Begin je morgen om 6 uur?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:15 schreef minilot het volgende:
Ik vind dat ik eigenlijk vandaag al de banketbakkersroom moet maken maar ik voel me er een duizendvoud te lui voor.
Oei, dat is een goeie!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:44 schreef DJMO het volgende:
Hier worden het de slagroomsoesje van Eten met Nickboter en eieren staan al buiten de koelkast zodat we morgen lekker vroeg kunnen beginnen
ik bewaar m'n eieren altijd wel in de koelkast. Tenzij ik ze nodig heb voor een recept waarbij ze op kamertemperatuur moeten zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei, dat is een goeie!
Eier altijd, boter nú uit de koelkast!
Ha, soesbakken met hindernissen! Tof, succes!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:46 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ga het mijzelf moeilijk maken door een recept te hebben in het spaans en dit met behulp van translate uit te voeren.
quote:Op zondag 24 mei 2020 10:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
De vanille banketbakkersroom [ afbeelding ]
En hier gaat straks verkuimelde honeycomb door die ik nog in de diepvries had:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:46 schreef Oceanonix het volgende:
Soezen wel eens gemaakt maar ik weet niet zeker of het in deze eeuw was.![]()
Ik ga het mijzelf moeilijk maken door een recept te hebben in het spaans en dit met behulp van translate uit te voeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks de hartige soezen afmaken, die gaan mee naar een klein proefpanel. En, als ik zin heb in een koffie pauze, ook een zoete soes (of 2, ik moet nog meer oefenen met de afmetingen).Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |