Laura Palmer niet herkennen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Wat isd at dan weer voor vaag plaatje in de OP?
Ok, ik heb gekeken, dat tweede koppel. Damn...quote:
ben er al aan begonnenquote:
Qua uren zou het wel mogen, maar ik moet nog een rapportage opleveren eerst.quote:
had eigenlijk volgende week de hele week vrij, maar dat is ingetrokken, dus dan maar vandaag vrij.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Qua uren zou het wel mogen, maar ik moet nog een rapportage opleveren eerst.
Wie wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Lospedrosa
https://nos.nl/artikel/23(...)andse-toeristen.html
Frankrijk zit niet op jou te wachten
Dat beslissen ze over 2 weken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Lospedrosa
https://nos.nl/artikel/23(...)andse-toeristen.html
Frankrijk zit niet op jou te wachten
Die is allang op hoor. Nu lekker aan het kraanwaterquote:
Negeer ze terug.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:13 schreef Elvi het volgende:
Ok, het was weer een mooie ochtend om genegeerd te worden. Ik ga wat anders doen
Vakantiequote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat beslissen ze over 2 weken.
Maar ik ben ook klaar met Frankrijk![]()
Bayern of Zwitserland gaat het worden.
Duitsland ziet er goed uit ook qua horeca
Ik wacht wel tot later dit jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat beslissen ze over 2 weken.
Maar ik ben ook klaar met Frankrijk![]()
Bayern of Zwitserland gaat het worden.
Duitsland ziet er goed uit ook qua horeca
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:13 schreef Elvi het volgende:
Ok, het was weer een mooie ochtend om genegeerd te worden. Ik ga wat anders doen
Ik wacht wel tot 2030quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot later dit jaar.
Van die tattoo twins?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:45 schreef Elvi het volgende:
Ik ben echt aan het janken van het lachen door dat filmpje
Chillennnnquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou graag naar Engeland gaan, maar ik zie dat deze zomer nog niet gebeuren dat ik richting Cornwall/Devon ga.
Misschien London eind van het jaar; of lekker even de zon opzoeken om te chillen.
fixed.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot later dit volgend jaar.
En als dat moet komt dat ook wel weer goed.quote:
NEIN! Ik wil nu.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
En als dat moet komt dat ook wel weer goed.
Vrienden van mij kamperen komende week. Ik wil!!! Maar ik had niet gehoord dat daar privé sanitair was en nu natuurlijk vol.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Kamperen in de tuin is natuurlijk niet luxe genoeg, ik snap het.
Ijsheiligen!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ook alle radiatoren er af gesloopt omdat ik dacht dat het in mei warm zou zijn.
De paar gewone radiatoren vervang ik door paneel radiatoren met vlakke voorzijde en zijkanten. Veel mooier vind ik.
Het is ranzig maar hilarisch.quote:
Ja, hebben wij ook gedaan, ziet er een stuk beter uit zo.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ook alle radiatoren er af gesloopt omdat ik dacht dat het in mei warm zou zijn.
De paar gewone radiatoren vervang ik door paneel radiatoren met vlakke voorzijde en zijkanten. Veel mooier vind ik.
Zonder dat verhaal zijn ze al goor. Bahquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
O ik had ook het tijdstip in de link geknald maar dat pikt Fok niet meer. Tweede verhaal, na een minuut of 5.
Dat heeft iedereen ook al gezien denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:42 schreef Californium het volgende:
Maar ook dat eerste deel. Lekker dat iedereen in NL weet dat je genomen bent door twee donkere kerels
Ik ken het hele programma nietquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen ook al gezien denk ik.
Hier was dat al na 1 maand.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Per 1 juni geen reiskostenvergoeding meer.
Voor de tijd dat je niet reist? Je hebt de afgelopen maanden wel gekregen terwijl je thuis zat?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Per 1 juni geen reiskostenvergoeding meer.
Ik wist niet eens van het bestaan af. Nu ga ik dus weer lekker verder leven onder mijn steen want tis niet dat het beter werd hiervanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie het soms maar deze had ik inderdaad gezien
Jij denkt dat de stroom e.d. allemaal gratis zijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor de tijd dat je niet reist? Je hebt de afgelopen maanden wel gekregen terwijl je thuis zat?
Je betaalt de stroom van de NS?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij denkt dat de stroom e.d. allemaal gratis zijn?
Daarvoor krijg je reiskostenvergoeding?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gedeelte dat begint met het woord pashokjequote:
Dat kost lang niet zoveel als een gemiddelde reiskosten vergoeding. Wij krijgen daar nu 15 euro per maand voorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wil ik minstens 20 euro!!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Wacht maar tot het winter wordt en de verwarming de hele dag aanstaat
Of het 40 graden is en mensen thuis wegsmelten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Wacht maar tot het winter wordt en de verwarming de hele dag aanstaat
Iedereen volop de airco aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of het 40 graden is en mensen thuis wegsmelten.
Zo voelt het wel. En alsof ik rijk werd van de reiskostenvergoeding die ik ontving.quote:
Straks niet meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Daarvoor krijg je reiskostenvergoeding?
Dat is ook wel weer erg weinig, maar ja, altijd beter dan niks.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat kost lang niet zoveel als een gemiddelde reiskosten vergoeding. Wij krijgen daar nu 15 euro per maand voor
Die kosten vielen onder de e.d. toen ik het had over stroom. Dus dat wordt komende maanden bezuinigen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
En denk eens aan alle keren dat je nu thuis de plee doortrekt, de koelkast openmaakt, thee zet, de lunch.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kosten vielen onder de e.d. toen ik het had over stroom. Dus dat wordt komende maanden bezuinigen.
Maar je kan niet vragen of er andere vergoeding mogelijk is?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kosten vielen onder de e.d. toen ik het had over stroom. Dus dat wordt komende maanden bezuinigen.
In het verleden kreeg ik mijn internetabonnement gewoon vergoed. Dat scheelt natuurlijk wel iets.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je kan niet vragen of er andere vergoeding mogelijk is?
Op lunch bespaar ik me nu een bak met geldquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
En denk eens aan alle keren dat je nu thuis de plee doortrekt, de koelkast openmaakt, thee zet, de lunch.
Ja, dat gaat nog leuk wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boek verkocht, shirt weggegooid en snijplanken weggedaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:15 schreef Senn88 het volgende:
Prunus gekocht en een witte rhododendron en een roze voor de tuin.
Leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:15 schreef Senn88 het volgende:
Prunus gekocht en een witte rhododendron en een roze voor de tuin.
Niet je hele huis kunnen koelen als een grote koelcel met vloer, wand en convectie koeling.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nooit meer groente snijden zonder snijplankquote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boek verkocht, shirt weggegooid en snijplanken weggedaan.
Ruimte gecreeërd.
Ging het mis?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nooit meer groente snijden zonder snijplank
Had ooit vroeger van die goedkope plastic plankjes gekregen van moeder. En toen ze op waren, nieuwe gekocht. Had niet veel geld, dus was wel handig.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen idee, is dat de reden dat je de snijplanken hebt weggegooid?
Ik ook, in een houder. Als ze lelijk worden koop ik een zelfde set terugquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook van die goedkope van de Action of Ikea
O nee, dat niet. Zijn gewoon losse.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ook, in een houder. Als ze lelijk worden koop ik een zelfde set terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |