abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_193207081
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:20 schreef Sumppi het volgende:
Ik lees graag in CUL en zeker de topics 'kook mee' vind ik leuk om te volgen. Zelf post ik er alleen niet, aangezien mijn man 9 van de 10 keer kookt. Deze week ga ik wel met m'n dochter de oven hier proberen. Het is wennen, omdat het een heel kleintje is. Ik mis de grote oven al. Maargoed, we gaan bananenbrood bakken en dat zou wel moeten passen. :Y)

Verder ben ik een eind op weg met het breien van mijn eerste sok. Hartstikke leuk om te doen en een perfect werk om even tussendoor te pakken. Daarom zojuist een berg sokkenwol besteld. *O*
Mijn man heeft ook geholpen met de pizza en pannenkoeken:D

Wat is je recept voor bananenbomen?
  dinsdag 19 mei 2020 @ 15:22:33 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193207082
Sterkte, Sump.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193207112
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn man heeft ook geholpen met de pizza en pannenkoeken:D

Wat is je recept voor bananenbomen?
Ik dacht even dat ik bananenbomen had getikt :D Ik heb een recept van jou gekregen en er staat er een in het baktopic. Nog even bekijken welke me het makkelijkst lijkt. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193207151
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Sterkte, Sump.
Dankjewel. Ze zijn stabiel en ik heb goede hoop dat ze er wel weer bovenop komen. Maar het is naar om op de IC terecht te komen en dat er dan niemand bij mag. :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:21 schreef Sarabi het volgende:
Ow Sumppi wat naar -O- sterkte

Hier gaat het weer goed :) net kwartiertje in het zwembad gelegen, nu even opwarmen in de zon
En ook dank!

Is het toch gelukt met de zwembadbestelling? :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193207250
Sterkte meid en voor de zieke mensen :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 19 mei 2020 @ 15:35:59 #56
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193207271
Ai, da's inderdaad rotnieuws Sump, hopelijk kunnen ze snel weer van de IC.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193207273
Vanavond weer een persconferentie.

Blijft voor jou alles nog voorlopig hetzelfde als de afgelopen tijd, Sarabi, nu de maatregelen veranderen? Of ga je er dan bijvoorbeeld wel op uit? En de rest van de SC?

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte meid en voor de zieke mensen :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ai, da's inderdaad rotnieuws Sump, hopelijk kunnen ze snel weer van de IC.
O+
pi_193207281
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:24 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik dacht even dat ik bananenbomen had getikt :D Ik heb een recept van jou gekregen en er staat er een in het baktopic. Nog even bekijken welke me het makkelijkst lijkt. :+
Waarom maakt ie daar bomen van :D fijn die autocorrect

En ja het is wel een formaat groter geworden dus kan nu gewoon een paar slagen zwemmen. Maar het is fijn.
pi_193207295
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:36 schreef Sumppi het volgende:
Vanavond weer een persconferentie.

Blijft voor jou alles nog voorlopig hetzelfde als de afgelopen tijd, Sarabi, nu de maatregelen veranderen? Of ga je er dan bijvoorbeeld wel op uit? En de rest van de SC?
[..]

O+
Ik ben gisteren bij de apotheek geweest. Verder houd ik het bij kleine wandelingen en 1x per week on de tuin bij mijn ouders :)
Mijn man gaat er van uit dat hij dit jaar niet meer op kantoor gaat werken.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 15:39:31 #60
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193207314
Deze idioot heeft de tuinplannen omgegooid en gaat zich binnenkort maar eens richting tuincentrum wagen. :+ Toch jammer dat het qua tijd zoveel beter uitkomt om stukje voor stukje aan te pakken in plaats van ons (ja, de kerel helpt mee) er flink op te storten, dan had ik wel online besteld. :+

Maar hopelijk komen ze morgen de hangmat brengen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_193207320
Hier gaat alles goed... Veel handwerken en zo... Mis wel de mensen om me heen, maar goed, dat komt vanzelf weer.

Minder beeldscherm geeft gelukkig veel rust. Ik ben gewoon ontspannen en dat is fijn. Eigenlijk app ik enkel nog met mensen dat is het... Oh en mijn tablet voor muziek of een audioboek (maar scherm op zwart). Maar telefoon ligt aan de andere kant van mijn huis, zodat ik er ook niet automatisch op kan kijken en doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193207354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze idioot heeft de tuinplannen omgegooid en gaat zich binnenkort maar eens richting tuincentrum wagen. :+ Toch jammer dat het qua tijd zoveel beter uitkomt om stukje voor stukje aan te pakken in plaats van ons (ja, de kerel helpt mee) er flink op te storten, dan had ik wel online besteld. :+

Maar hopelijk komen ze morgen de hangmat brengen. :9
Hangmat O+ wat voor eentje is het?
  dinsdag 19 mei 2020 @ 15:45:04 #63
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193207381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hangmat O+ wat voor eentje is het?
https://www.hangmat-exper(...)et-standaard/2109231

Die. (Hij stond nog onder m'n copypaste. :9) Kunnen we tenminste met z'n tweeën in als we willen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_193207410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

https://www.hangmat-exper(...)et-standaard/2109231

Die. (Hij stond nog onder m'n copypaste. :9) Kunnen we tenminste met z'n tweeën in als we willen. *O*
Leuk!

Wij zouden er niet met zijn 2en in mogen :')
  dinsdag 19 mei 2020 @ 15:51:31 #65
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193207449
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk!

Dat hele "2 persoons" is wel een ding om op te letten, er zijn er ook met een max van 150kg, dat wordt wel heel erg krap. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_193207504
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk!

Tof ding! (wij wel met z'n tweeën, maar ik heb het 'geluk' dat mijn man het postuur heeft van een aangeklede spijker ;) )

Hier ben ik aan het werk, terwijl de kinderen vandag naar school/bso zijn. Ik heb alleen geen zin meer, ben doodmoe, en ben alles simpelweg ontzettend zat }:| :'( Stomme vragen van collega's, lastige klanten, en mijn toffe sonos speaker heeft een slechte verbinding hier vandaag, dus mijn muziek valt om de haverklap weg.
pi_193207825
:W
Trotse tante van Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193211639
:W

Sterkte, Sumppi. Ik vind het ook heel moeilijk dat we er nu voor een aantal mensen niet kunnen zijn, althans niet fysiek. Nare gevolgen van Corona. Zeker omdat er bij eentje sowieso geen herstel meer gaat zijn ;(

Ik geloof dat mijn leven na 8 juni weer een beetje het oude gaat zijn. Kinderen weer vol naar school/opvang, de horeca (en dus mijn werk) weer open. Heel vreemd, ik kijk er heel erg naar uit, maar kan me ook nog totaal geen voorstelling maken van een ‘nieuwe-normaal-week’.

Hier staat het badje ook op, Sarabi. Helaas niet zo groot dat ik er baantjes in kan trekken, maar vooral lekker voor de jongens.
pi_193219558
Goedemorgen :W

Fijn dat alles weer een beetje normaal wordt LeSage, ook al lijkt het me wel lastig met die nieuwe regels in de horeca.
pi_193219569
Hier was het gister bewolkt en vandaag ook. Geen weer om het zwembadje op te zetten voor de kinderen. Ik zou ook wel zo'n groot zwembad als Sarabi willen :D Is het veel werk om schoon te houden?

En een hangmat O+ Wij hebben ook een hangmat, maar die is eigenlijk bedoeld om mee te nemen op vakantie. Wat zijn de tuinplannen nu, IJsdraakje?

@Shandaly, hopelijk heb je goed geslapen. Als je vermoeid bent is alles eerder te veel. Vandaag hopelijk minder gedoe. :*
pi_193219590
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:30 schreef Sumppi het volgende:
Hier was het gister bewolkt en vandaag ook. Geen weer om het zwembadje op te zetten voor de kinderen. Ik zou ook wel zo'n groot zwembad als Sarabi willen :D Is het veel werk om schoon te houden?

Deze weet ik nog niet. Maar die iets kleinere was geen probleem. We kopen wel een pomp er bij en checken dagelijks of er nog genoeg chloor in het zwembad zit. Maar verder maken we hem nooit schoon. Als de zomer echt lang duurt, zeg van nu tot september dan halen we hem tussendoor wel een keer helemaal leeg.
pi_193219596
Onze katten zijn vandaag jarig *O* 9 jaar al weer.
pi_193219629
S71Mo.jpg

Hoera! *O*
  woensdag 20 mei 2020 @ 08:43:51 #74
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193219706
@Shandaly dan klinkt het nieuws dat de basisscholen weer "normaal" open gaan vast welkom. :P Hopelijk inderdaad een beetje goed geslapen, ook een lang weekend in het verschiet?

@Sumppi ik zal straks even een ruwe tekening maken! Hangmat is helaas vertraagd, komt nu waarschijnlijk vrijdag. Mijn plannen voor morgen, wat doe je. ;(

@Sarabi gefeliciteerd met de poezels! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_193219752
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:35 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Hoera! *O*
_O-
Onze kat is ook altijd blij met verjaardagen van huisgenoten... papier!! lintjes!! En het wildst wordt ze van van die zwarte ijzerdraadjes die snoeren bij elkaar houden enzo... 8)7

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:30 schreef Sumppi het volgende:
@:Shandaly, hopelijk heb je goed geslapen. Als je vermoeid bent is alles eerder te veel. Vandaag hopelijk minder gedoe. :*
Dank je. Op dit moment zie ik het wel weer even zonnig in. Maar over een uurtje kan het zomaar weer anders zijn -O- Mijn hoofd is echt zo'n blikken pannetje tegenwoordig... van vrolijk naar depri en terug naar happy binnen vijf minuten.
Zelfs met al die versoepelingen voelt het soms zo uitzichtloos.
Kinderen mogen weer volledig naar school *O* maar pas vanaf 8 juni -O- kinderen hebben de week na Pinksteren vrij *O* maar vanwege nog geen officieel school, is de bso ook alleen open voor noodopvang -O- dus wederom een week thuiswerken combineren met vakantieanimatieteammedewerker spelen 8)7
En morgen Hemelvaartsdag... deze tijd van het jaar is sowieso niet zo lekker om in een ritme te komen :N :X
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')