Nee dat is het Spotify logo wat ze uitbeelden.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op het einde (3:50) zie je volgens mij wel de Belgische zangeres een hartje maken met haar handen. Die met de groene achtergrond linksboven, dat is Luka toch?
Ik heb de BBC nog steeds aan staan. Scooch is weer bezigquote:Op zondag 17 mei 2020 00:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is genoeg om terug te kijken![]()
Maar ben nu weer alle liedjes aan het luisteren.
Would you like something to suck on before landing?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb de BBC nog steeds aan staan. Scooch is weer bezig
Ach nu je het zegt, dat ik dat niet meteen zag.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is het Spotify logo wat ze uitbeelden.
Dat is toch wel het meest verschrikkelijke wat zij ooit hebben gestuurdquote:Op zondag 17 mei 2020 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb de BBC nog steeds aan staan. Scooch is weer bezig
Echt heel mooi datquote:Op zondag 17 mei 2020 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Ach supertrots om mijn stad, 5 mei hebben ze de opnames gedaan voor de drones. Het grote hart met de 300 drones, bevrijdingsdag dag. Ode aan de stad.
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is het Spotify logo wat ze uitbeelden.
Die deden dan ook niet meequote:Op zondag 17 mei 2020 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Knap ook hoe ze elk land in het zonnetje zetten, Hongarije ff gemist denk ik.
Some salted nuts, sirquote:Op zondag 17 mei 2020 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Would you like something to suck on before landing?
Die NSF toen was ook heerlijke chaosquote:Op zondag 17 mei 2020 01:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch wel het meest verschrikkelijke wat zij ooit hebben gestuurd
Die zijn na 2018 gestopt... volgens mij omdat Orban het ook allemaal niet zo heeft op Europa en dat straalt af op de nationale omroepquote:
Om Hongarije dit jaar te vinden moet je helaas heel lang zoekenquote:Op zondag 17 mei 2020 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Knap ook hoe ze elk land in het zonnetje zetten, Hongarije ff gemist denk ik.
O die waren altijd zo leuk, gewoon exit dusquote:Op zondag 17 mei 2020 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om Hongarije dit jaar te vinden moet je helaas heel lang zoeken
Ja dat had ik ookquote:Op zondag 17 mei 2020 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg trouwens wel het gevoel dat het wel eens Italie had kunnen zijn dat vanavond toch gewonnen had... zo'n indrukwekkende performance in combinatie met het sentiment had ze massa's stemmen opgeleverd van het publiek
2019, vorig jaar deden ze nog mee. De redenen zijn wat onduidelijk. Financiële problemen, talent vooral binnen eigen land willen promoten en nog veel meer.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zijn na 2018 gestopt... volgens mij omdat Orban het ook allemaal niet zo heeft op Europa en dat straalt af op de nationale omroep
Frankrijk kwam me echt mijn neus uit... mijnheer de muzikant met zijn uitgekauwde Zweedse gehaktballetjessong van Lundvik en G:Sonquote:Op zondag 17 mei 2020 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Of Frankrijk, als die zijn mond dicht had gehouden op de Eifel toren.
Die hadden vele mooie en diverse inzendingen ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O die waren altijd zo leuk, gewoon exit dus
Van mij had het zeker gemogen!quote:Op zondag 17 mei 2020 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg trouwens wel het gevoel dat het wel eens Italie had kunnen zijn dat vanavond toch gewonnen had... zo'n indrukwekkende performance in combinatie met het sentiment had ze massa's stemmen opgeleverd van het publiek
Ja voor nu wel. Maar ze kunnen altijd terugkomen natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O die waren altijd zo leuk, gewoon exit dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |