abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193205061
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor het voortbestaan van de dierentuin is het wel essentieel :+
Ja, maar sportscholen mogen niet open :P
pi_193205069
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maar daar ben ik het dan wel weer mee eens; op een werkdag moet een demonstratie sowieso niet kunnen want dan horen die mensen te werken :P
Het is dat ik net twee broodjes achter mijn kiezen heb, anders zou ik happen :6
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 12:49:20 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193205080
Her en der slingert wel een velletje. Een code goed overschrijven is net zo veel/weinig gedoe :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193205081
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Denk het ook niet...

Mijn vader maakte wel de grap dat we social distancing in ons nieuwe bad kunnen doen. Op zich waar (2 bij 3) maar voorlopig geen gasten hier.
Een bad van 2 bij 3? :o Zo groot is mijn badkamer niet eens :D
  dinsdag 19 mei 2020 @ 12:49:43 #105
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193205085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, ook zo'n mooie. In België mogen de dierentuinen wel weer open, maar een demonstratie van 6 mensen (met veiligheidsvoorschriften in acht gehouden) mag niet. Want dat laatste is niet essentieel. Dat eerste wel natuurlijk :')
ja, of de speeltuinen voor kinderen. Zeker in de grote steden. Of familie opzoeken over de grens. Pff....
pi_193205090
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:48 schreef Candaasje het volgende:

Ja, maar sportscholen mogen niet open :P
Ze mogen buitensportactiviteiten doen. Een probleem is echt vooral bij veel mensen in één ruimte, binnen. Ik vind ook dat sportscholen wel open kunnen, maar onderzoek geeft eigenlijk aan 'doe maar niet'. Dus wat ik vind is niet zo heel relevant.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 mei 2020 @ 12:50:21 #107
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193205095
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, of de speeltuinen voor kinderen. Zeker in de grote steden. Of familie opzoeken over de grens. Pff....
maar goed, wij hebben een abo op de dierentuin en gaan zaterdag. Ik heb wel zin om eens even iets anders te zien...
pi_193205105
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Een bad van 2 bij 3? :o Zo groot is mijn badkamer niet eens :D
Zwembad(je) buiten :)

En normaal hebben we een formaat kleiner maar die was nergens meer aan te komen -O-
pi_193205108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze mogen buitensportactiviteiten doen. Een probleem is echt vooral bij veel mensen in één ruimte, binnen. Ik vind ook dat sportscholen wel open kunnen, maar onderzoek geeft eigenlijk aan 'doe maar niet'. Dus wat ik vind is niet zo heel relevant.
Demonstratie was ook buiten. Voor die dierentuin :+
pi_193205127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:41 schreef minilot het volgende:
Nog even hoor, in het kader van de Efteling die er momenteel het beste van probeert te maken:

O+
slim en leuk en handig...

efteling is altijd wel van de goede ideeen ^O^
pi_193205167
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:52 schreef Candaasje het volgende:
Demonstratie was ook buiten. Voor die dierentuin :+
Ik vind dat prima kunnen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193205178
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar goed, wij hebben een abo op de dierentuin en gaan zaterdag. Ik heb wel zin om eens even iets anders te zien...
mja hier is de dierentuin ook open

alleen voor abonnementhouders voorlopig dus

beetje jammer als je die niet hebt
en om hem er nou voor aan te schaffen is ook zo wat

misschien dat ik me nog bedenk als dit nog veel langer gaat duren :)
  dinsdag 19 mei 2020 @ 12:57:59 #113
63722 z80
I fink you freaky
pi_193205180
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier in Duitsland zijn de sportscholen wel weer open. Echter je mag er niet omkleden of douchen. 8)7 Moet je bezweet in sportkleding op de fiets naar huis.
Dierentuinen zijn hier ook open. Kan zo snel het filmpje niet vinden van de reactie van de dieren toen er weer mensen te zien waren. De dieren reageerden het zelfde als de koeien die na de winter weer de wei in mogen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193205192
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dat prima kunnen :Y
Ja, dus er is ook wel wat e-mailverkeer naar de overheid gegaan. België heeft alleen sowieso al een belachelijk demonstratiebeleid. In Nederland zijn we behoorlijk goed beschermd wat dat betreft. (Hoewel je het nog wel vaak moet aanvechten bij gemeentes, die met absurde eisen komen die heel niet mogen.)
pi_193205208
@pleisters: hier altijd plaatjespleisters want dochterlief is de enige die ze gebruikt
die gebruikt dan ook elk excuus om ze te plakken want leuk.

(nou komt dat misschien 1x in de 2 maanden voor dus ik maak daar nooit zo'n ding van)

maar we hadden dus op zeker moment hello kitty pleisters... (en ik vind dan wel dat ik niet steeds een leuker plaatje ga kopen.. dus die mochten eerst op..)

toen viel het buurmeisje van dr fiets...

arme kind zat helemaal vol hello kitty pleisters tegen de tijd dat dochterlief klaar was _O-
(en meisje blij.. want coole pleisters 8)7 )

toen heb ik maar starwars pleisters gekocht *O*

en nu limited edition hansaplast pleisters...
ja dat bestaat echt :)

geen opdruk.. maar allemaal verschillende kleurtjes.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 13:02:22 #116
217702 Lonaa
Honger!
pi_193205227
Zo. Gewandeld. Was warm. Gekkie tegengekomen die ik 4 weken geleden aangesproken heb op haar gedrag met haar honden jegens mijn hond. Kwam verhaal halen vandaag. :') Luisterde niet naar mij, wilde vooral nogmaals haar eigen verhaal herhalen.
Dora heeft lekker in het water gespeeld want water = gaaf sinds kort. En we hebben lekker met Dex gespeeld.

Nu ga ik even wrap maken omdat hongerrr. Met pulled pork. En kaas.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193205276
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bananenbrood. :9 Had je er veel noten ingedaan ofzo? Ik vind dat normaal niet echt machtig, eet zo'n ding juist veel te makkelijk door. :D
Brood met 4 bananen, aangevuld met abrikozen en half bakje gehakte pistachenoten.
pi_193205277
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Hier in Duitsland zijn de sportscholen wel weer open. Echter je mag er niet omkleden of douchen. 8)7 Moet je bezweet in sportkleding op de fiets naar huis.
Dierentuinen zijn hier ook open. Kan zo snel het filmpje niet vinden van de reactie van de dieren toen er weer mensen te zien waren. De dieren reageerden het zelfde als de koeien die na de winter weer de wei in mogen.
Hoe erg is het om bezweet in sportkleding naar huis te moeten rijden?

Ik douche sowieso het liefste onder mijn eigen douche, en niet in zo'n gore kleedkamer. Het terrein waar ik train heeft geen douches, maar ook als ik naar de sportschool ga douche ik het liefst thuis. Privacy, een schone vloer, de juiste watertemperatuur O+
pi_193205303
hmm even bij de mensen die er verstand van hebben.

ik zoek een electrisch mes om bevroren vlees (kattenvoer) te snijden

liefst niet te duur... maar moet ik op iets specifieks letten?

heb het idee dat 1 van mijn katers vrolijker is van vers voer dan van graanvrij blik
(hij is in ieder geval een stuk minder lastig en minder op zoek naar negatieve aandacht lijkt het... )

maar het niet practisch nu ik tussen 2 huizen "forens" om steeds de hele worst te ontdooien want dat bederft toch vrij rap
zeker met mooier weer op komst.
pi_193205329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik douche sowieso het liefste onder mijn eigen douche, en niet in zo'n gore kleedkamer. Het terrein waar ik train heeft geen douches, maar ook als ik naar de sportschool ga douche ik het liefst thuis. Privacy, een schone vloer, de juiste watertemperatuur O+
Ik douche ook liever thuis. Ik zweet toch altijd nog een half uur na. :Y
  dinsdag 19 mei 2020 @ 13:12:51 #121
217702 Lonaa
Honger!
pi_193205365
Ik moet soberso altijd een tijdje uitzweten. Niks naarders dan direct na het sporten moeten douchen. Juist lekker ff op de fiets, rustig naar huis trappen, even uitwaaien.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193205380
Ook altijd thuis douchen na sporten, en dan meteen wat makkelijks aan. Maar ik kom (kwam) altijd vanaf kantoor naar sporten. Dus daar omkleden in sportkleding en in sportkleding naar huis en onder de douche.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 19 mei 2020 @ 13:21:32 #123
63722 z80
I fink you freaky
pi_193205470
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als de zon schijnt niet. Maar rond 21 uur met wat wind is het niet bepaald prettig.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 13:22:55 #124
63722 z80
I fink you freaky
pi_193205488
pi_193205504
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:21 schreef z80 het volgende:

[..]

Als de zon schijnt niet. Maar rond 21 uur met wat wind is het niet bepaald prettig.
Dan doe je er kleren overheen aan. Niemand die zegt dat je in je hempje naar buiten moet.
Ik heb zo'n softshell jas die ik na training aan doe, winddicht en lekker zacht van binnen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')