Welke versie?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal niet echt super opletten denk ik, ik kamp met een Rollercoaster-verslaving
Er zijn ergere dingenquote:Op zondag 17 mei 2020 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal niet echt super opletten denk ik, ik kamp met een Rollercoaster-verslaving
Planet Coaster wel eens geprobeerd ? Als je echt los wilt gaan met je ontwerpejnquote:Op zondag 17 mei 2020 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en we willen natuurlijk niet dat er ongelukken gebeuren met jouw banen!quote:Op zondag 17 mei 2020 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaaaquote:
Ja he?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:01 schreef Nexum het volgende:
Ik krijg bij deze oude edities altijd zo'n Disney gevoel door de muziek
Prima versie. Veel plezier!quote:
2, ik doe nu Gravity Gardens.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingenWelke versie speel je?
Ik ben niet zo van het ontwerpenquote:Op zondag 17 mei 2020 21:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Planet Coaster wel eens geprobeerd ? Als je echt los wilt gaan met je ontwerpejn
Tu te reconnaitrasquote:Op zondag 17 mei 2020 21:03 schreef Fred_B het volgende:
Welke Britse inzending had het jaar ervoor eigenlijk gewonnen?
Mooie quizvraag
Jaquote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voordeel van deze jurk: je hoeft minder te stofzuigen
quote:Op zondag 17 mei 2020 21:03 schreef Fred_B het volgende:
Welke Britse inzending had het jaar ervoor eigenlijk gewonnen?
Mooie quizvraag
Waren dit niet nog genodigden?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:04 schreef Momo het volgende:
Hoe kwam je toen aan kaartjes in zon kleine zaal.
Dacht het ook ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |