Ja, maar sportscholen mogen niet openquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor het voortbestaan van de dierentuin is het wel essentieel
Het is dat ik net twee broodjes achter mijn kiezen heb, anders zou ik happenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar daar ben ik het dan wel weer mee eens; op een werkdag moet een demonstratie sowieso niet kunnen want dan horen die mensen te werken
Een bad van 2 bij 3?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Denk het ook niet...
Mijn vader maakte wel de grap dat we social distancing in ons nieuwe bad kunnen doen. Op zich waar (2 bij 3) maar voorlopig geen gasten hier.
ja, of de speeltuinen voor kinderen. Zeker in de grote steden. Of familie opzoeken over de grens. Pff....quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n mooie. In België mogen de dierentuinen wel weer open, maar een demonstratie van 6 mensen (met veiligheidsvoorschriften in acht gehouden) mag niet. Want dat laatste is niet essentieel. Dat eerste wel natuurlijk
Ze mogen buitensportactiviteiten doen. Een probleem is echt vooral bij veel mensen in één ruimte, binnen. Ik vind ook dat sportscholen wel open kunnen, maar onderzoek geeft eigenlijk aan 'doe maar niet'. Dus wat ik vind is niet zo heel relevant.quote:
maar goed, wij hebben een abo op de dierentuin en gaan zaterdag. Ik heb wel zin om eens even iets anders te zien...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, of de speeltuinen voor kinderen. Zeker in de grote steden. Of familie opzoeken over de grens. Pff....
Zwembad(je) buitenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Een bad van 2 bij 3?Zo groot is mijn badkamer niet eens
Demonstratie was ook buiten. Voor die dierentuinquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze mogen buitensportactiviteiten doen. Een probleem is echt vooral bij veel mensen in één ruimte, binnen. Ik vind ook dat sportscholen wel open kunnen, maar onderzoek geeft eigenlijk aan 'doe maar niet'. Dus wat ik vind is niet zo heel relevant.
slim en leuk en handig...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:41 schreef minilot het volgende:
Nog even hoor, in het kader van de Efteling die er momenteel het beste van probeert te maken:
Ik vind dat prima kunnenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:52 schreef Candaasje het volgende:
Demonstratie was ook buiten. Voor die dierentuin
mja hier is de dierentuin ook openquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar goed, wij hebben een abo op de dierentuin en gaan zaterdag. Ik heb wel zin om eens even iets anders te zien...
Hier in Duitsland zijn de sportscholen wel weer open. Echter je mag er niet omkleden of douchen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze mogen buitensportactiviteiten doen. Een probleem is echt vooral bij veel mensen in één ruimte, binnen. Ik vind ook dat sportscholen wel open kunnen, maar onderzoek geeft eigenlijk aan 'doe maar niet'. Dus wat ik vind is niet zo heel relevant.
Ja, dus er is ook wel wat e-mailverkeer naar de overheid gegaan. België heeft alleen sowieso al een belachelijk demonstratiebeleid. In Nederland zijn we behoorlijk goed beschermd wat dat betreft. (Hoewel je het nog wel vaak moet aanvechten bij gemeentes, die met absurde eisen komen die heel niet mogen.)quote:
Brood met 4 bananen, aangevuld met abrikozen en half bakje gehakte pistachenoten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bananenbrood.Had je er veel noten ingedaan ofzo? Ik vind dat normaal niet echt machtig, eet zo'n ding juist veel te makkelijk door.
Hoe erg is het om bezweet in sportkleding naar huis te moeten rijden?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier in Duitsland zijn de sportscholen wel weer open. Echter je mag er niet omkleden of douchen.Moet je bezweet in sportkleding op de fiets naar huis.
Dierentuinen zijn hier ook open. Kan zo snel het filmpje niet vinden van de reactie van de dieren toen er weer mensen te zien waren. De dieren reageerden het zelfde als de koeien die na de winter weer de wei in mogen.
Ik douche ook liever thuis. Ik zweet toch altijd nog een half uur na.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe erg is het om bezweet in sportkleding naar huis te moeten rijden?
Ik douche sowieso het liefste onder mijn eigen douche, en niet in zo'n gore kleedkamer. Het terrein waar ik train heeft geen douches, maar ook als ik naar de sportschool ga douche ik het liefst thuis. Privacy, een schone vloer, de juiste watertemperatuur
Als de zon schijnt niet. Maar rond 21 uur met wat wind is het niet bepaald prettig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe erg is het om bezweet in sportkleding naar huis te moeten rijden?
Ik douche sowieso het liefste onder mijn eigen douche, en niet in zo'n gore kleedkamer. Het terrein waar ik train heeft geen douches, maar ook als ik naar de sportschool ga douche ik het liefst thuis. Privacy, een schone vloer, de juiste watertemperatuur
Dan doe je er kleren overheen aan. Niemand die zegt dat je in je hempje naar buiten moet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Als de zon schijnt niet. Maar rond 21 uur met wat wind is het niet bepaald prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |