Edequote:
mja beetje relativerenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
EdeMaar dan hoor ik een paniekverhaal over tweede golf, de ravage die Corona aanricht in het lichaam, ellende, verdriet, de economie naar de klote, hongersnood, besmette katten, nieuwe verspreiding in Korea en China, dat het nog jaren zo gaat duren, al die tijd niet meer binnen anderhalve meter van een ander mens kunnen komen, niks buitenshuis kunnen doen, forever alone, nou, dan lig ik wakker.
Hey Bossie zie het nu pas, ai dit doet zeer. Ik ben een afgetrainde jonge 40tiger en drink zeer matig. Op een katsnaardeklote avond heel soms na dan.quote:
nieuw ww aanvragen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat het praktisch onmogelijk was om een Facebook account te verwijderen, maar schijnbaar gaat die ook weg als je al maanden niet meer hebt ingelogd en je ww niet meer weet?
ik leef zo veel mogelijk op de dag. Weet dat er ellende is en dat er nog meer staat te komen maar helaas kan Koen daar in z'n eentje bar weinig aan doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
EdeMaar dan hoor ik een paniekverhaal over tweede golf, de ravage die Corona aanricht in het lichaam, ellende, verdriet, de economie naar de klote, hongersnood, besmette katten, nieuwe verspreiding in Korea en China, dat het nog jaren zo gaat duren, al die tijd niet meer binnen anderhalve meter van een ander mens kunnen komen, niks buitenshuis kunnen doen, forever alone, nou, dan lig ik wakker.
Soms moet je mijn posts met een korreltje zout nemen...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey Bossie zie het nu pas, ai dit doet zeer. Ik ben een afgetrainde jonge 40tiger en drink zeer matig. Op een katsnaardeklote avond heel soms na dan.
Leuke plannen voor de keuken! Bij elke dag tegen aan kijken snap ik dat je het dan ander wil.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja van truttige keuken naar veel strakker, zal echt heel anders zijn dan.
Één van de twee thuiswerkplekken heeft uitkijk op de keuken dus denk dat daar de verhoogde wens op verandering vandaan komt zo 'plotseling'![]()
En wow, dát zijn nog eens plannen zeg! Gaaf!
Dat lukt niet, enige opties die ik krijg als ik daar op druk is 'Voer wachtwoord in om je aan te melden'quote:
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:05 schreef Molo het volgende:
Tuurlijk slaan die maatregelen wel ergens op, maar versoepelen slaat net zo goed nu ergens op
je hebt je ooit toch aangemeldt via een emailadres. Bestaat dat adres niet meer?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lukt niet, enige opties die ik krijg als ik daar op druk is 'Voer wachtwoord in om je aan te melden'en 'Ik heb geen toegang tot mijn mail'.
nergens optie wachtwoord vergeten ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lukt niet, enige opties die ik krijg als ik daar op druk is 'Voer wachtwoord in om je aan te melden'en 'Ik heb geen toegang tot mijn mail'.
Ik kan een heel verhaal gaan schrijven maar ik bedoel idd dit ookquote:
Perspectief man, leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuke plannen voor de keuken! Bij elke dag tegen aan kijken snap ik dat je het dan ander wil.
Kavel plannen kwamen hier vooral voort uit het feit dat wij eigenlijk niet kunnen vinden wat we zoeken/willenWe hebben eisen
![]()
Maar het staat allemaal nog heel erg in de kinderschoenen. Stuk waar we willen zit nog niet eens in de verkoop
uiteindelijk gaan we wel terug naar normaal denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan een heel verhaal gaan schrijven maar ik bedoel idd dit ook![]()
Ik had dit laatst ook met een extra account (deze heb ik vanwege developmentredenen). Er zou een code naar me gemaild worden om het wachtwoord te herstellen. Drie keer geprobeerd op verschillende dagen, nooit ontvangenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan kom ik dus op die pagina, dan kan ik mijn e-mail wijzigen. Als ik dan gewoon weer dezelfde invoer dan kom ik op een scherm met 'Controleer je e-mail op een bericht met daarin je code. Je code bestaat uit 7 cijfers.', maar ik krijg geen mail ...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nergens optie wachtwoord vergeten ofzo?
ooit. Maar niet in 2020 en zeer waarschijnlijk ook niet in 2021quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uiteindelijk gaan we wel terug naar normaal denk ik
ook niet in junk?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan kom ik dus op die pagina, dan kan ik mijn e-mail wijzigen. Als ik dan gewoon weer dezelfde invoer dan kom ik op een scherm met 'Controleer je e-mail op een bericht met daarin je code. Je code bestaat uit 7 cijfers.', maar ik krijg geen mail ...
Nee ... kreeg bij 1 van de pogingen wel deze mailquote:
quote:We hebben een verzoek ontvangen voor het deactiveren van je Facebook-account. Als je dit verzoek hebt verstuurd en je je account wilt deactiveren, hoef je niks te doen.
Als je hebt gevraagd om je account te deactiveren omdat je je niet meer kon aanmelden, kun je je wachtwoord opnieuw instellen door op de volgende link te klikken: https://facebook.com/recover/initiate/?s=26
Als iemand anders een verzoek heeft ingediend om je account te deactiveren, kun je dit verzoek eenvoudig annuleren door je aan te melden op www.facebook.com.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je hebt die link aangeklikt?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ... kreeg bij 1 van de pogingen wel deze mail
[..]
Tja wat is normaal?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik krijg heel de tijd de melding 'dit is een oud wachtwoord'quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had dit laatst ook met een extra account (deze heb ik vanwege developmentredenen). Er zou een code naar me gemaild worden om het wachtwoord te herstellen. Drie keer geprobeerd op verschillende dagen, nooit ontvangen. Ik ben toen maar gewoon alle oude wachtwoorden afgegaan en vond uiteindelijk de juiste. Maar herstel lijkt inderdaad niet te werken.
Ja en dan kom ik dus weer precies op datzelfde scherm uitquote:
dan moet je hem maar gewoon houden ;pquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan kom ik dus weer precies op datzelfde scherm uit
Godverdommequote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik krijg heel de tijd de melding 'dit is een oud wachtwoord'
Gewoon lekker in elkaars aura staan, bitchquote:
De wereld verandert steeds.quote:
Jij wel ja, met mondkapje op je full moon partyquote:
ja maar vind ik toch anders :pquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wereld verandert steeds.
Na de 2e Wereldoorlog stond de wereld er ook heel anders voor (en beter ook trouwens).
Ik las: gewoon lekker in elkaars aars bitch.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon lekker in elkaars aura staan, bitch
Ja maar ik kan dus niet inloggen omdat ik mijn ww nergens kan wijzigen want om dat te wijzigen moet ik eerst inloggen. Lijkt haast wel een afdeling van de gemeentequote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet je hem maar gewoon houden ;p
ik teken er voor :pquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij wel ja, met mondkapje op je full moon party
Waarom denk je?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Godverdomme.
Wacht, wáárom slaan ze dat op.
Dat óók!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik las: gewoon lekker in elkaars aars bitch.
ja je hoeft ook niet in te loggen. gewoon zo laten als het is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dus niet inloggen omdat ik mijn ww nergens kan wijzigen want om dat te wijzigen moet ik eerst inloggen. Lijkt haast wel een afdeling van de gemeente![]()
Het is een teken van het universumquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dus niet inloggen omdat ik mijn ww nergens kan wijzigen want om dat te wijzigen moet ik eerst inloggen. Lijkt haast wel een afdeling van de gemeente![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vind ik toch anders :p
Volgend jaar zomer doen we gewoon weer normaal
is het toch te koud om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Al denk ik nog steeds dat je deze zomer bijna overal heen kunt als je wil.
Alleen met een beetje pech laait het virus zo rond december weer helemaal op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |