Appel.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond 'n balletje werpen en wat bijkeuvelen?
Nee blijft gewoon blank, gooi er nog wel beits overheen denk ik maar doe ik pas als die in de grond staat.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde account Frantic![]()
Netjes hoorKrijgt ie nog een kleurtje?
Is net 6 jaar oud, teeltboompje van de aldiquote:Op maandag 18 mei 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die begint al een oud stammetje te krijgen.
Tofquote:Op maandag 18 mei 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee blijft gewoon blank, gooi er nog wel beits overheen denk ik maar doe ik pas als die in de grond staat.
Is dat niet een beetje voorbarig?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Bijna sterftijd. Voor het eerst in maanden weer een fatsoenlijke training.
Ik heb ook zin om te knutselen. Vrijdag maar eens naar de bouwmarktquote:Op maandag 18 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde account Frantic![]()
Netjes hoorKrijgt ie nog een kleurtje?
wat ga je maken?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om te knutselen. Vrijdag maar eens naar de bouwmarkt
Zware ballen ja?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een beetje geil, eerst even een koude douche anders komt er ook niks van petanque.
Wat ga jij maken?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om te knutselen. Vrijdag maar eens naar de bouwmarkt
ben je al op het terras geweest?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga jij maken?
Ik wil meer planten. Ga nog een zooi van die kruidenplantjes halen bij AH. Dat vind ik wel geinig.
Ja, maar daar staat nog niksquote:
Bedoel je niet gewoon dat FOK! weer traag is?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan niet meer quoten of editten. Ik heb iets stuk gemaakt
Nee FOK! is al dagen dodelijk traag en vertoont daardoor af en toe vreemd gedrag. Af en toe komt er ook een 503.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan niet meer quoten of editten. Ik heb iets stuk gemaakt
Zitten daar geen andere mensen?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat nog niksEn we hebben ook nog een binnentuin op de begane grond. Daar heb ik wel met een kop koffie gezeten. Alleen daar voel ik me erg bekeken
Zit je te regediten jijquote:Op maandag 18 mei 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik deed iets en toen kwam er een waarschuwing dat ik bepaalde instellingen ofzo. Meteen weggeklikt natuurlijk en nu is het stuk
Vervelend is dat, in de kijk zitten.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat nog niksEn we hebben ook nog een binnentuin op de begane grond. Daar heb ik wel met een kop koffie gezeten. Alleen daar voel ik me erg bekeken
Af en toe. Toen ik er was niet. Is niet zo groot. Dakterras is wel een toffe plek met goed uitzicht.quote:
Ja, daar ben ik niet zo’n fan vanquote:Op maandag 18 mei 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vervelend is dat, in de kijk zitten.
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik deed iets en toen kwam er een waarschuwing dat ik bepaalde instellingen ofzo. Meteen weggeklikt natuurlijk en nu is het stuk
Heh?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nu bij elke post alleen nog maar een knopje met zo'n default plaatje als iemand zelf geen UI instelt. En die gaat dan naar het profiel van de user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |