerst in zat dan komt het allemaal niet zo nauw.
Ik ben wel een fan geworden van de lichte LiFePo-accu's.
Thanks! Ik heb bij ze besteld.quote:Op zondag 20 september 2020 08:21 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Daar twee keer een MotoBatt accu gekocht, prima levering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |