Uit- en inloggen?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ah Fles ik weet wat je gedaan hebt maar het is te lang geleden voor me om te weten hoe ik je precies moet helpen.
Als het echt via die settings is helpt dat niet.quote:
Je zou het misschien in een nieuw tabblad of andere browser kunnen checken.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het tot op heden alleen mobiel verneukt. Als ik op de desktop 1keer f5 doe is het helemaal game over wrsl
heb je aan custom CSS gezeten?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan niet meer quoten of editten. Ik heb iets stuk gemaakt
Ja ik zat alle settings door te kijken en kan die opties waar ik het over had niet meer vinden, dus toen dacht ik inderdaad ook aan de custom css. Die zou geen gehele elementen moeten hiden though, zeker niet zomaar ineensquote:Op maandag 18 mei 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mar ik zal het wel eens proberen via pc. Warsl moet ik mijn custom css weggooien of zo
De Sylvana-functie.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, er is een setting om Sint en Piet icoontjes te verbergen.
Wacht, op desktop werkt wel alles nogquote:Op maandag 18 mei 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Nijn ik heb gewoon een verkeerd knopje aangeraakt. Normale mensen kost het hoogstens hun huwelijk, mij mijn fok!Experience
Fles is backquote:Op maandag 18 mei 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, op desktop werkt wel alles nog
oevallig "Alle FOK! stylesheets uitschakelen" aangezet?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Nijn ik heb gewoon een verkeerd knopje aangeraakt. Normale mensen kost het hoogstens hun huwelijk, mij mijn fok!Experience
Nee die staat uitquote:Op maandag 18 mei 2020 19:26 schreef mschol het volgende:
t
[..]
oevallig "Alle FOK! stylesheets uitschakelen" aangezet?
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:26 schreef mschol het volgende:
t
[..]
oevallig "Alle FOK! stylesheets uitschakelen" aangezet?
Geen ideequote:Op maandag 18 mei 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar wie weet wat ik misdaan kan hebben dat alleen mobiel alles verneukt is?
Nee het was iets van Fokquote:Op maandag 18 mei 2020 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn er meer websites verneukt of kom je alleen op FOK!?
Grapje. Maar was de waarschuwing een FOK!-melding of leek het meer iets van de browser of telefoon zelf?
Ik denk wel dat ik in een nog onontdekte cyste van dit gedrocht geweest ben, maar ik ben er weer uit nuquote:Op maandag 18 mei 2020 19:29 schreef Toekito het volgende:
Fok nog verder verneuken dan het al verneukt is, het is een prestatie.
Ineens voel ik me niet meer zo raar dat mijn layout in het typvak af en toe van links naar rechts switchtquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik in een nog onontdekte cyste van dit gedrocht geweest ben, maar ik ben er weer uit nu
We zijn er weerquote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik in een nog onontdekte cyste van dit gedrocht geweest ben, maar ik ben er weer uit nu
Huhquote:Op maandag 18 mei 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme
Ik heb op mobiel in Profiel zitten kijken en vgs mij niet echt wat veranderd, maar alle knopperino is weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |