quote:Net als in de geliefde originele serie kunnen Lion-O en de Thundercats net ontsnappen aan de plotselinge vernietiging van hun vredelievende planeet Thundera. Lion-O stort samen met Tygra, Panthro, Cheetara, WilyKit en WilyKat neer op de mysterieuze en exotische planeet Third Earth.
Thunder Cats Brul zit vol met over-de-top actie en vlijmscherpe comedy, is fris en levendig geanimeerd, en het verhaal wordt op dynamische wijze verteld. De serie belooft op deze manier de gepassioneerde fanbase van deze iconische personages nieuw leven in te blazen en een nieuwe generatie te introduceren met de grootse Thundercats nalatenschap.

Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:49 schreef Kamover het volgende:
Yes! Oldskool. Vond vroeger altijd een van de tofste series. Ik doe mee
Ik heb sinds een paar weken tv. En ik kwam erachter dat het nog bestaat. Niet meer gezien sinds 2000 ofzo.quote:
Vroeger was deze serie echt een van de tofste, samen met transformers, Mask, GI joe, Heman MOTU.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 09:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben benieuwd.![]()
Ik doe niet mee aan de wedstrijd verder dat is leuker voor iemand die dat vroeger heeft gekeken.
Echt he.. cartoons (voor zover ze dat nog zijn) missen echt de sfeer die ze vroeger hadden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:05 schreef RickoKun het volgende:
Tekenaars kunnen echt niks meer. Moet je die kwaliteit zien tov de jaren 80 en 90 cartoons.
Echt he. Eind jaren 80 t/m midden jaren 90 hadden ze een vrij realistische, volwassen stijl. Jammer dat dat eerder de uitzondering is tegenwoordig.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:05 schreef RickoKun het volgende:
Tekenaars kunnen echt niks meer. Moet je die kwaliteit zien tov de jaren 80 en 90 cartoons.
Datzelfde zie je bij Tom & Jerry trouwens... Ergens is er besloten om gewoon minder tijd te stoppen in de artwork en het stoort.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:05 schreef RickoKun het volgende:
Soms zie je wel van die animaties van de jaren '40, en die zijn écht heel erg goed.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Datzelfde zie je bij Tom & Jerry trouwens... Ergens is er besloten om gewoon minder tijd te stoppen in de artwork en het stoort.
De muziek was ook veel beter. Veel catchy tunes destijds, kon zo in de top-40 van Jeroen van Inkelquote:Op zondag 17 mei 2020 15:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Echt he. Eind jaren 80 t/m midden jaren 90 hadden ze een vrij realistische, volwassen stijl. Jammer dat dat eerder de uitzondering is tegenwoordig.
Ik vind fake taxi toch beter.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:49 schreef Sickert het volgende:
Wauw, deze wil ik wel graag winnen als Uberfan!
Je hebt gewonnen!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:20 schreef blessed19 het volgende:
Vroeger had ik dat epische zwaard van lion-o. Helaas is die door de verhuizing kwijt geraakt. Zou wel tof zijn om deze figurine te winnen, die krijgen dan een mooi plaatsje in mijn retro kast. En dat shirt van CN. Hopelijk is dat xl!
quote:Op maandag 18 mei 2020 23:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen!
Je kunt je adresgegevens naar mij sturen via DM of PM. Ik zal een XL shirt verzoeken maar kan niets beloven
Gefeliciteerd 🥳quote:
Nostalgie is toch mooi jongequote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:35 schreef Craptacular het volgende:
Wat is de nieuwe serie kut
Waarom wordt deze rotzooi hier gepromoot?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |