Hey makker, nog in goede conditie?quote:
Prima!quote:
Vooral lopen en fietsen op het moment.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel. Wat voor sport doe je zoal?
Mij leek fietsen dan nog het meest relaxed, maar je bent zo een rooie ( @JanCees ) verder voor wat leuke uitrusting. Volgende zomer dan maarquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vooral lopen en fietsen op het moment.
Bedankt voor de mentionquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mij leek fietsen dan nog het meest relaxed, maar je bent zo een rooie ( @:jancees ) verder voor wat leuke uitrusting. Volgende zomer dan maar
Lekker gewerkt maat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedankt voor de mention
Bij deze afgevinkt
Wow echtquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook open, beste chips.
Lays Sensations Thai Sweet Chili is ook GOAT
Volledig eens met deze man.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook open, beste chips.
Lays Sensations Thai Sweet Chili is ook GOAT
quote:
twitter:Schuldensuehner twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 06:18:00Good morning from #Germany, where the real estate boom has probably come to an end for now due to the coronacrisis. The Europace House Price Index fell by 0.9% in April, the first drop since Feb 2019. https://t.co/CxceWXwqa3 reageer retweet
Je gaat naar Duitsland verhuizen?quote:Op zondag 17 mei 2020 01:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]twitter:Schuldensuehner twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 06:18:00Good morning from #Germany, where the real estate boom has probably come to an end for now due to the coronacrisis. The Europace House Price Index fell by 0.9% in April, the first drop since Feb 2019. https://t.co/CxceWXwqa3 reageer retweet
quote:Op zondag 17 mei 2020 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat naar Duitsland verhuizen?
Kwartaalindex voor Nederland is amper iets van Corona te merken. Kijk en huiver:
https://www.rtlz.nl/life/(...)e-corona-woningmarkt
Nederland volgt in de meeste onderwerpen altijd de lijn van Duitsland en meestal zijn de effecten pas later hier te merken ookquote:Op zondag 17 mei 2020 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kwartaalindex voor Nederland is amper iets van Corona te merken. Kijk en huiver:
De nieuwe Elan is uitquote:Op zondag 17 mei 2020 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Met zijn vermogen zit ie wel vuistdiep in je moeder als ie wilquote:Op zondag 17 mei 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
Elon Musk bezit maar 0.25 bitcoin.
@:atypisch kijk deze skkl. Met zijn vermogen niet vuistdiep in Bitcoin zitten
Musk
Onzin, Duitsland heeft tijdens de vorige kredietcrisis geen crisis of überhaupt grote correcties op de woningmarkt gehad.quote:Op zondag 17 mei 2020 07:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederland volgt in de meeste onderwerpen altijd de lijn van Duitsland en meestal zijn de effecten pas later hier te merken ook
De woningmarkt is ook hier geen uitzondering
quote:Op zondag 17 mei 2020 10:36 schreef Elan het volgende:
Wie maakt vandaag even een praatje met Tjacka jongens?
Elan Musk.quote:Op zondag 17 mei 2020 08:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De nieuwe Elan is uit![]()
@:zipportal
@:onlogisch
De rentes gaan stijgen, dat is zowat zeker in deze meer onzekere tijden. Niet hoger dan 2%, want dan dondert ook weer alles in elkaar, maar wel genoeg om er voor te zorgen dat huizenprijzen weer een procent of 5-10 gaan dalen.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:53 schreef Elan het volgende:
Het zou wel goed zijn als de boel eens in mekaar flikkert, of tenminste afkoelt.
Maar er zijn nog altijd geen indicatoren die die richting in wijzen.
Ijdele hoop.
En vandaag berichten dat ook de steden weer minder populair zijn. Net als in de jaren 90, toen was een stinkstad ook voor arme mensen.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:39 schreef fetX het volgende:
Woningmarkt (koop) volgt vaak later, dus het kan nog al zal het niet instorten.
Het aanbod op de huurmarkt is al wel wat toegenomen. Stond laatst nog iets over in een krant dacht ik.
Dit dus.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:46 schreef Adames het volgende:
[..]
De rentes gaan stijgen, dat is zowat zeker in deze meer onzekere tijden. Niet hoger dan 2%, want dan dondert ook weer alles in elkaar, maar wel genoeg om er voor te zorgen dat huizenprijzen weer een procent of 5-10 gaan dalen.
En daarom zie je nu al heel veel huizen in de verkoop, mensen die willen nu op het vermoedelijke hoogtepunt verkopen terwijl kopers nog een rente kunnen afsluiten tegen gunstigere voorwaarden.
Kleinere steden worden gewoon steeds populairder.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:47 schreef Adames het volgende:
[..]
En vandaag berichten dat ook de steden weer minder populair zijn. Net als in de jaren 90, toen was een stinkstad ook voor arme mensen.
Dat is één scenario, niet een vaststaand gegeven.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:46 schreef Adames het volgende:
[..]
De rentes gaan stijgen, dat is zowat zeker in deze meer onzekere tijden. Niet hoger dan 2%, want dan dondert ook weer alles in elkaar, maar wel genoeg om er voor te zorgen dat huizenprijzen weer een procent of 5-10 gaan dalen.
En daarom zie je nu al heel veel huizen in de verkoop, mensen die willen nu op het vermoedelijke hoogtepunt verkopen terwijl kopers nog een rente kunnen afsluiten tegen gunstigere voorwaarden.
Ik heb alleen kennis van moedersquote:Op zondag 17 mei 2020 10:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Na virologen heeft FOK! ook al vastgoed experts.
Nieuwe iPhone gekocht maatquote:Op zondag 17 mei 2020 10:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Na virologen heeft FOK! ook al vastgoed experts.
Goedkoop instapmodel en in die prijsrange 1 van de betere telefoons.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
11 Pro Max
Waarom mensen die SE kopen is me een raadsel
Giga bezelsquote:Op zondag 17 mei 2020 11:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Goedkoop instapmodel en in die prijsrange 1 van de betere telefoons.
Maar lekker, ik wacht nog tot september als de nieuwe komt en ga dan ook voor de grootste.
Gelachentwitter:RoelMaalderink twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 14:56:04Kijk alsjeblieft dit hele interview van @pointer_kroncrv met complot-engerik Janet Ossebaard. Zelf allerlei complottheoriën verspreiden over 5G, vaccinaties en dat we een politiestaat worden, maar wél elke journalist op haar weg aanklagen.
https://t.co/O1Lwyk9CYl https://t.co/4WRO3yJ7Q8 reageer retweet
Zie je hemquote:Op zondag 17 mei 2020 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komt @:saind hier eigenlijk nog ooit?
Al gekeken bedankt voor mentionquote:
dat is hoe het begint héquote:Op zondag 17 mei 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
Elon Musk bezit maar 0.25 bitcoin.
@:atypisch kijk deze skkl. Met zijn vermogen niet vuistdiep in Bitcoin zitten
Musk
Hoe staat de Bitcoin er nu voorquote:Op zondag 17 mei 2020 14:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is hoe het begint hé
de CEO van Twitter heeft inmiddels al een eigen tak van zijn andere bedrijf, Square, ingericht om volledig aan bitcoin te bouwen
JACKDORSEYGOD
Vooral lopen en fietsen op het moment.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel. Wat voor sport doe je zoal?
Haha, @Caland gelooft nog in MSMquote:Op zondag 17 mei 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
Gelachentwitter:RoelMaalderink twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 14:56:04Kijk alsjeblieft dit hele interview van @:pointer_kroncrv met complot-engerik Janet Ossebaard. Zelf allerlei complottheoriën verspreiden over 5G, vaccinaties en dat we een politiestaat worden, maar wél elke journalist op haar weg aanklagen.
beter dan ooit stiekem, gezonder dan toen het op $20k stondquote:
Maak jullie maar geen zorgen. Met mij gaat het prima!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:25 schreef KingRoland het volgende:
@:dj_day-v hopelijk is alles goed met jou @:ggmm @:coco. @:onlogisch @:doublepain en ik maken ons zorgen
waarvan?quote:Op zondag 17 mei 2020 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Afl. 5 en 6 ook gekeken.
9/10 tot nu toe.
The last "dance".quote:
Zeker weer een boomer op een elektrische fietsquote:Op zondag 17 mei 2020 16:30 schreef Doublepain het volgende:
Fietser (65) overleden na aanrijding
De Kenkersweg @:caland
Goed om te horen! @Coco. @Doublepain @GGMM en ik waren erg bezorgd.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maak jullie maar geen zorgen. Met mij gaat het prima!
Van haar heb ik onlangs nog de serie "Fall of the Cabal" gekeken.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
Gelachentwitter:RoelMaalderink twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 14:56:04Kijk alsjeblieft dit hele interview van @:pointer_kroncrv met complot-engerik Janet Ossebaard. Zelf allerlei complottheoriën verspreiden over 5G, vaccinaties en dat we een politiestaat worden, maar wél elke journalist op haar weg aanklagen.
2 pizza's.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Dus naast een kanjerduur OV tarief ook nog kanjerdure mondkapjesquote:Op zondag 17 mei 2020 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een amateuristische poster van het GVB (Amsterdam)
[ afbeelding ]
Ja, in het artikel stond wel 10 stuks voor 10 euro, dus weet niet of een grapjas dat heeft veranderd of dat ze zich hebben bedacht. De 'u veiligheid' en extra uitroeptekens, ook halverwege een zin, maken het kansloze karakter van deze officiele poster verder af.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus naast een kanjerduur OV tarief ook nog kanjerdure mondkapjes
Kip, beetje patat, beetje groentequote:Op zondag 17 mei 2020 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik maak zelf een pokebowl.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Curryworst. (zelfgemaakt) (de worst niet)quote:Op zondag 17 mei 2020 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Lenny_Leonard en ik zijn benieuwd naar de ingrediënten. Edamame, wakame, avocado, sushirijst en?quote:
@KingRolandquote:Op zondag 17 mei 2020 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een amateuristische poster van het GVB (Amsterdam)
[ afbeelding ]
Sushirijst, avocado, edamame, zalm, wakame, sesamzaad en mirin.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:lenny_leonard en ik zijn benieuwd naar de ingrediënten. Edamame, wakame, avocado, sushirijst en?
Als marketingstudent ben ik van mening dat de poster zeer amateuristisch is gemaakt. Het design is via simpel knip en plakwerk gemaakt met het programma Paint. Dit kan je zien aan de standaard lettertype. Daarnaast zie je dat de rode kleur niet goed samen gaat met de kleur van de letters, waardoor het nog meer amateuristisch overkomt.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:kingroland
Vanuit een marketing standpunt, wat heb jij er over te zeggen?
ik drink coca-cola zero met 3 ijsblokjesquote:Op zondag 17 mei 2020 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens drink ik een erdinger. Prima hoor.
Er zijn betere hefeweizens, maar zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens drink ik een erdinger. Prima hoor.
Niemand hier boeit het aantal ijsblokjes wat je in je cola hebt ontiegelijke idioot.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik drink coca-cola zero met 3 ijsblokjes
en een plakje cake
drink jij coca-cola met dit weer zonder ijsblokjes dan? domme debielquote:Op zondag 17 mei 2020 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand hier boeit het aantal ijsblokjes wat je in je cola hebt ontiegelijke idioot.
quote:Op zondag 17 mei 2020 16:30 schreef Doublepain het volgende:
Fietser (65) overleden na aanrijding
De Kenkersweg @:caland
Lekker man. Niks mis mee.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sushirijst, avocado, edamame, zalm, wakame, sesamzaad en mirin.
Ik heb ook moeten lachenquote:Op zondag 17 mei 2020 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net pas dat filmpje van Jetten gezien. Hardop gelachen.
Welk filmpjequote:Op zondag 17 mei 2020 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net pas dat filmpje van Jetten gezien. Hardop gelachen.
Ik kon hier een lach ook niet onderdrukken eerlijk gezegdquote:Op zondag 17 mei 2020 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook moeten lachen![]()
Nu ben ik volgens velen vast een homofoob.
Een gegeven paard moet je niet in de Bek kijken.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn betere hefeweizens, maar zeker niet verkeerd.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op zondag 17 mei 2020 19:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sushirijst, avocado, edamame, zalm, wakame, sesamzaad en mirin.
Dank je.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik van mening dat de poster zeer amateuristisch is gemaakt. Het design is via simpel knip en plakwerk gemaakt met het programma Paint. Dit kan je zien aan de standaard lettertype. Daarnaast zie je dat de rode kleur niet goed samen gaat met de kleur van de letters, waardoor het nog meer amateuristisch overkomt.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
Heb ik ook om moeten glimlachen.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kon hier een lach ook niet onderdrukken eerlijk gezegd
[ afbeelding ]
quote:
twitter:RobJetten twitterde op zondag 17-05-2020 om 09:47:00Kankerhomo. Achterlijke flikker. Vieze pisnicht.
Sommige mensen vragen zich af of zo’n internationale dag tegen homofobie echt nodig is. Oordeel zelf. #IDAHOT #loveislove https://t.co/bPTxq4breK reageer retweet
Een rechtse homofoobquote:Op zondag 17 mei 2020 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook moeten lachen![]()
Nu ben ik volgens velen vast een homofoob.
Hij is wollah kaoloboeler vergetenquote:Op zondag 17 mei 2020 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]twitter:RobJetten twitterde op zondag 17-05-2020 om 09:47:00Kankerhomo. Achterlijke flikker. Vieze pisnicht.
Sommige mensen vragen zich af of zo’n internationale dag tegen homofobie echt nodig is. Oordeel zelf. #IDAHOT #loveislove https://t.co/bPTxq4breK reageer retweet
twitter:MKorbalt twitterde op zondag 17-05-2020 om 20:16:54@jackvangelder jack jack KANKER in je bekkkkkkkkkkkkkkk reageer retweet
De eigenaar van dit account heeft beperkt wie zijn of haar Tweets kan bekijken. Meer informatiequote:Op zondag 17 mei 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
twitter:MKorbalt twitterde op zondag 17-05-2020 om 20:16:54@:jackvangelder jack jack KANKER in je bekkkkkkkkkkkkkkk reageer retweet
Lolquote:Op zondag 17 mei 2020 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]twitter:RobJetten twitterde op zondag 17-05-2020 om 09:47:00Kankerhomo. Achterlijke flikker. Vieze pisnicht.
Bijzonder accountquote:Op zondag 17 mei 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
twitter:MKorbalt twitterde op zondag 17-05-2020 om 20:16:54@:jackvangelder jack jack KANKER in je bekkkkkkkkkkkkkkk reageer retweet
Die gek wil discriminatie politie voor dit soort dingenquote:Op zondag 17 mei 2020 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hey @onlogischquote:Op zondag 17 mei 2020 21:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die gek wil discriminatie politie voor dit soort dingen
Salami?quote:
Moet jij wetenquote:Op zondag 17 mei 2020 21:25 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:Onlogisch @:jojoortje @:jancees
niet mijn probleemquote:Op zondag 17 mei 2020 21:25 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:Onlogisch @:jojoortje @:jancees
Ik haal gewoon kaas, kan mij het schelenquote:Op zondag 17 mei 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
Jonge kaas is voor mensen zonder smaak
Ik had het kunnen weten
Dat was niet mijn kommetjequote:Op zondag 17 mei 2020 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je mijn tweet nog gezien trouwens? We hebben hetzelfde kommetje!
Er zit net zoveel vetten en suikers in bij jou als die van Onlo andersquote:Op zondag 17 mei 2020 21:37 schreef GGMM het volgende:
Alleen doe ik er dingen in als blauwe bessen, walnoten, aardbeien, amandelen en doe jij er mayonaise of ketchup in.
@GGMM eet 200 gram aardbeien en denkt dat hij goed bezig is.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zit net zoveel vetten en suikers in bij jou als die van Onlo anders
Je hebt 40-45 soorten kaasquote:Op zondag 17 mei 2020 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haal gewoon kaas, kan mij het schelen
Dat stuk plastic in de mond laat ik liever aan je moeder over.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:40 schreef fetX het volgende:
Jonge kaas![]()
Kun je net zo goed een stuk plastic in je mond duwen. Net zoveel smaak.
lolquote:Op zondag 17 mei 2020 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat stuk plastic in de mond laat ik liever aan je moeder over.
moet hij wetenquote:Op zondag 17 mei 2020 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ben net achtergekomen dat het 'zoontje' van Dwyane Wade sinds zijn 3e al wist dat ie een vrouw was
LOL
@:Cavaliers
Nooit van gehoordquote:Op zondag 17 mei 2020 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ben net achtergekomen dat het 'zoontje' van Dwyane Wade sinds zijn 3e al wist dat ie een vrouw was
LOL
@:Cavaliers
basketbalsuperster die bij de Miami Heat samen met Lebron James kampioenschappen binnen haaldequote:
GOATtwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 17-05-2020 om 21:28:57The Obama Administration is turning out to be one of the most corrupt and incompetent in U.S. history. Remember, he and Sleepy Joe are the reasons I am in the White House!!! reageer retweet
Basketbal vind ik totaal niet boeiendquote:Op zondag 17 mei 2020 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
basketbalsuperster die bij de Miami Heat samen met Lebron James kampioenschappen binnen haalde
Lolquote:Op zondag 17 mei 2020 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
basketbalsuperster die bij de Miami Heat samen met Lebron James kampioenschappen binnen haalde
SOWWWWWWWWWWWWWquote:Op zondag 17 mei 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Basketbal vind ik totaal niet boeiend
Als ik naar zwetende negers van 2 meter 30 wil kijken zet ik wel een homevideo van je moeder op
Zo danquote:Op zondag 17 mei 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik naar zwetende negers van 2 meter 30 wil kijken zet ik wel een homevideo van je moeder op
Goeiedag zeg.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Film gezien?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Walgelijk dik varken.
[..]
Smerige dikke koe.
Wow.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
basketballers zijn pas echte atleten, zelfs al toen de gemiddelde voetballer er nog met een kippenborst bijliepquote:Op zondag 17 mei 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het zo, omdat de kans dat Caland ooit van Lebron heeft gehoord wat groter isquote:Op zondag 17 mei 2020 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lol
Dwade haalde die al binnen voordat LBJ kwam
MIAMI GOAT
Klopt haha! Donald Trump heeft in de hele Amerikaanse geschiedenis totaal geen aandacht gehad!quote:Op zondag 17 mei 2020 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Die arme Trump, als ie straks geen president meer is maakt ie er een eind aan denk ik. Alle aandacht die hij nu heeft en die dan wegvalt
Erg teleurstellend!quote:Op zondag 17 mei 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen tijd voor gehad.
Ik baal er ontzettend van!
Als @Caland die namen niet kent is het gewoon een domme boer van het oosten die niet verder kijkt dan zijn neus lang is, gezien hij geen jood is niet zo ver dusquote:Op zondag 17 mei 2020 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het zo, omdat de kans dat Caland ooit van Lebron heeft gehoord wat groter is
Is dat niet die gozer die dood is gegaan in een helicopter?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het zo, omdat de kans dat Caland ooit van Lebron heeft gehoord wat groter is
Not sure if serious... Maar dat was Kobe Bryantquote:Op zondag 17 mei 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet die gozer die dood is gegaan in een helicopter?
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Not sure if serious... Maar dat was Kobe Bryant
@Drizzt_DoUrden die nu nog leeft geeft maar weer aan dat Corona een boomergriepje is @onlogischquote:Op zondag 17 mei 2020 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan stop je ermee?
Drizztleven beste leven, ja toch?
Oh.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Not sure if serious... Maar dat was Kobe Bryant
Nee dan heb ik 4 dagen vrijquote:Op zondag 17 mei 2020 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan stop je ermee?
Drizztleven beste leven, ja toch?
Je moeder kan goed op commando zuigenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dan heb ik 4 dagen vrij
Ik heb ondertussen het tegenovergestelde van skeere leef. Dus ik ben op zoek naar een robotstofzuiger! Help mij eens??
Roborock s50 of s55quote:Op zondag 17 mei 2020 22:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dan heb ik 4 dagen vrij
Ik heb ondertussen het tegenovergestelde van skeere leef. Dus ik ben op zoek naar een robotstofzuiger! Help mij eens??
Zou het doorgeven aan Karin. @PicoMMPquote:Op zondag 17 mei 2020 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder kan goed op commando zuigen
Pics van je moestuintje?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:05 schreef Tjacka het volgende:
Mijn moestuintje gaat ontzettend goed jongens! In het topic op FOK! ben ik niet zo populair overigens.
Je mag ook reageren in het moestuintje topic!quote:
Al gedaan maatquote:Op zondag 17 mei 2020 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je mag ook reageren in het moestuintje topic!
(Ik word daar genegeerd)
Oh, ik dacht dat je een kwalitatief goede zuiger zocht.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:jancees zijn moeder is een stuk goedkoper
dat is weer kanker duur zegquote:Op zondag 17 mei 2020 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week ook nieuwe chair bestellen, kast en tafel
Gaat weer TANTJE DUUR WORDEN ALLEMAAL
@KingRolandquote:Op zondag 17 mei 2020 22:14 schreef Tjacka het volgende:
Oh kingroland is er
Ik ga weer White Lines kijken!
Ik heb het idee dat jij en je medemods regelmatig met elkaar overhoop liggen, zoals ook met @Kyran laatst.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:16 schreef Tjacka het volgende:
Overigens wel typisch dat de moderator @:lucky_strike mij regelmatig een vervelende troll noemt en mij in het moestuintje topic negeert.Terwijl ik juist daar erg serieuze posts plaats. Hopelijk zien @:yvonne en @:pharkus dit ook.
@Kyran ligt met iedereen overhoop die zijn waanideeën niet goed vindtquote:Op zondag 17 mei 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij en je medemods regelmatig met elkaar overhoop liggen, zoals ook met @:kyran laatst.
Klopt dit?
Knul tochquote:Op zondag 17 mei 2020 22:16 schreef Tjacka het volgende:
Overigens wel typisch dat de moderator @:lucky_strike mij regelmatig een vervelende troll noemt en mij in het moestuintje topic negeert.Terwijl ik juist daar erg serieuze posts plaats. Hopelijk zien @:yvonne en @:pharkus dit ook.
Ja klopt. Ook met @SuperHartje, maar dan lig ik liever onder.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij en je medemods regelmatig met elkaar overhoop liggen, zoals ook met @:kyran laatst.
Klopt dit?
Dit bedoel ik dus. Nu zal je vast weer aangeven dat ik dronken ben ofzo.quote:
Ja, die @SuperHartje draait er wel een wokkel van.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja klopt. Ook met @:superhartje, maar dan lig ik liever onder.
Volgens mij mag jij nog helemaal niet drinken.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Nu zal je vast weer aangeven dat ik dronken ben ofzo.
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij nog helemaal niet drinken.
Samen met @Lavenderr vind ik haar echt lief.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die @:superhartje draait er wel een wokkel van.
Ja, Hartje ís een hartje.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Samen met @:lavenderr vind ik haar echt lief.
Zo dachten users vroeger ook over mij, maar ik word nu steeds vaker uitgekotst.quote:
Niet door mij. Ik hou nog steeds van je hoor.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo dachten users vroeger ook over mij, maar ik word nu steeds vaker uitgekotst.
quote:Op zondag 17 mei 2020 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Die arme Trump, als ie straks geen president meer is maakt ie er een eind aan denk ik. Alle aandacht die hij nu heeft en die dan wegvalt
twitter:DonaldJTrumpJr twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 23:27:38The @nytimes is right. There’s NOTHING CREEPY at all about how @JoeBiden interacts with the kids in this 4+ min long video.
All the touching & hair sniffing is TOTALLY APPROPRIATE & 100% NORMAL. Everyone does it!
I'm a bad person for mocking him & thinking it's disgusting!!!🙄 https://t.co/DgQOnaK8q6 reageer retweet
De tegenaanval is ingezet! #CREEPYJOE #DRAINTHESWAMP #MAGA #JUSTINJECTDISINFECTANTtwitter:DonaldJTrumpJr twitterde op zondag 17-05-2020 om 20:08:46I'm not sure what's misleading about this video?
Yes, it's from Biden swearing in Senators, no one is saying otherwise, despite your straw man tweet.
I know NYT likes to control what people see, but people have eyes, and normal people find the contents of this vid disturbing! https://t.co/9tZOtVo3dz https://t.co/8u2N1G4GJw reageer retweet
Net ff frituurtje aangeslingerd maat.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:DonaldJTrumpJr twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 23:27:38The @:nytimes is right. There’s NOTHING CREEPY at all about how @:JoeBiden interacts with the kids in this 4+ min long video.
All the touching & hair sniffing is TOTALLY APPROPRIATE & 100% NORMAL. Everyone does it!
I'm a bad person for mocking him & thinking it's disgusting!!!🙄 https://t.co/DgQOnaK8q6 reageer retweetDe tegenaanval is ingezet! #CREEPYJOE #DRAINTHESWAMP #MAGA #JUSTINJECTDISINFECTANTtwitter:DonaldJTrumpJr twitterde op zondag 17-05-2020 om 20:08:46I'm not sure what's misleading about this video?
Yes, it's from Biden swearing in Senators, no one is saying otherwise, despite your straw man tweet.
I know NYT likes to control what people see, but people have eyes, and normal people find the contents of this vid disturbing! https://t.co/9tZOtVo3dz https://t.co/8u2N1G4GJw reageer retweet
Waardeloze dikzak.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net ff frituurtje aangeslingerd maat.
Ik twijfel tussen bami blokken of vlammetjes
Wat maakt het uit gewoon allebei doen. Maar morgen wel weer alles zorgvuldig afwegen! Is je Engelse drop al op?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net ff frituurtje aangeslingerd maat.
Ik twijfel tussen bami blokken of vlammetjes
Ik dacht eigenlijk dat dit meer was met @capricia @Lonaa en @trein2000quote:Op zondag 17 mei 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt dit?
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dit meer was met @:Capricia @:Lonaa en @:Trein2000
450 gram al verorberd maatquote:Op zondag 17 mei 2020 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat maakt het uit gewoon allebei doen. Maar morgen wel weer alles zorgvuldig afwegen! Is je Engelse drop al op?
quote:Op maandag 18 mei 2020 07:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mogguh
Dinsdagmiddag begint het weekend alweer
beetje goedkoop scoren natuurlijk van robojettenquote:Op maandag 18 mei 2020 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat voorlezen van die tweets met 2kflikker en vuile pisnicht en zo
Oh zeker. Maar moest wel lachen. Als we al die scheldwoorden gaan knippen uit het filmpje hebben we mooie memes.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
beetje goedkoop scoren natuurlijk van robojetten
💪🏿💪🏿💪🏿quote:
Dit is toch wel het beste account op twitter momenteeltwitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op maandag 18-05-2020 om 08:36:25En hop alle tunnels omhoog https://t.co/adhPt9XhKV reageer retweet
hoeveel meter wordt dat ding?quote:Op maandag 18 mei 2020 09:10 schreef Caland het volgende:
Dit is toch wel het beste account op twitter momenteeltwitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op maandag 18-05-2020 om 08:36:25En hop alle tunnels omhoog https://t.co/adhPt9XhKV reageer retweet
Andersom ook wel 🔨quote:Op maandag 18 mei 2020 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
in die periode is de Ajax haat van die kant wel vertienvoudigd zo'n beetje schat ik in
Dit kan natuurlijk ooktwitter:BBCWorld twitterde op maandag 18-05-2020 om 07:15:00Coronavirus football: FC Seoul apologises for 'sex dolls' in stands https://t.co/scY9Dl1Uzt reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |