quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Elke Nederlander heeft blijkbaar een emotionele band met de KLM ofzoietsquote:Op zondag 17 mei 2020 22:58 schreef OProg het volgende:
Volgens deze logica laten we morgen de KLM klappen.
quote:
Welke uitzonderingen?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
Als je al in de rode cijfers stond voor de crisis hoef je geen steun overheid. Uitzonderingen daargelaten.
Of vouchers en tickets uitstaanquote:Op zondag 17 mei 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Elke Nederlander heeft blijkbaar een emotionele band met de KLM ofzoiets
Heb jij dat niet dan?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die is niet dom. Alleen die is geen interviewer of leider van de tafel. Daar hebben meer mensen in dit programma last van trouwens.quote:
We subsidiëren de Ierse eigenaar van de vliegtuigen die ze huren.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
Mwah, niet tot op die hoogte.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
We subsidiëren de Ierse eigenaar van de vliegtuigen die ze huren.
Morgen maar snel WC papier halen danquote:
Lijkt me ook. Of vakantiegeld wat later in het jaar.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Liever geen vakantiegeld en wel een baan dan werkloos
Niet mee eens, het is gewoon je eigen geld.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Liever geen vakantiegeld en wel een baan dan werkloos
1. Pauwquote:Op zondag 17 mei 2020 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
1. Pauw
2. Carrie
3. Welmoed
4. Erik
5. Tijs
6. Sander
6. Sophie.
8. Charles
9. Hugo
10. Willemijn
11. Fidan
12. Giovanca
Neem even jullie tijd en maak ook een lijstje. Pauw bij mij op eenzame hoogte.
Is gewoon uitgesteld loonquote:
Gooi jullie rankingquote:Op zondag 17 mei 2020 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
1. Pauw
2. Carrie
3. Welmoed
4. Erik
5. Tijs
6. Sander
6. Sophie.
8. Charles
9. Hugo
10. Willemijn
11. Fidan
12. Giovanca
Neem even jullie tijd en maak ook een lijstje. Pauw bij mij op eenzame hoogte.
De Albert Heijn ja?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet mee eens, het is gewoon je eigen geld.
Ik zou mijn werkgever failliet laten gaan
Ah dacht al dat het aan mij lag.quote:
Nicequote:Op zondag 17 mei 2020 23:06 schreef BobW het volgende:
[..]
1. Pauw
2. Tijs
3. Carrie
4. Erik
5. Welmoed
6. Sophie
7. Charles
8. Sander
9. Hugo
10. Giovanca
11. Willemijn
12. Fidan
Ik kijk nog zelden geen idee, jeroen op1quote:
Waarom heet het dan niet schuldenaflosgeldquote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom heet het dan niet schuldenaflosgeld
Eens, al die nieuwe hippe kut tentjes kunnen corona krijgenquote:Op zondag 17 mei 2020 23:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Niet alle horeca kan overleven, zo vermoeiend dat de horeca altijd als één hoop benoemd wordt.
Zo'n beetje iedereen moet inperken, maar vakantiegeld wat later.... Dat is een te groot offerquote:Op zondag 17 mei 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben over het algemeen meer pro werknemer dan werkgever maar in deze tijd moet Kitty niet zo janken.
Vlag op een vadsige modderschuit.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vind de ogen van Kitty wel een mooie blauwe kleur
quote:
Jeroen zegt het gelukkig al, het is geen tijd voor flexibiliteit, maar weer een huilert uitgenodigd.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben over het algemeen meer pro werknemer dan werkgever maar in deze tijd moet Kitty niet zo janken.
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, al die nieuwe hippe kut tentjes kunnen corona krijgen
Om duidelijk te maken dat je beter niet bij de FNV kan zijn.quote:
Als dat beetje geld er voor zorgt dat we een maandje verder kunnen zijn we daarna wel failliet en heb je niks, nee gewoon betalen!quote:Op zondag 17 mei 2020 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Je vakantiegeld uitstellen is toch prima als je dan je baan nog houdt.
Ze valt op naast de vrijwel altijd slecht ingelezen Sander.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:11 schreef svann het volgende:
Wat staat Welmoed hoog op jullie lijstjes.
Ze ziet er leuk uit, maar vind ik niet echt een geweldige presentator.
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:12 schreef Keukendrol het volgende:
Kitty is het type: "ik wil de manager spreken"
Ja in dat geval dan maar nu klappen, maar als je daarmee de kans vergroot is het een ander verhaal.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als dat beetje geld er voor zorgt dat we een maandje verder kunnen zijn we daarna wel failliet en heb je niks, nee gewoon betalen!
Die bovendien ook nog eens geen dikke jetsers heeft.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze valt op naast de vrijwel altijd slecht ingelezen Sander.
Normaal gesproken staat Tijs op n2 maar hij is een beetje uit vormquote:Op zondag 17 mei 2020 23:11 schreef svann het volgende:
Wat staat Welmoed hoog op jullie lijstjes.
Ze ziet er leuk uit, maar vind ik niet echt een geweldige presentator.
Prima, ik wil dat risico niet lopenquote:Op zondag 17 mei 2020 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja in dat geval dan maar nu klappen, maar als je daarmee de kans vergroot is het een ander verhaal.
Tijs heeft Knevel nodigquote:Op zondag 17 mei 2020 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Normaal gesproken staat Tijs op n2 maar hij is een beetje uit vorm
Die schreeuwert?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pauw en Witteman vond ik een van de beste duo'squote:
Blijkbaar, wist ik ook nietquote:Op zondag 17 mei 2020 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar als je klak in je oogt krijgt ben je dus de lul
Tijs "permanente obstipatie" van de Brink.quote:
Jaquote:Op zondag 17 mei 2020 23:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Pauw en Witteman vond ik een van de beste duo's
Nee ik ook nietquote:
klak of kak?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar als je klak in je oogt krijgt ben je dus de lul
Drink jij?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Als ik dat hoofd van die vrouw ziet zou ik vanuit mijzelf wel kalk in mijn ogen gooien
Komt door Giovanca.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou je mond johquote:
Pauw is pas gegroeid toen hij solo ging.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Pauw en Witteman vond ik een van de beste duo's
Hij gaat chloor in de ogen strooien om het te reinigen!quote:Op zondag 17 mei 2020 23:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
zou die huisarts dit ook nog volgen of zou hij weer broeien op een nieuwe cocktail?
Die gaat morgen bij 25 patiënten kalk in de ogen gieten.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
zou die huisarts dit ook nog volgen of zou hij weer broeien op een nieuwe cocktail?
Gewoon hydroxychloroquine met kalk in oogdruppels.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
Mijn vorige werkgever betaalde vakantiegeld gewoon elke maand uit. Wel zo gemakkelijk. Waarom dat verplichte sparen?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:23 schreef Ronald het volgende:
Ik kijk het met wat vertraging, maar ik verbaas me er over dat iedereen zo makkelijk vindt dat het vakantiegeld wel uitgesteld kan worden. Het is gewoon je wettelijke loon, pas in uitzonderlijk slechte situaties zou je over kunnen gaan tot uitstel.
Een goede werkgever zet dat geld maandelijks opzij, het is een spaarpotje van de werknemers, ook in crisis tijden.
Misschien is dat wel een betere optie inderdaad. Het is geen gift of gunst van de werkgeverquote:Op zondag 17 mei 2020 23:25 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Mijn vorige werkgever betaalde vakantiegeld gewoon elke maand uit. Wel zo gemakkelijk. Waarom dat verplichte sparen?
Zij mogen blijvenquote:Op zondag 17 mei 2020 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
1. Pauw
2. Carrie
3. Welmoed
4. Erik
5. Tijs
6. Sander
6. Sophie.
8. Charles
9. Hugo
10. Willemijn
11. Fidan
12. Giovanca
Ik ben #TeamKitty. Vakantiegeld is gewoon loon! Kitty heeft het goed verwoord: alleen als het echt niet anders kan!quote:Op zondag 17 mei 2020 23:23 schreef Ronald het volgende:
Ik kijk het met wat vertraging, maar ik verbaas me er over dat iedereen zo makkelijk vindt dat het vakantiegeld wel uitgesteld kan worden. Het is gewoon je wettelijke loon, pas in uitzonderlijk slechte situaties zou je over kunnen gaan tot uitstel.
Een goede werkgever zet dat geld maandelijks opzij, het is een spaarpotje van de werknemers, ook in crisis tijden.
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:21 schreef Oostblokkert het volgende:
Hulde op dit soort innovativiteit.
Kan de overheid nog wat van leren @:ikweethetookniet
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:03 schreef matthijst het volgende:
Geef antwoord wijf.
Vakantiegeld verdeeld over het jaar.
TOPSHOW met die Pauw!!!quote:
Ik zat al te wachten op jouw bijdrage.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sander Dekker wat een incompetente lul is dat zeg
Echt hequote:Op maandag 18 mei 2020 22:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gezeur over advocaten in de rechtbank.........
gelukkig hebben we Sander Dekkernog de minister voor rechtsbescherming die zal toch wel wat zinnigs kunnen zeggen ........
Oh wacht![]()
oorverdovend stil die lul
Vaak allochtoon.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie het risico niet zo. Vooral jonge gezonde mannen zijn opgesloten.
Gelukkig is hij goed opgeleid om mee te kunnen praten .quote:
https://www.rijksoverheid(...)rsonen/sander-dekkerquote:De rechtsstaat vormt de basis van onze vrije samenleving. Door bescherming te bieden en hard op te treden tegen criminelen. Maar ook door waarborgen te bieden tegen willekeur en machtsmisbruik, met gedegen wetten en onafhankelijke rechters. Daar zet ik me graag voor in.
Hoe kun je daar 3 jaar over doen? Of mocht dat toen nog?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelukkig is hij goed opgeleid om mee te kunnen praten .
1994-1996: Propedeuse Nederlands recht, Universiteit Leiden
3 jaar gedaan over propedeuse en verder niet afgemaakt![]()
Gewoon een lamlul.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
3 jaar gedaan over propedeuse en verder niet afgemaakt![]()
Toen had je nog de eeuwige student.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hoe kun je daar 3 jaar over doen? Of mocht dat toen nog?
En dat zet je dan ook nog op je CV?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen had je nog de eeuwige student.
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Eerst maar alles buiten de gevangenissen onder controle krijgen
quote:
Mengele worden.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
hoezo MAG GEEN medische gebruiken? Als je die al vorig jaar hebt gekocht dan loop je er lekker mee toch
Nogal jaquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
haha chineesjes gebruiken CE op al hun producten (china export ofzo)
Nee, gewoon blind vertrouwen.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
totaal niet opzettelijk misleidend he...
Maakt niet uit. Sywert moet zich profileren als toekomstig leider van Nederland.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
3 miljoen is niet genoeg voor iedere nederlander
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Saskia wil je niet tegenover je hebben
quote:
en toen zei je 'wat in mijn slaapkamer gebeurt is prive'?quote:Op maandag 18 mei 2020 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb ook weleens politie aan de deur gehad, vroegen of ze mijn camera beelden mochten hebben
viesss patrickquote:Op maandag 18 mei 2020 23:11 schreef RipCity het volgende:
Zou meer misdaad docs op nl tv moeten zijn. Sinds Peter rrrrrrr is er bijna niets meer wat reconstructies doet.
En toen bleef het stil.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
en toen zei je 'wat in mijn slaapkamer gebeurt is prive'?
Vunzig bericht, in de oven gestopt.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
en toen zei je 'wat in mijn slaapkamer gebeurt is prive'?
Morgen wel misdaad college kijken hequote:
Business in the front party in the backquote:
Ik denk dat het geen familie is van Erik DekkerGodquote:Op maandag 18 mei 2020 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met zo'n achternaam heb je nochtans wel een voorsprong.
twitter:BennieVonk twitterde op maandag 18-05-2020 om 23:19:56@op1npo @Sywert Wat een slecht optreden van @Sywert. Beste redeactie, nodig eens iemand uit die het verschil tussen een medisch hulpmiddel en consumenten producten goed uit kan leggen. #Op1npo reageer retweet
twitter:BennieVonk twitterde op maandag 18-05-2020 om 22:53:58Mijn hemel @Sywert, CE is geen keurmerk, maar een markering! Je zit echt uit je nek te kletsen. #Op1npo reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |