Als je daar toch eens voor betaald kon wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze was serieus he. Omdat ik iets op google op kon zoeken dacht ze dat ik dat ook wel betaald kon gaan doen
Ik heb een collega die zogenaamd marktonderzoek doet. Toen ik hem een keer vroeg iets uit te zoeken, kreeg ik een mail met bij elkaar gegoogelde screenshotsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je daar toch eens voor betaald kon worden![]()
quote:Mondmaskers gestolen uit brievenbussen
In Turnhout in België zijn pakketjes met mondmaskers uit brievenbussen gestolen. De maskers werden door de gemeente gratis onder de inwoners verspreid. Burgemeester Van Miert reageert verbolgen. "Een klein groepje zet het mooie van wat er in onze stad is gebeurd in een verkeerd daglicht", zegt hij bij de VRT.
Meer dan 40.000 mondkapjes werden woensdag rondgebracht. Maar al gauw kreeg de gemeente klachten binnen dat de mondmaskers waren gestolen. Soms lag de lege envelop nog op de brievenbus.
Sommige van de mondkapjes worden nu op het internet te koop aangeboden.
Misschien kunnen Draak en Bal daar ook hun factuur kwijt danquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die zogenaamd marktonderzoek doet. Toen ik hem een keer vroeg iets uit te zoeken, kreeg ik een mail met bij elkaar gegoogelde screenshots
Dus, het bestaat
ohquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die zogenaamd marktonderzoek doet. Toen ik hem een keer vroeg iets uit te zoeken, kreeg ik een mail met bij elkaar gegoogelde screenshots
Dus, het bestaat
Stackoverflow FTW.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je daar toch eens voor betaald kon worden![]()
Terwijl Data Mining bij ons toch wel een extreem snel groeiende club is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus, het bestaat
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus, het bestaat
Zeker. Dat is hip and happening.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl Data Mining bij ons toch wel een extreem snel groeiende club is.
Wacht wat, is het weer 2010?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker. Dat is hip and happening.
Give us your bits and we will make you happy for life, ok bye.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja inderdaad, hele afdelingen die zich Business Intelligence noemenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die komen dan bij mij vragen hoe ze iets moeten inrichten in Google Analyticsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, hele afdelingen die zich Business Intelligence noemenGaat bakken met geld naartoe vaak
Ja dat is de interne club maar we snuffelen ook aan de klantbitjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, hele afdelingen die zich Business Intelligence noemenGaat bakken met geld naartoe vaak
Ik voelde al iets tochten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is de interne club maar we snuffelen ook aan de klantbitjes.
Oh. Jeetjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende: [..] Nou ja ze was serieus he. Omdat ik iets op google op kon zoeken dacht ze dat ik dat ook wel betaald kon gaan doen
Zit je aan het verkeerde bitje te snuffelen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Waarom krijg ik steeds pushberichten over de vlootbewegingen van de Amerikaanse zevende vloot
Eén van je alter ego's is vast een belangrijke admiraal of zoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Waarom krijg ik steeds pushberichten over de vlootbewegingen van de Amerikaanse zevende vloot
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eén van je alter ego's is vast een belangrijke admiraal of zo
Schotten hebben teveel ontzag voor de oceaanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eén van je alter ego's is vast een belangrijke admiraal of zo
Gewoon een stelletje mietjes met watervrees dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schotten hebben teveel ontzag voor de oceaan
Paar weekj0ns vrijnem0n genot allenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
Status van het internet: 26 mei hebben we het officieel pas maar ergens in de loop van volgende week komt er een kastje binnen wat we mogen proberen zelf aan te sluiten en als we dat goed doen hebben we internet. Als we niet gebeld hadden was onze bestelling überhaupt nooit opgepakt en kwam dit kastje ook niet. Jongens ik moet thuiswerken godverdomme aaaaa.
Geen onderbroek dus het is nogal snel fataal voor de kroonjuwelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stelletje mietjes met watervrees dus.
Die zou ik wel oplaaien voor een avondjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ormaal-in-maand.html
Dat is MIJN kapsalon en MIJN kapster
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ormaal-in-maand.html
Dat is MIJN kapsalon en MIJN kapster
ik mag komende donderdagquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Morgen kapper. Geen dooie punten meer.
Dover Castlequote:
Dag strakke drakenkontjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb trek, maar ik was gulzig en heb m'n broodjes al op.
Drakenkont wordt sinaasappelvel.quote:
Wel lekkerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
Heerlijk culinair weer![]()
.
[ afbeelding ]
Goed punt met die eieren.quote:
Wel lekkerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Oké misschien is het niet super ergquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eet worteltjes, bifiworstjes en een wolkentoetje chocolade. Laat niemand denken dat het gezond is
Ja maar echt hoorquote:
Ik ken het niet. althans ik weet hoe het er uit ziet maar wat maakt het speciaal en anders dan andere kaas?quote:
ja die ken ik jaquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor! Ik wil ze ook helemaal niet in huis hebben met vriendlief blijft ze voor me kopen. Zelfde met bifiworstjes. Vorige week nam hij bifi rolls mee, die in zo'n broodje zitten, ken je die? Gadverdamme man, echt net zo smerig als je van tevoren verwacht
.
HIJ GAAT DE KAAS STRIPPUH!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken het niet. althans ik weet hoe het er uit ziet maar wat maakt het speciaal en anders dan andere kaas?
niks. Het is alleen in een voor kinderen (en Nijntjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken het niet. althans ik weet hoe het er uit ziet maar wat maakt het speciaal en anders dan andere kaas?
En dan krijg je er gratis geen kleurstoffen bijquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niks. Het is alleen in een voor kinderen (en Nijntje) interessante vorm. En dat kost dan ¤ 1,79 voor 84 gram. Meer dan 21 euro per kilo. Echt idioot.
[ afbeelding ]
Ok je kan er dus mee spelen. Ziet er eigenlijk niet eens zo smakelijk uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HIJ GAAT DE KAAS STRIPPUH!
Verder niets, is gewoon goedkope smerige kaas eigenlijk.
Wow dat is wel duur. Maar ik geloof niet dat ik het hoef te proberen dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niks. Het is alleen in een voor kinderen (en Nijntje) interessante vorm. En dat kost dan ¤ 1,79 voor 84 gram. Meer dan 21 euro per kilo. Echt idioot.
[ afbeelding ]
Nee, best wel ranzig eigenlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok je kan er dus mee spelen. Ziet er eigenlijk niet eens zo smakelijk uit.
Neuh.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow dat is wel duur. Maar ik geloof niet dat ik het hoef te proberen dus.
Die kan je ook strippen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga nog een uur of 3 plezier hebben van mijn sinaasappel.
Ohja die ken ik ook wel. Gewoon mini soepstengels met een bakje smeerkaas.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, best wel ranzig eigenlijk.
Ik kwam bij het opzoeken van dat filmpje ook Cheez Dippers tegen, helemaal vergeten dat dat bestond.
quote:
Van je sinaasappelvel nog wel langerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga nog een uur of 3 plezier hebben van mijn sinaasappel.
Geen tandenstokers mee.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ja godver. Als je over de duivel spreekt. Komt ie net thuis met twee blikken Pringles. HOU DIE SNACKS UIT MIJN HUIS.
ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
.
[ afbeelding ]
Is het toevallig een feeder?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ja godver. Als je over de duivel spreekt. Komt ie net thuis met twee blikken Pringles. HOU DIE SNACKS UIT MIJN HUIS.
Neuh, gewoon net uit huis en nog in de 'hoera, ik kan alles eten wat ik wil'-fasequote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Wel of niet?
https://www.miinto.nl/p-24104733-calzature
Maar in hoeveel maanden zijn de "voor zes maanden snacks" opgegeten? Een halve?quote:
oeiquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker! Eet smakelijk
En plaats even pics
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:
Ik kreeg 'm al toegestuurd inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
zitten hier toch mensen die dit spelen?:P
Het Hongkongse bedrijf Yummy House wil gamers gaan betalen om de Nintendo Switch-game Animal Crossing te spelen. Het voedselbedrijf zoekt via Facebook naar een Animal Crossing-expert die een eiland kan bouwen waarop de producten van Yummy House gepromoot worden.
https://www.nu.nl/games/6(...)u1zCCxTz4LtObXteHXXY
Op z'n zachtst uitgedrukt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Jammer dat REV niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op z'n zachtst uitgedrukt.
Of dit dan. Ik had nooit de walgelijke wereld van Cheestrings in moeten duiken.
[ afbeelding ]
Is het ook helemaal niet...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok je kan er dus mee spelen. Ziet er eigenlijk niet eens zo smakelijk uit.
fake spul dusquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Is het ook helemaal niet...
Het smaakt naar plastic en in de verte naar kaas, maar ja, je kunt er sliertjes van pulken
Ik heb liever gewoon echte kaas en iets anders om aan te pulken, geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Is het ook helemaal niet...
Het smaakt naar plastic en in de verte naar kaas, maar ja, je kunt er sliertjes van pulken
Uitstraling heeft de broek alweer op de knietjes hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
en iets anders om aan te pulken, geloof ik.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstraling heeft de broek alweer op de knietjes hoor
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stoooop.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik stond daarstraks bij de voordeur en het was best brrrrrrrquote:
Stop nou met hem te verleiden.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, luchtvochtigheid is ook niet bizar hoog. Zal wel te warm aangekleed zijn.
quote:
Je halve been was anders zichtbaar net....quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, luchtvochtigheid is ook niet bizar hoog. Zal wel te warm aangekleed zijn.
Dat was wel het hoogtepunt van deze dag.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je halve been was anders zichtbaar net....
gehaktquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, dacht ik zal weer eens een keertje op Facebook kijken, was ook al weer maanden geleden. Ben ik natuurlijk mijn ww vergeten en kan ik om een of andere vage reden geen nieuwe aanvragen
Nou zoveel boeiends staat er niet op, ook al jaren niks meer gepost geloof ikquote:
GC / Vraag over “trend” op Facebookquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, dacht ik zal weer eens een keertje op Facebook kijken, was ook al weer maanden geleden. Ben ik natuurlijk mijn ww vergeten en kan ik om een of andere vage reden geen nieuwe aanvragen
Eindelijk duidelijkheid, tot en met 20 augustus mogen we het land niet uit. Even een trip naar Brussel, London en Chicago cancellen. En nog even afwachten hoe het met Svalbard gaat. Maar daar is er goede hoopquote:Ingen utenlandsreiser før 20 august
Innreiseforbudet og karantenebestemmelser fra folk som kommer til Norge fra utlandet vil vare frem til den 20. august, sier statsminister Erna Solberg på en pressekonferanse.
Det blir ingen utenlandsreiser før den 20. august
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eindelijk duidelijkheid, tot en met 20 augustus mogen we het land niet uit. Even een trip naar Brussel, London en Chicago cancellen. En nog even afwachten hoe het met Svalbard gaat. Maar daar is er goede hoop
Dat zijn geen halve maatregelenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eindelijk duidelijkheid, tot en met 20 augustus mogen we het land niet uit. Even een trip naar Brussel, London en Chicago cancellen. En nog even afwachten hoe het met Svalbard gaat. Maar daar is er goede hoop
Mag ik er op 25 augustus wel in?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou Koen, dat hoogtepunt moet nog komen hoor....quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was wel het hoogtepunt van deze dag.
jeetjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Bitterbal Nieuwsdienstquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 53 doden, 35 opnames
Er zijn 35 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis. Dat meldt het RIVM. Gisteren werden er 27 gemeld. Het totaal aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis is opgenomen of opgenomen is geweest is 11.492.
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 53, aldus het RIVM. Gisteren waren dat er 28. De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
In totaal zijn nu, voor zover bekend, 5643 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend als ze overlijden aan de gevolgen van een besmetting.
Het aantal nieuw gemelde besmettingen is 200. In totaal zijn er nu 43.681 besmettingsgevallen bekend. Doordat lang niet iedereen getest wordt, ligt het werkelijke aantal besmettingen hoger.
Oei, 53 en het is geeneens dinsdagquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 53 doden, 35 opnames
Er zijn 35 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis. Dat meldt het RIVM. Gisteren werden er 27 gemeld. Het totaal aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis is opgenomen of opgenomen is geweest is 11.492.
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 53, aldus het RIVM. Gisteren waren dat er 28. De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
In totaal zijn nu, voor zover bekend, 5643 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend als ze overlijden aan de gevolgen van een besmetting.
Het aantal nieuw gemelde besmettingen is 200. In totaal zijn er nu 43.681 besmettingsgevallen bekend. Doordat lang niet iedereen getest wordt, ligt het werkelijke aantal besmettingen hoger.
Alles wol.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je halve been was anders zichtbaar net....
Ik denk dat mensen het wel herkennen, want ik ken namelijk best wat mensen wiens familie dat ding ook altijd verkeerd gebruikt. Laatst bij een vriend van me met een demente oma, stuurt zijn moeder: "oma is vannacht weer verward geraakt en aan de wandel gegaan [sexy smirk emoji] een buurtbewoner vond haar een paar straten verderop terug in haar pyjama en pantoffels"quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
KLB / Help mijn familie gebruikt de sexy smirk emoji verkeerd
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net op tijd wakker geworden. lag weer te snurken buiten
Als het hier bij blijft waarschijnlijk wel ja. Tot die tijd moet iedereen die de grens over komt 10 dagen in quarantaine. Zelfs even wat dingen in Zweden halen en daardoor een uurtje ofzo het land uit zijn heeft dat als resultaat.quote:
Dus al die suikertoeristen gaan er ook aan nuquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het hier bij blijft waarschijnlijk wel ja. Tot die tijd moet iedereen die de grens over komt 10 dagen in quarantaine. Zelfs even wat dingen in Zweden halen en daardoor een uurtje ofzo het land uit zijn heeft dat als resultaat.
Had eigenlijk liever gehad dat ze "tot half september" gezegd hadden. Dan hadden we definitief een streep door onze vakantie kunnen zetten. Nu moeten we waarschijnlijk weer 2 maanden wachten tot ze eind juli een keer gaan zeggen "oh nee het wordt toch oktober"quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
staat dat ergens online? Denk dat mijn werk daar ook wel in geinteresseerd is, zijn met een groot project bezig waar tot corona nogal wat Noren voor naar Nederland reisdenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Suiker, alcohol, tabak. Jupp.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus al die suikertoeristen gaan er ook aan nu
En dan werkt het welquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Suiker, alcohol, tabak. Jupp.
En aangezien er enkele honderden sukkels toch maar even de grens over gingen en het geen probleem vonden om 14 dagen quarantaine (nu verlaagd naar 10 dagen) te moeten daardoor omdat ze toch al thuis zaten omdat ze tijdelijk geen werk hadden, hebben ze de regels aangepast dat je geen compensatie van de staat krijgt als je verwijtbaar in quarantaine moet.
Dus dan is de tabak opeens een anderhalve week aan salaris duurder.
Ik heb trouwens het allereerste begin van deze hele gebeurtenis gemistquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
De zoektocht naar de vijfde bij Scheveningen omgekomen watersporter is definitief gestaakt, zegt de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM) vrijdag. Donderdag werd voor het laatst gezocht naar de 23-jarige man.
https://www.nu.nl/binnenl(...)h67rQXTgnsBKWiIHq4KA
Ik ken dat gevoel...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had eigenlijk liever gehad dat ze "tot half september" gezegd hadden. Dan hadden we definitief een streep door onze vakantie kunnen zetten. Nu moeten we waarschijnlijk weer 2 maanden wachten tot ze eind juli een keer gaan zeggen "oh nee het wordt toch oktober"
oa hier https://www.nrk.no/norge/na-kommer-sommerens-reiserad-1.15017859quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat dat ergens online? Denk dat mijn werk daar ook wel in geinteresseerd is, zijn met een groot project bezig waar tot corona nogal wat Noren voor naar Nederland reisden
Vraag aan Nijntje, die is expert in de sexysmirkologiequote:
quote:
Ohhh, ja, nee, die snap ikquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kan er op verschillende websites en apparaten anders uit zien: https://emojipedia.org/smirking-face/
20 juli staat er?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:24 schreef Fogel het volgende:
Meer nuance: Er komen nieuwe overwegingen over de situatie. 15 juni over de aangrenzende landen, en de 20e juni over Europese landen.
Ik heb ze nog steeds niet durven vertellen wat ie eigenlijk betekentquote:
Correct, ik ben scheel.quote:
Ik zou het ook lekker zo latenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steds niet durven vertellen wat ie eigenlijk betekent.
Zodra @UitStraling die naar je gaat sturen moet je gaan rennen en mogelijk de politie bellen.quote:
En ik ben al ongeduldig over nieuws over Svalbard wat vandaag moet komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Deze? https://www.nrk.no/tromso(...)-turister-1.15018119quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik ben al ongeduldig over nieuws over Svalbard wat vandaag moet komen
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:30 schreef Muck het volgende:
Mensen zonder humor
GebruikersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hoeraquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze? https://www.nrk.no/tromso(...)-turister-1.15018119
Lekker! Ik donderdag tot en met zondagquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:36 schreef Muck het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat ik volgende week vrijdag vrij heb gevraagd
Woensdag t/m zondag vrij
Ditquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Ik donderdag tot en met zondag
Wij hadden vandaag ook weer een leuke. Ik besprak vanochtend kort met de baas mijn werkzaamheden van vandaag. Er stond nog één ticket open in de sprint, eentje die de klant zelf had toegevoegd, een notificatie zou oneindig blijven staan volgens mij. Ik vroeg aan mijn baas hoe ik dat probleem moest reproduceren, aangezien ik het zelf in de zes maanden dat ik aan dit project werk nog nooit had gezien. Toen antwoordde hij dat hij vorige week heel erg veel moeite had gedaan om het te reproduceren, maar dit niet hem ook niet gelukt was. Hierna had hij dit aan de klant gemeld, met de vraag of deze klant iets specifieker kon zijn in wanneer dit probleem bij hem optreedt. Zegt die klant doodleuk: "oh, ja, ik weet niet, ik heb daar eigenlijk geen last meer van". Ja godverquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Ik donderdag tot en met zondag
Facturerenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
klant denkt dat we iets hebben opgelost
5 overleden, verdronken vermoedelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens het allereerste begin van deze hele gebeurtenis gemist. Wat is er nou precies gebeurd dat een stuk of tien mensen in één klap zijn overleden of gewond geraakt?
Of gestikt in ongebruikelijk veel zeeschuim.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
5 overleden, verdronken vermoedelijk
ja vermoedelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gestikt in ongebruikelijk veel zeeschuim.
Maar (even een fictieve tijd) om 13:00 waren ze dus nog vrolijk aan het surfen en om 13:05 kwam er ineens heel veel zeeschuim en om 13:06 waren ze ineens dood?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gestikt in ongebruikelijk veel zeeschuim.
Dat komt van zeeplanten af. Het was er volgens mij al maar in de tijd dat ze daar zijn is de wind blijkbaar gedraait en omdat daar zon havenhoofd zit hoopt het dan op. Was meter hoog die laag.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar (even een fictieve tijd) om 13:00 waren ze dus nog vrolijk aan het surfen en om 13:05 kwam er ineens heel veel zeeschuim en om 13:06 waren ze ineens dood?
Ik ken dat hele zeeschuimspul niet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
dat schuim niet ongebruikelijk maar de hoeveelheid was nu zeer ongebruikelijk zeiden ze
overigens waar ze niet gelijk dood natuurlijk maar raakte ze gedesoriënteerd en zijn dan denk ik idd gestikt
Ah zo. Deze gebeurtenissen had ik even gemist. Heftig joh. Maar klinkt ergens ook wel alsof ze een beetje een onverantwoorde keuze hebben gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat komt van zeeplanten af. Het was er volgens mij al maar in de tijd dat ze daar zijn is de wind blijkbaar gedraait en omdat daar zon havenhoofd zit hoopt het dan op. Was meter hoog die laag.
ja dat weet ik niet. dit waren geen huis en tuin surfers., de wind die dan ineens draait? weet niet of dat te voorzien was. Was wel flinke windkracht wat voor de huis en tuin surfer wel te veel was denk ik maar misschien als de wind juist had gestaan had dat schuim niet zo kunnen ophopen en was het goed gegaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ah zo. Deze gebeurtenissen had ik even gemist. Heftig joh. Maar klinkt ergens ook wel alsof ze een beetje een onverantwoorde keuze hebben gemaakt?
Woahquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet. dit waren geen huis en tuin surfers., de wind die dan ineens draait? weet niet of dat te voorzien was. Was wel flinke windkracht wat voor de huis en tuin surfer wel te veel was denk ik maar misschien als de wind juist had gestaan had dat schuim niet zo kunnen ophopen en was het goed gegaan?
Ze gaan nu onderzoeken hoe het kan dat er nu zoveel schuim was
Kaarsjes alvast aansteken en preut scheren lijkt me een strakker plan danquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra @:UitStraling die naar je gaat sturen moet je gaan rennen en mogelijk de politie bellen.
quote:
Waarheen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben mijn agenda aan het leegmaken, even paar daagjes ertussenuit heb ik besloten
ik heb daar de hele dag al last vanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet nog een uurtje werken, maar ik ben echt niet meer vooruit te branden
Paar bammen op zijn boo gegeven?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
heb de bamboo in het baluwe potje verplaatst. jezus dat was een strijd
mja geen idee. is allemaal flink kut natuurlijk. Ik zag op mijn fb ook al mensen die ze kende.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah. Blijft een rare gebeurtenis. Ik vraag me ook af hoe die mannen die het overleefd hebben zich voelen. Ergens sta ja natuurlijk te juichen dat je niet dood bent, maar ondertussen zijn je surfervrienden wel overleden in een groot drama
.
Jezus wat slecht.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar bammen op zijn boo gegeven?
stevig toegesprokenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar bammen op zijn boo gegeven?
Zo doe je dat!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stevig toegesprokenbleef maar vast houden aa zijn pot
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
heb de bamboo in het baluwe potje verplaatst. jezus dat was een strijd
Ik heb een volle tank en een rechtervoet, bammetjes mee voor onderweg, muziek hard aan en we maken er wel wat van.quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een volle tank en een rechtervoet, bammetjes mee voor onderweg, muziek hard aan en we maken er wel wat van.
Ah, Netflix & Chill in Zolderkamercity. Best een aanrader!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een volle tank en een rechtervoet, bammetjes mee voor onderweg, muziek hard aan en we maken er wel wat van.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, Netflix & Chill in Zolderkamercity. Best een aanrader!
Ja Nederland dan maar, kijk wel en ja buufje mag mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goedBlijf je in Nederland? Ga je met buuf?
ah buufje is het neukertje tegenwoordig?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Nederland dan maar, kijk wel en ja buufje mag mee.
Heb het wel gehad met dat thuis zitten en Netflixen, wat jij?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, Netflix & Chill in Zolderkamercity. Best een aanrader!
Jazekers, corona getrouwd inmiddels al een paar weken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah buufje is het neukertje tegenwoordig?
Ik heb er deze quarantaine nog geen 5 uur naar gekeken geloof ikquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb het wel gehad met dat thuis zitten en Netflixen, wat jij?
ah wanneer wordt het de echte mevrouw Straling?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, corona getrouwd inmiddels al een paar weken.
Ik denk dat ik wel boven de 5 uur zitquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er deze quarantaine nog geen 5 uur naar gekeken geloof ik.
Mwa, zit niet in de planningquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah wanneer wordt het de echte mevrouw Straling?
nomzzquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
kunnen we al voorzichtig weekend gaan vieren![]()
[ afbeelding ]
grens nog potdicht?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, een weekendje wandelen in Duitsland zit er echt nog niet in.
Ik moest meteen denken aan DragonBall Z,quote:
Tot half juni alleen noodzakelijk grensverkeer toegestaan. Jammerdebammer.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grens nog potdicht?
schoonouders hadden deze week moeten gaan
Wacht, is het daar geen referentie naar?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan DragonBall Z,
Neen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht, is het daar geen referentie naar?
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een treinritje naar de grens mag al niet eensquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, een weekendje wandelen in Duitsland zit er echt nog niet in.
Nee het gaat over twee inhalige vrouwspersonen die geld van mij willen omdat ze zelf ongevraagd iets op Google zijn gaan zoeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het gaat over twee inhalige vrouwspersonen die geld van mij willen omdat ze zelf ongevraagd iets op Google zijn gaan zoeken.
Gewoon in natura uitbetalen, tussen de regels door lees ik dat ze dat erg graag willen ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het gaat over twee inhalige vrouwspersonen die geld van mij willen omdat ze zelf ongevraagd iets op Google zijn gaan zoeken.
Oh ja die ene wilde ergens aan pulken hequote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in natura uitbetalen, tussen de regels door lees ik dat ze dat erg graag willen ook.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
kunnen we al voorzichtig weekend gaan vieren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, Drakenbal a.k.a. IJsbal a.k.a. Bitterdraakjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, Drakenbal a.k.a. IJsbal a.k.a. Bitterdraakje.
Pas op hoor, ik ga weer memes makenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die ene wilde ergens aan pulken he
ach soquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot half juni alleen noodzakelijk grensverkeer toegestaan. Jammerdebammer.
Precies;quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die ene wilde ergens aan pulken he
heb het ook eens opgezetquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
ruttegod
https://nos.nl/livestream(...)n-premier-rutte.html
Ik zit nu naar Zuid-Limburg te kijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach so
zelfde als Belgie een beetje, die tot (minimaal) 8 juni dicht
ja da's hetgene dat nog op buitenland lijktquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu naar Zuid-Limburg te kijken.
Bij alles wat ik aanklik komt de muffe spruitjeslucht me tegemoet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja da's hetgene dat nog op buitenland lijkt
Jezus hij zegt gewoon elke keer hetzelfde. Waarom komt er zo vaak een persconferentie?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
ruttegod
https://nos.nl/livestream(...)n-premier-rutte.html
De mensen daarquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu naar Zuid-Limburg te kijken.
komen er binnekort verkiezingen aan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hij zegt gewoon elke keer hetzelfde. Waarom komt er zo vaak een persconferentie?
dingen erbij slepen die niks met het onderwerp van doen hebbenquote:
kennelijk wordt er naar gevraagdquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hij zegt gewoon elke keer hetzelfde. Waarom komt er zo vaak een persconferentie?
Zeeuws Vlaanderen, is eigenlijk gewoon Belgiequote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij alles wat ik aanklik komt de muffe spruitjeslucht me tegemoet.
Ja ik heb vast nog wel wat liggen van dat spul ja. Hoezo?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:49 schreef Karzai het volgende:
Jij hebt toch van die waardeloze briefjes uit zimbabwe?
Mja, dat trekt me dan weer niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen, is eigenlijk gewoon Belgie
omdat ze achter je geld aanzittenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb vast nog wel wat liggen van dat spul ja. Hoezo?
Oh dat mogen ze wel hebben ja. Ruikt een beetje naar geitenmest ook.quote:
lekkahquote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat mogen ze wel hebben ja. Ruikt een beetje naar geitenmest ook.
heb na de lunch ff een turbonap gedaanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:12 schreef Karzai het volgende:
snack en bier op denk dat ik een dutje ga doen
Deze wordt nog aardig geld voor betaald ook trouwensquote:
Voor goede raad en adequaat advies moet je dan ook hier zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
gek word je van mensen die vanwege hun eigen ervaringen alles ontraden wat je van plant bent
quote:
Uit ervaring kan ik je zeggen dat.....quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
gek word je van mensen die vanwege hun eigen ervaringen alles ontraden wat je van plant bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Sorry was / ben errug druk geweest met werkquote:
Wat ben jij van plant?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |