Ja, maar daar staat nog niksquote:
Bedoel je niet gewoon dat FOK! weer traag is?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan niet meer quoten of editten. Ik heb iets stuk gemaakt
Nee FOK! is al dagen dodelijk traag en vertoont daardoor af en toe vreemd gedrag. Af en toe komt er ook een 503.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zitten daar geen andere mensen?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat nog niksEn we hebben ook nog een binnentuin op de begane grond. Daar heb ik wel met een kop koffie gezeten. Alleen daar voel ik me erg bekeken
Zit je te regediten jijquote:Op maandag 18 mei 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik deed iets en toen kwam er een waarschuwing dat ik bepaalde instellingen ofzo. Meteen weggeklikt natuurlijk en nu is het stuk
Vervelend is dat, in de kijk zitten.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat nog niksEn we hebben ook nog een binnentuin op de begane grond. Daar heb ik wel met een kop koffie gezeten. Alleen daar voel ik me erg bekeken
Af en toe. Toen ik er was niet. Is niet zo groot. Dakterras is wel een toffe plek met goed uitzicht.quote:
Ja, daar ben ik niet zo’n fan vanquote:Op maandag 18 mei 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vervelend is dat, in de kijk zitten.
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik deed iets en toen kwam er een waarschuwing dat ik bepaalde instellingen ofzo. Meteen weggeklikt natuurlijk en nu is het stuk
Heh?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nu bij elke post alleen nog maar een knopje met zo'n default plaatje als iemand zelf geen UI instelt. En die gaat dan naar het profiel van de user.
Uit- en inloggen?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ah Fles ik weet wat je gedaan hebt maar het is te lang geleden voor me om te weten hoe ik je precies moet helpen.
Als het echt via die settings is helpt dat niet.quote:
Je zou het misschien in een nieuw tabblad of andere browser kunnen checken.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het tot op heden alleen mobiel verneukt. Als ik op de desktop 1keer f5 doe is het helemaal game over wrsl
heb je aan custom CSS gezeten?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik zat alle settings door te kijken en kan die opties waar ik het over had niet meer vinden, dus toen dacht ik inderdaad ook aan de custom css. Die zou geen gehele elementen moeten hiden though, zeker niet zomaar ineensquote:Op maandag 18 mei 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mar ik zal het wel eens proberen via pc. Warsl moet ik mijn custom css weggooien of zo
De Sylvana-functie.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, er is een setting om Sint en Piet icoontjes te verbergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |