Nicequote:Op maandag 18 mei 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een plantenbak gemaakt
[ afbeelding ]
Vanavond 'n balletje werpen en wat bijkeuvelen?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de beste verhalen op de petanquebaan
zou mooi staan onder die afdak hequote:Op maandag 18 mei 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Wat is dat boompje rechts?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Verkeerde account Franticquote:Op maandag 18 mei 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Appel.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond 'n balletje werpen en wat bijkeuvelen?
Nee blijft gewoon blank, gooi er nog wel beits overheen denk ik maar doe ik pas als die in de grond staat.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde account Frantic![]()
Netjes hoorKrijgt ie nog een kleurtje?
Is net 6 jaar oud, teeltboompje van de aldiquote:Op maandag 18 mei 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die begint al een oud stammetje te krijgen.
Tofquote:Op maandag 18 mei 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee blijft gewoon blank, gooi er nog wel beits overheen denk ik maar doe ik pas als die in de grond staat.
Is dat niet een beetje voorbarig?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Bijna sterftijd. Voor het eerst in maanden weer een fatsoenlijke training.
Ik heb ook zin om te knutselen. Vrijdag maar eens naar de bouwmarktquote:Op maandag 18 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde account Frantic![]()
Netjes hoorKrijgt ie nog een kleurtje?
wat ga je maken?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om te knutselen. Vrijdag maar eens naar de bouwmarkt
Zware ballen ja?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een beetje geil, eerst even een koude douche anders komt er ook niks van petanque.
Wat ga jij maken?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om te knutselen. Vrijdag maar eens naar de bouwmarkt
ben je al op het terras geweest?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga jij maken?
Ik wil meer planten. Ga nog een zooi van die kruidenplantjes halen bij AH. Dat vind ik wel geinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |