Kwiwiquote:Op maandag 18 mei 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Nog wat extra planten voor m’n balkon gekocht, ben helemaal into planten ineens door deze SC
Budaquote:
Ja heerlijk, en donderdag ook. Dat wordt lekker wandelenquote:Op maandag 18 mei 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het daar net zo zonnig als hier?
Was het. Al smaakte het niet helemaal zoals de chicken saag die ik bestelde toen ik in Amsterdam werktequote:
Foqueville gaat het groenste dorp ooit wordenquote:Op maandag 18 mei 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Nog wat extra planten voor m’n balkon gekocht, ben helemaal into planten ineens door deze SC
Hey knapperd, gaan we lunchen?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Hier donderdag 27 graden. Dat is voor mij een tikje te warm om echt flink te wandelenquote:Op maandag 18 mei 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heerlijk, en donderdag ook. Dat wordt lekker wandelen
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
En de beste verhalen op de petanquebaanquote:Op maandag 18 mei 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville gaat het groenste dorp ooit worden![]()
En en en met het lekkerste eten en de mooiste vrouwen
Ik heb vandaag een plantenbak gemaaktquote:Op maandag 18 mei 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
In de bergen is het koeler en meer windquote:Op maandag 18 mei 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier donderdag 27 graden. Dat is voor mij een tikje te warm om echt flink te wandelen
Nicequote:Op maandag 18 mei 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een plantenbak gemaakt
[ afbeelding ]
Vanavond 'n balletje werpen en wat bijkeuvelen?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de beste verhalen op de petanquebaan
zou mooi staan onder die afdak hequote:Op maandag 18 mei 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Wat is dat boompje rechts?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Verkeerde account Franticquote:Op maandag 18 mei 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |