Edequote:
mja beetje relativerenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
EdeMaar dan hoor ik een paniekverhaal over tweede golf, de ravage die Corona aanricht in het lichaam, ellende, verdriet, de economie naar de klote, hongersnood, besmette katten, nieuwe verspreiding in Korea en China, dat het nog jaren zo gaat duren, al die tijd niet meer binnen anderhalve meter van een ander mens kunnen komen, niks buitenshuis kunnen doen, forever alone, nou, dan lig ik wakker.
Hey Bossie zie het nu pas, ai dit doet zeer. Ik ben een afgetrainde jonge 40tiger en drink zeer matig. Op een katsnaardeklote avond heel soms na dan.quote:
nieuw ww aanvragen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat het praktisch onmogelijk was om een Facebook account te verwijderen, maar schijnbaar gaat die ook weg als je al maanden niet meer hebt ingelogd en je ww niet meer weet?
ik leef zo veel mogelijk op de dag. Weet dat er ellende is en dat er nog meer staat te komen maar helaas kan Koen daar in z'n eentje bar weinig aan doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
EdeMaar dan hoor ik een paniekverhaal over tweede golf, de ravage die Corona aanricht in het lichaam, ellende, verdriet, de economie naar de klote, hongersnood, besmette katten, nieuwe verspreiding in Korea en China, dat het nog jaren zo gaat duren, al die tijd niet meer binnen anderhalve meter van een ander mens kunnen komen, niks buitenshuis kunnen doen, forever alone, nou, dan lig ik wakker.
Soms moet je mijn posts met een korreltje zout nemen...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey Bossie zie het nu pas, ai dit doet zeer. Ik ben een afgetrainde jonge 40tiger en drink zeer matig. Op een katsnaardeklote avond heel soms na dan.
Leuke plannen voor de keuken! Bij elke dag tegen aan kijken snap ik dat je het dan ander wil.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja van truttige keuken naar veel strakker, zal echt heel anders zijn dan.
Één van de twee thuiswerkplekken heeft uitkijk op de keuken dus denk dat daar de verhoogde wens op verandering vandaan komt zo 'plotseling'![]()
En wow, dát zijn nog eens plannen zeg! Gaaf!
Dat lukt niet, enige opties die ik krijg als ik daar op druk is 'Voer wachtwoord in om je aan te melden'quote:
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:05 schreef Molo het volgende:
Tuurlijk slaan die maatregelen wel ergens op, maar versoepelen slaat net zo goed nu ergens op
je hebt je ooit toch aangemeldt via een emailadres. Bestaat dat adres niet meer?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lukt niet, enige opties die ik krijg als ik daar op druk is 'Voer wachtwoord in om je aan te melden'en 'Ik heb geen toegang tot mijn mail'.
nergens optie wachtwoord vergeten ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lukt niet, enige opties die ik krijg als ik daar op druk is 'Voer wachtwoord in om je aan te melden'en 'Ik heb geen toegang tot mijn mail'.
Ik kan een heel verhaal gaan schrijven maar ik bedoel idd dit ookquote:
Perspectief man, leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuke plannen voor de keuken! Bij elke dag tegen aan kijken snap ik dat je het dan ander wil.
Kavel plannen kwamen hier vooral voort uit het feit dat wij eigenlijk niet kunnen vinden wat we zoeken/willenWe hebben eisen
![]()
Maar het staat allemaal nog heel erg in de kinderschoenen. Stuk waar we willen zit nog niet eens in de verkoop
uiteindelijk gaan we wel terug naar normaal denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan een heel verhaal gaan schrijven maar ik bedoel idd dit ook![]()
Ik had dit laatst ook met een extra account (deze heb ik vanwege developmentredenen). Er zou een code naar me gemaild worden om het wachtwoord te herstellen. Drie keer geprobeerd op verschillende dagen, nooit ontvangenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan kom ik dus op die pagina, dan kan ik mijn e-mail wijzigen. Als ik dan gewoon weer dezelfde invoer dan kom ik op een scherm met 'Controleer je e-mail op een bericht met daarin je code. Je code bestaat uit 7 cijfers.', maar ik krijg geen mail ...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nergens optie wachtwoord vergeten ofzo?
ooit. Maar niet in 2020 en zeer waarschijnlijk ook niet in 2021quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uiteindelijk gaan we wel terug naar normaal denk ik
ook niet in junk?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan kom ik dus op die pagina, dan kan ik mijn e-mail wijzigen. Als ik dan gewoon weer dezelfde invoer dan kom ik op een scherm met 'Controleer je e-mail op een bericht met daarin je code. Je code bestaat uit 7 cijfers.', maar ik krijg geen mail ...
Nee ... kreeg bij 1 van de pogingen wel deze mailquote:
quote:We hebben een verzoek ontvangen voor het deactiveren van je Facebook-account. Als je dit verzoek hebt verstuurd en je je account wilt deactiveren, hoef je niks te doen.
Als je hebt gevraagd om je account te deactiveren omdat je je niet meer kon aanmelden, kun je je wachtwoord opnieuw instellen door op de volgende link te klikken: https://facebook.com/recover/initiate/?s=26
Als iemand anders een verzoek heeft ingediend om je account te deactiveren, kun je dit verzoek eenvoudig annuleren door je aan te melden op www.facebook.com.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je hebt die link aangeklikt?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ... kreeg bij 1 van de pogingen wel deze mail
[..]
Tja wat is normaal?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik krijg heel de tijd de melding 'dit is een oud wachtwoord'quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had dit laatst ook met een extra account (deze heb ik vanwege developmentredenen). Er zou een code naar me gemaild worden om het wachtwoord te herstellen. Drie keer geprobeerd op verschillende dagen, nooit ontvangen. Ik ben toen maar gewoon alle oude wachtwoorden afgegaan en vond uiteindelijk de juiste. Maar herstel lijkt inderdaad niet te werken.
Ja en dan kom ik dus weer precies op datzelfde scherm uitquote:
dan moet je hem maar gewoon houden ;pquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan kom ik dus weer precies op datzelfde scherm uit
Godverdommequote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik krijg heel de tijd de melding 'dit is een oud wachtwoord'
Gewoon lekker in elkaars aura staan, bitchquote:
De wereld verandert steeds.quote:
Jij wel ja, met mondkapje op je full moon partyquote:
ja maar vind ik toch anders :pquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wereld verandert steeds.
Na de 2e Wereldoorlog stond de wereld er ook heel anders voor (en beter ook trouwens).
Ik las: gewoon lekker in elkaars aars bitch.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon lekker in elkaars aura staan, bitch
Ja maar ik kan dus niet inloggen omdat ik mijn ww nergens kan wijzigen want om dat te wijzigen moet ik eerst inloggen. Lijkt haast wel een afdeling van de gemeentequote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet je hem maar gewoon houden ;p
ik teken er voor :pquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij wel ja, met mondkapje op je full moon party
Waarom denk je?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Godverdomme.
Wacht, wáárom slaan ze dat op.
Dat óók!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik las: gewoon lekker in elkaars aars bitch.
ja je hoeft ook niet in te loggen. gewoon zo laten als het is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dus niet inloggen omdat ik mijn ww nergens kan wijzigen want om dat te wijzigen moet ik eerst inloggen. Lijkt haast wel een afdeling van de gemeente![]()
Het is een teken van het universumquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dus niet inloggen omdat ik mijn ww nergens kan wijzigen want om dat te wijzigen moet ik eerst inloggen. Lijkt haast wel een afdeling van de gemeente![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vind ik toch anders :p
Volgend jaar zomer doen we gewoon weer normaal
is het toch te koud om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Al denk ik nog steeds dat je deze zomer bijna overal heen kunt als je wil.
Alleen met een beetje pech laait het virus zo rond december weer helemaal op.
We zien welquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Ja dat kan het me minder schelen. Als het voor maart dan maar weer normaal gaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het toch te koud om naar buiten te gaan
behalve @Fogel in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Ga je dan de hele tijd stiekem naar me kijken?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je hoeft ook niet in te loggen. gewoon zo laten als het is.
zoals ik al doe bedoel je?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan de hele tijd stiekem naar me kijken?
Ik denk dat de laatste die zich zorgen maakt lospedrosa is..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
We zien wel
Nu al zorgen om maken heeft sowieso weinig zin
Alsof er zoveel op te zien is.quote:
Daar was nog geen draagvlak voor, binnenkort wel. Gaat vast snel open naar volledig openquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste die zich zorgen maakt lospedrosa is..![]()
Maar ben realistisch daarin, een vaccin worden mensen te lekker mee gemaakt. Dat gaat 3 jaar duren.
Mijn inziens gewoon werken aan extra bedden en capaciteit in de winter de eerste 3 jaar en alles opengooien behalve voor ouderen en bij een sterke stijging even terug in huis.
Zoals nu had je theaters en festivals ook open moeten doen..wat een bange schijt maatschappij leven we toch in.
Dood ga je toch een keer. C’mon!
Titanicquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
Al 3x regenwater weg geslobberd en 2x de stroom herstelt.
Ware machinist aan het worden zo
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Titanic![]()
Succes, ik ga nog even laptop een slinger geven
Heb ik ook nog een mooi verhaal van. Ik had vroeger alleen de eerste letters van mijn achternaam ingesteld vanwege privacy. Ze dreigden mijn account te deactiveren als ik niet mijn echte naam in zou voerenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
Ah, als ik een andere e-mail invoer ter herstel kom ik op een pagina waar ze vragen om een kopie van je ID-kaart ter controle. Ja, dat doen we dus maar even niet he
Heb nu te vaak een wachtwoord geprobeerd dat ik een time-out krijg vanwege de spam-filterquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik ook nog een mooi verhaal van. Ik had vroeger alleen de eerste letters van mijn achternaam ingesteld vanwege privacy. Ze dreigden mijn account te deactiveren als ik niet mijn echte naam in zou voeren. Dus ik proberen mijn naam te wijzigen OMDAT HET MOET, krijg ik een melding dat het niet MAG en ik een foto van mijn ID-kaart moet uploaden
_!
Ik ben er nog gewoon hoorquote:
maar je wil je account dus weer terug?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nu te vaak een wachtwoord geprobeerd dat ik een time-out krijg vanwege de spam-filter
Ik ben er al zo lang niet meer op geweest dat ik wel weer eens wil inloggen om te kijkenquote:
maar dat kost je al de hele avond dusquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er al zo lang niet meer op geweest dat ik wel weer eens wil inloggen om te kijken
Valt wel mee hoor, doe ook nog andere dingen dan datquote:
ik ook hoor, al niet echt hier, meer netflix..quote:
oeh, closequote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 15-05-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 166 bitterbal
02 112 Koen66
03 098 Budapestenaar
04 097 Dr_Flash
05 075 Molo
06 072 UitStraling
07 058 IJsdraakje
08 056 RockNijntje
09 034 Ygritte
10 031 Fogel
11 028 LTVDK
12 025 FranticDJ
13 024 Muck
13 024 Amarantha
15 014 Bos81
16 013 Lospedrosa
17 012 Arch-Indar
18 010 Karzai
19 009 liesje1979
19 009 CherryLips
19 009 crv
22 008 gianni61
23 007 Treehut362
24 006 phoenyx
25 005 mschol
25 005 DaMart
27 004 goldfinger1963
28 003 Toekito
29 002 Modus
30 001 -Chakotay-
30 001 Gruj0
30 001 drakin
klik hier voor meer stats
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Haha nice krijg net een appje: Is het te laat om te zeggen dat we morgen je voortuin komen betegelen?![]()
![]()
Hou gewoon mijn Nederlandse, heb geen behoefte nog om te wisselen, zolang we EU zijn is het prima zoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een Frans paspoort, of blijf je gewoon Nederlander?
Nu ook bij jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Tis gewoon een dictatoriale klootzak, die der op geilt dat ie zijn macht kan misbruikenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw president is een gladde aalscholver en grote kunjo
Et bonjour.
Ja even afreageren dat onze vakantie in het water valt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 07:34 schreef crv het volgende:
[..]
Tis gewoon een dictatoriale klootzak, die der op geilt dat ie zijn macht kan misbruiken
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja even afreageren dat onze vakantie in het water valt.
daar zijn het je ouders voorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:20 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn ouders komen vandaag meehelpen in het appartement en voelen zich oneindig schuldig dat ze niet eerder gekomen zijn. Zeggen dat we pas tien dagen de sleutel hebben, waar pas één weekend in heeft gezeten waarin ze allebei moesten werken, en dat ze meer dan 200 kilometer moeten rijden helpt niet.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:20 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn ouders komen vandaag meehelpen in het appartement en voelen zich oneindig schuldig dat ze niet eerder gekomen zijn. Zeggen dat we pas tien dagen de sleutel hebben, waar pas één weekend in heeft gezeten waarin ze allebei moesten werken, en dat ze meer dan 200 kilometer moeten rijden helpt niet.
met fiets of auto?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:37 schreef Toekito het volgende:
Mij vandaag maar eens buiten de provinciegrenzen wagen! Ben benieuwd hoe druk het onderweg gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |