Als je daar toch eens voor betaald kon wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze was serieus he. Omdat ik iets op google op kon zoeken dacht ze dat ik dat ook wel betaald kon gaan doen
Ik heb een collega die zogenaamd marktonderzoek doet. Toen ik hem een keer vroeg iets uit te zoeken, kreeg ik een mail met bij elkaar gegoogelde screenshotsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je daar toch eens voor betaald kon worden![]()
quote:Mondmaskers gestolen uit brievenbussen
In Turnhout in België zijn pakketjes met mondmaskers uit brievenbussen gestolen. De maskers werden door de gemeente gratis onder de inwoners verspreid. Burgemeester Van Miert reageert verbolgen. "Een klein groepje zet het mooie van wat er in onze stad is gebeurd in een verkeerd daglicht", zegt hij bij de VRT.
Meer dan 40.000 mondkapjes werden woensdag rondgebracht. Maar al gauw kreeg de gemeente klachten binnen dat de mondmaskers waren gestolen. Soms lag de lege envelop nog op de brievenbus.
Sommige van de mondkapjes worden nu op het internet te koop aangeboden.
Misschien kunnen Draak en Bal daar ook hun factuur kwijt danquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die zogenaamd marktonderzoek doet. Toen ik hem een keer vroeg iets uit te zoeken, kreeg ik een mail met bij elkaar gegoogelde screenshots
Dus, het bestaat
ohquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die zogenaamd marktonderzoek doet. Toen ik hem een keer vroeg iets uit te zoeken, kreeg ik een mail met bij elkaar gegoogelde screenshots
Dus, het bestaat
Stackoverflow FTW.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je daar toch eens voor betaald kon worden![]()
Terwijl Data Mining bij ons toch wel een extreem snel groeiende club is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus, het bestaat
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus, het bestaat
Zeker. Dat is hip and happening.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl Data Mining bij ons toch wel een extreem snel groeiende club is.
Wacht wat, is het weer 2010?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker. Dat is hip and happening.
Give us your bits and we will make you happy for life, ok bye.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja inderdaad, hele afdelingen die zich Business Intelligence noemenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die komen dan bij mij vragen hoe ze iets moeten inrichten in Google Analyticsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, hele afdelingen die zich Business Intelligence noemenGaat bakken met geld naartoe vaak
Ja dat is de interne club maar we snuffelen ook aan de klantbitjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, hele afdelingen die zich Business Intelligence noemenGaat bakken met geld naartoe vaak
Ik voelde al iets tochten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is de interne club maar we snuffelen ook aan de klantbitjes.
Oh. Jeetjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende: [..] Nou ja ze was serieus he. Omdat ik iets op google op kon zoeken dacht ze dat ik dat ook wel betaald kon gaan doen
Zit je aan het verkeerde bitje te snuffelen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Waarom krijg ik steeds pushberichten over de vlootbewegingen van de Amerikaanse zevende vloot
Eén van je alter ego's is vast een belangrijke admiraal of zoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Waarom krijg ik steeds pushberichten over de vlootbewegingen van de Amerikaanse zevende vloot
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eén van je alter ego's is vast een belangrijke admiraal of zo
Schotten hebben teveel ontzag voor de oceaanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eén van je alter ego's is vast een belangrijke admiraal of zo
Gewoon een stelletje mietjes met watervrees dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schotten hebben teveel ontzag voor de oceaan
Paar weekj0ns vrijnem0n genot allenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
Status van het internet: 26 mei hebben we het officieel pas maar ergens in de loop van volgende week komt er een kastje binnen wat we mogen proberen zelf aan te sluiten en als we dat goed doen hebben we internet. Als we niet gebeld hadden was onze bestelling überhaupt nooit opgepakt en kwam dit kastje ook niet. Jongens ik moet thuiswerken godverdomme aaaaa.
Geen onderbroek dus het is nogal snel fataal voor de kroonjuwelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stelletje mietjes met watervrees dus.
Die zou ik wel oplaaien voor een avondjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ormaal-in-maand.html
Dat is MIJN kapsalon en MIJN kapster
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ormaal-in-maand.html
Dat is MIJN kapsalon en MIJN kapster
ik mag komende donderdagquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Morgen kapper. Geen dooie punten meer.
Dover Castlequote:
Dag strakke drakenkontjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb trek, maar ik was gulzig en heb m'n broodjes al op.
Drakenkont wordt sinaasappelvel.quote:
Wel lekkerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
Heerlijk culinair weer![]()
.
[ afbeelding ]
Goed punt met die eieren.quote:
Wel lekkerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
Heerlijk culinair weer![]()
.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|