SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Leger dan 16 juni 2018, toen was er een delegatie uit dit topic. (mits ik de datum goed heb)quote:Op zondag 17 mei 2020 00:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo leeg zal het nog niet zijn, denk ik.
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:
Het is nu toch ook voor december?quote:
De wachtrij neemt weer wat minder snel af. Dit zijn de echte die-hards, die nu nog wachten.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:36 schreef Melting het volgende:
Aantal wachtenden voor je: 1825
Dat is over: 14 minuten
Aantal wachtenden voor je: 1501quote:Op zondag 17 mei 2020 00:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De wachtrij neemt weer wat minder snel af. Dit zijn de echte die-hards, die nu nog wachten.
Je droomvlucht uitstellen om in de Droomvlucht te mogenquote:Op zondag 17 mei 2020 00:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik neem wel mijn spreekwoordelijke petje voor je af Melting.
Normaliter rond 22:00u in bed en nu dit om naar de Efteling te mogen
Vanmiddag heeft de powernap ook wel geholpen. En natuurlijk de wil om te kunnen gaan.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik neem wel mijn spreekwoordelijke petje voor je af Melting.
Normaliter rond 22:00u in bed en nu dit om naar de Efteling te mogen
Dat wilde ik ook typen, maar er kwam Doe Maar uitquote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook typen, maar er kwam Doe Maar uit
Ik kan Drukwerk schrappenquote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo ver loopt Melting niet meer uit hoor...
quote:
Ja, hij maait je onbedoeld het gras voor de voeten weg hè? Draaide 2 dagen voor mijn I-show ook doodleuk even de plaat die ik als openingstrack in gedachten had.quote:
Nee, was ik toch al niet van plan. Vind 3 uur ook mooi zat.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je mag hem nog wel een keer draaien hoor. Mooi nummer.
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, hij maait je onbedoeld het gras voor de voeten weg hè? Draaide 2 dagen voor mijn I-show ook doodleuk even de plaat die ik als openingstrack in gedachten had.
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, was ik toch al niet van plan. Vind 3 uur ook mooi zat.
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:50 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu plaatsvervangend zenuwachtig voor Melting. Bijna aan de beurt.
Mogelijk draai ik dan morgenavond. Kan ook dinsdagavond worden.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, was ik toch al niet van plan. Vind 3 uur ook mooi zat.
Op zondag zijn er minder luisteraars meestal.... dus beter op dinsdag.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mogelijk draai ik dan morgenavond. Kan ook dinsdagavond worden.
Ja, de spanning stijgt nu toch wel echt.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:50 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu plaatsvervangend zenuwachtig voor Melting. Bijna aan de beurt.
Nee, je gaat tickets bestellen.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:51 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het lange luisteren.
Ik ga nu mijn bed opzoeken.
Welterusten allemaal.
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:51 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting. Succes met bestellen. Laat je ons de uitkomst nog even weten?
quote:Aantal wachtenden voor je: 42958
Dat is over: meer dan een uur
Allemachtig. En dat is alleen nog maar voor abonnementhouders.quote:
Maar je gaat welquote:Op zondag 17 mei 2020 00:58 schreef Melting het volgende:
Reserveren is wel gelukt, alleen niet voor 1 van mijn 4 voorkeurdagen.
Nu ga ik dus pas 1 juni.
Dan mag de horeca ook weer open, kun je nog op een terrasje zitten ook.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 01:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan mag de horeca ook weer open, kun je nog op een terrasje zitten ook.
Wel fijn dat het gelukt is en niet op het laatste moment nog fout ging. Ik was echt een beetje zenuwachtig.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:58 schreef Melting het volgende:
Nu ga ik dus pas 1 juni.
Beter dan niksquote:Op zondag 17 mei 2020 00:58 schreef Melting het volgende:
Nu ga ik dus pas 1 juni.
Dat hoop ik dan maar.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel fijn dat het gelukt is en niet op het laatste moment nog fout ging. Ik was echt een beetje zenuwachtig.
Nu heb je iets leuks om naar uit te kijken. Het is 1 juni voordat je het weet
quote:Op zondag 17 mei 2020 01:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Beter dan niksEn het is iets om naar uit te zien.
Welterustenquote:Op zondag 17 mei 2020 01:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar.
Nu dan toch maar naar bed.
Slaap lekker allemaal.
Welterusten Meltingquote:Op zondag 17 mei 2020 01:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar.
Nu dan toch maar naar bed.
Slaap lekker allemaal.
Of je maakt je druk om echt ernstige dingen...quote:Op zondag 17 mei 2020 08:29 schreef Rafeiro het volgende:
Wat bezielt die webwinkels trouwens.
Vandaag besteld, morgen in huis.
Oké het is zondag, dus dinsdag snap ik dan nog.
Maar bijna allemaal; aflevermoment: vrijdag.
Adverteer en dan niet mee FFS.
Die koffie heb ik nog niet opquote:Op zondag 17 mei 2020 08:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je maakt je druk om echt ernstige dingen...
Goedemorgen!
Vanwege grote drukte, kunnen de pakketdiensten het niet aan.quote:Op zondag 17 mei 2020 08:29 schreef Rafeiro het volgende:
Wat bezielt die webwinkels trouwens.
Vandaag besteld, morgen in huis.
Oké het is zondag, dus dinsdag snap ik dan nog.
Maar bijna allemaal; aflevermoment: vrijdag.
Adverteer en dan niet mee FFS.
quote:Op zondag 17 mei 2020 08:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je toelatingsbewijs!
Gaan wel alle attracties weer open?quote:
Ze gaan wel allemaal open. Dus langere wachtrijen. De horeca is alleen nog afhaal.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaan wel alle attracties weer open?
En worden de wachtrijen met 1,5 meter onderlinge afstand nu nog langer?
quote:Op zondag 17 mei 2020 09:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze gaan wel allemaal open. Dus langere wachtrijen. De horeca is alleen nog afhaal.
Maar er is maar een 1/3 capaciteit, dus dat maakt de rijen ook wel weer iets korter.
Leuk, bij de Python in de wachtrij aansluiten voor Villa Volta...quote:Hoe werken de wachtvakken?
Om ons aan de RIVM richtlijnen te houden is het belangrijk om 1,5 meter afstand van andere huishoudens te houden. De Efteling heeft daarom op diverse plekken met zichtbare markeringen op de vloer wachtvakken per huishouden gecreëerd. Is het wachtvak voor je helemaal leeg? Ga dan met je huishouden in het volgende vak staan.
Het voordeel is dat huishoudens met ADHD kinderen er redelijk snel uitgeknikkerd worden...quote:Hoe zorgt de Efteling voor 1,5 meter afstand tussen huishoudens?
De Efteling houdt zich aan de richtlijnen van het RIVM en wij vragen onze bezoekers zich daar ook aan te houden. Dat betekent 1,5 meter (twee armlengtes) tussen huishoudens. Dit wordt middels vakken en markeringen duidelijk aangegeven bij alle locaties. Wij vragen je om de aanwijzingen van onze medewerkers op te volgen. Niet opvolgen kan leiden tot het afbreken van het bezoek. Samen zorgen we ervoor dat iedereen voldoende ruimte heeft tijdens het dagje uit.
Scheelt dat ik niet in de Python ga.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Leuk, bij de Python in de wachtrij aansluiten voor Villa Volta...
[..]
Het voordeel is dat huishoudens met ADHD kinderen er redelijk snel uitgeknikkerd worden...
quote:Op zondag 17 mei 2020 09:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet in de Python ga.
Wel even in Villa Volta. Blijft geweldig. Als ik daar maar niet voor bij de Python hoef aan te schuiven dan.
Ik ook. Denk niet dat te doen is.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Efteling opent haar deuren ✨ Dit is wat je kunt verwachten van een veilig bezoek aan de Efteling
Ben benieuwd of ze na elke rit de karretjes, beugels etc. schoonmaken, zoals nu wel gebeurd met de winkelwagentjes...
quote:
quote:Extra hygiënemaatregelen
Overal in het park staan centrale desinfectiepunten. Je kunt daar gratis gebruik van maken. Er wordt extra vaak schoongemaakt, zeker de contactpunten, die vaak aangeraakt worden zoals beugels en deurklinken.
Extra schoongemaakt.quote:
Op tijd reserveren dan.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga binnenkort weer ergens een hapje eten buiten de deur.
Ben ook heel benieuwd hoe dat is met trolleys op afstand en selfservice-achtige zaken...
quote:Op zondag 17 mei 2020 09:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Extra schoongemaakt.
Normaal doen we het niet. Dus nu doen we het 2 keer per dag.
Dat is al gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Op tijd reserveren dan.
Hoorde dat er hier de buurt de eerste dagen zowat alles al vol zit.
Netjes.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al gedaan.
Volgende week zondag is het zo ver...
Goedemorgen.quote:
Dat is maar net hoe je er mee om gaat.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet er niet aan denken om naar bijv de Efteling te gaan. Het is dan nog steeds druk en je bent continu aan het opletten dat je genoeg afstand houdt. Dat vind ik in de supermarkt al doodvermoeiend
Met overnachting erbij in het bijbehorende hotel is het nu al mogelijk...quote:Op zondag 17 mei 2020 09:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Netjes.
Maar dat mocht toch pas vanaf 1 juni? Of vergis ik me nou?
quote:Op zondag 17 mei 2020 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met overnachting erbij in het bijbehorende hotel is het nu al mogelijk...
Vrienden van ons hebben afgelopen vrijdag hetzelfde gedaan en het is ze 100% meegevallen.quote:
Groot gelijk. Toch een beetje een vakantie gevoel.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben afgelopen vrijdag hetzelfde gedaan en het is ze 100% meegevallen.
Alles is op 1,5 meer afstand en bijv. geen gedeelde toiletten e.d.
Aangezien onze vakantie in Spanje in het water is gevallen, doen we nu dus iets anders op de originele afsluitende dag.
Ik ben benieuwd...
Moet je dan naar je eigen hotelkamer om te gaan plassen?quote:Op zondag 17 mei 2020 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben afgelopen vrijdag hetzelfde gedaan en het is ze 100% meegevallen.
Alles is op 1,5 meer afstand en bijv. geen gedeelde toiletten e.d.
Aangezien onze vakantie in Spanje in het water is gevallen, doen we nu dus iets anders op de originele afsluitende dag.
Ik ben benieuwd...
quote:Op zondag 17 mei 2020 09:39 schreef Rafeiro het volgende:
Jezus kriebel, waar ben ik aan begonnen. Geen echte 4k monitor. Maar wel QHD.
Maar goedkoper dan de 28" waar ik naar keek.
En deze is dus 32". Dat is lomp groot
quote:Op zondag 17 mei 2020 09:41 schreef Rafeiro het volgende:
https://tweakers.net/pric(...)zwart/specificaties/
Ja, maar die is vlakbij.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Moet je dan naar je eigen hotelkamer om te gaan plassen?
Dat is wel prima geregeld dan. Hoe zit dat met de toiletten in de Efteling dan?quote:Op zondag 17 mei 2020 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die is vlakbij.
Er zijn maar 8 tafels beschikbaar in het restaurant en dus ook maar 8 kamers (tenzij een huishouden, geen vrienden- of familiegroep, uit meer personen bestaat)...
Ik denk dat je die zelf kan ontsmetten.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is wel prima geregeld dan. Hoe zit dat met de toiletten in de Efteling dan?
Zuiver gemaakt klinkt zoveel leuker dan schoonmaken. Alhoewel ik het Belgische kuisen nog schattiger vind klinken.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je die zelf kan ontsmetten.
En ze zullen vaker zuiver gemaakt worden, verwacht ik.
Ik hoop toch wel op het gemakje? Het is wel zondag hè?quote:Op zondag 17 mei 2020 09:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Zuiver gemaakt klinkt zoveel leuker dan schoonmaken. Alhoewel ik het Belgische kuisen nog schattiger vind klinken.
Ik heb trouwens vandaag ook een zuiveringsdagje.
Zeker. Ik ben al 1 uur bezig met afwasmachine inruimen en koffie drinken. Meer op het gemak lukt bijna niet.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel op het gemakje? Het is wel zondag hè?
Dat vind ik ook op het gemakje.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben al 1 uur bezig met afwasmachine inruimen en koffie drinken. Meer op het gemak lukt bijna niet.
Ik durf je bijna uit te dagen voor pitch and put. Of hoe het ook heet.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:18 schreef just me het volgende:
starttijd voor golfen
![]()
woensdag ga ik met mijn broer de baan in
Pitch & Puttquote:Op zondag 17 mei 2020 10:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik durf je bijna uit te dagen voor pitch and put. Of hoe het ook heet.
die zou je van mij wel gekregen hebbenquote:Op zondag 17 mei 2020 10:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb het daarmee gepresteerd de bal 3 banen verderop te plaatsen. Kreeg geen bonuspunten
Gedraag je dan ookquote:Op zondag 17 mei 2020 10:26 schreef Rafeiro het volgende:
En ja, het was een klein beetje frusti.
Iets met grrrrrr en onbenullig hard rammen![]()
Niet netjes
Netjes zal ik het nooit noemen, maar niemand in gevaar en even wat frustratie kwijt.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 10:18 schreef just me het volgende:
starttijd voor golfen
![]()
Ook dat moet weer kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:18 schreef just me het volgende:
starttijd voor golfen
![]()
Precies...quote:Op zondag 17 mei 2020 10:49 schreef just me het volgende:
Ik blij, broer blij
en we zien wel hoe het gaat..
Dan in je eentje spelen. Of kan dat niet?quote:Op zondag 17 mei 2020 11:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Een bepaald spel wat ik al een jaar of 7/8 niet meer gespeeld had heeft gisteren een hele grote update gekregen.
Nu kriebelt het wel een beetje om het weer op te starten alleen de kennissen die dat spel ook hebben zijn nog niet wakker of in ieder geval niet online
Kan welquote:Op zondag 17 mei 2020 11:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan in je eentje spelen. Of kan dat niet?
De jeu de boules gaat volgende week ook weer van startquote:Op zondag 17 mei 2020 10:18 schreef just me het volgende:
starttijd voor golfen
![]()
Ik ben wel benieuwd waarom Pong een hele grote update krijgt..quote:Op zondag 17 mei 2020 11:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Een bepaald spel wat ik al een jaar of 7/8 niet meer gespeeld had heeft gisteren een hele grote update gekregen.
Nu kriebelt het wel een beetje om het weer op te starten alleen de kennissen die dat spel ook hebben zijn nog niet wakker of in ieder geval niet online
Pong is al wel zeker 40 jaar oud al dan niet ouder als ik me niet vergis, maar voor de geïnteresseerden het gaat om Terraria. (En dan specifiek de 1.4 update )quote:Op zondag 17 mei 2020 13:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom Pong een hele grote update krijgt..
Bij ons in Delft zijn ze ook begonnen maar dan met expliciete tijden wanneer wel en wanneer niet.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De jeu de boules gaat volgende week ook weer van start
Schiet je of plaats je?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet de ballen wel anderhalve meter afstand van elkaar laten houden he.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lukt me primaquote:Op zondag 17 mei 2020 15:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet de ballen wel anderhalve meter afstand van elkaar laten houden he.
Paar hier hebben eredivisie gespeeld, als je die soms ziet schieten, damn. Vooral tegen elkaar uiteraardquote:
Ik heb mijne uitgesteld naar (voorlopig) dinsdag. Er schijnen hier op zondagavond haast geen luisteraars te zijn. De maandagavond is al ingevuld.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Paar hier hebben eredivisie gespeeld, als je die soms ziet schieten, damn. Vooral tegen elkaar uiteraardTegen mij en de andere amateurs zijn ze wat liever.
Zijn er vanavond nog shows trouwens?
Ik heb geen zin om te dansen.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:29 schreef Rafeiro het volgende:
Er is sedert nu wat te horen mocht u zich vervelen.
Ligt aan je nieuwe scherm.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:42 schreef Rafeiro het volgende:
Gaat ie net voor ik het nummer instart tempo aanpassen. Foei PC.
Waar heb je hem besteld?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die is er nog niet![]()
Maar dinsdag wel denk ik.
Op voorraad, dus dat komt wel goed dan toch?quote:
Met beide heb ik geen ervaring.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:47 schreef Rafeiro het volgende:
Alternate en Megekko bevallen me wel over het algemeen.
Waarom?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
Het volgende nummer is wat dubieus hier wellicht
Ik had het niet gehoord, als je het niet gemeld had.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
PSB is herkenbaar qua geluid, maar Faithless is er ook verdraaid goed in.
Ga je gewoon toch om de schijn op te houden. Niemand die er iets van zegt.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
Draai ik zo'n lang nummer, hoef ik niet te pissen
Dat kan toch niet
Die vogels zijn streng hoor.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je gewoon toch om de schijn op te houden. Niemand die er iets van zegt.
Maar die zal het een worst wezen of je wel of niet gaat pissen.quote:
Hallo dan hadden ze "10 seconden" eerder voer gehad kunnen hebben.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar die zal het een worst wezen of je wel of niet gaat pissen.
quote:Op zondag 17 mei 2020 19:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hallo dan hadden ze "10 seconden" eerder voer gehad kunnen hebben.
Onvergefelijk. Ze zijn streng hoor
Dat geloof ik meteen. Is ook een leuke vogel.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Maar soms ook wel lief![]()
Spruitje blijft mijn schatje.
Als het haar uitkomt hoor.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Is ook een leuke vogel.
quote:
Ja, gaat wel hoor. Met jullie alles goed?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het zo erg?
Lang niet gezien. Alles goed wel, hoop ik?
Gaat ook wel. Naar omstandigheden.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hoor. Met jullie alles goed?
Nee, maar kon altijd slechter.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hoor. Met jullie alles goed?
We zullen doorgaan...... als water uit de kraan....quote:Op zondag 17 mei 2020 19:28 schreef Tuned22 het volgende:
Dat klinkt allemaal niet erg geweldigherkenbaar...
Zekerquote:Op zondag 17 mei 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
We zullen doorgaan...... als water uit de kraan....
quote:Op zondag 17 mei 2020 19:36 schreef Tuned22 het volgende:
Dat was wel een toepasselijk nummer trouwens, Rafzal Melting wel beamen.
Welke browser gebruik je?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:40 schreef Tuned22 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je irritante popups rechts onderin beeld kunt voorkomen? Het regent hier van die dingen, zoals van de Stentor en Pinterest (heb ik niks mee) en dan kun je dus dm's ook niet zien / beantwoorden
Klik rechtsboven op Meer Meer en dan Instellingen.quote:
Minder, minder, minderquote:Op zondag 17 mei 2020 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Klik rechtsboven op Meer Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Site-instellingen.
Klik op Pop-ups en omleidingen.
Zet de instelling bovenaan op Toegestaan of Geblokkeerd.
Alleen zie ik nu dat dat bij mij ook niet werkt.![]()
quote:Op zondag 17 mei 2020 19:46 schreef Tuned22 het volgende:
Even m'n verse eten in diepvriesbakjes scheppen hoor, brb
quote:
Zal iek probierenquote:Op zondag 17 mei 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dit kan ook werken:
Klik rechtsboven op Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Site-instellingen.
Klik op Meldingen.
Geef aan of je meldingen wilt blokkeren of toestaan:
Toestaan of Alles blokkeren Schakel Sites kunnen vragen of ze je meldingen mogen sturen in of uit.
Een site blokkeren: Klik naast 'Blokkeren' op Toevoegen. Geef de site op en klik op Toevoegen.
Een site toestaan: Klik naast 'Toestaan' op Toevoegen. Geef de site op en klik op Toevoegen.
Stillere meldingprompts toestaan: Sta toe dat sites vragen of ze je meldingen mogen sturen en klik op Stillere meldingen gebruiken (zorgt ervoor dat je niet wordt gestoord door meldingprompts). Je krijgt geen meldingen nadat je meerdere meldingen van een site hebt genegeerd of als andere gebruikers meldingen van een site meestal niet toestaan.
quote:Op zondag 17 mei 2020 20:02 schreef Tuned22 het volgende:
Gelukkig maar dat bieten van zichzelf al rond zijn![]()
Volgens mij is het gelukt met die rottige popups
Ik heb het ook even getest...... even afwachten of ik er nog last van heb.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:05 schreef Tuned22 het volgende:
Oh toch niet![]()
Een vogelspin tussen de druiven bij AH. Aarghhh Stentor...
Nog maar een keer proberen dus.
quote:Op zondag 17 mei 2020 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
Toen ik nog op de AGF werkte hoopte ik altijd een paar kilo coke te vinden
Mensen zijn gek dat ze het kopenquote:Op zondag 17 mei 2020 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
vijf euro per gram maakr het best leuk spul om te vinden
quote:Op zondag 17 mei 2020 20:19 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Mensen zijn gek dat ze het kopen![]()
En gebruiken
Echt?quote:Op zondag 17 mei 2020 20:21 schreef Tuned22 het volgende:
Als je tegenwoordig een hart- / vatenonderzoek krijgt, vragen ze meermaals of je drugs gebruikt. Zo erg is het dus al
Dat vragen ze toch overal?quote:Op zondag 17 mei 2020 20:21 schreef Tuned22 het volgende:
Als je tegenwoordig een hart- / vatenonderzoek krijgt, vragen ze meermaals of je drugs gebruikt. Zo erg is het dus al
Ik blijf er ook maar vanaf.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:24 schreef Tuned22 het volgende:
Ja, echt. Daar keek ik ook van op.
Geen idee of ze dat overal vragen. Kom gelukkig verder niet bij artsen.
Maar die zooi schijnt je vaten behoorlijk te kunnen beschadigen.
Afblijven!quote:Op zondag 17 mei 2020 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ketamine zou ik stiekem nog wel een keer willen kopen.
In heel lage doses werkt het als antidepressiva zegt men.
quote:Op zondag 17 mei 2020 20:44 schreef Tuned22 het volgende:
Denk net, wat hoor ik voor vogels![]()
![]()
Maar dat was het geluid van de slechtvalkjes
Ze werden gevoerd en dan schreeuwen ze nogalquote:Op zondag 17 mei 2020 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze kunnen de muziek wel waarderen, of ze ageren er juist tegen.
quote:Op zondag 17 mei 2020 20:46 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ze werden gevoerd en dan schreeuwen ze nogal![]()
Vergeten het geluid uit te zetten...
Uhhh het geluid van de webcam. Niet van de vogeltjes
Ja, ik dacht: ik edit 'm nog even voordat er 1 of andere bijgoochem met een opmerking komt aanzettenquote:
Dat zou dan Raf moeten zijn.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: ik edit 'm nog even voordat er 1 of andere bijgoochem met een opmerking komt aanzetten
Te gaar om Zokunen je een klap te laten verkopenquote:
Niet van de jongensbands nee.quote:
Een soort van lijfeigene...quote:Op zondag 17 mei 2020 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was en ben eigenlijk nog steeds van Iron Maiden.
We zullen Stichting Korrelatie voor je bellenquote:Op zondag 17 mei 2020 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet van de jongensbands nee.![]()
Dolly Dots hebben wel aardige liedjes, maar toen was ik eigenlijk nog te jong.
Ik was en ben eigenlijk nog steeds van Iron Maiden.
quote:Op zondag 17 mei 2020 20:59 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
We zullen Stichting Korrelatie voor je bellen
Toedels!quote:Op zondag 17 mei 2020 21:04 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt voor de leuke muziekjes en gezelligheid![]()
Kga even naar de zaak fietsen. Toedeloe
Fiets ze.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:04 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt voor de leuke muziekjes en gezelligheid![]()
Kga even naar de zaak fietsen. Toedeloe
quote:Op zondag 17 mei 2020 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat ik rond 21:30 stop. Ben ook al wel even bezig en ik hoef geen kaartje te reserveren
quote:Op zondag 17 mei 2020 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Na deze nog 2 nummers dan. geen zin om exact te berekenen, maar komt bijna goed uit denk ik
quote:Op zondag 17 mei 2020 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Dit zou ik zo knetterhard kunnen draaien als ik geen buren had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Die vond ik het meest uitdagend jaquote:Op zondag 17 mei 2020 22:01 schreef ToT het volgende:
Die seksuele versie van de (Radio)49'ers zal wel interessant zijn geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |