Wacht, op desktop werkt wel alles nogquote:Op maandag 18 mei 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Nijn ik heb gewoon een verkeerd knopje aangeraakt. Normale mensen kost het hoogstens hun huwelijk, mij mijn fok!Experience
Fles is backquote:Op maandag 18 mei 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, op desktop werkt wel alles nog
oevallig "Alle FOK! stylesheets uitschakelen" aangezet?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Nijn ik heb gewoon een verkeerd knopje aangeraakt. Normale mensen kost het hoogstens hun huwelijk, mij mijn fok!Experience
Nee die staat uitquote:Op maandag 18 mei 2020 19:26 schreef mschol het volgende:
t
[..]
oevallig "Alle FOK! stylesheets uitschakelen" aangezet?
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:26 schreef mschol het volgende:
t
[..]
oevallig "Alle FOK! stylesheets uitschakelen" aangezet?
Geen ideequote:Op maandag 18 mei 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar wie weet wat ik misdaan kan hebben dat alleen mobiel alles verneukt is?
Nee het was iets van Fokquote:Op maandag 18 mei 2020 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn er meer websites verneukt of kom je alleen op FOK!?
Grapje. Maar was de waarschuwing een FOK!-melding of leek het meer iets van de browser of telefoon zelf?
Ik denk wel dat ik in een nog onontdekte cyste van dit gedrocht geweest ben, maar ik ben er weer uit nuquote:Op maandag 18 mei 2020 19:29 schreef Toekito het volgende:
Fok nog verder verneuken dan het al verneukt is, het is een prestatie.
Ineens voel ik me niet meer zo raar dat mijn layout in het typvak af en toe van links naar rechts switchtquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik in een nog onontdekte cyste van dit gedrocht geweest ben, maar ik ben er weer uit nu
We zijn er weerquote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik in een nog onontdekte cyste van dit gedrocht geweest ben, maar ik ben er weer uit nu
Huhquote:Op maandag 18 mei 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme
Ik heb op mobiel in Profiel zitten kijken en vgs mij niet echt wat veranderd, maar alle knopperino is weer terug
Ja dat is het makkelijkste. Dank voor meedenken trouwensquote:Op maandag 18 mei 2020 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh. Dan geef ik de schuld aan trage FOK!, echt magisch gedrag vertoont dat af en toe.
Hahahaha oh god dit is zo'n typische herinnering die ik niet meer zelfstandig kon herinneren maar die wel weer helemaal naar boven komt als iemand iets gerelateerds noemtquote:Op maandag 18 mei 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is het makkelijkste. Dank voor meedenken trouwens![]()
Vgs mij staat er in mijn custom CSS nog steeds hoe ik posts van Stefan nooit meer zie, nadat hij mij zelf uitgelegd had hoe die functie werkt
Yeah just about sums it up quite neatlyquote:Op maandag 18 mei 2020 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
Wat was dat ook alweer tussen jullie? Hij was een irritante jonge knul en jij (volgens hem) een chagrijnige zielige ouwe opa ofzo toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |