Laura Palmer niet herkennen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Wat isd at dan weer voor vaag plaatje in de OP?
Ok, ik heb gekeken, dat tweede koppel. Damn...quote:
ben er al aan begonnenquote:
Qua uren zou het wel mogen, maar ik moet nog een rapportage opleveren eerst.quote:
had eigenlijk volgende week de hele week vrij, maar dat is ingetrokken, dus dan maar vandaag vrij.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Qua uren zou het wel mogen, maar ik moet nog een rapportage opleveren eerst.
Wie wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Lospedrosa
https://nos.nl/artikel/23(...)andse-toeristen.html
Frankrijk zit niet op jou te wachten
Dat beslissen ze over 2 weken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Lospedrosa
https://nos.nl/artikel/23(...)andse-toeristen.html
Frankrijk zit niet op jou te wachten
Die is allang op hoor. Nu lekker aan het kraanwaterquote:
Negeer ze terug.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:13 schreef Elvi het volgende:
Ok, het was weer een mooie ochtend om genegeerd te worden. Ik ga wat anders doen
Vakantiequote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat beslissen ze over 2 weken.
Maar ik ben ook klaar met Frankrijk![]()
Bayern of Zwitserland gaat het worden.
Duitsland ziet er goed uit ook qua horeca
Ik wacht wel tot later dit jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat beslissen ze over 2 weken.
Maar ik ben ook klaar met Frankrijk![]()
Bayern of Zwitserland gaat het worden.
Duitsland ziet er goed uit ook qua horeca
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:13 schreef Elvi het volgende:
Ok, het was weer een mooie ochtend om genegeerd te worden. Ik ga wat anders doen
Ik wacht wel tot 2030quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot later dit jaar.
Van die tattoo twins?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:45 schreef Elvi het volgende:
Ik ben echt aan het janken van het lachen door dat filmpje
Chillennnnquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou graag naar Engeland gaan, maar ik zie dat deze zomer nog niet gebeuren dat ik richting Cornwall/Devon ga.
Misschien London eind van het jaar; of lekker even de zon opzoeken om te chillen.
fixed.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot later dit volgend jaar.
En als dat moet komt dat ook wel weer goed.quote:
NEIN! Ik wil nu.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
En als dat moet komt dat ook wel weer goed.
Vrienden van mij kamperen komende week. Ik wil!!! Maar ik had niet gehoord dat daar privé sanitair was en nu natuurlijk vol.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Kamperen in de tuin is natuurlijk niet luxe genoeg, ik snap het.
Ijsheiligen!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ook alle radiatoren er af gesloopt omdat ik dacht dat het in mei warm zou zijn.
De paar gewone radiatoren vervang ik door paneel radiatoren met vlakke voorzijde en zijkanten. Veel mooier vind ik.
Het is ranzig maar hilarisch.quote:
Ja, hebben wij ook gedaan, ziet er een stuk beter uit zo.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ook alle radiatoren er af gesloopt omdat ik dacht dat het in mei warm zou zijn.
De paar gewone radiatoren vervang ik door paneel radiatoren met vlakke voorzijde en zijkanten. Veel mooier vind ik.
Zonder dat verhaal zijn ze al goor. Bahquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
O ik had ook het tijdstip in de link geknald maar dat pikt Fok niet meer. Tweede verhaal, na een minuut of 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |