abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:05:29 #1
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193142215
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:07:55 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193142252
Spinvis dus, live gestreamd.

Was ons laatste theater/concertbezoek, op 5 maart. Daarna werd alles afgelast. -O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_193143232
Mijn laatste concertbezoek was op zaterdag 1 februari... Legends of Rock tribute festivalletje in de Metropool in Hengelo.
Ik zou naar Within Temptation/Evanescence gaan eind april, maar dat is dus verplaatst vanwege Corona... naar 8 september. Maar eerlijk gezegd heb ik er wel een hard hoofd in of het zo vroeg in september al weer kan... in de Ziggo Dome :X
  vrijdag 15 mei 2020 @ 15:15:13 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193143295
Ik zou er niet op rekenen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193143447
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:07 schreef Lienekien het volgende:
Spinvis dus, live gestreamd.

Was ons laatste theater/concertbezoek, op 5 maart. Daarna werd alles afgelast. -O-

Reis ver, drink wijn, denk na
Lach hard, duik diep
Kom terug


Hoe gaat dat in zijn werk? Betaal voor zo'n concert en is het besloten?

quote:
15s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou er niet op rekenen.
Nee. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193143483
Ik vind dat ook wel optimistisch gepland ja.

Die services :')
Vriend had net ook een mooie, over zonnepanelen. Hij had een bedrijf aan de telefoon en vroeg of het ook op afbetaling kan (dat is vaak qua maandprijs hetzelfde als je nu aan energie betaalt, dus dan ben je na 8 jaar klaar ofzo). Ja dat kon een soort van, dan huur je ze eerst 10 jaar en kun je ze daarna overkopen voor 25 euro per paneel.
Maandprijs als we een speciale lening bij de gemeente zouden doen: ¤45 na 8 jaar afbetaald.
Maandprijs van de huur bij dat bedrijf: ¤78 voor 10 jaar en daarna nog een laatste beetje bij betalen
_O-
Nou nee dankje.

Zin in vanavond, bij mijn ouders in de tuin afhaaltapas eten en de jongens krijgen pannenkoeken :9
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 15 mei 2020 @ 15:39:48 #7
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193143601
Ik zie wel wat er nog doorgaat dit jaar. :')

En u riep Spinvis? Dit is op mijn vrijwilligerswerk. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193143602
Ik heb al gevonden hoe het zit met het concert *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193143633
Tapas :9 dat klinkt heel goed.

En zonnepanelen :X ik ben blij dat mijn man daar is ingedoken. Wel handig dat jullie het zo via de gemeente kunnen regelen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193144103
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:43 schreef Sumppi het volgende:
Tapas :9 dat klinkt heel goed.

En zonnepanelen :X ik ben blij dat mijn man daar is ingedoken. Wel handig dat jullie het zo via de gemeente kunnen regelen.
Uhm.. ik luister enkel naar de berekeningen van vriend en knik dan enthousiast bij de optie die hij het best vindt :D
Ik interesseer mezelf er ook echt niet voor.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 15 mei 2020 @ 16:32:28 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193144152
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:40 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb al gevonden hoe het zit met het concert *O*
Kom je ook? :D
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 16:38:03 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193144198
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie wel wat er nog doorgaat dit jaar. :')

En u riep Spinvis? Dit is op mijn vrijwilligerswerk. O+
[ afbeelding ]
Maar ben je dan ook fan?

Ik ken hem door mijn man. Je verwacht het misschien niet van iemand die voor zijn beroep met zijn handen in de klei, eh, potgrond zit. Maar dat is juist zo leuk. O+

Voor Spinvis overwon hij al eens zijn natuurlijke schroom en is na een (klein) concert eens naar hem toegestapt om hem een compliment te geven. Stond ik een beetje glimlachend half achter, starstruck. _O-
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 16:48:42 #13
370431 drakin
vurig typje
pi_193144317
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie wel wat er nog doorgaat dit jaar. :')

En u riep Spinvis? Dit is op mijn vrijwilligerswerk. O+
[ afbeelding ]
Waar is dit ijsdraakje?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193144522
Spinvis ken ik wel :D maar mijn mening zal ik maar niet geven ;)

Laatste concert was januari Dream Theater O+
Afgelopen maand zouden we naar Devilskin gaan maar tja dat is verzet.
pi_193144539
Zonnepanelen moeten wij ook eens gaan uitzoeken (maar dat zeggen we al 2 jaar :') )
  vrijdag 15 mei 2020 @ 17:11:43 #16
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193144620
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 16:48 schreef drakin het volgende:

[..]

Waar is dit ijsdraakje?
Alkmaar. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 16:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar ben je dan ook fan?

Ik ken hem door mijn man. Je verwacht het misschien niet van iemand die voor zijn beroep met zijn handen in de klei, eh, potgrond zit. Maar dat is juist zo leuk. O+

Voor Spinvis overwon hij al eens zijn natuurlijke schroom en is na een (klein) concert eens naar hem toegestapt om hem een compliment te geven. Stond ik een beetje glimlachend half achter, starstruck. _O-
Fan niet, maar zou wel typisch een concert zijn waarbij ik graag gewerkt had, want toffe vibe. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 15 mei 2020 @ 17:13:13 #17
370431 drakin
vurig typje
pi_193144640
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Alkmaar. :)
[..]

Fan niet, maar zou wel typisch een concert zijn waarbij ik graag gewerkt had, want toffe vibe. :)
Lijkt me ook mooi om dan te werken, werk je dan ook backstage? Want dat is dan helemaal tof.

En wie weet komen ze er nog eens terug.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 15 mei 2020 @ 17:16:14 #18
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193144681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:13 schreef drakin het volgende:

[..]

Lijkt me ook mooi om dan te werken, werk je dan ook backstage? Want dat is dan helemaal tof.

En wie weet komen ze er nog eens terug.
Backstage kom ik niet heel veel (meestal doe ik garderobe), maar het komt wel eens voor dat artiesten en crew nog een biertje komen doen na een optreden. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 15 mei 2020 @ 17:21:44 #19
370431 drakin
vurig typje
pi_193144733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Backstage kom ik niet heel veel (meestal doe ik garderobe), maar het komt wel eens voor dat artiesten en crew nog een biertje komen doen na een optreden. :D
Leuk, mijn allereerste vrijwilligerswerk was in de garderobe.
Toen het oude Bolwerk in Sneek
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193144799
Lienekien, ik had andere plannen, maar ik vind het heel tof dat ze dit doen!

IJsdraakje! Alkmaar O+ *O* (ik kom uit Schagen) en ik ben gewoon een beetje jaloers dat je daar zit. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 15 mei 2020 @ 17:30:38 #21
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193144843
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:27 schreef Sumppi het volgende:
Lienekien, ik had andere plannen, maar ik vind het heel tof dat ze dit doen!

IJsdraakje! Alkmaar O+ *O* (ik kom uit Schagen) en ik ben gewoon een beetje jaloers dat je daar zit. :D
:D

Wel in een buitenwijk hoor, maar het is een fijn stadje. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193144870
Mijn laatste concertbezoek was in de Mezz in Breda. Jaarlijks heb je daar een Belgisch festival: Ik Zie U Graag O+

En daarvoor Emiliana Torrini in Utrecht, maar dat is jaren geleden.

Ik ga dan met een vriendin en moet daarvoor net wat meer moeite doen om het geregeld te krijgen. Vaak denk ik er niet aan om het in de gaten te houden. Had me wel leuk geleken om dat met mijn man te doen, maar hij houdt helaas niet van zulke muziek.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 15 mei 2020 @ 17:36:26 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193144898
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:27 schreef Sumppi het volgende:
Lienekien, ik had andere plannen, maar ik vind het heel tof dat ze dit doen!

IJsdraakje! Alkmaar O+ *O* (ik kom uit Schagen) en ik ben gewoon een beetje jaloers dat je daar zit. :D
Noord-Holland, Brabant en nu Drenthe! :o
The love you take is equal to the love you make.
pi_193144938
Torrini was in 2014 _O-

Ik vind concertbezoeken wel echt leuk hoor. :') Als het weer mag ga ik het in de gaten houden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193144944
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Noord-Holland, Brabant en nu Drenthe! :o
Je vergeet Groningen. En nog een jaar Overijssel. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193156463
Goedemorgen (nog net) :W
@Sumppi jij hebt echt overal gewoond
pi_193157453
We krijgen eindelijk appels in onze boom *O*
pi_193158598
*O*

Heb je er lang op moeten wachten? En wat voor appels heb je?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193158881
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:55 schreef Sumppi het volgende:
*O*

Heb je er lang op moeten wachten? En wat voor appels heb je?
Dit is het 3e jaar dat wij hem hebben.
En geen idee :@ Red Sensation staat er op.
pi_193159751
Ook geen idee. Ik heb hier een appelboompje, maar die appels zijn vooral geschikt om jam mee te maken. Vandaar mijn vraag. In de herfst wil ik bomen gaan planten, maar daar moet ik me dan echt even goed in verdiepen. Dacht, misschien heb je verstand van appelbomen. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193163159
Heeft iemand van jullie dé handcrčme oplossing? Purol werkt hier niet meer. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193163242
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 15:33 schreef Sumppi het volgende:
Ook geen idee. Ik heb hier een appelboompje, maar die appels zijn vooral geschikt om jam mee te maken. Vandaar mijn vraag. In de herfst wil ik bomen gaan planten, maar daar moet ik me dan echt even goed in verdiepen. Dacht, misschien heb je verstand van appelbomen. :D
Nee sorry, heb echt geen verstand van wat ik in de tuin doe :D

Ik gebruik uiercreme voor mijn handen
pi_193163423
:D

Dank voor de tip. Ik ga uiercreme bestellen. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 16 mei 2020 @ 20:26:41 #34
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193164786
Qua crčme let ik er vooral op dat er geen paraffine in zit. Daar worden mijn handen/huid in het algemeen alleen maar droger van. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193166004
Kijk, daar heb ik ook iets aan.

Hoe was het bij de kapper?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 16 mei 2020 @ 21:27:14 #36
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193166526
Goed! Kapper was een beetje gestresst (want die moet/wil zijn complete achterstand wegwerken komende maand), maar verder eigenlijk "als normaal". Alleen dus verder niemand in de salon enzo. Nu weer gespleten punt-loos. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193167284
En dan alletwee een mondkapje? Of dat niet? Ik las van een andere kapper dat ze nu in een week meer afspraken had dan eerder in een maand. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 16 mei 2020 @ 21:58:19 #38
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193167593
Was eigen keuze, tijdens het wassen had kapper een spatscherm (want toch spetters enzo), maar verder niet. Wel stapeltje maatregelen (meteen bij binnenkomst handen wassen, ik heb zo min mogelijk aangeraakt, tussen klanten schoonmaken en tussen iedere drie klanten uitgebreider schoonmaken) en het standaard vragenlijstje. :)

Mijn kapper liep vooral tegen het te weinig uur in een dag-probleem aan. Staat nu alleen in de salon, dus het gaat gewoon niet sneller dan het gaat aangezien afspraken dubbel laten lopen nu ook niet kan. (De ene in een haarmasker zetten terwijl je de ander knipt enzo.) :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193167940
Ja, met die maatregelen loop je dan toch nog veel inkomsten mis. Hier is de kapper nu ook langer open en op de dag dat ze normaal gesproken dicht zijn ook.

Maargoed, ik ga vrijwel nooit naar de kapper en nu ook nog even niet. :+

Na een lange dag met klussen lig ik nu eindelijk met poes op de bank. Ik had vandaag een vreselijk humeur. Morgen een andere aanpak. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 16 mei 2020 @ 22:15:10 #40
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193168103
Het is ook dat ik al een afspraak had staan voor vandaag sinds maart/eerste maatregelenmoment, anders had ik nog wel even gewacht. _O- Maar fijn haar, dus dat oogt nogal aangevreten als ik er te lang mee doorloop. :+

Wel lekker opgeschoten ondanks het humeur hoop ik?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193174161
Aangevreten :D Nou, lekker toch dat het weer geknipt is.

Hier weer vrolijk opgestart. Gister zijn we zeker opgeschoten met de rottigste klussen. Ik werd er alleen chagrijnig van. :X Vandaag ga ik hier lekker aanrommelen.

Hoe was het concert, Lienekien? Werkt zo'n bankconcert ook wat sfeer betreft?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 17 mei 2020 @ 08:54:31 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193174313
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 08:33 schreef Sumppi het volgende:
Aangevreten :D Nou, lekker toch dat het weer geknipt is.

Hier weer vrolijk opgestart. Gister zijn we zeker opgeschoten met de rottigste klussen. Ik werd er alleen chagrijnig van. :X Vandaag ga ik hier lekker aanrommelen.

Hoe was het concert, Lienekien? Werkt zo'n bankconcert ook wat sfeer betreft?
Jouw ‘ik had andere plannen’ had ik geīnterpreteerd als ‘ik had andere plannen maar die heb ik nu gewijzigd zodat ik Spinvis kan zien’.

Het was leuk, ze hadden er nieuwe dingen voor bedacht qua beelden. Live in de zaal is uiteraard anders. Dan kan ik niet om 9 uur de kat eten gaan geven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193175598
'Even wachten jongen, ik fiets even naar huis voor de kat.' :D

Ik denk dat ik hier thuis nu nog niet de rust heb om naar een concert te luisteren. Gister was het al heel lastig om een half uur op mijn plek te blijven met de kat op schoot.

Het helpt ook niet dat m'n man opstaat en direct vol aan de bak gaat tot 's avonds laat. :') Denk dat ik daarom gister ook zo rot begon. Vandaag trek ik meer mijn eigen plan, terwijl hij heel druk is met klusjes. Zit ik wat te breien op de bank en staar wat naar buiten enzo. Bevalt me een stuk beter. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193176719
Niet dat ik niks doe vandaag. We hebben het terras schoongemaakt. Kruiwagen met water gevuld en de kinderen zijn nu al het buitenspeelgoed aan het poetsen. En ik heb voor het eerst ook een rondje op de zitmaaier gereden. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193176747
Ik ga straks denk ik eerst een dutje doen want voel me niet echt lekker -O-

Vanavond wel voor het CUL topic pizza maken.
pi_193176861
Net een project in het ronde archief gegooid en wat anders begonnen. Te tuttig werd het... Jammer van die dertig uur haken ;) nu meer vogels aan het breien en vogelhuisjes breien... Voor vijf euro per stuk ook het paasbreiboek en kerstballenboek van Arne en Carlos gekocht *O* kon nog precies van mijn leuke dingen budget af *O*

@Sarabi beterschap meis :*

@Sumppi wat ben je enorm gaan wonen... Als je een zitgrasmaaiee hebt. Klinkt wel als een goede dag wat je beschrijft
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193206803
:W

Wat is het stil hier. Voel je je alweer beter Sarabi?
En wat leuk CotS *O* Ik ben benieuwd naar de vogels en de vogelhuisjes. O+

Hier naar nieuws. Een familielid is opgenomen in het ziekenhuis en een bekende ook. Geen Corona, maar aangezien een van de twee in België ligt mag er geen familie bij en zo heeft dat virus toch een nare uitwerking. Heel schrijnend. ;( En vandaar mijn stilte.

Hoe is het met jullie allemaal?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sumppi op 19-05-2020 15:13:08 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193207045
Ik lees graag in CUL en zeker de topics 'kook mee' vind ik leuk om te volgen. Zelf post ik er alleen niet, aangezien mijn man 9 van de 10 keer kookt. Deze week ga ik wel met m'n dochter de oven hier proberen. Het is wennen, omdat het een heel kleintje is. Ik mis de grote oven al. Maargoed, we gaan bananenbrood bakken en dat zou wel moeten passen. :Y)

Verder ben ik een eind op weg met het breien van mijn eerste sok. Hartstikke leuk om te doen en een perfect werk om even tussendoor te pakken. Daarom zojuist een berg sokkenwol besteld. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193207063
Ow Sumppi wat naar -O- sterkte


Hier gaat het weer goed :) net kwartiertje in het zwembad gelegen, nu even opwarmen in de zon
pi_193207081
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:20 schreef Sumppi het volgende:
Ik lees graag in CUL en zeker de topics 'kook mee' vind ik leuk om te volgen. Zelf post ik er alleen niet, aangezien mijn man 9 van de 10 keer kookt. Deze week ga ik wel met m'n dochter de oven hier proberen. Het is wennen, omdat het een heel kleintje is. Ik mis de grote oven al. Maargoed, we gaan bananenbrood bakken en dat zou wel moeten passen. :Y)

Verder ben ik een eind op weg met het breien van mijn eerste sok. Hartstikke leuk om te doen en een perfect werk om even tussendoor te pakken. Daarom zojuist een berg sokkenwol besteld. *O*
Mijn man heeft ook geholpen met de pizza en pannenkoeken:D

Wat is je recept voor bananenbomen?
  dinsdag 19 mei 2020 @ 15:22:33 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193207082
Sterkte, Sump.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193207112
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn man heeft ook geholpen met de pizza en pannenkoeken:D

Wat is je recept voor bananenbomen?
Ik dacht even dat ik bananenbomen had getikt :D Ik heb een recept van jou gekregen en er staat er een in het baktopic. Nog even bekijken welke me het makkelijkst lijkt. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193207151
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Sterkte, Sump.
Dankjewel. Ze zijn stabiel en ik heb goede hoop dat ze er wel weer bovenop komen. Maar het is naar om op de IC terecht te komen en dat er dan niemand bij mag. :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:21 schreef Sarabi het volgende:
Ow Sumppi wat naar -O- sterkte

Hier gaat het weer goed :) net kwartiertje in het zwembad gelegen, nu even opwarmen in de zon
En ook dank!

Is het toch gelukt met de zwembadbestelling? :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193207250
Sterkte meid en voor de zieke mensen :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 19 mei 2020 @ 15:35:59 #56
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193207271
Ai, da's inderdaad rotnieuws Sump, hopelijk kunnen ze snel weer van de IC.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193207273
Vanavond weer een persconferentie.

Blijft voor jou alles nog voorlopig hetzelfde als de afgelopen tijd, Sarabi, nu de maatregelen veranderen? Of ga je er dan bijvoorbeeld wel op uit? En de rest van de SC?

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte meid en voor de zieke mensen :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ai, da's inderdaad rotnieuws Sump, hopelijk kunnen ze snel weer van de IC.
O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193207281
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:24 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik dacht even dat ik bananenbomen had getikt :D Ik heb een recept van jou gekregen en er staat er een in het baktopic. Nog even bekijken welke me het makkelijkst lijkt. :+
Waarom maakt ie daar bomen van :D fijn die autocorrect

En ja het is wel een formaat groter geworden dus kan nu gewoon een paar slagen zwemmen. Maar het is fijn.
pi_193207295
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:36 schreef Sumppi het volgende:
Vanavond weer een persconferentie.

Blijft voor jou alles nog voorlopig hetzelfde als de afgelopen tijd, Sarabi, nu de maatregelen veranderen? Of ga je er dan bijvoorbeeld wel op uit? En de rest van de SC?
[..]

O+
Ik ben gisteren bij de apotheek geweest. Verder houd ik het bij kleine wandelingen en 1x per week on de tuin bij mijn ouders :)
Mijn man gaat er van uit dat hij dit jaar niet meer op kantoor gaat werken.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 15:39:31 #60
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193207314
Deze idioot heeft de tuinplannen omgegooid en gaat zich binnenkort maar eens richting tuincentrum wagen. :+ Toch jammer dat het qua tijd zoveel beter uitkomt om stukje voor stukje aan te pakken in plaats van ons (ja, de kerel helpt mee) er flink op te storten, dan had ik wel online besteld. :+

Maar hopelijk komen ze morgen de hangmat brengen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193207320
Hier gaat alles goed... Veel handwerken en zo... Mis wel de mensen om me heen, maar goed, dat komt vanzelf weer.

Minder beeldscherm geeft gelukkig veel rust. Ik ben gewoon ontspannen en dat is fijn. Eigenlijk app ik enkel nog met mensen dat is het... Oh en mijn tablet voor muziek of een audioboek (maar scherm op zwart). Maar telefoon ligt aan de andere kant van mijn huis, zodat ik er ook niet automatisch op kan kijken en doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193207354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze idioot heeft de tuinplannen omgegooid en gaat zich binnenkort maar eens richting tuincentrum wagen. :+ Toch jammer dat het qua tijd zoveel beter uitkomt om stukje voor stukje aan te pakken in plaats van ons (ja, de kerel helpt mee) er flink op te storten, dan had ik wel online besteld. :+

Maar hopelijk komen ze morgen de hangmat brengen. :9
Hangmat O+ wat voor eentje is het?
  dinsdag 19 mei 2020 @ 15:45:04 #63
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193207381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hangmat O+ wat voor eentje is het?
https://www.hangmat-exper(...)et-standaard/2109231

Die. (Hij stond nog onder m'n copypaste. :9) Kunnen we tenminste met z'n tweeën in als we willen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193207410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

https://www.hangmat-exper(...)et-standaard/2109231

Die. (Hij stond nog onder m'n copypaste. :9) Kunnen we tenminste met z'n tweeën in als we willen. *O*
Leuk!

Wij zouden er niet met zijn 2en in mogen :')
  dinsdag 19 mei 2020 @ 15:51:31 #65
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193207449
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk!

Wij zouden er niet met zijn 2en in mogen :')
Dat hele "2 persoons" is wel een ding om op te letten, er zijn er ook met een max van 150kg, dat wordt wel heel erg krap. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193207504
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk!

Wij zouden er niet met zijn 2en in mogen :')
Tof ding! (wij wel met z'n tweeën, maar ik heb het 'geluk' dat mijn man het postuur heeft van een aangeklede spijker ;) )

Hier ben ik aan het werk, terwijl de kinderen vandag naar school/bso zijn. Ik heb alleen geen zin meer, ben doodmoe, en ben alles simpelweg ontzettend zat }:| :'( Stomme vragen van collega's, lastige klanten, en mijn toffe sonos speaker heeft een slechte verbinding hier vandaag, dus mijn muziek valt om de haverklap weg.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 16:13:31 #67
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193207825
:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193211639
:W

Sterkte, Sumppi. Ik vind het ook heel moeilijk dat we er nu voor een aantal mensen niet kunnen zijn, althans niet fysiek. Nare gevolgen van Corona. Zeker omdat er bij eentje sowieso geen herstel meer gaat zijn ;(

Ik geloof dat mijn leven na 8 juni weer een beetje het oude gaat zijn. Kinderen weer vol naar school/opvang, de horeca (en dus mijn werk) weer open. Heel vreemd, ik kijk er heel erg naar uit, maar kan me ook nog totaal geen voorstelling maken van een ‘nieuwe-normaal-week’.

Hier staat het badje ook op, Sarabi. Helaas niet zo groot dat ik er baantjes in kan trekken, maar vooral lekker voor de jongens.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193219558
Goedemorgen :W

Fijn dat alles weer een beetje normaal wordt LeSage, ook al lijkt het me wel lastig met die nieuwe regels in de horeca.
pi_193219569
Hier was het gister bewolkt en vandaag ook. Geen weer om het zwembadje op te zetten voor de kinderen. Ik zou ook wel zo'n groot zwembad als Sarabi willen :D Is het veel werk om schoon te houden?

En een hangmat O+ Wij hebben ook een hangmat, maar die is eigenlijk bedoeld om mee te nemen op vakantie. Wat zijn de tuinplannen nu, IJsdraakje?

@Shandaly, hopelijk heb je goed geslapen. Als je vermoeid bent is alles eerder te veel. Vandaag hopelijk minder gedoe. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193219590
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:30 schreef Sumppi het volgende:
Hier was het gister bewolkt en vandaag ook. Geen weer om het zwembadje op te zetten voor de kinderen. Ik zou ook wel zo'n groot zwembad als Sarabi willen :D Is het veel werk om schoon te houden?

Deze weet ik nog niet. Maar die iets kleinere was geen probleem. We kopen wel een pomp er bij en checken dagelijks of er nog genoeg chloor in het zwembad zit. Maar verder maken we hem nooit schoon. Als de zomer echt lang duurt, zeg van nu tot september dan halen we hem tussendoor wel een keer helemaal leeg.
pi_193219596
Onze katten zijn vandaag jarig *O* 9 jaar al weer.
pi_193219629


Hoera! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 20 mei 2020 @ 08:43:51 #74
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193219706
@Shandaly dan klinkt het nieuws dat de basisscholen weer "normaal" open gaan vast welkom. :P Hopelijk inderdaad een beetje goed geslapen, ook een lang weekend in het verschiet?

@Sumppi ik zal straks even een ruwe tekening maken! Hangmat is helaas vertraagd, komt nu waarschijnlijk vrijdag. Mijn plannen voor morgen, wat doe je. ;(

@Sarabi gefeliciteerd met de poezels! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193219752
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:35 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Hoera! *O*
_O-
Onze kat is ook altijd blij met verjaardagen van huisgenoten... papier!! lintjes!! En het wildst wordt ze van van die zwarte ijzerdraadjes die snoeren bij elkaar houden enzo... 8)7

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:30 schreef Sumppi het volgende:
@:Shandaly, hopelijk heb je goed geslapen. Als je vermoeid bent is alles eerder te veel. Vandaag hopelijk minder gedoe. :*
Dank je. Op dit moment zie ik het wel weer even zonnig in. Maar over een uurtje kan het zomaar weer anders zijn -O- Mijn hoofd is echt zo'n blikken pannetje tegenwoordig... van vrolijk naar depri en terug naar happy binnen vijf minuten.
Zelfs met al die versoepelingen voelt het soms zo uitzichtloos.
Kinderen mogen weer volledig naar school *O* maar pas vanaf 8 juni -O- kinderen hebben de week na Pinksteren vrij *O* maar vanwege nog geen officieel school, is de bso ook alleen open voor noodopvang -O- dus wederom een week thuiswerken combineren met vakantieanimatieteammedewerker spelen 8)7
En morgen Hemelvaartsdag... deze tijd van het jaar is sowieso niet zo lekker om in een ritme te komen :N :X
pi_193219758
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:35 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Hoera! *O*
:D

Thanks allemaal
pi_193219763
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:32 schreef Sarabi het volgende:
Onze katten zijn vandaag jarig *O* 9 jaar al weer.
Gefeliciteerd!!! O+
pi_193219832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Fijn dat alles weer een beetje normaal wordt LeSage, ook al lijkt het me wel lastig met die nieuwe regels in de horeca.
Daar zie ik ook best een beetje tegenop inderdaad. Ben benieuwd hoe lang mensen bereid zijn om zich aan die regels te houden en geduld bewaren (mensen een beetje inschattende gaat dat vies tegenvallen :') ).
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193219889
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:59 schreef LeSage het volgende:

[..]

Daar zie ik ook best een beetje tegenop inderdaad. Ben benieuwd hoe lang mensen bereid zijn om zich aan die regels te houden en geduld bewaren (mensen een beetje inschattende gaat dat vies tegenvallen :') ).
Ja ik voorzie ook nog wel wat opstootjes op terrasjes enzo....
  woensdag 20 mei 2020 @ 09:39:55 #80
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193220367
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:59 schreef LeSage het volgende:

[..]

Daar zie ik ook best een beetje tegenop inderdaad. Ben benieuwd hoe lang mensen bereid zijn om zich aan die regels te houden en geduld bewaren (mensen een beetje inschattende gaat dat vies tegenvallen :') ).
Dat klinkt inderdaad als een flinke uitdaging. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193220386
Goedemorgen!

De voorlichting van Rutte van gisteren was voor mij wel even een opkikker. Langzaam terug naar normaal...

Wel een beetje moe wakker geworden vandaag. Kan gebeuren. Straks een lange wandeling maken en dan ben ik vast weer het mannetje.

Nu even breien en haken afwisselen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:19:43 #82
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193220800
Goed, gewijzigde tuinplannen dus. :') En vergeef me m'n tekenkunsten, het is slechts een impressie. :P

Allereerst, huidige situatie:


Klinkertjes, lege perkjes, dat idee.

De eerste plannen/moet sowieso aangepakt:


Magisch verschenen deur en klein perkje tegen het huis waren er al, dat perkje kom ik niet aan, want daar ligt een poes. :+

Nummer 1: wil ik vandaag mee aan de slag. Nog wat verder opruimen, m'n klei wat aanlengen met grond en hopelijk zie ik straks wat leuks om te kunnen planten ook. De bedoeling is een heester/struik tegen de schutting aan en richting rand steeds wat lager spul, zeg maar. Dat dát perkje in ieder geval even "af" is.

Nummer 2 en 3: achterin moet sowieso wat erfafscheidingsgewijs gebeuren, want bij 2 blijkt een plank te missen en de buren bij 3 hebben zo actief prut geschept dat de onderste plank krom staat. Ik overweeg om bij 3 nog een verhoogde border te doen met iets van een klimmer (ik wil terras wel uitbreiden, maar een kleine rand wil ik overhouden voor beplanting), maar de schutting moet daar ook eerst weer even onderhoud krijgen, dus schuren en verse laag beits.

Daarna, ooit, als ik het nog niet zat ben tegen die tijd:


Extra groen vlak. :o Daar komen ook planten, achterliggende idee is spelen met hoogte zodat het achterste terras soort van "verstopt" is en de schutting daar weggewerkt achter groen (alleen geen hedera, want trauma's). Wellicht dan ooit nog gras aan de andere kant, maar ik sluit niet uit dat dat alsnog nep wordt. :+ Het scheelt wel enorm dat de kerel meehelpt nu (die had zich vooral af laten schrikken door de opgestapelde troep), maar ik blijf realistisch en begin met de perkjes die er al liggen voor ik klinkers weg ga trekken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193220887
Leuk plan ijs :) en fijn dat je nu hulp hebt.

Benieuwd of er over een paar jaar nepgras ligt :+
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:31:08 #84
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193220965
Als het me niet bevalt, asfalteer ik de boel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193222062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Als het me niet bevalt, asfalteer ik de boel. :')
:D wel lekker makkelijk
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:09:01 #86
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193223124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D wel lekker makkelijk
Van die stuitertegels erin, kan ik in de tuin sporten. :')

Nah, eerste plantjes zijn aangeschaft, dus daar ga ik eerst maar mee aan de gang. Was wel lekker rustig in het tuincentrum net. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193223844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Van die stuitertegels erin, kan ik in de tuin sporten. :')

Nah, eerste plantjes zijn aangeschaft, dus daar ga ik eerst maar mee aan de gang. Was wel lekker rustig in het tuincentrum net. _O_
Die tegels :D

En yay voor plantjes *O*

Hier s taat ondertussen de bbq al weer aan. De komende dagen lekker voor bbqen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 14:03:14 #88
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193223932
En m'n festival van afgelopen maart is voor de tweede keer verschoven, dus maar weer een hotel geregeld. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:54:27 #89
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193228314
Zaten hier nou Tim Knol-waardeerders? Ik zag dat ze 6 juni gaan streamen vanuit "mijn" podium (Victorie). :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:55:20 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193228326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Zaten hier nou Tim Knol-waardeerders? Ik zag dat ze 6 juni gaan streamen vanuit "mijn" podium (Victorie). :)
Gisteravond ook al een stream uit Anderen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:58:47 #91
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193228404
Lekker actief dus. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193231744
Mooi plan IJsdraakje! Maak je af en toe foto's voor hier onder andere? Van het werk in uitvoering?

Mijn man heeft vandaag hout besteld om een grote pergola te kunnen bouwen. Zelf is hij meer van het aanleggen van een wifi netwerk en het in orde brengen van de garage, maar nu had hij hier speciaal aan gedacht. *O* En hij heeft de boekenkasten voor de mini kinderbieb geplaatst vanavond. Allemaal dingen waar ik blij van word.

We hebben trouwens egels in de tuin! Ik had hun poep al gevonden, maar gister hebben we ze ook gezien. :D Ik had meelwormen gestrooid voor de mussen, maar dat vonden de egels ook lekker!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:51:03 #93
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193233056
Egels, lekkere lawaaimakers zijn dat. :D

En holy crap, de rotzooi blijft uit de tuin komen. :') Maar perkje nu:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193237003
Ik heb het geluid van een egel maar even opgezocht. Ze kunnen inderdaad een enorme herrie maken. :D

Mooi perkje! Ik hou van paars. O+ Hoe heet die plant midden achterin ook alweer? Ik heb er hier een rode van staan en die doet het erg goed.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sumppi op 21-05-2020 09:45:37 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193237103
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Egels, lekkere lawaaimakers zijn dat. :D

En holy crap, de rotzooi blijft uit de tuin komen. :') Maar perkje nu:
[ afbeelding ]
Ja een heus perkje *O*
pi_193237114
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:43 schreef Sumppi het volgende:
Mooi plan IJsdraakje! Maak je af en toe foto's voor hier onder andere? Van het werk in uitvoering?

Mijn man heeft vandaag hout besteld om een grote pergola te kunnen bouwen. Zelf is hij meer van het aanleggen van een wifi netwerk en het in orde brengen van de garage, maar nu had hij hier speciaal aan gedacht. *O* En hij heeft de boekenkasten voor de mini kinderbieb geplaatst vanavond. Allemaal dingen waar ik blij van word.

We hebben trouwens egels in de tuin! Ik had hun poep al gevonden, maar gister hebben we ze ook gezien. :D Ik had meelwormen gestrooid voor de mussen, maar dat vonden de egels ook lekker!
Wat is je man goed bezig *O*

Ik heb pas 2x een egel bij ons in de tuin gezien. Geen idee of ze er vaker zitten.
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:10:34 #97
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193238199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:36 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb het geluid van een egel maar even opgezocht. Ze kunnen inderdaad een enorme herrie maken. :D

Mooi perkje! Ik hou van paars. O+ Hoe heet die plant midden achterin ook alweer? Ik heb er hier een rode van staan en die doet het erg goed.
Lupine!

Grappig weetje, ze maken ook vleesvervangers van lupine. en daar word ik enorm ziek van _O- Maar ik vond 'm te leuk om niet mee te nemen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193238798
Leuk Ijsdraakje!

Hier helaas geen egels, maar wel ratten :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:02:08 #99
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193238814
Ik heb geen egels of ratten (huuuu :X ), maar wel een pad. Schrok me rot gisteren toen 'ie ineens tevoorschijn kwam. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193239158
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen egels of ratten (huuuu :X ), maar wel een pad. Schrok me rot gisteren toen 'ie ineens tevoorschijn kwam. _O-
:D

En, lupine, dat is het! Wist niet dat ze daar vleesvervangers van maken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193241064
Er is een kamer klaar! Hoera! M'n zoon zijn plek is voor nu helemaal af. Ik heb alle onderdelen van een muurstikker geplakt (de wereldkaart). Alleen de Antarctische Plaat is wat verschoven. B-)

De eetkamer is ook wel klaar en in de keuken hebben we alleen nog een kruidenrekje nodig. Het schiet eindelijk op. *O* Hoe hebben jullie kruiden opgeborgen?

Genieten jullie allemaal van het prachtige weer?

[ Bericht 3% gewijzigd door Sumppi op 21-05-2020 15:10:04 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193241313
Jay Sumppi! Zo fijn als er echt al dingen af zijn, wordt het allemaal nog echter ❤

Ik wilde onze voortuin wat opkuisen, maar zit inmiddels geblesseerd op de bank. Heb met het schoffelen, wat zwaarder ging dan ik dacht, een blaar in mijn hand open gescheurd... Auw!!!
Nu vrees ik voor mijn fröbels...😫
pi_193244309
Hemelvaart bij mij moeder. Heerlijk....
Vermaken jullie je wat?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193246831
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:20 schreef Shandaly het volgende:
Jay Sumppi! Zo fijn als er echt al dingen af zijn, wordt het allemaal nog echter ❤

Ik wilde onze voortuin wat opkuisen, maar zit inmiddels geblesseerd op de bank. Heb met het schoffelen, wat zwaarder ging dan ik dacht, een blaar in mijn hand open gescheurd... Auw!!!
Nu vrees ik voor mijn fröbels...😫
Ai, gaat het borduren nog, Shandaly?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hemelvaart bij mij moeder. Heerlijk....
Vermaken jullie je wat?
Fijne dag daarvoor. Hebben jullie de buitenlucht opgezocht? Het was zulk lekker weer.

Hier heb ik de kamer van de meisjes ook zo goed als ingericht. *O* 's Avonds hebben we wel lekker in de tuin gegeten en de kinderen hadden daarna veel plezier met de tuinsproeier en waterglijbaan.

Man is nu aan het gamen en ik probeer een nieuwe serie te vinden die ik kan volgen. Belgravia vond ik erg leuk, maar daar ben ik nu doorheen. Ik moet echt even op mijn kont gaan zitten en iets ontspannends doen vanavond (na de was en de afwas :+ ).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193249967
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:02 schreef Sumppi het volgende:
Ai, gaat het borduren nog, Shandaly?
[..]
Ik heb eind van de middag nog een paar steekjes gezet. Naald, pen en penseel gaan best, die komen niet tegen de blaar aan. Denk wel dat stofzuigen of strijken voorlopig niet gaat... O-) O-) O-)

Vanavond kwam er wel telkens vocht uit, dus ben maar gaan diamond painten. Wilde niet het risico lopen op nare vlekken in de borduurstof :@
De dp is bijna af, nog maar een stuk of 4k steentjes, helaas bijna allemaal zwart...

Morgen ga ik wandelen met een vriendin, op anderhalve meter bijkletsen O+
En in de middag op de koffie bij een andere vriendin, wederom op anderhalf meter. Mijn dochter gaat waarschijnlijk mee om daar met de konijntjes te knuffelen (onze vakantiehuisdieren, maar dat zal dit jaar wel niet nodig zijn...)
pi_193252569
Veel plezier vandaag Shandaly!

Gisteren was perfect O+
Benieuwd of het vandaag nog een beetje weer wordt om in de tuin te zitten, de bbq gaat in ieder geval wel aan.
Vanavond weer online bierproeven en pubquizzen met vrienden.
pi_193253060
Shandaly, wat spijtig dat je nu niet kan strijken en dergelijke. O-)

Veel plezier vandaag! Leuke plannen hebben jullie. Ik hoop wel op een fikse regenbui aan het eind van de dag.

Hier heel erg toe aan een kop koffie. Peuter had in een uur tijd 6 huilbuien, die ik heb opgelost. Ook een met een domino effect. Stonden er drie huilende kinderen bij me. -O-

Zojuist aan tafel wéér een.

'L, ik denk dat je met je verkeerde been uit bed bent gestapt.' :{ :D
'Neeeeeee, ikke altijd twee benen uit mijn bed..' :o
'Misschien moeten we het bed omdraaien'
'Neeeeeee, niet mijn bed omdraaien!!' :'( :'( :'( *werpt zich op de grond*

Die gaat vanmiddag een lange middagslaap doen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193253069
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:26 schreef Sumppi het volgende:
Shandaly, wat spijtig dat je nu niet kan strijken en dergelijke. O-)

Veel plezier vandaag! Leuke plannen hebben jullie. Ik hoop wel op een fikse regenbui aan het eind van de dag.

Hier heel erg toe aan een kop koffie. Peuter had in een uur tijd 6 huilbuien, die ik heb opgelost. Ook een met een domino effect. Stonden er drie huilende kinderen bij me. -O-

Zojuist aan tafel wéér een.

'L, ik denk dat je met je verkeerde been uit bed bent gestapt.' :{ :D
'Neeeeeee, ikke altijd twee benen uit mijn bed..' :o
'Misschien moeten we het bed omdraaien'
'Neeeeeee, niet mijn bed omdraaien!!' :'( :'( :'( *werpt zich op de grond*

Die gaat vanmiddag een lange middagslaap doen. :')
:D awww
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:44:28 #109
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193253265
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:19 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik heb eind van de middag nog een paar steekjes gezet. Naald, pen en penseel gaan best, die komen niet tegen de blaar aan. Denk wel dat stofzuigen of strijken voorlopig niet gaat... O-) O-) O-)

Vanavond kwam er wel telkens vocht uit, dus ben maar gaan diamond painten. Wilde niet het risico lopen op nare vlekken in de borduurstof :@
De dp is bijna af, nog maar een stuk of 4k steentjes, helaas bijna allemaal zwart...

Morgen ga ik wandelen met een vriendin, op anderhalve meter bijkletsen O+
En in de middag op de koffie bij een andere vriendin, wederom op anderhalf meter. Mijn dochter gaat waarschijnlijk mee om daar met de konijntjes te knuffelen (onze vakantiehuisdieren, maar dat zal dit jaar wel niet nodig zijn...)
Dat scheelt weer. :9 En gezellig bijkletsen. O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:26 schreef Sumppi het volgende:
Shandaly, wat spijtig dat je nu niet kan strijken en dergelijke. O-)

Veel plezier vandaag! Leuke plannen hebben jullie. Ik hoop wel op een fikse regenbui aan het eind van de dag.

Hier heel erg toe aan een kop koffie. Peuter had in een uur tijd 6 huilbuien, die ik heb opgelost. Ook een met een domino effect. Stonden er drie huilende kinderen bij me. -O-

Zojuist aan tafel wéér een.

'L, ik denk dat je met je verkeerde been uit bed bent gestapt.' :{ :D
'Neeeeeee, ikke altijd twee benen uit mijn bed..' :o
'Misschien moeten we het bed omdraaien'
'Neeeeeee, niet mijn bed omdraaien!!' :'( :'( :'( *werpt zich op de grond*

Die gaat vanmiddag een lange middagslaap doen. :')
Achgos. Al snap ik L wel, ik had me ook liever nog een keer of drie omgedraaid, rottige nachten altijd als het ineens vrij warm is. :O

Maar een paar uur werken, dus helaas. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 mei 2020 @ 17:58:14 #110
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193260078
Goed middagje zo. :9

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193260371
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed middagje zo. :9

[ afbeelding ]
Heerlijk! Hier regent het...
pi_193260435
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed middagje zo. :9

[ afbeelding ]
Heerlijk O+
pi_193260602
Weekend *O*

Morgen kun je je misschien wel zes keer omdraaien?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193260619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed middagje zo. :9

[ afbeelding ]
Doe je goed *O*

Ik liep wat posts achter. Wat heb je voor tattoo?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193260651
Ik had een heerlijke dag trouwens... 8km gewandeld, gezellig koffie gedronken, maar de supermarkt geweest, en nu nog even wat pbn... ❤

Ik kan er weer even tegenaan 😎
pi_193260769
Mooi om zo bij te kunnen kletsen. Wat is pbn? Als ik dat google lijken de eerste resultaten me niet van toepassing.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:17:32 #117
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193261123
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:38 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Doe je goed *O*

Ik liep wat posts achter. Wat heb je voor tattoo?
Een octopus!

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193261454
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Een octopus!

[ afbeelding ]
Blijft er gaaf :Y

Ook benieuwd naar wat pbn is
pi_193262055
Pbn = paint-by-number 😊 ik was lui, geen zin in typen
pi_193262806
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Een octopus!

[ afbeelding ]
Wow! Dat is wel een stoere.

En ik maar denken dat je zoiets zou hebben:



:+

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Shandaly het volgende:
Pbn = paint-by-number 😊 ik was lui, geen zin in typen
Ah, ja, dat is wel wat anders dan het navigeren van een vliegtuig. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:28:59 #121
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193263532
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Shandaly het volgende:
Pbn = paint-by-number 😊 ik was lui, geen zin in typen
Ooooooooh! :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wow! Dat is wel een stoere.

En ik maar denken dat je zoiets zou hebben:

[ afbeelding ]

:+
[..]

Ah, ja, dat is wel wat anders dan het navigeren van een vliegtuig. :D
:D Ik overdrijf geloof ik graag, ik heb één tattoo, maar wel meteen een groterd. :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Blijft er gaaf :Y

Ook benieuwd naar wat pbn is
Thx! :Y)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193271414
Hoi :W Leuke avond gehad gister?

Ik ben in de maling genomen door onze poes. :') Ik ben net uit bed en ze stond te miauwen bij haar bakje. Ze krijgt 's morgens altijd natvoer, dus ik geef haar dat. 'Heb jij Lola nou natvoer gegeven? Dat heb ik een uur geleden ook gedaan.' Smiecht van een poes! Gister is ze heel voorzichtig een meter naar buiten geweest. Zo bouwen we het langzaam op.

Heb gewoon uit kunnen slapen tot half tien. :o Peuter had me om 5 uur wakker gemaakt en een uurtje later zijn we samen weer in slaap gevallen. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193271632
Ik heb dus niks te melden en maak niks mee in de 1,5 m samenleving.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193271760
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:14 schreef Sumppi het volgende:
Hoi :W Leuke avond gehad gister?

Ik ben in de maling genomen door onze poes. :') Ik ben net uit bed en ze stond te miauwen bij haar bakje. Ze krijgt 's morgens altijd natvoer, dus ik geef haar dat. 'Heb jij Lola nou natvoer gegeven? Dat heb ik een uur geleden ook gedaan.' Smiecht van een poes! Gister is ze heel voorzichtig een meter naar buiten geweest. Zo bouwen we het langzaam op.

Heb gewoon uit kunnen slapen tot half tien. :o Peuter had me om 5 uur wakker gemaakt en een uurtje later zijn we samen weer in slaap gevallen. O+
Slimme poes :D

Gisteren was leuk, nu een kleine kater :')
Maar zit net een nieuwe bierbestelling te doen. Volgende week weer met dezelfde vrienden een online tasting + quiz.
pi_193271794
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:33 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb dus niks te melden en maak niks mee in de 1,5 m samenleving.
Hier is het ook niet zo spannend hoor :D
Voor vandaag geen plannen behalve weer een online pubquiz. En hoop toch eigenlijk nog even in de tuin te kunnen zitten.
pi_193272168
Hier regent het en dat was ook hard nodig. Een mooi excuus om binnen te zitten en niks te doen. c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193272296
Hier begint zonnetje er een beetje door te komen.
pi_193272455
Je zit in een zonniger stukje Nederland deze week.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193272529
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:55 schreef Sumppi het volgende:
Je zit in een zonniger stukje Nederland deze week.
Ik hoop dat het deze zomer mee gaat vallen. Vorig jaar zaten wij ook steeds in het warmste stukje -O-
pi_193274443
We doen net of we gek zijn en duiken toch even het badje in
  zaterdag 23 mei 2020 @ 19:27:29 #132
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193277709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:26 schreef Sarabi het volgende:
We doen net of we gek zijn en duiken toch even het badje in
Badeendje meld. :D
pi_193278661
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Badeendje meld. :D

O troeteleendje ga je mee
In de badkuip met z'n twee
Troeteleendje mijn piepende troeteldier
Oepadoebatidi

Als ik zachtjes in je knijp
In je buik en nekje grijp
Troeteleendje, moet je schateren van plezier
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193278711
Ik heb een eigen hoekje in de eetkamer waar ik mijn wansmaak openlijk mag laten zien.

Omdat de studiekamer nu niet naar mij gaat vond ik dit wel een goede oplossing.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 23 mei 2020 @ 22:04:16 #135
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193280565
Wansmaak. O+

And as we speak laat kerel aan een vriend horen hoe goed zijn autospeakers het doen. Moar wansmaak. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193282501
Met pluche dobbelstenen aan de spiegel? :7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 23 mei 2020 @ 23:43:31 #137
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193282685
Vandaag getraind en ineens op 25m.

Mijn boog krijgt een upgrade hihi. Spanning wordt een beetje verhoogd. Mijn pijlen zijn te traag.

Het ging goed maar een goeie regenbui gehad.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193285026
Goedemorgen :W
pi_193285451
Goedemorgen :W

Plannen voor vandaag @Hestia?
pi_193285802
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Plannen voor vandaag @:Hestia?
Nope, ben alleen een ochtendmens als ik de nacht heb doorgehaald ;)
Rustig thuis gewoon verder vandaag ^O^
Vrijdagavond wel gezellige spelletjesavond bij vrienden gehad :)
Bordspel van Buurman en Buurman gedaan, was wel grappig _O-

Werd gisteren gebeld dat ik weer tante ben geworden van een neefje O+ Wel 3 weken te vroeg, maar alles gezond gelukkig *;
pi_193285956
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:57 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nope, ben alleen een ochtendmens als ik de nacht heb doorgehaald ;)
Rustig thuis gewoon verder vandaag ^O^
Vrijdagavond wel gezellige spelletjesavond bij vrienden gehad :)
Bordspel van Buurman en Buurman gedaan, was wel grappig _O-

Werd gisteren gebeld dat ik weer tante ben geworden van een neefje O+ Wel 3 weken te vroeg, maar alles gezond gelukkig *;
Gefeliciteerd *O*
pi_193286244
Gefeliciteerd, Hestia!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193286435
Leuk Hestia, gefeliciteerd met je neefje. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193286526
Dankjulliewel *O*
Is alleen nog wel afwachten hoe ze het met bezoek willen doen, sowieso pas na de kraamweek waarschijnlijk. Maar door Corona nu heel anders dan hoe je het normaal doet met kraambezoek natuurlijk. Wordt van een afstandje naar dat prachtige mannetje kijken denk ik ipv lekker in mn armen mee knuffelen.
  zondag 24 mei 2020 @ 11:23:46 #145
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193286764
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:34 schreef Sumppi het volgende:

[..]


O troeteleendje ga je mee
In de badkuip met z'n twee
Troeteleendje mijn piepende troeteldier
Oepadoebatidi

Als ik zachtjes in je knijp
In je buik en nekje grijp
Troeteleendje, moet je schateren van plezier

:D
  zondag 24 mei 2020 @ 11:24:52 #146
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193286774
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:04 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel *O*
Is alleen nog wel afwachten hoe ze het met bezoek willen doen, sowieso pas na de kraamweek waarschijnlijk. Maar door Corona nu heel anders dan hoe je het normaal doet met kraambezoek natuurlijk. Wordt van een afstandje naar dat prachtige mannetje kijken denk ik ipv lekker in mn armen mee knuffelen.
Gefeliciteerd tante Hestia. :D
pi_193286849
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

:D
Na doorklikken heb ik het modelbouwtopic gelezen en dat is best vermakelijk en leuk om te zien. Had ik anders nooit bekeken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 24 mei 2020 @ 11:34:14 #148
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193286894
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:30 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Na doorklikken heb ik het modelbouwtopic gelezen en dat is best vermakelijk en leuk om te zien. Had ik anders nooit bekeken.
Idd, leuke mensen en zeer diverse soorten modelbouw.
pi_193286922
Het is hier zo'n heerlijk weekend, waarin we wat aanrommelen. De kinderen vermaken zich prima en ondertussen ben ik al flink opgeschoten met breien, terwijl ik natuurfilms en kostuumdrama's bekijk. Voor het eerst heb ik een volledig breipakket besteld voor een shawl. Dat wordt het volgende project. O+

En mijn zoontje heeft de technisch lego van zijn vader gekregen. Nu heeft hij een aangedreven massageapparaat ontworpen, dus ik krijg zo ook nog een massagebehandeling. Het proefstukje voelde verbazingwekkend goed. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193286926
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Idd, leuke mensen en zeer diverse soorten modelbouw.
:Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 24 mei 2020 @ 12:16:38 #151
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193287498
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:37 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:Y
Ik denk ook wel dat dat een modelbouwers eigenschap is. Ik zit op fb bij verschillende groepen en daar gaat het ook leuk en gezellig aan toe.
pi_193287728
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:37 schreef Sumppi het volgende:
Het is hier zo'n heerlijk weekend, waarin we wat aanrommelen. De kinderen vermaken zich prima en ondertussen ben ik al flink opgeschoten met breien, terwijl ik natuurfilms en kostuumdrama's bekijk. Voor het eerst heb ik een volledig breipakket besteld voor een shawl. Dat wordt het volgende project. O+

En mijn zoontje heeft de technisch lego van zijn vader gekregen. Nu heeft hij een aangedreven massageapparaat ontworpen, dus ik krijg zo ook nog een massagebehandeling. Het proefstukje voelde verbazingwekkend goed. :D
Klinkt echt als een heerlijk weekend :D
En je zoon is goed bezig!
pi_193288032
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:24 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd tante Hestia. :D
Dankjewel! :D

quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:37 schreef Sumppi het volgende:
Het is hier zo'n heerlijk weekend, waarin we wat aanrommelen. De kinderen vermaken zich prima en ondertussen ben ik al flink opgeschoten met breien, terwijl ik natuurfilms en kostuumdrama's bekijk. Voor het eerst heb ik een volledig breipakket besteld voor een shawl. Dat wordt het volgende project. O+

En mijn zoontje heeft de technisch lego van zijn vader gekregen. Nu heeft hij een aangedreven massageapparaat ontworpen, dus ik krijg zo ook nog een massagebehandeling. Het proefstukje voelde verbazingwekkend goed. :D
Dat klinkt idd als een heerlijk weekend! En goed bezig die zoon van jou, lekker genieten van de massage dan O+
Shawl mag je vandaag ook wel om, wat een vies weer is het zeg ;(
Gelukkig wordt het eind van de week weer zonniger *O*
pi_193303424
Bij de huisarts hier kunnen ze er niet achter komen hoe lang de wachtlijst is. :') En de huisartsen in de omgeving mogen ons niet aannemen, want dan zitten we te ver weg. Maargoed, de assistentes hier zijn echt te dom om te poepen (ook meerdere klachten over te vinden online), dus ik wil niet eens meer bij deze praktijk.

Huisarts met vriendelijke assistente gevonden. *O*

En het is alweer tijd om de kinderen op te halen. :o Dag ochtend en halve middag. 8)7

[ Bericht 9% gewijzigd door Sumppi op 25-05-2020 14:08:36 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 25 mei 2020 @ 16:11:19 #155
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193305877
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:04 schreef Sumppi het volgende:
Bij de huisarts hier kunnen ze er niet achter komen hoe lang de wachtlijst is. :') En de huisartsen in de omgeving mogen ons niet aannemen, want dan zitten we te ver weg. Maargoed, de assistentes hier zijn echt te dom om te poepen (ook meerdere klachten over te vinden online), dus ik wil niet eens meer bij deze praktijk.

Huisarts met vriendelijke assistente gevonden. *O*

En het is alweer tijd om de kinderen op te halen. :o Dag ochtend en halve middag. 8)7
Ik ben 3 jaar geleden hier naar toe verhuisd. Toen moest ik een nieuwe huisarts hebben en ik heb op de gok een nieuwe gevonden. Blijkt het een hele toffe vent te zijn. :D
Daarna nog maar 1x gezien.
pi_193306000
Zo'n huisarts is goud waard! In onze vorige woonplaats hadden we ook een heel goede huisarts.

Nu moet ik hier ook nog een tandarts regelen, maar ik heb het wel even gehad voor vandaag. :P Na al dat geregel de buitenlucht opgezocht, gewandeld en dat was goed voor mijn humeur. Het ruikt zo lekker buiten.

Van waar naar waar ben je verhuisd?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193306017
@ChildoftheStars hoe gaat het met jouw zoektocht naar een nieuwe woning?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 25 mei 2020 @ 16:40:00 #158
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193306154
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:22 schreef Sumppi het volgende:
Zo'n huisarts is goud waard! In onze vorige woonplaats hadden we ook een heel goede huisarts.

Nu moet ik hier ook nog een tandarts regelen, maar ik heb het wel even gehad voor vandaag. :P Na al dat geregel de buitenlucht opgezocht, gewandeld en dat was goed voor mijn humeur. Het ruikt zo lekker buiten.

Van waar naar waar ben je verhuisd?
Ik ben 3 jaar geleden naar Den Haag verhuisd ivm werk wat ik heb gevonden. Helaas nu weer werkzoekend. -O-
pi_193306267
Dat is balen. -O-

Bevalt het je verder wel in Den Haag?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 25 mei 2020 @ 16:54:34 #160
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193306342
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:49 schreef Sumppi het volgende:
Dat is balen. -O-

Bevalt het je verder wel in Den Haag?
Het is door dat corona gedoe even niet anders. Ik heb het hier wel erg naar mijn zin.
  maandag 25 mei 2020 @ 17:17:48 #161
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_193306694
Tussen de bedrijven door alle 8 verhaallijnen van Octopath traveler uitgespeeld. *O*

Nu mag ik beginnen aan FF7. :D
pi_193308169
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:24 schreef Sumppi het volgende:
@:ChildoftheStars hoe gaat het met jouw zoektocht naar een nieuwe woning?
Hey! Vanaf vandaag mag ik officieel zoeken. Dus even gekeken en er zat niks van mijn smaak bij. Volgens WoningNet hoef je maar eens per week te kijken, dus eens volgende week zien.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 25 mei 2020 @ 19:26:16 #163
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193308543
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hey! Vanaf vandaag mag ik officieel zoeken. Dus even gekeken en er zat niks van mijn smaak bij. Volgens WoningNet hoef je maar eens per week te kijken, dus eens volgende week zien.
Wat en waar zoek je? Mijn ervaringen met woningnet zijn niet echt goed.
pi_193310080
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Wat en waar zoek je? Mijn ervaringen met woningnet zijn niet echt goed.
Een huisje in de sociale woningbouw. Ik heb genoeg van particulier huren.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 25 mei 2020 @ 20:50:58 #165
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193310230
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Een huisje in de sociale woningbouw. Ik heb genoeg van particulier huren.
Daar heb ik ook al niet al te beste ervaringen mee. Iedereen heeft voorrang, één keer een woningbezichtiging meegemaakt. Degene die voor mij was aanvaarde de woning. Beetje balen maar die woning was te groot voor mij.
pi_193315566
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hey! Vanaf vandaag mag ik officieel zoeken. Dus even gekeken en er zat niks van mijn smaak bij. Volgens WoningNet hoef je maar eens per week te kijken, dus eens volgende week zien.
Ja, dat eens per week kijken herinner ik me nog van WoningNet. Dat lijkt me wel beter dan dat je het elke dag in de gaten moet houden, zoals bij Funda. En via WoningNet heb ik jaren geleden een prima huisje gevonden in Groningen. Was ik mooi af van mijn malafide verhuurder.

Spannend CotS, ik duim voor je dat er snel wat tussen zit naar je wens. ^O^

quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het is door dat corona gedoe even niet anders. Ik heb het hier wel erg naar mijn zin.
Gelukkig maar, anders was het helemaal zuur geweest.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193315894
Goedemorgen :W

Spannend allemaal maar ook leuk CotS
pi_193318657
@Sumppi omdat ik een zenuwpees ben heb ik besloten om op maandagen en donderdagen te kijken. Een huis kopen zou mij te stressvol zijn.

En wat vinden komt vast wel goed :)

@Sarabi zeker weten leuk!

Ik ben al allerlei leuke dingen aan het maken en zo... Gewoon om de voorpret een beetje kwijt te kunnen.

....

Verder gaat het eigenlijk erg goed met me :) emotioneel stabiel. Alles rustig... Eigenlijk mag ik het niet zeggen, maar een zoveel legere agenda doet me goed :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193318751
Tuurlijk komt het goed. En straks heb je leuke zelfgemaakte dingen om neer te zetten.

Poes is op verkenning! En dat gaat al heel goed. Zodra ze schrikt rent ze naar binnen.



Alleen, die enorme hulstboom, daar was ze dus ingeklommen. Gelukkig maar tot halverwege. Kon ik er mooi achteraan. :|W De hulst zit vol vogelnesten en bijen en hommels. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193318870
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:53 schreef Sumppi het volgende:
Tuurlijk komt het goed. En straks heb je leuke zelfgemaakte dingen om neer te zetten.

Poes is op verkenning! En dat gaat al heel goed. Zodra ze schrikt rent ze naar binnen.

[ afbeelding ]

Alleen, die enorme hulstboom, daar was ze dus ingeklommen. Gelukkig maar tot halverwege. Kon ik er mooi achteraan. :|W De hulst zit vol vogelnesten en bijen en hommels. :D
Wat een mooierd O+
  dinsdag 26 mei 2020 @ 12:44:10 #171
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193319394
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:53 schreef Sumppi het volgende:
Tuurlijk komt het goed. En straks heb je leuke zelfgemaakte dingen om neer te zetten.

Poes is op verkenning! En dat gaat al heel goed. Zodra ze schrikt rent ze naar binnen.

[ afbeelding ]

Alleen, die enorme hulstboom, daar was ze dus ingeklommen. Gelukkig maar tot halverwege. Kon ik er mooi achteraan. :|W De hulst zit vol vogelnesten en bijen en hommels. :D
O+

Mooie struik ook trouwens!

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Sumppi omdat ik een zenuwpees ben heb ik besloten om op maandagen en donderdagen te kijken. Een huis kopen zou mij te stressvol zijn.

En wat vinden komt vast wel goed :)

@:Sarabi zeker weten leuk!

Ik ben al allerlei leuke dingen aan het maken en zo... Gewoon om de voorpret een beetje kwijt te kunnen.

....

Verder gaat het eigenlijk erg goed met me :) emotioneel stabiel. Alles rustig... Eigenlijk mag ik het niet zeggen, maar een zoveel legere agenda doet me goed :@
Fijn om te horen! En niets mis met een legere agenda, rust nemen is belangrijk. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193319727
Het is Rhododendron. Dat had ik zelf nooit gekozen, maar nu het er staat vind ik het toch wel mooi.

Mij bevalt een legere agenda ook wel. Het wordt wel weer wennen als alles weer opstart.

Eind van de middag ga ik naar een fietsenzaak hier in de buurt. Kijken of ik daar slaag voor een fiets voor mij. Heb wel zin om hier de omgeving te verkennen op de fiets.

En mijn bolletjes wol zijn binnen. *O* Kan ik hier aan beginnen:

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:11:58 #173
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193319757
Tof ding! In die kleuren ook?

En fiets. O+ Al een idee wat voor soort je wil?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193319821
Ja, in die kleuren :Y

Ja, ik denk dat het een hybride heet. Het is een soort kruising tussen een stadsfiets en een tourfiets. Ik wil dat m'n peuter achterop kan en ik wil er ook flink afstanden mee kunnen fietsen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:42:56 #175
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193320224
Ooh ja, zo'n ding. :Y Heb ik ook naar gekeken toen ik voor huidige fiets op pad was, maar ik heb het bij een stadsfiets gehouden. De hybrides die ik zag, hadden allemaal een open kettingkast en dat wilde ik perse niet. :D (En veel verder dan 15km enkele reis doe ik toch niet)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193323090
Ik denk dat ik wel een fijne heb gevonden van Batavus. Met gesloten kettingkast. :P Morgen proefrijden.

Bij boeken en series ben ik altijd zo'n achterloper. De laatste die iets 'ontdekt'. Maar dit keer is het wel fijn dat ik nog 4 seizoenen te gaan heb van Poldark. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 26 mei 2020 @ 17:49:09 #177
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193323740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:51 schreef Sumppi het volgende:
Ik denk dat ik wel een fijne heb gevonden van Batavus. Met gesloten kettingkast. :P Morgen proefrijden.

Bij boeken en series ben ik altijd zo'n achterloper. De laatste die iets 'ontdekt'. Maar dit keer is het wel fijn dat ik nog 4 seizoenen te gaan heb van Poldark. O+
Ik verval altijd in oude series omdat ik die van tegenwoordig niets aan vind. :D
  dinsdag 26 mei 2020 @ 17:50:30 #178
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193323761
Jongens, die hangmat is nu al de aankoop van het jaar. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 26 mei 2020 @ 17:54:00 #179
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193323796
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Jongens, die hangmat is nu al de aankoop van het jaar. O+
Ik heb een hangmat maar mijn balkon is te smal. -O-
  dinsdag 26 mei 2020 @ 17:54:25 #180
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193323807
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik heb een hangmat maar mijn balkon is te smal. -O-
Noes ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 26 mei 2020 @ 17:56:33 #181
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193323831
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Noes ;(
Dat is wel één vd weinige nadelen van deze woning.
pi_193325466
CotS, ik vind het soms ook wel lekker hoor, minder verplichtingen. Hoewel ik ook met super veel heimwee denk aan de leuke dingen vorig jaar. Meezingen in het park, verjaardagen, Rock Werchter in de brandende zon. Ik ga volgend jaar alleen maar leuke dingen doen om in te halen denk ik :D

Hangmat O+ Die moet ik misschien ook nog maar een keertje.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 26 mei 2020 @ 19:36:30 #183
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193325607
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 19:30 schreef LeSage het volgende:
CotS, ik vind het soms ook wel lekker hoor, minder verplichtingen. Hoewel ik ook met super veel heimwee denk aan de leuke dingen vorig jaar. Meezingen in het park, verjaardagen, Rock Werchter in de brandende zon. Ik ga volgend jaar alleen maar leuke dingen doen om in te halen denk ik :D

Hangmat O+ Die moet ik misschien ook nog maar een keertje.
Ik heb wel een hangmat voor je liggen. :D
pi_193333513
Goedemorgen :W

Hangmat komt hier denk ik volgend jaar, mijn man wil het tenminste heel graag.
  woensdag 27 mei 2020 @ 09:18:50 #185
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193333555
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 19:30 schreef LeSage het volgende:
CotS, ik vind het soms ook wel lekker hoor, minder verplichtingen. Hoewel ik ook met super veel heimwee denk aan de leuke dingen vorig jaar. Meezingen in het park, verjaardagen, Rock Werchter in de brandende zon. Ik ga volgend jaar alleen maar leuke dingen doen om in te halen denk ik :D

Hangmat O+ Die moet ik misschien ook nog maar een keertje.
Festivals. O+ Da's wel een van de dingen die ik écht mis. ;( Wel al twee bijna compleet gepland staan en het zou me niet verbazen als ik om het weekend een bandje ga kijken, gewoon omdat het (hopelijk) kan. _O-
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik heb wel een hangmat voor je liggen. :D
:D :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 27 mei 2020 @ 13:59:06 #186
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193336845
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Festivals. O+ Da's wel een van de dingen die ik écht mis. ;( Wel al twee bijna compleet gepland staan en het zou me niet verbazen als ik om het weekend een bandje ga kijken, gewoon omdat het (hopelijk) kan. _O-
[..]

:D :D
Ik had bij mijn woning een balkon van 3x3m dat was wel ideaal voor een hangmat. Mijn huidige balkon is lang en smal.
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:13:52 #187
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193337033
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik had bij mijn woning een balkon van 3x3m dat was wel ideaal voor een hangmat. Mijn huidige balkon is lang en smal.
Dat wordt wel krappig dan ja. :Y Ik heb er trouwens eentje met een standaard, 'm ergens aan vastmaken in de tuin wordt lastig/onmogelijk en zo kan ik 'm ook verplaatsen naar een geschikter plekje. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:30:37 #188
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193337230
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat wordt wel krappig dan ja. :Y Ik heb er trouwens eentje met een standaard, 'm ergens aan vastmaken in de tuin wordt lastig/onmogelijk en zo kan ik 'm ook verplaatsen naar een geschikter plekje. :9
Dat is idd wel relaxed, ik woon helaas in de grootte boze stad.:D
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:34:51 #189
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193337299
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Dat is idd wel relaxed, ik woon helaas in de grootte boze stad.:D
Ik ook hoor. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:35:28 #190
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193337308
Tenminste, hij is niet boos, maar redelijk grote stad alsnog. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:37:00 #191
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193337330
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, hij is niet boos, maar redelijk grote stad alsnog. :+
Ik noem het wel zo maar ik heb het erg naar mijn zin hier.
pi_193337442
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik verval altijd in oude series omdat ik die van tegenwoordig niets aan vind. :D
Welke series vind je goed? :9

Ben de hele dag al in de tuin aan het werk. Enorme tegels verwijderen (passen niet eens in de kruiwagen, daarom slaan we ze in vier stukken met een sloophamer). Helemaal geen sportschool nodig zo. Niet dat ik daar kwam, maargoed.

En mijn nieuwe fiets wordt aan het eind van de middag bezorgd. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:47:49 #193
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193337491
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:43 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Welke series vind je goed? :9

Ben de hele dag al in de tuin aan het werk. Enorme tegels verwijderen (passen niet eens in de kruiwagen, daarom slaan we ze in vier stukken met een sloophamer). Helemaal geen sportschool nodig zo. Niet dat ik daar kwam, maargoed.

En mijn nieuwe fiets wordt aan het eind van de middag bezorgd. *O*
Best wel veel, voornamelijk uit de jaren 80 en begin 90. En omdat ik oppas op kleine kinderen heb ik ook veel tekenfilms. :D
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:48:50 #194
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193337503
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik noem het wel zo maar ik heb het erg naar mijn zin hier.
Da's het belangrijkste, je prettig voelen waar je woont. :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:43 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Welke series vind je goed? :9

Ben de hele dag al in de tuin aan het werk. Enorme tegels verwijderen (passen niet eens in de kruiwagen, daarom slaan we ze in vier stukken met een sloophamer). Helemaal geen sportschool nodig zo. Niet dat ik daar kwam, maargoed.

En mijn nieuwe fiets wordt aan het eind van de middag bezorgd. *O*
Nieuwe fiets *O*

En dat klinkt als een flinke klus! Zijn het veel tegels?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:51:28 #195
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193337544
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's het belangrijkste, je prettig voelen waar je woont. :Y
Idd, ik ben toch wel iemand die zich makkelijk ergens thuis voelt. Alles heeft zijn voor en nadelen, het is wat je er zelf van maakt. :Y
pi_193338731
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's het belangrijkste, je prettig voelen waar je woont. :Y
[..]

Nieuwe fiets *O*

En dat klinkt als een flinke klus! Zijn het veel tegels?
Het is een pad dat door de hele tuin loopt en langs twee korte stukjes heg. Ik ben aan een kant begonnen:



In de kruiwagen ligt 1 tegel. :X En ik kwam er net achter dat aan beide kanten ze dezelfde tegels rechtop hebben gezet als band om het pad heen. :'(

Die taxus is hartstikke giftig en gaat er sowieso ook uit, dus ik kan nog wel even door.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193338784
En ik probeer me series te herinneren uit de jaren 80 en 90. Heartbreak High, Flying Doctors, Friends, Blackadder O+ , Dr. Quinn!

Waar keken jullie naar? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193339089
Heartbreak high O+ OMG dat was zo geweldig
pi_193339093
Bh90210 keek ik ook naar
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:05:17 #200
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193339203
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:28 schreef Sumppi het volgende:
En ik probeer me series te herinneren uit de jaren 80 en 90. Heartbreak High, Flying Doctors, Friends, Blackadder O+ , Dr. Quinn!

Waar keken jullie naar? :D
The A team natuurlijk. *O*
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:08:18 #201
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193339236
En...
Just a good old boys, meaning no harm..........

pi_193339237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Heartbreak high O+ OMG dat was zo geweldig
Keek je dan ook Ocean Girl?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:09:34 #203
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193339250
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:08 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Keek je dan ook Ocean Girl?
:Y En The girl from tomorrow
pi_193339280
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:08 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Keek je dan ook Ocean Girl?
Die volgde ik niet echt, maar keek het wel afentoe :Y
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:18:57 #205
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193339387
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die volgde ik niet echt, maar keek het wel afentoe :Y
Are you afraid of the dark?
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:20:12 #206
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193339410
Mirror mirror vond ik ook een mooie serie maar die kent bijna niemand meer. _O-
pi_193339482
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Are you afraid of the dark?
Hmmm valt niet meteen een kwartje
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:47:40 #208
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193339737
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmmm valt niet meteen een kwartje
Moet ik een gulden in je oor douwen? :D
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:51:24 #209
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193339766
Ik ben een jeugdserie fan. :@
  donderdag 28 mei 2020 @ 10:37:53 #210
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193350570
quote:
Are You Afraid of the Dark? was een Canadees-Amerikaanse televisieserie. De serie draait om een groep vrienden die een geheim genootschap hebben genaamd The Midnight Society (De Middernacht Sociëteit). Tijdens hun nachtelijke ontmoetingen in een bos vertellen ze rondom een kampvuur horrorverhalen.
  donderdag 28 mei 2020 @ 10:42:20 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193350658
Ik kijk nog steeds naar Friends. Destijds volgens mij helemaal gemist (geen idee wie dat uitzond) en eigenlijk ontdekt op vakantie, op Engelse zenders die dat dus ook eeuwig in de herhaling gooien.

Comedy Central en dan op zaterdag- of zondagochtend aan de lopende band en dan in bed kijken en erbij in slaap vallen. O+
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 28 mei 2020 @ 10:44:54 #212
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193350701
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Are you afraid of the dark?
Jaaaa
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 28 mei 2020 @ 10:51:35 #213
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193350818
Quantum Leap was ook leuk. :Y
pi_193359277
Hoihoi allemaal!

Vandaag weer huizen gekeken. Zat niks bij, maar ik sta wel telkens hoog in de ranking. Wel spannend allemaal en heel erg leuk :) verder lekker veel knutselen en lezen. Dus dat is fijn.

Nieuw doel; telefoon uit mijn bereik leggen en bewust alleen in pauze momenten erbij pakken. Zodat ik ook pauzes ga nemen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193364236
Goedemorgen :W

Fijn van je ranking CotS
  vrijdag 29 mei 2020 @ 11:13:00 #216
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193366239
Malligheid, vandaag al m'n spul weer naar kantoor verhuisd en vanaf volgende week weer volledig op 't werk aan 't werk. Gaat wel lekker zijn, als thuis weer écht thuis is.

Klein team en ruimte zat om gepaste afstand te houden gelukkig. :) Ik mis de krijsende kinderen en klussende buren al voor geen meter. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193366587
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
:) Ik mis de krijsende kinderen en klussende buren al voor geen meter. O+
:D fijn dat je weer naar kantoor kan
pi_193366723
Oh! Dat klinkt lekker! Kantoor O+

Bofbips :6
  vrijdag 29 mei 2020 @ 14:24:28 #219
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193369083
:7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 29 mei 2020 @ 15:49:33 #220
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193370246
Ik wist niet dat sigaar roken ook een crea bezigheid is. :D
pi_193370527
Hangmat niet vergeten te verplaatsen, IJsdraakje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 29 mei 2020 @ 18:10:37 #222
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193372236
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 16:07 schreef Sumppi het volgende:
Hangmat niet vergeten te verplaatsen, IJsdraakje.
:D

Hangen op kantoor. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193387035
Zo heerlijk weekend. Bij mijn moeder weer. Erg gezellig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193387523
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo heerlijk weekend. Bij mijn moeder weer. Erg gezellig
Fijn om te horen O+

Hier ook een superfijne dag gehad, nu alleen aan het inkakken op de bank :')

Vanmorgen vroeg op om picknickmand te vullen. Toen naar Ede voor een ANWB auto route. Tussendoor lekker zitten picknicken. Bij thuis komst het badje ingedoken. Nu dus helemaal loom :D
pi_193397900
Wij hadden gisteravond de hereniging met mijn schoonbroers. Zij wonen in België, dus voor het eerst in 3 maanden konden we ze weer even zien O+
Niet te doen hoe je mensen dan kunt missen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193398075
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:42 schreef LeSage het volgende:
Wij hadden gisteravond de hereniging met mijn schoonbroers. Zij wonen in België, dus voor het eerst in 3 maanden konden we ze weer even zien O+
Niet te doen hoe je mensen dan kunt missen.
Fijn dat je ze weer kon zien :)

We zijn uitgenodigd voor de verjaardag van mijn zwager maar dat gaan we toch nog maar niet doen.
pi_193414663
Iedereen van het lekkere weer aan het genieten?
pi_193415993
Goedemorgen :W

quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:42 schreef LeSage het volgende:
Wij hadden gisteravond de hereniging met mijn schoonbroers. Zij wonen in België, dus voor het eerst in 3 maanden konden we ze weer even zien O+
Niet te doen hoe je mensen dan kunt missen.
Wat fijn! O+
Ik ga zaterdag na 5!!! maanden mijn zusje, neefje en nichtje weer zien *O*
Vorige week op kraambezoek geweest bij mn nieuwe neefje, wat een heerlijk mannetje *;
Alleen jammer dat we alleen vanaf een afstandje naar hem mochten kijken terwijl hij in de box lag. Maarja, het is niet anders. Iig beter dan alleen "raamvisite".

Weekend was ook super genieten, gewoon hier thuis met *;
Vandaag relaxen en van het mooie weer genieten idd @Sarabi
Drukke week voor de boeg, dus ff opladen nog :)
  maandag 1 juni 2020 @ 12:26:00 #229
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_193417260
Vanochtend is de poes met kiespijn die ik sinds de lockdown heb verzorgd overleden....gewoon 2 poezen kwijt in 3 maanden tijd.... :'(
  maandag 1 juni 2020 @ 13:41:13 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193418218
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:26 schreef Patapon het volgende:
Vanochtend is de poes met kiespijn die ik sinds de lockdown heb verzorgd overleden....gewoon 2 poezen kwijt in 3 maanden tijd.... :'(
;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_193418244
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:26 schreef Patapon het volgende:
Vanochtend is de poes met kiespijn die ik sinds de lockdown heb verzorgd overleden....gewoon 2 poezen kwijt in 3 maanden tijd.... :'(
Sterkte!

Het is geen goede tijd voor katten -O-
pi_193418555
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:26 schreef Patapon het volgende:
Vanochtend is de poes met kiespijn die ik sinds de lockdown heb verzorgd overleden....gewoon 2 poezen kwijt in 3 maanden tijd.... :'(
;(
  maandag 1 juni 2020 @ 21:02:00 #233
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193424967
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:26 schreef Patapon het volgende:
Vanochtend is de poes met kiespijn die ik sinds de lockdown heb verzorgd overleden....gewoon 2 poezen kwijt in 3 maanden tijd.... :'(
;( Sterkte.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193430078
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:26 schreef Patapon het volgende:
Vanochtend is de poes met kiespijn die ik sinds de lockdown heb verzorgd overleden....gewoon 2 poezen kwijt in 3 maanden tijd.... :'(
Oh bah wat naar. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193432347
Goedemorgen :W
Wat was het een fijn lang weekend.
pi_193436076
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:26 schreef Patapon het volgende:
Vanochtend is de poes met kiespijn die ik sinds de lockdown heb verzorgd overleden....gewoon 2 poezen kwijt in 3 maanden tijd.... :'(
;( sterkte.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193436109
Gisteren voor het eerst weer echt gewerkt *O* was helaas niet zo druk als we hoopten, maar toch... weer iets meer gewoon.

Vanmorgen echt zo’n heerlijke ochtend met de oudste. Laatste ochtendje met z’n tweetjes, want volgende week gaat hij weer gewoon naar school.
Lekker op een terrasje gezeten en daarna even bij opa en oma geweest. Hij kan zo kletsen, zelfs de nieuwe buurman heeft er al aan moeten geloven :')

Nu even genieten van de rust van slapende kinderen en dan straks maar eens twee kerels in het badje gooien.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193436127
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:14 schreef LeSage het volgende:
Gisteren voor het eerst weer echt gewerkt *O* was helaas niet zo druk als we hoopten, maar toch... weer iets meer gewoon.

Vanmorgen echt zo’n heerlijke ochtend met de oudste. Laatste ochtendje met z’n tweetjes, want volgende week gaat hij weer gewoon naar school.
Lekker op een terrasje gezeten en daarna even bij opa en oma geweest. Hij kan zo kletsen, zelfs de nieuwe buurman heeft er al aan moeten geloven :')

Nu even genieten van de rust van slapende kinderen en dan straks maar eens twee kerels in het badje gooien.
Niet zo druk nee? -O- dat is jammer. Hier in het dorp is maar een terras en die hebben ze groter gemaakt en zat goed vol.

Geniet van de rust :)
pi_193436247
Het was een prima dagje hoor, maar we hadden toch meer verwacht. Teveel personeel voor wat er kwam zitten.
Wij zijn sowieso ook meer een terras voor winkelend publiek en gisteren was een typische koopzondag en die zijn niet super druk.
Donderdagen (met markt en veel Belgen) en zaterdagen zijn vaak een stuk drukker.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193440655
Jammer dat het niet zo druk was als jullie hadden verwacht @LeSage, maar wel fijn dat je iig weer kunt werken *O* En die ochtend met de oudste klinkt heerlijk O+

Ik had echt een drukke intensieve dag vandaag en natuurlijk dan amper geslapen. Maar toch naar de woonboulevard geweest met mn budgetcoach, want nu vakantiegeld binnen is wilde ik kijken voor behang en/of een topper voor boxspring. Maar kon qua behang niks leuks vinden en met topper werd het alleen maar ingewikkelder. Want heb boxspring nu 10 jaar en dacht alleen ff nieuwe topper en ik kan weer ff vooruit. Maar in iedere winkel zeiden ze toch wel dat na 10 jaar alleen nieuwe topper kopen niet echt handig is, omdat de matrassen eronder dan het beste ook wel hebben gehad vaak en het dan zonde is om nu paar honderd euro uit te geven aan een topper terwijl de kans dan groot is dat ik er nog niet beter door slaap omdat het eronder al niet goed meer zit. Maarja, nieuw bed is wel weer stuk duurder, dus maar even nadenken nog wat ik nu wil.

En vanmiddag 2 telefonische interviews gehouden voor mn vrijwilligerswerk en tussendoor nog 1.5 uur een Zoom-meet gehad van de herstelgroep met een afscheid van 1 van de begeleiders. Dus hoofd zit nu wel aardig vol en ben doodop, maar ik heb het toch allemaal gedaan ^O^ Want als ik slecht heb geslapen en veel dingen moet doen overzie ik het vaak niet meer, zie ik er zo tegenop dat ik ga uitstellen, verplaatsen, afzeggen. Maar nu toch doorgezet en dat geeft toch wel een goed gevoel ^O^

Nu lekker makkelijk van die pizza baguettes in de oven en vanavond lekker relaxen en vroeg naar bed.
pi_193440688
Drukke dag Hestia ^O^
Ik wil ook nog niet aan een nieuw matras geloven, geef mijn geld liever aan iets leuks uit :+ nouja vakantiegeld en belastinggeld moet dit jaar sowieso echt gespaard worden.
pi_193440741
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:57 schreef Sarabi het volgende:
Drukke dag Hestia ^O^
Ik wil ook nog niet aan een nieuw matras geloven, geef mijn geld liever aan iets leuks uit :+ nouja vakantiegeld en belastinggeld moet dit jaar sowieso echt gespaard worden.
Ja precies, maarja door vakantiegeld heb ik het geld er nu wel wat geld voor. Alleen mn wasmachine geeft ook kuren de laatste tijd, dus ben ook bang dat als ik nu dan mn geld aan behang of een topper uitgeef dat ik dan over een maand een probleem heb als mn wasmachine er helemaal mee ophoudt. Kan mn geld maar 1 keer uitgeven. En dan is een wasmachine wel het allerlaatste wat leuk is om je geld aan uit te geven. Dus ik laat het toch nog maar ff op mn spaarrekening staan en kijk het nog wel ff aan.
pi_193440820
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:01 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja precies, maarja door vakantiegeld heb ik het geld er nu wel wat geld voor. Alleen mn wasmachine geeft ook kuren de laatste tijd, dus ben ook bang dat als ik nu dan mn geld aan behang of een topper uitgeef dat ik dan over een maand een probleem heb als mn wasmachine er helemaal mee ophoudt. Kan mn geld maar 1 keer uitgeven. En dan is een wasmachine wel het allerlaatste wat leuk is om je geld aan uit te geven. Dus ik laat het toch nog maar ff op mn spaarrekening staan en kijk het nog wel ff aan.
Wasmachine is wel echt nodig. Maarja goed slapen ook....

Lastig, zou inderdaad nog even wachten.
pi_193441158
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wasmachine is wel echt nodig. Maarja goed slapen ook....

Lastig, zou inderdaad nog even wachten.
Ja precies.. En mn nieuwe vriend is toch ook weer niet die rijke vent die ik aan de haak moet slaan zoals mensen altijd grappen :P
pi_193441217
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:26 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja precies.. En mn nieuwe vriend is toch ook weer niet die rijke vent die ik aan de haak moet slaan zoals mensen altijd grappen :P
Ja dan is het ook je eigen schuld hoor ;)

Grapje
pi_193441542
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja dan is het ook je eigen schuld hoor ;)

Grapje
Haha ach ja, komt allemaal vast wel goed. Komt tijd komt raad zeggen ze he.
pi_193442859
Zuur geld om uit te moeten geven, maar.....

Je brengt dus gewoon een derde van iedere dag in je bed door gemiddeld :o
En daarom vind ik het de meest belangrijke uitgave die er is, zo’n beetje.
Wij hebben 3 jaar geleden een Swiss-Sense boxspring gekocht en dat is echt zo heerlijk O+

Hestia, zou je bij een nieuw bed een andere maar willen? Want anders zou je misschien gewoon een topper kunnen kopen en als je dan merkt dat het niet voldoende is de onderkant alsnog vervangen, dan heb je de topper alvast.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193443017
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:47 schreef LeSage het volgende:
Zuur geld om uit te moeten geven, maar.....

Je brengt dus gewoon een derde van iedere dag in je bed door gemiddeld :o
En daarom vind ik het de meest belangrijke uitgave die er is, zo’n beetje.
Wij hebben 3 jaar geleden een Swiss-Sense boxspring gekocht en dat is echt zo heerlijk O+

Hestia, zou je bij een nieuw bed een andere maar willen? Want anders zou je misschien gewoon een topper kunnen kopen en als je dan merkt dat het niet voldoende is de onderkant alsnog vervangen, dan heb je de topper alvast.
Daar heb je idd wel gelijk in ja :Y En helemaal met mijn rug is een goed bed ook belangrijk. Ik heb nu een bed van 140x200cm en dat vind ik wel prima, groter hoeft niet. Dus dat is idd ook nog een optie. Nu wel alvast een nieuwe topper kopen en die dan weer meenemen naar een volgend bed als het nodig is.
pi_193449808
Goedemorgen :W

Dag begonnen met een wandeling en maar meteen nieuwe wandelsandalen besteld, deze kunnen echt niet meer.
pi_193454636
Hoihoi!

Morgen lekker koeler weer! Kan niet wachten. Ik geef toe, ik houd niet van de zomer.

Hier weer lekker creatief in de weer met van alles. Kussen knopen, borduren, haken en breien.

Vandaag ben ik echt heel gelukkig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193455642
Hier ook blij met koeler weer. Vooral met de regen ben ik blij. Ik maak me best zorgen om de droogte. Ideaal is voor mij 20-25 graden en dan 's avonds in bed regen en onweer.

Ach, Patapon, wat verdrietig toch weer. :*

@LeSage dat we zoveel uur in bed doorbrengen is precies de reden geweest dat we hier een goed bed hebben staan. Na al die jaren ben ik nog blij als ik na een logeerpartij weer in mijn eigen bed lig. Mooie oplossing om dan toch eerst de topper aan te schaffen.

@ChildoftheStars heb je de vogeltjes al af? Ben er benieuwd naar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193455727
Hier hadden we een nieuwe tafel waar we heel blij mee waren tot we ontdekten dat er houtworm in zit. :X Nu is m'n man onderweg om hem te ruilen. Hopelijk zonder beestjes dit keer.

De afgelopen week hebben we de hulst aangepakt. Ik heb twee dagen op een lange ladder gestaan om takken af te zagen en daarna zijn we twee dagen bezig geweest al die takken door een hakselaar te halen. De woudreus heeft nu alleen nog een top en gaat na de regen om. Er komen heel wat andere bomen te staan, daarom voel ik me maar een beetje schuldig. :+

Morgen komen de zonnepanelen. *O* En zaterdag of volgende week komen ze hier met een graafmachine om al die tegels, een picknicktafel van beton en de taxus weg te halen. Na de hulst waren we het wel zat om alles zelf te doen. :P Kunnen we daarna de tuin weer gaan vullen met groen. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193456829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef Sumppi het volgende:
Hier ook blij met koeler weer. Vooral met de regen ben ik blij. Ik maak me best zorgen om de droogte. Ideaal is voor mij 20-25 graden en dan 's avonds in bed regen en onweer.

Ach, Patapon, wat verdrietig toch weer. :*

@:LeSage dat we zoveel uur in bed doorbrengen is precies de reden geweest dat we hier een goed bed hebben staan. Na al die jaren ben ik nog blij als ik na een logeerpartij weer in mijn eigen bed lig. Mooie oplossing om dan toch eerst de topper aan te schaffen.

@:ChildoftheStars heb je de vogeltjes al af? Ben er benieuwd naar.
Die regen toestanden maken me bang om heel eerlijk te zijn...

Ik zal vrijdag even een vogelfoto maken. Ben nu bezig met een vogelhuisje voor erbij :) al zijn de vogels nog niet echt versiert. Net niet genoeg rust in mijn donder
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193456854
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 17:40 schreef Sumppi het volgende:
Hier hadden we een nieuwe tafel waar we heel blij mee waren tot we ontdekten dat er houtworm in zit. :X Nu is m'n man onderweg om hem te ruilen. Hopelijk zonder beestjes dit keer.

De afgelopen week hebben we de hulst aangepakt. Ik heb twee dagen op een lange ladder gestaan om takken af te zagen en daarna zijn we twee dagen bezig geweest al die takken door een hakselaar te halen. De woudreus heeft nu alleen nog een top en gaat na de regen om. Er komen heel wat andere bomen te staan, daarom voel ik me maar een beetje schuldig. :+

Morgen komen de zonnepanelen. *O* En zaterdag of volgende week komen ze hier met een graafmachine om al die tegels, een picknicktafel van beton en de taxus weg te halen. Na de hulst waren we het wel zat om alles zelf te doen. :P Kunnen we daarna de tuin weer gaan vullen met groen. O+
Het klinkt alsof jullie zo geweldig wonen... Echt heerlijk om je verslagen te lezen ;*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193459960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het klinkt alsof jullie zo geweldig wonen... Echt heerlijk om je verslagen te lezen ;*
Ja echt dit O+ heerlijk om te lezen Sumppi

Ik kijk ook wel weer uit naar wat regen (en onweer? O+ ) Ookal hebben we heerlijke dagen in de tuin gehad.
pi_193460004
Ik merk wel dat alles weer wat losser is. In 3 dagen tijd 2x een uitnodiging voor een verjaardag gehad.
Mijn man voelt zich er nog niet goed bij en het is zijn familie dus ik vind het wel best :+

Benieuwd wat mijn vader over een maand doet. We gaan sowieso wel even langs net zoals met moeder/vaderdag maar als ie veel mensen gaat uitnodigen komen wij wel op een ander moment.
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:07:09 #257
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193460011
Ik ben klaar voor de regen, de hangmat is weer ingepakt!

:'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193485201
Jammer IJsdraakje, tijd voor een afdakje. :+

Hier merk ik ook dat het losser wordt. Er komen weer veel vragen over mogelijke logeerpartijen of bezoeken. Maar vaak ook met het idee dat het wel mogelijk is om hier 1,5 m afstand te houden, terwijl ik weet dat het niet mogelijk is om mijn peuter continue weg te houden van mensen. Daar reageert mijn kant van de familie dan wat vreemd op, alsof we dan niet streng genoeg zijn. Of mijn peuter ongehoorzaam en niet slim genoeg dat ze dat nou niet begrijpt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193490786
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:16 schreef Sumppi het volgende:
Jammer IJsdraakje, tijd voor een afdakje. :+

Hier merk ik ook dat het losser wordt. Er komen weer veel vragen over mogelijke logeerpartijen of bezoeken. Maar vaak ook met het idee dat het wel mogelijk is om hier 1,5 m afstand te houden, terwijl ik weet dat het niet mogelijk is om mijn peuter continue weg te houden van mensen. Daar reageert mijn kant van de familie dan wat vreemd op, alsof we dan niet streng genoeg zijn. Of mijn peuter ongehoorzaam en niet slim genoeg dat ze dat nou niet begrijpt.
Van een peuter kan je dat ook niet verwachten.....
Vond dat ook heel moeilijk toen we even bij een vriendin iets af gingen geven. Je wilt toch eigenlijk gewoon knuffelen, zeker als ze dichtbij komen.

Ik merk dat ik ook wel een mening heb over vrienden/bekenden die nu al weer uit eten gaan. Daar moet ik echt op letten want het slaat nergens op.

Ondertussen gaan wij vanavond weer met vrienden online pubquizzen *O* de quiz komt deze keer live uit Paradiso.
pi_193491420
Superleuk die popquiz! Succes!

Hier is het weekend begonnen. Na een week vol stress kregen we net goed nieuws, dus we gaan blij het weekend in. *O*

En, zo leuk, er liep net een eenkhoorn voor het huis. :D O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193491463
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:35 schreef Sumppi het volgende:
Superleuk die popquiz! Succes!

Hier is het weekend begonnen. Na een week vol stress kregen we net goed nieuws, dus we gaan blij het weekend in. *O*

En, zo leuk, er liep net een eenkhoorn voor het huis. :D O+
Cute O+

En fijn van het goede nieuws *O*
pi_193492398
Liever voor mezelf zijn. Van heen scherm en serie meer in de avond zachtjes de televisie aan. Wel gewoon actief bezig hoor! Maar gewoon voor de gezelligheid. De schermverslaving is doorbroken . Dus het kan nu wel.

Overdag geen scherm blijf ik vasthouden. En in de avond knutsel oid ik er wel bij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193492409
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Liever voor mezelf zijn. Van heen scherm en serie meer in de avond zachtjes de televisie aan. Wel gewoon actief bezig hoor! Maar gewoon voor de gezelligheid. De schermverslaving is doorbroken . Dus het kan nu wel.

Overdag geen scherm blijf ik vasthouden. En in de avond knutsel oid ik er wel bij
Moet kunnen toch? :)
  vrijdag 5 juni 2020 @ 18:51:29 #264
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193492423
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:35 schreef Sumppi het volgende:
Superleuk die popquiz! Succes!

Hier is het weekend begonnen. Na een week vol stress kregen we net goed nieuws, dus we gaan blij het weekend in. *O*

En, zo leuk, er liep net een eenkhoorn voor het huis. :D O+
Pluimstaart en een hoorn?
The love you take is equal to the love you make.
pi_193492462
:D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193492474
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Moet kunnen toch? :)
Vind ik wel :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193492510
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Pluimstaart en een hoorn?
Ik lees dat nog geeneens meer.....is ook de naam van een wielrenner :D
pi_193492550
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik lees dat nog geeneens meer.....is ook de naam van een wielrenner :D
Zag het net ook via google. En er zijn heel veel eenkhoorn afbeeldingen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193492621
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vind ik wel :)
Ja toch. Was je zo streng voor jezelf?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193492754
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:04 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja toch. Was je zo streng voor jezelf?
Helemaal niks meer. Laptop gebruik ik alleen voor huizen zoeken op tablet voor muziek of audioboek

En tussen de dingen door vijf minuten op mobiel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193492838
Moderne zelfkastijding. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193492858
Ik ga de kinderen naar bed brengen en dan aan het laatste seizoen van Poldark beginnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193492909
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:18 schreef Sumppi het volgende:
Moderne zelfkastijding. :+
Ik zou het niet kunnen/willen.

Geniet van de serie!
  vrijdag 5 juni 2020 @ 19:29:47 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193492971
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik lees dat nog geeneens meer.....is ook de naam van een wielrenner :D
Jeetje. Als je googelt op ‘eenkhoorn’ krijg je gewoon allemaal eekhoorns! _O-

Beetje ‘indentiteit’ en ‘rontonde’, met die ‘n’ die ineens ergens opduikt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193493131
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:18 schreef Sumppi het volgende:
Moderne zelfkastijding. :+
Nee hoor... Vind het heerlijk rustig. Alleen even nieuws om op de hoogte te blijven en eventueel een programma is me genoeg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193493965
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee hoor... Vind het heerlijk rustig. Alleen even nieuws om op de hoogte te blijven en eventueel een programma is me genoeg
Ja, dat begreep ik eerder. Alleen nu zei je dat je liever voor jezelf wilde zijn. Dat klinkt wat anders.

Zonder al die afleiding van internet krijg je wel meer gedaan op een dag en dat lijkt me wel lekker. Ook voor langere tijd de focus op een project. Dat lukt hier dan weer niet met drie kinderen die rondrennen. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193493978
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jeetje. Als je googelt op ‘eenkhoorn’ krijg je gewoon allemaal eekhoorns! _O-

Beetje ‘indentiteit’ en ‘rontonde’, met die ‘n’ die ineens ergens opduikt.
Ja! :D

Ik las over de 'n' heen zelfs.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193499773
Goedemorgen allemaal :)

Het is weer weekend
Niet dat ik plannen heb, maar toch een lekker gevoel

Beetje te kort geslapen merk ik nu. Alleen om zes uur was ik klaar wakker. Bed verschoont, dus vandaag kruip ik vast nog wel lekker tussen de schone lakens

Maar nu borduren voor een vriendin
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193500103
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:22 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, dat begreep ik eerder. Alleen nu zei je dat je liever voor jezelf wilde zijn. Dat klinkt wat anders.


Zelfkastijding is er volgens mij wel een goed woord voor :Y maar dat doet CotS wel vaker.
pi_193500333
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 08:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zelfkastijding is er volgens mij wel een goed woord voor :Y maar dat doet CotS wel vaker.
Valt reuze mee ;) negen van de tien keer ben ik lief voor mezelf. Als je me zou zien zitten tussen de knutselspulletjes met een enorme pot thee zou je anders oordelen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193500370
Goedemorgen :W

Ik zit helemaal in stijl met lila jas, lila tas en lila mondkapje op in de trein. Onderweg naar mn zusje en voor het eerst sinds 5 maanden mn neefje en nichtje weer zien *O* *O* *O*

Bril beslaat wel de hele tijd, maar verder is het wel goed te doen. Scheelt dat het nou niet meer zo warm en benauwd qua weer is natuurlijk.

@ChildoftheStars Lekker toch zo'n beperking qua schermtijd, ik vind het knap van je hoor ^O^
Ik neem het me vaak voor, maar lukt me toch lastig. Maar van de week iig 1x 's avonds een uurtje gediamond painted. Het is íets :P
pi_193500691
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Valt reuze mee ;) negen van de tien keer ben ik lief voor mezelf. Als je me zou zien zitten tussen de knutselspulletjes met een enorme pot thee zou je anders oordelen :)
Ik kan ook alleen maar voordelen over wat je hier zegt :Y
pi_193500699
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 09:02 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W

Ik zit helemaal in stijl met lila jas, lila tas en lila mondkapje op in de trein. Onderweg naar mn zusje en voor het eerst sinds 5 maanden mn neefje en nichtje weer zien *O* *O* *O*

Bril beslaat wel de hele tijd, maar verder is het wel goed te doen. Scheelt dat het nou niet meer zo warm en benauwd qua weer is natuurlijk.

@:Childofthestars Lekker toch zo'n beperking qua schermtijd, ik vind het knap van je hoor ^O^
Ik neem het me vaak voor, maar lukt me toch lastig. Maar van de week iig 1x 's avonds een uurtje gediamond painted. Het is íets :P
Ja je zag er goed uit in lila! Veel plezier.
pi_193500719
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 09:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja je zag er goed uit in lila! Veel plezier.
Dankjewel! :*
  zaterdag 6 juni 2020 @ 11:12:09 #285
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_193502052
@Hestia, super zo helemaal in het lila!

Na al het gedoe met zieke dieren en het overlijden daarvan was ik helemaal vergeten dat het mijn trouwdag is....

Vandaag lekker een beetje freubelen en vanavond lekker op de bank, samen Netflixxen met lekkere hapjes.
pi_193505885
@Patapon snap ik met alle toestanden dat je daar niet aan denkt. Maar gefeliciteerd met jullie trouwdag en veel plezier vanavond samen op de bank, ook lekker toch ^)

Oh mensen wat heb ik genoten vandaag!!! O+ Echt zooo fijn om ze weer te zien en lekker de hele tijd met ze te spelen *;
pi_193534078
Zo een leuk weekend achter de rug. De babyshower van mijn beste vriendin via zoom dit weekend was erg leuk. Ik zie het graag dat ze verwend wordt :)
Nu druk bezig met een onderdeel van het kraamcadeau

Verder wil ik vandaag lekker met mijn boekjes bezig, beetje haken en breien.

Verder druk bezig met huizen zoeken... Ik ben benieuwd wanneer ik wat vind. Maar geduld is een schone zaak. Dus gewoon regelmatig kijken en reageren en dan komt het wel goed. Vanmiddag weer eens loeren

In de avond televisie kijken vind ik wel heel erg fijn :) dus dat houd ik erin. Aan de laptop of schermen overdag (behalve soms even mijn mobiel) heb ik helemaal geen behoefte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 8 juni 2020 @ 10:43:17 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193534121
Fijn dat je een ritme hebt gevonden dat je zo goed bevalt.

Ik moet stiekem wel een beetje lachen hoe je iedere keer hier komt melden dat het je zo goed doet om hier zo weinig te komen. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_193534239
Goedemorgen :W

Welke eisen heb je voor een huisje CotS?
pi_193534388
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:43 schreef Lienekien het volgende:
Fijn dat je een ritme hebt gevonden dat je zo goed bevalt.

Ik moet stiekem wel een beetje lachen hoe je iedere keer hier komt melden dat het je zo goed doet om hier zo weinig te komen. :+
Oeps... Naja... Jullie hebben natuurlijk gewoon een heel slechte invloed op me ;)

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:52 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Welke eisen heb je voor een huisje CotS?
Voornamelijk de oppervlakte. Minimaal 40m˛. Liever groter. Huurtoeslag... Uhm... En verder moet het goed voelen... Echt veel eisen heb ik niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193534399
Maar zonder gekheid; ik vind het hier heel erg fijn. Jullie zijn super lief en gezellig. Dus begrijp je alsjeblieft niet verkeerd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 8 juni 2020 @ 11:13:57 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193534492
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar zonder gekheid; ik vind het hier heel erg fijn. Jullie zijn super lief en gezellig. Dus begrijp je alsjeblieft niet verkeerd
Ik vind het best, hoor. Maar ‘wat fijn dat je minder behoefte hebt aan de gezelligheid hier’ klinkt ook wel wat merkwaardig, of niet?
The love you take is equal to the love you make.
pi_193534522
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar zonder gekheid; ik vind het hier heel erg fijn. Jullie zijn super lief en gezellig. Dus begrijp je alsjeblieft niet verkeerd
Hey gewoon lekker doen wat je wil hoor ^O^

En je 'eisen' klinken goed, hopelijk vind je snel iets.
  maandag 8 juni 2020 @ 11:16:51 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193534540
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oeps... Naja... Jullie hebben natuurlijk gewoon een heel slechte invloed op me ;)
[..]

Voornamelijk de oppervlakte. Minimaal 40m˛. Liever groter. Huurtoeslag... Uhm... En verder moet het goed voelen... Echt veel eisen heb ik niet
Geen asociale buurt/overlast bezorgende buren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193534636
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geen asociale buurt/overlast bezorgende buren.
Helaas kom je daar pas achter als je er woont -O-

Of het moet echt duidelijk een slechte wijk zijn
  maandag 8 juni 2020 @ 11:27:23 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193534705
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Helaas kom je daar pas achter als je er woont -O-

Of het moet echt duidelijk een slechte wijk zijn
Je hebt het maar beperkt in de hand, dat is zeker waar. Ik denk dat een beetje onderzoek vooraf wel kan schelen.

Ik was ooit helemaal verliefd op een woninkje dat ik wel wilde/kon huren via de wbv. Toch even bellen. Of het gehorige woningen waren. Ja, je kon bij de buren de gesprekken volgen. Wat was ik blij dat die medewerker daar eerlijk over was. Niet gedaan, dus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193534720
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hebt het maar beperkt in de hand, dat is zeker waar. Ik denk dat een beetje onderzoek vooraf wel kan schelen.

Ik was ooit helemaal verliefd op een woninkje dat ik wel wilde/kon huren via de wbv. Toch even bellen. Of het gehorige woningen waren. Ja, je kon bij de buren de gesprekken volgen. Wat was ik blij dat die medewerker daar eerlijk over was. Niet gedaan, dus.
Ja dat is altijd slim om te doen :Y en overdag en in de avond afentoe bij het huis gaan kijken, en luisteren wat je in de buurt hoort.
  maandag 8 juni 2020 @ 18:34:20 #298
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_193540451
Als kers op de taart heeft onze hond nu last van haar nekhernia en zit ik voor de deur bij de dierenarts te wachten.... Omdat ik niet mag tillen is manlief met haar naar binnen.
  maandag 8 juni 2020 @ 18:43:53 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193540603
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:34 schreef Patapon het volgende:
Als kers op de taart heeft onze hond nu last van haar nekhernia en zit ik voor de deur bij de dierenarts te wachten.... Omdat ik niet mag tillen is manlief met haar naar binnen.
:{

Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193540821
Sterkte Patapon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')